Partyflock

Forumonderwerp · 676037

Waarschuw beheerder
toen ik vanmorgen wakker werd besefte ik dat ik een droom had gehad die veel indruk had gemaakt......
het was een prachtige zomerdag en ik lag naakt op mn buik te zonnen op zo'n 6-persoons houten tafeltje met de bankjes eraan vast,je kent ze wel....
aan de waterkant stonden zwaar behaarde vrouwen te vissen........
enkele minuten later werd ik onder luid gejuich ritueel afgeranseld met een versgevangen snoekbaars......
toen ik wakker werd wist ik dat dit mijn doel is..mijn streven....
ik ben op zoek naar behaarde vrouwen die redelijk tot zeer goed bedreven zijn in de hengelsport....

wie helpt me?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
E Danny....wij zijn ziek in onze kop en trots dr op!!!!!!!!!
Pascal.....zelfde generatie zeker?

Waarschuw beheerder
probeer het eens bij het circus?

Waarschuw beheerder
hebben die hengelbehendige harige wijven,bereid tot het afranselen van een persoon met een versgevangen snoekbaars? ja echt? welk cicus? zeg dan! zeg nou?! heeeeee!!! BITCH!!! zeg nou....*stort jankend op zn knieen ter aarde* waar is de bitch nou?

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Djin....

Ik ga met je mee djin, maar ik heb dat afranselen toch liever met een haring (en dan wel op een broodje met veel ui!)

Waarschuw beheerder
dat heb ik ook overwogen hoor Pascal! lekker jezelf laten slaan met een broodje haring.....maar het grote euvel is dat je geen broodjes haring vangt.....en snoekbaars zwemt zo in de rondte...ik heb nog nooit ergens een broodje haring zien zwemmen...met ui.....daarom heb ik voor snoekbaars gekozen....
Waarschuw beheerder
Heb je die kibbeling onderhand ontvangen??

Waarschuw beheerder
ja,kibbeling is binnen Linda!? nog bedankt daarvoor...ehm,enigste probleem was dat ik me er niet mee kon laten slaan,kibbeling is te klein,dus hebben we er een soort spies van gemaakt door alle kibbeling op een breinaald te schuiven.....en uiteindelijk ben ik daar dan mee geslagen.......
maar dat haalt het niet bij het gevoel van een doorzwaaiende snoekbaarzenstaart die je ff lekker van schouder tot schouder raakt,ofzo......
maar bedankt voor de moeite...
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
WHJAHahaga :respect:

Waarschuw beheerder
Hey Djin, ik hoorde dat Cindy aan vissen deed.

Waarschuw beheerder
die vist alleen op bakkeljauw,hahahahaha en die scheert zich altijd....heb ik ooit es uit een prive-gesprek vernomen....
Waarschuw beheerder
Tis ook niet snel goed bij jou hè?! :-S
Denk dat ik maar eens ga deelnemen aan je "dikke tieten chat" hahaha ;-)

Waarschuw beheerder
moet je wel dikke tieten hebben......vanaf C wordt er gekeurd,daaronder is alles afgekeurd...
Waarschuw beheerder
Dat bedoelde ik: daar ben ik wel goed genoeg voor hahaha ;-)

Waarschuw beheerder
ja,sorry hoor......moet je maar met kibbeling van een meter aankomen,ja toch? daar valt mee te meppen.......stom woord eigenlijk,kibbeling...

kibbeling
kibbeling
kibbeling
kibbeling
kibbeling

Waarschuw beheerder
Danny....wij zijn ziek in onze kop en trots dr op!!!!!!!!!

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je toch eens in het Braassemermeer gaan kijken Djin, het stikt daar van de broodjes haring met ui...

Waarschuw beheerder
ja maar daar valt niet mee te meppen,Pascal.....en bovendien hou ik niet van boter......EN ik heb geen zin naar uien te stinken! wat moeten de mensen van me denken?

met schubben van een snoekbaars in je nek over straat gaan is natuurlijk zeer acceptabel,maar naar uien stinken......

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ik stink momenteel erg naar knoflook (food van Nefiss, errug lekker...)

Waarschuw beheerder
ja....knofloof...dat kan nog.....maar uien!!! ieuw! hahaha!! hey Zoki,my lil supastar,nice to see you again......will you be attending the lazy-motherfucker-party (luilakfeest) dans la Boskoop?
Artiest {SHOWLIST artist 63943, 3058, 72751}
Waarschuw beheerder
kom jij dan met een vissie ff battelen?
Waarschuw beheerder
kibbelingen is goed maar wel met een sausje (y)

djin waar was je vandaag? we hebben wel 2x gewonnen vandaag (y) en ik heb 3x gescoord!

ik spreek je maandag wel ok

:devil: mortis

Waarschuw beheerder
Ik had dus afgelopen nacht EXACT dezelfde droom, op 1 ding na ... ik lag op zo'n plastic camping-tafeltje ... .bizar man!
Waarschuw beheerder
plastic camping-tafeltje??
hm...
Afkeer van hout!!? :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Van hout kun je splinters in je reet krijgen...
Waarschuw beheerder
en dat zou best wel eens pijnlijk kunnen zijn
Waarschuw beheerder
Of je moet net zo'n ziekelijke fantasien hebben als Djin :jaja:
Die houdt wel van hout... (lees: splinters)
Waarschuw beheerder
ja djin bijt wel eens op een houtje hahahaha
;)

djin gappie,
kom je vrijdag nog voetballen en bbq-en?
Waarschuw beheerder
Heb je snoekbaars dan..??
Waarschuw beheerder
misschien maar dan moeten ze m eerst vangen voor djin hahaha

andere dingen hebben we zeker zoals die tafel

Waarschuw beheerder
Ik droomde een keer dat ik een meid was, heb mezelf de hele droom liggen vingeren en met m'n tieten liggen spelen, toen ik wakker werd had ik 3kwart van de dekens kapotgescheurt :-P

Chris
Waarschuw beheerder
Aha...
Maar goed... Wie is "ZE"?! Heb je ze eindelijk gevonden die behaarde wijven die ook nog kunnen vissen??
Waarschuw beheerder
ik ken er wel een in mijn plaatsie.
misschien kent zij er wel meer?

wie weet? :D
Waarschuw beheerder
Soort zoekt soort he... dus dat zal wel dan ja...
Enne... hm... soort zoekt soort --> en jij kent Djin??
Waarschuw beheerder
ja djin is een hele goede maat van me. we kennen elkaar al een hele tijd.

moet er vandoor. moet weer aan de slag.

laterzzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zekers... mijn natte droom werd werkelijkheid...

En dus...??
Wil je erover praten??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pratenpraten?

over djin? hehehe ;)

kom maar op! dan kijken we wel ff :D

Waarschuw beheerder
En bedankt he Mortis......goeie maat van me,zegt ie dan......hmja...Zoki waar was je afgelopen vrijdag? heb je niet gezien op BKJN......Mortis de BBQ was weer prima he? laat die Indo's maar braden!!!
2 Linda!? dr was geen snoekbaars meer beschikbaar.....enkele mededorpelingen vonden het grappig ineens ALLE snoekbaars uit de omtrek te vangen en te verdonkeremanen......zat ik daar met gloeiende hier en daar een zielig rietvoorntje......en niemand om dr mee te meppen....nou,heb ik mezelf maar een paar keer om mn oren geslagen met die rietvoorn,maar das toch niet hetzelfde hoor.......

Waarschuw beheerder
snuif of slik nog ff meer mooi ey :s:s:s

Waarschuw beheerder
wat heeft snuiven of slikken nou met vis te maken?....ey....
Waarschuw beheerder
snuif of slik nog ff meer mooi ey

Of anders neem je ff deel aan de PF-school *HINT* ;-)

Maar eh Djin... ik kan je begrijpen... hunkerend naar een snoekbaars en het dan moeten doen met een rietvoorntje! Fijne vrienden heb je dan ja... Altijd hou je rekening met ze, altijd sta je voor ze klaar... door dik en dun, door regen en kou en WAT krijg je daarvoor terug..??
Juist... een rietvoorntje! Nou EN BEDANKT!! Ik snap je frustraties volledig!

Waarschuw beheerder
Linda?!....ik dank u vriendelijk!!! eindelijk begrip,eindelijk sympathie,eindelijk en oprecht medeleven,ik kan nu rusten en lekker gaan slapen,ik was al 4 maanden wakker......gelukkig zijn er mensen die me begrijpen,wel...tenminste 1 dan....gelukkig is er nog iemand die net zo verknipt is als ik......

en dus,*gaat op 1 knie zitten* wil ik je wat vragen Linda!?.......lieve Linda!?......zou jij met mij......eh....zou jij....nee sorry ik krijg het niet uit mn strot,laat maar zitten...

Waarschuw beheerder
nee,ik herstelde me op tijd zag je het? *veegt zn voorhoofd af* had ik bijna.....pfoe dat scheelde niks....ik was overmand door emoties,eindelijk begrip......ja en dan kan je soms rare dingen doen he?