Partyflock

Forumonderwerp · 676037

Waarschuw beheerder
toen ik vanmorgen wakker werd besefte ik dat ik een droom had gehad die veel indruk had gemaakt......
het was een prachtige zomerdag en ik lag naakt op mn buik te zonnen op zo'n 6-persoons houten tafeltje met de bankjes eraan vast,je kent ze wel....
aan de waterkant stonden zwaar behaarde vrouwen te vissen........
enkele minuten later werd ik onder luid gejuich ritueel afgeranseld met een versgevangen snoekbaars......
toen ik wakker werd wist ik dat dit mijn doel is..mijn streven....
ik ben op zoek naar behaarde vrouwen die redelijk tot zeer goed bedreven zijn in de hengelsport....

wie helpt me?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
omg

snap je het wel ?

Waarschuw beheerder
Jullie mam.
Waarschuw beheerder
donateur
probeer het hier eens : http://www.viswijvenkoor.nl/voorstellen/viswijven/viswijven.htm (Y)

Suc-6..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga je helpen....je moet op vakantie....naar zo'n Oost-Europees land....daar kunnen ze je dan weer verder helpen!!

Waarschuw beheerder
hahahahaha, viswijvenkoor??

Waarschuw beheerder
ja lach er maar om........ik ben op zoek naar mijn ultiem genot en ik vraag hulp...serieuze hulp....
Artiest {SHOWLIST artist 63943, 3058, 72751}
Waarschuw beheerder
hahahaha
lekkere wijven hoor en ze kunnen nog zingen ook
of zocht je toch wat anders dan?
Waarschuw beheerder
toen ik vanmorgen wakker werd besefte ik dat ik een droom had gehad die veel indruk had gemaakt......
Het ging over een man die ook sliep en het volgende droomde:
het was een prachtige zomerdag en hij lag naakt op zijn buik te zonnen op zo'n 6-persoons houten tafeltje met de bankjes eraan vast,je kent ze wel....
aan de waterkant stonden zwaar behaarde vrouwen te vissen........
enkele minuten later werd hij onder luid gejuich ritueel afgeranseld met een versgevangen snoekbaars......
toen ik wakker werd vroeg ik me maar 1 ding af:
WHAT THE FUCK HEEFT DIE MAN DE VORIGE DAG MEEGEMAAKT DAT DEZE DROOM VEROORZAAKTE?? :-S
Waarschuw beheerder
donateur
Eerlijk gezegd wil ik het niet eens weten ;)
Waarschuw beheerder
ik weet t wel maar dat moet je toch aan die goser vragen hahaha

Waarschuw beheerder
linda?! ik zat met jou te PBen over het opgraven van lijken..........
Waarschuw beheerder
Ja klopt... hahaha mijn inspiratie raakte een beetje op en het werd anders te flauw, dus ik besloot dat ik maar beter weer in de negeringsfase kon gaan ;-)
Maareh... wat heb je gisteren gedaan Djin??

Waarschuw beheerder
gister..........geen flauw idee,welke dag was dat?
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk de dag die ten grondslag lag aan deze droom... of de inspiratie voor deze droom... ik weet het niet. Vertel... rare dingen meegemaakt de laatste tijd of heb je gewoon echt zo'n twisted mind?? :-P
Zulke dingen komen natuurlijk niet zomaar! Oorzaak-Gevolg he... misschien moet je eens een afspraak maken met een psychiater *HINT*

Waarschuw beheerder
Urk? no thanks....naar die coke-heads....neuh..die zijn nog geker dan ik!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja lach er maar om........ik ben op zoek naar mijn ultiem genot en ik vraag hulp...serieuze hulp....

een psychiater ja, die heb je nodig. met je waan ideeën

Waarschuw beheerder
eventueel kan ik ook een foto van een crime-scene als forumfoto gebruiken........dat getuigd van veel meer intelligentie,natuurlijk....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou een collecte gaan doen. Huur 2 crachtwagens en een stel potige kerels en ga langs de deur. Wie weet wat je scoort!

Je kan ook naar een bejaardentehuis gaan, daar zijn die haren lekker verwerkt in de borsten!

Succes!

Waarschuw beheerder
maar is dat volk nog in staat een snoekbaars uit de sloot te trekken? ik heb geen zin in ouwe lijken aan de slootkant met afgerukte ledematen..........
Waarschuw beheerder
Oehw... déja vu!! ouwe (bijna) lijken aan de... eh... kanaalkant?? :-D ;-)

Waarschuw beheerder
hahahaha ja! je hebt gelijk! is toch een soort visueuze cirkel waar ik in zit he? kom dat nog goed?......................
Waarschuw beheerder
Vast wel... er zit toch nog iets van verandering in hè?! (kanaal = sloot... dat soort dingen) Als je genoeg van die kleine veranderingen maakt, wordt het vanzelf een heel ander verhaal en heb je de visueuze cirkel verbroken :-D

Waarschuw beheerder
Djin Djin Djin Djin Djin, ik ga je niet meer meenemen naar feesten hoor als je er zo raar van gaat doen.
Ik vond je al een beetje maf op Hellbound, maar was toen ook niet op me allerscherpst!
Zal je voortaan wat beter in de gaten houden.

Waarschuw beheerder
goeie zaak thijs , ik sta er ook een beetje van te kijken :D Djin gekke wous !!

Waarschuw beheerder
ohww sollie goede morge allemaal :D :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Djin!!!Vies ventje!!!:S

Dat je niet helemaal normaal was wist ik al maar dit...:frusty:Vieze wijven en je wil nog dat ze naar vis ruiken ook!!:P
Waarschuw beheerder
donateur
zoek anders een bouwvakkerswijf die sigaar rookt en de hele dag wiskey zuipt met een metale broodtrommel

Waarschuw beheerder
ah, nou vertel maar waar je woont,ik kom dr morgen ophalen!!!

Waarschuw beheerder
Lil supastar!!! hoe issut? jij kent ook geen behaarde wijven zeker? kom op help je ouwe broertje ff..........
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had net een opmerking over een oost europees gelezen

Nou ik moet zeggen!!!! Mijn hele familie is niet over-behaard!!!!! en ik ook niet....

Waarschuw beheerder
hahaha geloof je niet....CHECK!!!!

Waarschuw beheerder
Ouwe broertje??Djin pleur op is dat je zussie?Whahah kappe nou dan is ze zeker van de melkboer?Of moet ik nou zeggen dat ze op Sam lijkt?:S

:D

Waarschuw beheerder
De familie labage ook niet!;)

Waarschuw beheerder
maar lekker...........ongelooflijk!

Waarschuw beheerder
Whahaha :x kapsonesleier!

Waarschuw beheerder
Leer die gozer dan eens wat manieren joh!;P

Waarschuw beheerder
:| ???
Waarschuw beheerder
donateur
2 danny Brasco....

Ik ga mn best doen (manieren te leren)

Maar ik denk dat ik weinig kans maak, tja hij is al oud he ;p

Waarschuw beheerder
oud? als jij zo doorgaat wordt jij het niet Zo.......grappie,my lil supastar......Danny niet zeiken,je vind me wel lekker!!!! ik heb je wel naar me zien kijken.niet liegen.......als je nu lacht,ben je homo.....

Marjolein...wat is er? trouwens wat zit je haar leuk!!! neuken?

Waarschuw beheerder
2 THA ZORICA....
Je hebt gelijk hij is al helemaal verziekt valt niks meer aan te doen was ik ff vergeten!De enige oplossing...eenzame opsluiting tot z`n 80ste!

2 Djin...
Godver dus je zag me gewoon altijd naar je kijken goh toch vreemd dat je er dan niks van gezegd hebt ik zou toch bijna denken dat je het wel opwindend vond!:D

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Waddinxveners zijn eigenlijk ziek :P

He Djin?!

Waarschuw beheerder
Hey....Danny....mij moet je niet opsluiten tot mn 80e.....je krijgt er niks beters voor terug hoor,hahahahaha t wordt alleen maar slechter...en ja,ik heb je wel zien kijken....2 jaar lang...maar ja je weet,ik hou van spanning opbouwen he? lekker rekken die zooi....geweldig!

Enne Pascal.....hoezo ziek? zie je overeenkomsten? hahahahaha

Waarschuw beheerder
Je ziet t Djin je moet eigenlijk gelijk je kans grijpen voor je t weet is t te laat en sta je ineens ergens op schiphol en ben je je ouwe collega`s uit t oog verloren!:P

En ja waddinxveners zijn ziek!:DIk krijg hier nu gelijk een paar stompen maar de waarheid mag gezegd worden toch?:P