Partyflock

Forumonderwerp · 675871

Waarschuw beheerder
een tattoo boven op je rug tussen je schouderbladen....
is dat bv een pijnlijke plek of juist niet?

niet dat het daarvan af hangt maar ben wel eens benieuwd waar het nou bv wel veel pijn doet en waar bv helemaal niet!!

BV. was net toevallig bij dragon en daar lag een gast die kreeg er 1 op zijn borst en die lag echt flink pijn te lijden ;p

Waarschuw beheerder
Enkel schijnt pijnlijkste plek te zijn..

Waarschuw beheerder
doe ik niet aan
Waarschuw beheerder
Het lijkt me logisch dat tattoo's op plekken waar je dicht op het bot zit pijnlijker zijn dan plekken waar er meer huid/vet-weefsel zit.
Waarschuw beheerder
donateur
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Waarschuw beheerder
Het lijkt me logisch dat tattoo's op plekken waar je dicht op het bot zit pijnlijker zijn dan plekken waar er meer huid/vet-weefsel zit.

waarom ging die gast dan kapot van pijn als hij op zijn borst kreeg,zit geen bot!!

Waarschuw beheerder
pijn is fijn :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waarom ging die gast dan kapot van pijn als hij op zijn borst kreeg,zit geen bot!!

euh watte? :/

Waarschuw beheerder
wat is daar moeilijk aan om te lezen??gast kreeg tattoo op borst en ging kapot van de pijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zit toch bot of niet dan?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
en het was gewoon een watje :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals altijd het antwoord op zulke vragen :

DAT IS PER PERSOON VERSCHILLEND !!!

de ene kan beter tegen pijn dan de andere, de ene huis is gevoeliger dan de andere.

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Achter op je schouder voel je er bijna helemaal niks van
Was eigenlijk best fijn :$

Waarschuw beheerder
aranka

ja ok maar niet zo dicht bij als bv enkel idd

je borst is best zacht zeg maar,veel huid overheen!!!

DAT IS PER PERSOON VERSCHILLEND

snap ik!!!maar zijn altijd plekken waar het bij iedereen bv flink pijn doet!!!en plekken waar het bij de meeste mensen weing pijn doet!!

Waarschuw beheerder
donateur

Dan heb ik toch een hogere pijngrens dan ik dacht, want het deed helemaal geen pijn... :)

Denk inderdaad dat dat per persoon verschillend is...

Waarschuw beheerder
Was eigenlijk best fijn

Dat zei ik toch :D

Waarschuw beheerder
ja knuppel????

dus tussen schouderbladen valt dan ook mee waarschijnlijk?is vlakbij...

Waarschuw beheerder
mijn ex had heel zijn rug onder,,maar zijn pijnlijkste plaatsen waren..aan zijn zij..en onderrug dus zal niet zo pijn doen? ikke heb op mijn endel das pas pijnlijk..

Waarschuw beheerder

Ik denk dat je er 1 letter naast zit :yes:

:9
Waarschuw beheerder
Indd. enkel is zeker wel het pijnlijkst. Ik dacht echt dat ik dood ging. :s

Waarschuw beheerder
zie reactie van catwoman

dat is namelijk de enige goede reactie

ik heb bijv op m'n borst en m'n rug, op m'n borst voelde ik weinig tot niks (zie het verschil tussen die knakker die jij heb zien liggen crepeperen) en op m'n rug voelde ik het meer dan ik wilde...

Waarschuw beheerder
naar wat ik heb begrepen is onder de voet de pijnlijkste plaats, helemaal als je bekijkt dat die na 5 jaar ongeveer helemaal verdwenen is.....

Waarschuw beheerder
en op m'n rug voelde ik het meer dan ik wilde

waar op je rug??

Waarschuw beheerder
ikke heb op mijn endel das pas pijnlijk..

:o

het lijkt me ook heel logisch dat een tattoo op je endel(darm) pijn doet... maar hoe kom je ingodsnaam op het idee om daar een tattoo te nemen? :vaag:

Waarschuw beheerder
zal wel enkel bedoeld hebben..

Waarschuw beheerder
waar op je rug??

vanaf m'n ruggegraat naar m'n schouder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op beide enkels aan de binnekant een tatoo maar vond het niet pijnlijk.

Dus dat zeg ik p.p. verschillend.
Waarschuw beheerder
ik heb bijna op elke plek die hier genoemd word (da wil zegge, tussen schouderbladen, onderrug en NET bove enkel)n tattoo zitte en ik persoonlijk vind t dus echt geen pijn doen.. najah ECHT pijn dan... as je vantevore ga denke van owwww ik ga sown pijn hebben, tja.... maar as je gewoon lekker n btje op de muziek concentreerd en n btje relaxed.. dan valt t echt reuze mee! ik vind t op de 1 of andere manier wel prettig :$

en dr is idd ook nog n heel verschil tussen mensen qua pijngrens en de gevoeligheid vd huid...

:)

Waarschuw beheerder
en dr is idd ook nog n heel verschil tussen mensen qua pijngrens en de gevoeligheid vd huid

dat zal vast wel ja...

hoop niet dat mijn huid gevoelig is...

weet iemand nog bv iets waar je het mee vergeleek/vergelijkt...

lijkt me wel grappig te horen...

op feest bv kneep gast in mijn arm,zegt hij zo voelt het paar uurtjes hehe

Waarschuw beheerder
Binnekant arm en in je zij zijn gevoelige plekken
op je borst schijnt het idd ook wreed zeer te doen.......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja knuppel????

dus tussen schouderbladen valt dan ook mee waarschijnlijk?is vlakbij...

Op deze plek:
[img]http://home.wanadoo.nl/~rene.kneefel/Image005.jpg[/img]

Vond ik het gevoel best fijn :$

Waarschuw beheerder
dan zal tussen schouderbladen ook wel meevallen!!

Vond ik het gevoel best fijn

was het een beeldschone vrouw die hem zette?? ;p

Waarschuw beheerder
Ik heb er twee, één op me schouderblad...daar heb ik dus niets van gevoeld (tot zover je er niets van kan voelen dan)....

En één op me bovenarm...daar deed het alleen even pijn toen ze de omlijningen gingen zetten, het inkleuren zelf deed geen pijn.
Waarschuw beheerder
heb er 1 op me enkel nou ik dacht dat ik dood ging
die op me onderrug deed niet zo pijn alleen de zijkantjes waar je dus een beetje op t vet komt..

maar jah bij de ene is pijngrens hoger als bij de ander
Waarschuw beheerder
donateur
Anders doe je ff niet zo opgefokt !

Je lijkt wel een mietje !

De pijn zul je hoe dan ook voelen...ALS je het doet ;)

Waarschuw beheerder
Anders doe je ff niet zo opgefokt !

Je lijkt wel een mietje !

doe ik opgefokt??? :s
mag toch wel vragen waar wel en niet pijn doet??als ik dat leuk vind.....

heeft niks met mezelf te maken,als ik het wil doe ik het,pijn of geen pijn!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook 1, op de onderrug, tot zo ongeveer aan de endel. Het onderste stukje is niet bepaald prettig, maar echt pijn doet het niet vind ik. Het is meer een schrijnend gevoel...

Maar goed, zelfs dat doet bij sommige al pijn..
Waarschuw beheerder
mjah waar ken je et mee vergelijken??

idd n btje schrijnend... branderig..

maar as je echt denkt van tering nu wordt t me ff teveel ofsow... stopt hij/zij meestal om inkt bij te vullen in da apparaatje.. tenminste zo ervoer ik ut!
Waarschuw beheerder
donateur
Je reactie bedoel ik CLOWN !

Waarschuw beheerder
hehehehe :D
Waarschuw beheerder
iedereen verschilend

knie holte deed pijn bij mij dan
en oksel
boven me reet voelde ok wel wat maar viel mee

Waarschuw beheerder
het doet overal wel zeer waar je die tatto ook zet...
de ene plek wat meer als de ander,maarjah
wie mooi wil zijn,moet pijn lijden he

en voor de lui die zeggen het deed geen zeer...

hou die stoere praatjes maar voor je,want leuk is tog echt wel anders

Waarschuw beheerder
waar veel vet zit doet het het minst zeer!!denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
-----> Olstyle4life:
Slaat echt nergens op wat je nu zegt..

Het kan toch dat t voor sommige mensen op bepaalde plekken niet zeer doet..

Bij mij deed t op me bovenarm ook nie zeer en in me nek was t hoogstens irritant, maja zullen wel stoere praatjes zijn :P

Ik wil er nog 1 in me zij, dat ie zeg maar net onder en boven me bikini-broekje uit komt...maar ik ben echt bang dat dat zeer gaat doen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iemand zei tegen mij dat het het meest pijn doet dicht bij organen... dus bijv. op je buik.
weet niet of dat echt zo is, maar ze heeft er zelf een paar.

Waarschuw beheerder
slaat dat nergens op wat ik zeg?

meschien dat het op een spier wat minder zeer doet als op het bot!
maar dat je nu gaat zeggen dat het geen zeer doet..is ook een beetjuh overdreven he looyke..

oke je ligt niet te creperen van de pijn.
maar zoals ik als zei...leuk is anders

Waarschuw beheerder
Kep hem op boven me bil.. dus naast me heup..

Alleen de lijnen deden errug pijn.. het inkleuren was wel oke!! en hoe meer aan de kant van je zij.. hoe meer pijn het deed.. Af en toe is er een pijnlijke plek, maar dat ligt niet perse aan hoe dik de huid daar is en of er bot onder zit..

Waarschuw beheerder
donateur
hoe kun jij nou bepalen of t bij iemand zeer deed....?

Niet dus, dat kun jij niet weten..

Bij mij deed t niet zeer en ik ken wel meer mensen bij wie t nie zeer deed..dus ik overdrijf niet..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 14% lichaamsvet, je zit bij mij dus overal bijna meteen op bot, en heb 3 tattoo's...

1 op mn heup/lies, 1 tussen mn achillespees en je enkelbotje (buitenkant) en 1 onder mn sleutelbeen.
Deden alledrie geen zeer :) ok, t randje van mn achillespees was wat minder, maar dat gaat zo snel dat ze al klaar is als jij nog ligt te denken 'deed dat nou zeer of niet...'

Aan de andere kant, iedereen is verschillend en wat ik niet pijnlijk vind, kan voor iemand anders bijzonder pijnlijk zijn...

Only one way to find out dus, M&M ;)

Oldstyle4life, nog ff 1 ding: dat het bij jou nou zeer deed is heus heel sneu voor je, maar ga dat niet op iedereen afreageren met je 'stoere praatjes'-comment. Sommige mensen zijn niet van die pieperds....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hallo, wij zijn toch bikkels ...

* wie mooi wil zijn moet pijnlijden * (herhaal t nog maar ff)

De een kan ook btr tegen pijn dan de ander he, ent maakt wel degelijk uit of je t op n plek doet waar veel "vet" zit of niet (ivm de zenuwen-de echte)
Ennuh... wat heet pijn, t voelt gewoon vaag aan en soms gewoon ronduit KUT ....
Ik DENK dat het niet alleen met bot te maken heeft maar ook met je zenuwen...
Op plaatsen waar veel zenuwen samen komen zal het waarschijnlijk meer pijn doen dan op plaatsen waar zich niet zo veel zenuwen bevinden...

Waarschuw beheerder
2 wendiej:

Jah precies, dat was het wat de man zei die mijn tattoo zette ;) hehe!!

Waarschuw beheerder
looyke

er is niemand maar dan ook niemand die op zen dooie gemakje pijnloos,flierefluiten in de stoel heeft gezeten terwijl der een tat bij die persoon werd gezet.......

of je dat dan wil omschrijven als kut gevoel,pijn,zeer,irritant...dat maakt niet uit

leuk is anders..

maarjah jij was een bikkel he looyke:P

Waarschuw beheerder
donateur
als jij t zegt...

ik heb bij me 1e op me dooie gemak in de stoel gezeten en bij me 2e was t hoogstens irritant. Als je me dan een bikkel vind, OK dan ben ik een bikkel, samen met vele miljoenen..
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mijn tattoo zeiden ze precies hetzelfde ja.
Het gaat om de zenuwen,en niet om het vet of de botten of wat dan ook.
En mensen die zeggen dat het geen zeer deed ?
Sorry maar daar geloof ik echt niet in.
Waarschuw beheerder
ik sluit me toch bij looyke aan...

ik weet toch wel zeker van mezelf dat ik tot nu toe nog nooit PIJN heb gehad.... bij die op mn onderrug zat ik vrolijk mee te zinge met de radio en te geinen met n maatje die mee was gegaan!

wat is de definitie van pijn dan precies? gewoon je op ALLES behalve t zette van die tattoo concentreren!

IK PERSOONLIJK vind t wel wat hebben t gevoel... mn volgende wordt n band om mn bovenarm en DAN denk ik voor de eerste keer echt daadwerkelijk pijn te hebben.. aan de binnenkant van mn arm..

Waarschuw beheerder
ok ik zal ze wel net op de zenuwen hebben gezet dan..want op de binnekant van me bovenarm,was tog echt geen fijn gevoel....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alle 3 mijn tattoo,s voelde
ik wel,maar echt pijn ,nee
dat val reuze mee,je moet
er natuurlijk wel wat voor
over hebben :)
Waarschuw beheerder
mjah hebbe wij dr dus andere opvattingen over oldstyle4life ;)

aan DAT SOORT pijn geef ik niet toe.. ik denk r niej aan, focus me erges anders op en denk pijn...? nee dit is geen pijn!

mjah komt missch raar over bij anderen.. maar nee ik vind pijn van t zette van n tatoo GEEN PIJN!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een vrij hoge pijngrens
Maar het zetten van de tattoo op mijn onderrug deed echt behoorlijk pijn.
Hij is vrij groot en breed,heb ook 1.5 uur gezeten
Maar was blij toen het eindelijk klaar was.
Het is een vrij zeurdige en gemene pijn vond ik
Maar niet iets waar je van gaat huilen ofzo

Waarschuw beheerder
ik spreek jou nog wel als je die band hebt laten zetten ..kijken of je dan nog zo praat citoentjuh;)

Waarschuw beheerder
ik heb een adelaar op me borst en de vleugel ervan komt uit bij me strot en dat doet goed zeer kan ik je zeggen en op me rechter boven arm heb ik er ook een maar die deed niet zeer gr kees
Waarschuw beheerder
lees nou es n paar replies terug beste oldstyle4life!!!

daar geef ik toch al zelf aan dat ik dan wel pijn zal gaan hebben! dat is nou eenmaal n vervelende plek en dan zal ik zeker even af moete zien!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb op mn bovenarm....vond et niets voorstellen...maar ik wil der nog wel 1 op mn schouderblad :yes:

Waarschuw beheerder
dat had ik gelezen,,maar een paar replies later zei je dit...

aan DAT SOORT pijn geef ik niet toe.. ik denk r niej aan, focus me erges anders op en denk pijn...? nee dit is geen pijn!

maargoed..we zijn eruit

op de ene plek doet het helemaal geen pijn op de andere plek weer wel
Waarschuw beheerder
jah dat was dus tot nu toe o:)

ok ok.. we zijn dr uit hihi :P

vriendjus?

:flower:

;)
Waarschuw beheerder
t heeft gewoon met n ieders pijngrens te maken....
Heeft niks te maken met wie dapper is en wie niet....

Waarschuw beheerder
tuurlijk schat hou ook van jou hoor;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nou ik heb ze nu op mn schouder, bovenarm, elleboog en in mn nek en dat deed niet echt pijn hoor.

Waarschuw beheerder
Ow ik zeg er zo tegenop :S Maar t viel reuze mee... echt pijn, nou niet echt, beetje irritant gevoel..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze op mijn bovenarm en daar deed het geen pijn.
Mijn vriend heeft hem op zijn bovenrug,dat was wel aardig pijnlijk met name op zijn ruggewervels en schouderbladen.
Waarschuw beheerder
Ik heb een tattoo in m'n lies.
Nou dat deed best wel erg pijn :(
Vooral de lijntjes laten zetten, maar ook t inkleuren deed gemeen zeer.

Waarschuw beheerder
donateur
Die op mijn enkel deed wel gigantisch pijn :(
Maar komt omdat daar ook alleen maar spieren enzo zitten.....
Maar die op me borst deed weer geen pijn :D

Waarschuw beheerder
donateur
ligt ook aan de pijngrens van de persoon zelf
Waarschuw beheerder
Tattoo in mn zij over mn ribben was aardig pijnlijk..
Denk dat alle plekken waar weinig vlees en gelijk botten eronder meer pijnlijk zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er eentje in me nek.. en van te voren zeiden er vele et ging heel veel pijn doen..
Maar ik vond het totaal geen pijn doen..

Waarschuw beheerder
Ik heb een tattoo op mijn linkerschouderblad. Weet eerlijk gezegd niet meer of het pijn deed. Zal dus wel meegevallen zijn. Ik heb de instelling als je iets heel graag wil dan maakt het niet zo uit of het pijn doet. Dat vertelde de tattoeerder ook. Die had een kickboxer als klant die een grote tattoo op zijn rug wel stoer vond voor de sport die hij doet. Die gozer lag zowat te janken op de bank. Hij moest ook elke keer stoppen met de tattoo zetten. Hij wilde het dus niet met volle overtuiging.

En iemand die met een scherp voorwerp een beschadiging maakt en er dan inkt in doet dat kan niet anders dan 'gevoelig' zijn. Ligt aan je pijngrens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op mij voet deed t wel zeer, vooral bij die botjes. maar ja als dat over is boeit t ook nie meer. dus dan is t gewoon ff doorbijten op t moment, want je krijgt er iets moois voor terug.

Waarschuw beheerder
tja het is in ieder geval geen prettig gevoel!
maar als je wat wil moet je dr wat voor over hebben toch...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem ook tussen me schouderbladen en vond het zeker niet prettig..
Maar echt pijn was het ook niet..
Heb er ook een op me enkel en die vond ik opzich pijnlijker...

Die op me rug heeft ie 2 en 20 min op gezeten..
Omdat het zo lang duurde had ik op het eind wel zo iets van: ja nu is het wel genoeg geweest..
Maar het is gewoon gevoelig maar kan niet zeggen dat het o zo veel pijn deed...
Maar op m'n ruggenwervel heb ik wel ff moeten slikken hoor:S
Vond de lijnen pijnlijker dan het inkleuren..

Maar ze zeggen niet voor niet:
ie mooi wil zijn moet pijn leiden 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 op me enkel en die deed echt behoorlijk pijn. Was ook blij toen ze eindelijk klaar waren.
Heb er ook nog een op me schouderblad en dat was meer een irritant gevoel op me bil heb ik er nauwelijks iets van gevoeld.
Wil er nu graag 1 op me voet, maar denk dat dat ook behoorlijk pijn doet.

Waarschuw beheerder
Vond de lijnen pijnlijker dan het inkleuren

dat zegt idd iedereen ja,is standaard dus!!
nou alleen maar mooi toch :d
Waarschuw beheerder
ik heb er eentje op het pijnlijkste plekje voor vrouwen zeggen ze, maar ik vond het erg mee vallen,

Waarschuw beheerder
onder je oksels doet het zeer zeker wel pijn ... ik heb er aan beide kanten een oog onder staan en ik heb zeer veel pijn geleden .... het enige voordeel wat je hebt als je het onder je oksels zet is dat het aanzienlijk sneller geneest dat op andere plaatsen .......
Waarschuw beheerder
donateur
heb er 1 op mijn lies
en dat deed echr pijn:s
Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 op me arm een band, die deed egt moeilijk pijn aan de binnenkant.
Die op me rug viel mee alleen hoe dichter bij me zij hoe pijnlijker.
Me navel deed geen pijn:d
Me schouderblad ook nie :)

Waarschuw beheerder
Ik heb er een vanaf mijn linkse schouder die loopt naar beneden tot in mijn lies.
Maar de pijnlijkste plaats was wel zijkant ribbenkast.Op mijn enkel,navel,heup,vinger helemaal geen weet van gehad.Allemaal tribal.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er één aan de zijkant van m'n onderbeen, dat voelde ik practisch niet, één op m'n bovenarm, die voelde ik ook bijna niet, en één op m'n schouder maar dan aan de voorkant, die voelde ik wel behoorlijk... en die keer bloedde ik ook echt als 'n rund, maar dat kwam doordat ik de vorige avond flink had gedronken, dus doe dat iig niet als je 'm laat zetten, want de kans is dan aanwezig dat hij/zij 'm half afmaakt, en je op 'n moment terug laat komen dat je bloed wat dikker is 8).
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
well mede tattoo peepjes....op de tattoo conventie laat ik zoiezo een deel van mn linkerbeen doen...de kuit en een stukje dat naar mn bovenbeen loopt...alles Maori/Haida stijl....ik heb er nu al zin in:)
Waarschuw beheerder
ontsluitingsweeen zijn pijnlijker hoor dan het zetten van al mijn tattoos.. tss :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Da's vet man! (Y)

Eejz NB, waarom heb jij area01.tk bij je eigen sites staan? M'n beste vriendin staat daar ook bij!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en één op m'n schouder maar dan aan de voorkant

Heb ik ook! Maar heb er niets van gevoeld... de tattoo-zetster vond me doodeng :) hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe... dat ben je toch ook? 8)
Waarschuw beheerder
tong schijnt pijnelijk te wezen

[img]http://www.bme.freeq.com/tattoo/A20402/high/will7.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, een tongpiercing vind ik mooi maar een TATTOO op je tong :|.. o mY god!

Op je enkel schynt idd fokkingpyn te doen, en ik zag 'n X by een vrouw dat die een hele mooie tattoo had OP d'r handen.. zozo dat is ook maar dun vel, d8 ik zo :$.. *auw*
Waarschuw beheerder
Plekken waar je huid het dunste is, is meest pijnlijk. :p

Waarschuw beheerder
Plekken waar je huid het dunste is, is meest pijnlijk

dan lees het topic maar eens door :s

borst is pijnlijk,zij is pijnlijk.....allemaal waar veel huid/vet zit!!!dus je logica gaat niet op!!!

Waarschuw beheerder
bekende van me heeft een tatoo op zn elleboog laten zetten en dat was niet aan te raden als je een lage pijngrens heb ;)
Waarschuw beheerder
dan lees het topic maar eens door

borst is pijnlijk,zij is pijnlijk.....allemaal waar veel huid/vet zit!!!dus je logica gaat niet op!!!

Ik lees de topic altijd door voordat ik wat neerzet! (Y) Ik heb zelf geen tattoo, maar dat leek me best logisch.
Een prik in je tandvlees of een prik in je been?
Het hangt ook van je zelf af, hoe hoog je pijngrens is..Bij de 1 doet op ene plek meer pijn dan bij de ander.
Je kan het ook zo bekijken..de plekken die goed doorbloed zijn daar ben je het gevoeligst!

bekende van me heeft een tatoo op zn elleboog laten zetten en dat was niet aan te raden als je een lage pijngrens heb

Mijn logica gaat soms wel op! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb er vandaag (o is al zondag:$ gister dus) een op me vinger laten zetten en vond het behoorlijk pijnlijk...
Maar is nie me 1e tattoo dus ben het "gewend" en vond het wel een lekker gevoel :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb mensen zien zitten die "niks" voelden.. Ik heb er pas een over mijn hele bovenarm, schouder, een stukje rug en borst laten zetten.. Het verschilt per cm bij mij iig..

Waarschuw beheerder
Ieder zijn pijn grens is anders..

Ik heb er bijv: 1tje rechts in mijn nek zitten en voelde daar echt helemaal niks van.

Maar ken ook mensen die al door degrond gaan bij een tatoo op de boven arm :S

Het motto van Tatoo Jan (Rotterdam)

PIJN is FIJN :P
Waarschuw beheerder
`wie mooi wil zijn moet pijn lijden`

Ik vind niet dat je er mooier op word met een tatoo. :no:
En tatoo kan mooi zijn dat wel, maar je word er niet mooier op

Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat je er mooier op word met een tatoo.

Tja ik doe het niet voor het mooi of omdat een ander het mooi moet vinden.
Ik doe het nog steeds voor mezelf omdat ik het mooi vind

Ik vind wel dat het de laatste jaren een mode trent is geworden :S
Iedereen zet maar zo ding,zonder er goed bij na tedenken ..
Het ken je belemmeren met een baan bijvoorbeeld,of ze vinden hem na een jaar niet meer mooi

Een tatoo is iets wat je voor je zelf neemt en iets voor het hele leven
Het is iets persoonlijks!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Een tattoo zet je niet voor iemand anders maar 100% voor jezelf anders kan je er beter geen nemen!

Heb gister deze:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAkA0AVk*ZtTPwMidA6speFBRHBnzDQZ91!zwmpMCzPc35Z1jhoF8ufS9sbqUbt6pX!J3OMbJoMhUNp3*IXVXQTi4DEyoRcxjbFsSarQOPX1kPAxRQhvA/DSCF0016.JPG?dc=4675471459914476965[/img]
Laten zetten..
Andere hand is van me zus, ze is me zus maar ook me beste vriendin en we houden heel veel van elkaar daarom hebben we die laten zetten..
Frends 4 life :lief: 8)

Is al me 3e tattoo maar vond deze erg pijnlijk:S

Maar die pijn was juist fijn :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
me tattoo op me rug deed best pijn helemaal als ze tattooeren op je ruggegraat
en bij de onderkant van me pols en in de buurt van je elleboog is geen prettig gevoel

Waarschuw beheerder
eeh pijnlijk is het nie maar de ruggegraad is wel irri en voor de rest tsja op stukken bot is wel irri

Waarschuw beheerder
donateur
Ruggegraad is idd niet prettig..
Maar vond die op me vinger het pijnlijkste van alle 3...
Is heel dun vel vandaar...
Maar hij heeft er 5 min over gedaan ofzo dus het was wel uit te houden:)

Waarschuw beheerder
heb er een op bijna hele bovenarm, maar ik kan wel zeggen dat dit geen pijnlijke plaats is, ja je voelt het wel maar echt pijn doet het niet.
Waarschuw beheerder
Kheb dr 1 op mn rug en kan zeggen dat t nie echt pijnlijk is, t voelt alleen ff kut aan alstie op je ruggengraat komt maar dat went snel genoeg:)

Maar je moet dr wel wat voor over hebben als je dr 1 laat zetten...
Waarschuw beheerder
tja wie "mooi" wilt zijn moet dan maar desnoods voelen heh
Waarschuw beheerder
ach tis wel pijnlijk maar ik vond het wel een draaglijke en niet eens onprettige pijn...soms welbeetje maar ja je doet het ook ergus voor

Waarschuw beheerder
Mijn man heeft er ook 1 tussen zijn schouderbladen en die vond het ook wel pijnlijk maar wel dragelijk:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Keimooi die tattoo's op de vingers, op de foto van Stiekske.. :D
Die wil nu later ook laten zetten, samen met degene waarmee ik ga trouwen :D
Maar dan wel 'n beetje lager denk ik..
In plaats van ringen.. Ringen vind ik zo materialistisch :S..
Dit is iets waar je eigenlyk voor altyd aan vast zit..

Waarschuw beheerder
ik heb er 1 op mijn onderrug (zie foto profiel) en die deed best zeer maar ik had erger verwacht.als je er echt 1 wil moet je het voor de pijn niet laten...

Waarschuw beheerder
Heb 9 tattoo's en heb eigenlijk maar 1 pijn gehad en dat was die op men buik omdat er veel schaduw is in verwerkt...

Boven en onderarm , elleboog , schouderblaren voel je bijna niet en heb er ook 1 op men hele ruggegraat en dat voel je wel even :)

Maaja pijn is fijn :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aan de zijkant van je lichaam (bij je buik)

Waarschuw beheerder
donateur
heb eigenlijk maar 1 pijn gehad en dat was die op men buik

Ik heb ook 1 op me buik, gvd wat was dat een hel.
Maar achteraf is het wel lekker!

Waarschuw beheerder
donateur
Thanks xSharoNx :D
Ik heb hem samen met me zus laten zetten in teken van vriendschap!
We zijn zussen maar ook beste vriendinnen!
Waarschuw beheerder
ik heb er eentje op me doos, pijn viel ruze mee!:D
Waarschuw beheerder
uhhhh mogen wij daar een foto van zien?:D

aah toe:)

Waarschuw beheerder
Carloz76 ja toen had ik wel ff stevig die stoel vast :)

Maarja het resultaat teld en dat was het afzien wel waard :)

Ja Nancy die wil ik ook wel eens zien die tat :p
Waarschuw beheerder
haha als ik er een foto van heb zet ik um erop okey!

Waarschuw beheerder
haha ben eens benieuwd of je u aan je woord houd Nancy :p
Waarschuw beheerder
ja foto is zo gemaakt hoor...mobieltje of digicamera...klik...ff uploaden:D hehehe

Waarschuw beheerder
Yeahh :D

Waarschuw beheerder
Kom op Nancy hahaha :p :p
Waarschuw beheerder
donateur
Een tattoo op je enkel is echt dodelijk:yes:
Waarschuw beheerder
volgens mij verschilt het bij iedereen, want mijn tatoo op mijn arm deed helemaal geen pijn en mijn moeder had er erge last van...
Waarschuw beheerder
is niet alleen de plek maar ook je pijn grens
dat is bij iedereen verschillend
Waarschuw beheerder
ik heb 4 weken geleden achter op t midden van mn schouderblad een vlindertje late tatoeëren.
ik vond de pijn best wel meevallen. het was net zo een gevoel of je kleine stroomschokjes kreeg, maar dan heel snel achter elkaar. dus viel reuze mee :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
of het pijn doet hangt helemaal af van je pijngrens! ;)
Waarschuw beheerder
Ik wil er een op mijn bil zetten...

Mensen ervaring of t pijnlijk is??

Waarschuw beheerder
keb r nu 4 aanstaande woensdag begin ik met de 5de keb nu een tribal op mn regterbovenarm,draak op mn regter onderarm,nog een draak met chinese letter in de binnenkant van mn linker onderarm en op mn borst staan letters de 5de word een tribal op mn linker bovenarm die door loopt over mn borst en over mn rug en of ut pijn doet die op mn borst wel en in mn linker onderarm ook wel en die dr nog bij komt zal op mn schouder wel pijn doen denk ik.... :D:D:D:D
donateur
Ik heb er één op m'n schouder, en ga er deze week één op m'n voet laten zetten, heb er een beetje bang voor, maar dat is ook een beetje deel van het laten tatoeeren vind ik :D
Het is idd geen pijn waar je van gaat huilen, maar het is toch een gevoel dat je liever niet hebt. En als je iets echt wilt, dan interreseert dat je niet...:D
Waarschuw beheerder
ik heb er één op me schouderblad, t wazz niet lekker maar ik denk dat dat voor iedereen anders ligt.. ligt eraan hoe hoog je pijngrens ligt?? t izz niet prettig, zeker dicht op je bot is het veel gevoeliger dan wanneer je op vetweefsel tattoeerd
Waarschuw beheerder
kheb er 1 op me bil..
maar vond het ni pijnlijk..
alleen de omlijning brand een beetje
inkleuren voelde ik bijna niks van!
ga er deze zomer 1 bij laten zetten..
de vraag is alleen nog waar..

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het op elke plek wel een rotgevoel is hoor. Maar op plekken waar weinig of geen vet/vlees zit daar is het het pijnlijkst.

Waarschuw beheerder
voel je niks van
ik heb er nu drie en vinnenkort komt de vierde
in mijn nek net onder mijn haargrens
de tekening is net klaar
maar ik voel er niks van
piercings zou ik niet durfen
dat lijkt mij heel erg pijnlijk

Waarschuw beheerder
mn broer zei dat meeste pijn van al ze tatoes aan binnenkant van ze boven been hij heeft daar nu een mahorie bant aardig groot en hij zei dat t daar klootte voelde omdat het steeds na ze lul trok nou ik weet dat me broer niet snel pijn heeft en als hij zegd dat t geen lkkr gevoel iz laat dan maar voor mij daar :D

Waarschuw beheerder
nou ja

pijn pijn het doet niet echt pijn volgens mij

teminste bij mij niet ik heb 1 op me onderrug
en het deed niet echt pijn het is meer het gevoel alsof een kat je krabt dat branderige gevoel na de tijd

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er al 1 op mn schouder en dat deed geen pijn. krijg er 1 op mn voet, dat moet heel pijnlijk zijn. 23 juli komt ie ik laat het weten...
Waarschuw beheerder
Het ligt er maar net aan hoe je je kunt ontspannen, en hoe hoog je pijngrens is... ik heb er zelf 2 (1 op mn venusheuvel om het maar ff heeeeel netjes te zeggen en een op mn onderrug) Beide vond ik niet echt pijn doen. Wat wel een rotgevoel was waren de lijnen, van het inkleuren heb ik amper iets gevoeld...
Heb verder ook nog 3 piercings... ja dat is even een gevoelig prikje maar voordat je auw kan zeggen zit ie al :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat ligt er idd maar net aan hoe hoog je pijngrens is.. Ik heb r zelf 1 op me onderrug en heb r absoluut geen pijn van.. Ik vind het eerder een irritant gevoel dan pijn.
Waarschuw beheerder
Op me bovenarm niet pijnlijk :no:

Waarschuw beheerder
kheb er eentje op mn enkel en dat viel heeeeel errug m mee hoor. totaal geen pijn, beetje irritant. Maar ja, wie mooi wil zijn, moet een beetje pijn lijden.......:)
gewoon doen hoor zo´n tattoo,. supermooi
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft er iemand 1 in zn nek??
Waarschuw beheerder
ik heb er eentje rond me anus,was best pijnlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb de domtoren op m'n plasser staan
Waarschuw beheerder
donateur
heb m aan de binnenkant van me onder arm staan (over de hele lengt) deed bes wel pijn maja....:P
Waarschuw beheerder
ik heb een grote over mij borst,schouder en bovenarm en heb er een op mijn onderrug en er een op mijn wreef. het lekker als ze die naald erop zetten.

Waarschuw beheerder
Ik kan je vertellen tattoo in je zij is niet fijn.....Schijnt ook 1 van de pijnlijkste plekken te zijn......

De roddel dat dikke mensen minder voelen door hun vet is BULLSHIT!
Het hele feest speelt zich af in de 1ste en 2de huidlaag, daar zit dus nog helemaal geen vet.....
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook een aantal oa op en rond mn enkel
hele grote op mn onderrug een soort van bloemen
krans helemaal vanvoor op de borst tot achter op de rug incl beide boven armen en een redelijke
grote tussen de schouderbladen.En boven op elke
voet (wreef dus) en de wreef dat waren voor mij de pijnlijkste.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Loop je dan met een lelijke uitgelubberde vlek inkt op je dikke enkels op je 56e
Waarschuw beheerder
donateur
Loop je dan met een lelijke uitgelubberde vlek inkt op je dikke enkels op je 56e

So what is toch niet jou probleem :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, mij zal t ook een bloedzorg, maar t lijkt me geen fijn gevoel zo'n toekomst :) heheh
Waarschuw beheerder
donateur
Maak ik me geen zorgen over ha ha :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bedenk goed wat je met je 1e tattoo doet :)

Waarschuw beheerder
Op de onderrug valt allemaal reuze mee,

maar ik heb er 1 op m'n poes staan en ik denk toch wel dat dat 1 van de pijnlijktste plekken is

Waarschuw beheerder
ik heb dr een op mn schouderblad maar die deed geen pijn,alleen toen hij een punt naar beneden moest zetten die op mn rib uit kwam zeg maar achter op mn rug dat was wel ff klote maar voor de rest nie..

heb dr ook een op mn bovenarm dat deed dus echt helemaal geen pijn heb er geen seconde last van gehad:D

Waarschuw beheerder
Ladyhollow 14 juli 2004 18:47
Op de onderrug valt allemaal reuze mee,

maar ik heb er 1 op m'n poes staan en ik denk toch wel dat dat 1 van de pijnlijktste plekken is

staat zeker kom maar in me holletje of een pijltje dat er naar toe wijst?
Waarschuw beheerder
vinger en enkel zijn pijnlijke plekken!
Teminste vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er nu 1 op mn voet (2 dagen geleden laten zetten) vooral aan de zijkant was het gevoelig maar voor de rest viel het mee. alleen heb ik nu wel een dikke voet en is hij nog steeds gevoelig... loopt niet echt fijn.
Waarschuw beheerder
heb er 1 op me arm en 1 bij me enkel
en ik viel bijna in slaap bij allebei
kerel zijn mietjes want die lopen altijd te zeike dat ut pijn doet
mooi niet dus
echt fijn gevoel

Waarschuw beheerder
Ik heb een tribalband om mijn rechterarm laten zetten 2 jaar geleden en het deed eerst niet echt pijn totdat die naald aan de binnekant van men arm kwam, dat was wel ff doorbijten!

Waarschuw beheerder
Ik heb er 3. 1e op muh borst toen ik 16 was. Pfff ben toen bijna flauwgevallen. Maar dat was door de zenuwen. 2e op de onderrug en die deed echt helemaal geen pijn. En de 3e van muh enkel over bijna mijn hele kuit. Daar ook helemaal niks van gevoeld. Ligt gewoon aan je pijngrens.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er een op mn bovenbeen> deed helemaal geen zeer...
Nu heb ik er een op mn scheenbeen laten zetten en ook al was die wel wat pijnlijker, was t wel uit te houden en dat is ook pal op je bot....Dus ik ben t er wel mee eens, t verschilt per persoon en pijngrens.
Waarschuw beheerder
Tattoos jakkes ik heb er geen en hoef er ook geen.

Waarschuw beheerder
ik heb er 1 op mijn linker musscle maar die deed best pijn hoor Maar tatoes rulezzzzzzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er 1 boven aan me rug die uitloopt op mijn schouderbladen.
Schouderbladen viel opzich wel mee vergeleken met me ruggegraag...
Nu wil ik er nog 1 op me ribbekast onder me arm.(bizzare plek maar apart)
Waarschuw beheerder
2 M&M: ik heb hem daar ook, zo'n 3 jaar geleden laten zetten en ik kan je melden dat ik het absoluut niet zeer vond doen, integendeel vond het zelfs best lekker :yes: die man moest erg lachen aangezien hij wel eens van die grote stoere kerels binnen kreeg die zaten te miepen en ik vond het juist jammer dat hij na 1,5 uur ermee stopte ;)

Maar ik moet wel vermelden dat ik een vrij dikke huid heb, de naald was zelfs 1 keer afgebroken, wellicht dat dat ook scheelt...

Waarschuw beheerder
2 the saint ---- haha laat m dan meteen in je oksel zetten :D maar t gaat er om dat jij der blij mee bent toch .....ik ga der 1 op m n onderrug zetten met Stay out :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb sinds gisteren 1 op mijn onderug en vond het niet echt pijn doen maar was gewoon niet prettig en ik kon van8 niet op mijn rug slapen:S maja je moet er iets voor over hebben;)

Waarschuw beheerder
dat ik een vrij dikke huid heb, de naald was zelfs 1 keer afgebroken

Yeahh, Yeahh.......

Waarschuw beheerder
pijn weegt niet op tegen het plezier wat je ervan hebt :)

ik heb er 1 op me pols wat ook pijnlijk zou moeten zijn.... vond het heel erg meevallen :)
Waarschuw beheerder
25 aug komt er bij mij weer 1tje bij :D
Wel een kleintje, maar erg mooi, op mn pols :D
De pijn...ach zal wel meevallen en wie mooi wil zijn..moet pijn lijden toch? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Pijn is fijn :D

Ennuh, ze zeiden ook dat een tattoo op je onderarm erg pijn zou doen, nou niet dus :gaap:
Het verschilt gewoon per persoon...

Waarschuw beheerder
juist idd pijn is fijn van de tattoe's die ik heb heb ik nergens geen last of pijn gehad het is een kick :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb 'm in me lies zitte..
en sommige hebbe juist daar heel erg pijn
en sommige weer niet.. IK had helemaal geen pijn :D
ik vond 't eigenlijk een lekker gevoel :$
ik voelde beetje gekras verder niets..

Waarschuw beheerder
als ie over je bot heen tatoeerd is het wel een beetje pijnlijk. en het is ook net de pijngrens die je hebt natuurlijk. ik heb dr 1 op mn onderrug, daar zit je stuitje maar pijn heb ik eigenlijk niet echt gehad. dus valt wel wat mee. meer gewoon spannend ;)
Waarschuw beheerder
2 MCM etc.....inderdaad yeah :yes:

2 Low-Fi: heeeeel cool die tattoo('s) van jou!:)
Waarschuw beheerder
pijn izzz fijn!
het zetten op me bovenarm en bovenbeen deed geen zeer, op mijn borst (en dan bedoel ik niet mn tiet ;) )
wel pijn. hoe dunner de huid hoe meer zeer t doet denk ik.
Hoewel ik iemand ken met een tattoo boven op zijn hoofd maar dat deed volgens hem helemaal geen pijn dus..denk dat t ook een beetje aan je pijn grens ligt. als t een grote tattoo is gaat t op gegeven moment een beetje zeuren na mate het langer duurt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb er een om m'n vinger heen en dat deed helemaal niet zeer.
Ik denk dat t ook een beetje aan de pijngrens van iemand ligt.

En je doet t jezelf aan dus als t dan pijn doet is t toch je eigen schuld.
Waarschuw beheerder
Ik ga er over een paar maanden er ook een laten zetten ja beetje laat maarja dat is zijn w8lijst
hij komt op me onderrug...ik ben niet bang voor de pijn heb een hoge pijngrens...ben bang dat ik lang in de stoel zit :|
Waarschuw beheerder
wil er ééntje onder me buik bij me lies zou het daar heeeel erg pijnlijk zijn???

Waarschuw beheerder
Ik heb vorig jaar een tattoo op me schouderblad laten zetten..
Die man vertelde mij dat het een pijnlijke plek was voor een tattoo...
Maar kan je vertellen, ik voelde er niks van hoogstens wat gekriebel verder niks..
Zal wel een hoge pijngrens hebben 8)
Waarschuw beheerder
ik heb hem!! vandaag was het eindelijk zover, op mn onderarm/pols vlak voor mn horloge :D Hijs errug mooi geworden. Wat de pijn betreft: NIET!
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
neeeeeee doet niet pijn!!!!!
Waarschuw beheerder
Op je eikel! Dat doet pijn :yes:
Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeeeeee lekker gevoel :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik liep al 5 jaar met het idee om een tattoo te nemen op de bovenkant van me voet.

Ik ben bij mensen die een tattoo hadden laten zetten gaan informeren en die zeiden allemaal dat dat de pijnlijkste plek was.

Tip: Leer ontspannen en goed adem halen, dat heb ik gedaan en ik heb hem lachend en zingend laten zetten.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WAD*AiUb58p9Wn*zcg3yUGt8eelQVWeTGzFoBoknLIvq92aNWDS!KJhWv31sT*E7dOIpZpfJmT*y93T2G8*LqIcbo6yGoe02yYnZfFHreh9boKlhQpzlO2Qa1l!qAwFaMgAAAP****8/tattoo%20in%20het%20echt.jpg?dc=4675475884105790212[/img]

Waarschuw beheerder
Ik hoorde van iemand dat de pijnlijkste plek om een tattoo te nemen, je ribbenkast is...

Ik vind het trouwens altijd behoorlijk stom staan als je van die vrouwen ziet die expres een tribaltattoo hebben laten zetten net boven hun broekrand...je neemt een tattoo toch voor jezelf en niet voor de rest van de wereld (die achter je loopt)?? Daarnaast is het geen porem als je vervolgens naakt bent - dan zie je eerst die tattoo...dan tien cm naakte huid en dan pas je bilspleet..het sluit niet mooi aan.

Ik heb mn tattoo zo laag mogelijk op mn rug laten zetten, en de onderste punt komt precies op mn staartbeen (dat is trouwens ook erg pijnlijk!!)
Zo sluit het allemaal heel mooi op elkaar aan, en ziet niemand mn tattoo (zelfs niet in bikini) tenzij ik wil dat iemand het ziet!
laatste aanpassing
Ik denk niet dat andere mensen het boeiend vinden wat jij daar van vindt.
Sommige mensen nemen een tattoo nou eenmaal wel omdat ze het leuk vinden als andere hem ook kunnen zien, als een soort sieraad.
Jij hebt hem alleen voor jezelf maar dat is jou keuze.
Ik heb overigens helemaal geen tattoos en ik wil er ook geen een. Vind sommige best mooi maar moet er niet aan denken dat ik als 70 jarige zo'n uitgelubberde tattoo op me rug (of waar dan ook) heb waarvan me kleinkinderen dan waarschijnlijk vinden dat het nog de meeste overeenkomsten vertoond met Donald Duck ofzo ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vlinderbeertje

Ik hoorde van iemand dat de pijnlijkste plek om een tattoo te nemen, je ribbenkast is...

klopt want het zit precies op je botten,is ook niet echt een lekker gevoel :no:

Ik heb mn tattoo zo laag mogelijk op mn rug laten zetten, en de onderste punt komt precies op mn staartbeen (dat is trouwens ook erg pijnlijk!!)
Zo sluit het allemaal heel mooi op elkaar aan, en ziet niemand mn tattoo (zelfs niet in bikini) tenzij ik wil dat iemand het ziet

beschrijf hem eens?
ben toch stiekum benieuwd :)
Waarschuw beheerder

nou daar heb ik juist het minste last gehad
Waarschuw beheerder
Ik heb in oktober een vlinder laten zetten op me rechter schouderblad...
Viel op zich nog wel mee, een irritant gevoel in het begin maar aan het eind had ik zoiets van ja nu mag het wel stoppen..
Wil je em zien? laat dan ff brichie achter bij me...
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
op mijn bil, dat doet zeeeeeeeer:

[img]http://tssw.myserver.org/imgs/Mayhem%2006-08-2004%20by%20Miekste/normal/HRvsMAYH-097.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat andere mensen het boeiend vinden wat jij daar van vindt.

Ik dacht dat een forum nu juist bedoeld was om je mening op te uiten...dat doe ik dus bij deze..

Je hoeft daar ook zeker niet op in te gaan, of het ermee eens te zijn - vind het trouwens vreemd dat iemand dat doet die zich niet eens aangesproken hoeft te voelen.

Mijn punt is alleen dat de meeste jongeren veel te kort nadenken over iets wat de rest van je leven op je lichaam zit.

Daarom is het slim om een plek te kiezen die je ten allen tijden kunt bedekken, voor het geval je je tattoo later niet meer mooi vindt of je een te respectabele functie gaat bekleden binnen een bedrijf - ergens waar tattoos niet acceptabel zijn..

En wat je zegt - een plaatje van een of ander stripfiguur is dan ook niet echt een slim idee...
Waarschuw beheerder
ik heb tattoo's op m'n beide armen :jaja:

vind het een prettig gevoel :P vond het ook niet pijn doen het kietelde meer hahaha :D
Beter lezen vlinderbeertje,

Ik had het niet over een tattoo van een stripfiguur. Ik had het erover dat als je 70 ben je tattoo zo vervormd en verrimpeld zal zijn dat er niet goed meer te zien is wat het nou eigenlijk voorstelde en dat kinderen er dan wellicht vinden dat het nog het meest op Donald Duck LIJKT...

En ik voel me ook niet aangesproken maar jij loopt anderen die een zichtbare tattoo hebben een beetje af te zeiken maar die plek is gewoon hun eigen keuze, net zoals het jou keuze is om een tattoo te nemen op een plek waar je hem niet ziet. Er zijn zat mensen die tattoos hebben die zichtbaar zijn, op bovenarmen, in de nek, onderarm, hand enz...
Maar jij noemt alleen meiden die een tribal net boven de broek hebben. Vind ik een beetje raar...
Waarschuw beheerder
ik heb een kleine tattoo op mijn schouderblad, ik vond het niet heel erg pijnlijk, wel gevoelig en irritant ik was alleen super zenuachtig.
Waarschuw beheerder
Ik wil der eigenlijk in de toekomst nog wel 1 onder me voet (Made In Holland). Kweet het dan zie je um niet,maar boeiend!!!

Denk dat dat wel een hele gevoelige plek is eigenlijk.

Zijn der mensen die er 1 onderop der voet hebben laten zetten. IK hoor het graag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb overigens helemaal geen tattoos en ik wil er ook geen een. Vind sommige best mooi maar moet er niet aan denken dat ik als 70 jarige zo'n uitgelubberde tattoo op me rug (of waar dan ook) heb

ten eerste:
als je 70 bent ben je toch niet meer moeders mooiste

ten tweede:
ben jij nog van plan om met blote truitjes te lopen als je 70 bent?

niemand die er dan achter komt dat jij die tattoo hebt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooiste wat ik vind bij een meid als ze een tattoo heeft,boven d'r billen :jaja: :K
Waarschuw beheerder
enkel ...

doet niet echt zeer..
valt reuze mee :)
Waarschuw beheerder
** reality check **

De regel is dat een stuk huid gevoeliger zal zijn naar mate zich eronder meer onbeschermde ingewanden bevinden. Dat heeft moedertje natuur gefixt om ons mafkezen tegen onszelf te beschermen.

Zo is het pijnlijker om een tattoo te laten zetten op je buik dan op je schouder. Op je buik beschermen alleen je spieren je ingewanden, op je schouder zit het schouderblad er tussen en mag het dus een stootje hebben. Daarnaast zijn er natuurlijk nog een aantal organen die nog eens éxtra gevoelig zijn vanwege functionele redenen.

Voor het gros van de mensen zal dit de volgorde zijn (van pijnlijk naar minder pijnlijk):

- huid van functioneel gevoelige lichaamsdelen (vingers, geslachtsdelen, voetzolen, binnenkant pols)
- huid op onbeschermde ingewanden (buik, nek, maar ook ruggegraat, hoofd)
- huid op beschermde ingewanden (borst,rug)
- huid op functioneel ONgevoelige lichaamsdelen (ellebogen, knieen,bovenkant polsen)

Het is natuurlijk wel zo dat de pijngrens verschilt van persoon tot persoon. Dus een tattoo op je vingertop is ten alle tijden pijnlijker dan eentje op je schouder maar het kan best zijn dat ik bij het laten zetten van een tattoo op m'n schouder al evenveel pijn ervaar als jij op je vingertop.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en trouwens als je een jaar of 70 bent maakt dat helemaal niet uit. want nu hebben er ook veel tattoo's van je eigen leeftijd en die worden ook oud (als het goed is) dus die lopen er ook mee. dus wat maakt het uit. als je 70 bent is het dus nog altijd hip. dan ben je een hippe oma haha

en ik heb een tattoo op de rug die naar de buik loopt. wil je foto's zien kijk dan bij mijn persoonlijke tekst
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij als omaatje niet zwemmen met je kleinkinderen dan? Ik wel hoor!

hmm, ja daar heb je wel een goed punt, maar dan zoek ik gewoon een badpak dat het onderste deel van mijn rug afsluit

en **poco**loco** lona**---> keb um al een aantal keer gezien, maar hij blijft mooi :D (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
thnx :bloos:

Waarschuw beheerder
Tjah het ligt idd aan iemand zelf, of die gene n hoge pijngrens heeft of niet..

*haha dan kan ik wel zeggen dat ik niet spoorO:) k vind het namelijk lekker..zelfs t geluid vind k :kwijl:
Morgen voor n nieuwe op de zijkant van mn voet en in oktober heel mn rug :D:D:D haha op naar nr 11 eerst;)
Waarschuw beheerder
hahaha idd ligt eraan hoe hoog de pijngrens ligt...en persoonlijk vind ik t ook heerlijk om in die stoel te zitte/liggen en t geluid aan te horen van de naald...ennuhh ik geniet ook wel van de pijn,je moet echt wel een beetje masoschistisch zijn ingesteld denk ik ...ik heb van de week nog de binnenkant van mn bovenarm laten doen...bij mn oksels....heerlijk hoor(Y).Ik ben iig banger voor de tandarts hahaha

en wat betreft tattoo s als je bejaard bent...ach tegen die tijd zijn wel allemaal wel gerimpeld....doe mij dan maar een getatoeerde gerimpelde huid
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trouwens beetje offtopic maar uhh tattoo sunday op 26 augustus in Nijmegen(Y)...voor alle tattoo liefhebbers die er kunnen komen...be there!

Waarschuw beheerder
kheb er een op m'n heupb0tj..
botjes, en dunne stukjes huid zijn niet egt fijn.. maar n0u 0m te zeggen het d0et egt pijn.. :D nee s0rry

Waarschuw beheerder
Ik ben altijd bang als ik aan n naald denk... als ik bloed moet prikken flikker ik al bijn van mezelf af (raar maar waar)

Maar toen op n dag wilde ik t echt doen en heb ik Ron gewoon gebeld en n afspraak gemaakt en toen is t heel snel gegaan.

Heb m nu al n jaartje op mijn buik (onderbuik, rechterkant) en ben er heel blij mee. Een vlindertje wat heel lief is geworden.

Deed t pijn? Mwa, gaatje boren bij de tandarts is erger (zonder verdoving dan). Dus eigenlijk viel t reuze mee. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch? En als je t zelf wilt doet t niet zo'n pijn meer want das anders als pijn die je niet wilt.
Waarschuw beheerder
donateur
:S

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk of het pijnlijk is, als je er 1 wil moet je hem gewoon zetten!

Ik heb er 1 op me onder rug en me enkel, me onderrug voelde ik nix van en me enkel kriebelde een btje.

Waarschuw beheerder
Je zal het altijd wel voelen. Op elke plek liggen je huidzenuwen weer anders. Liggen ze direct onder je huid, is het pijnlijk(er). Ligt er ook aan met hoeveel naalden er getattoerd wordt. Mijn tattoo is bijvoorbeeld voor het grootste deel met 'one-needle' gedaan, dat is erg gevoelig (gevoel alsof er wordt gesneden in je huid). Terwijl de schaduw in mijn tattoo met meerdere naalden is gedaan en dat voor mijn gevoel gewoon kietelde.

Volgens Gert (Remi Tattoo in Utrecht, mijn tattoerder) is je lies toch wel heel erg 'gevoelig'. Ik zelf heb een elfje links onder op mn rug.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb zaterdag eentje achter me oor laten zetten.zou ook een pijnlijke plek zijn heb er niets van gevoelt kriebelde alleen :yes:

Waarschuw beheerder
ik wil er 1 net boven mijn tiet.hoop dat het geen pijn doet.maar ja las je het echt wilt moet je het gewoon doen .
Waarschuw beheerder
Geen idee of het pijnlijk is, maar zaterdag aanstaande wordt er begonnen aan me rugstuk van iets over de schouder tot andere kant iets over de schouder, stukkie me nek in en tot iets onder me onderrug... ken wel zeggen waar het het pijnlijkst is als ik de eerste 3 uur achter de rug heb :P
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag dus aan begonnen. Onderin je rug, je voelt het goed, was ff wennuh hoor an ut gevoel trouwens... Goed ademen zoals hierboven gezegd helpt ook wel, en het gewoon laten gebeuren en het over je heen laten komen en ontspannen blijven, dan red je het wel ;)...

Was trouwens in een uur en een kwartier klaar, nu inkleuren nog ;)

Waarschuw beheerder
heb er een achter in mijn nek en ik vond het zeker geen pijn doen in tegendeel vond het lekker:P

Waarschuw beheerder
Buik vond ik toch best p(F)ijnlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Is voor iedereen anders of het pijn doet of niet.
iedereen heeft een andere pijngrens :)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000141b50002c1912e07a8cc1a00639712]http://members.lycos.nl/dapeanut4/Site%2080/images/CIMG4184.JPG[/img]

vorige week laten zetten.. helemaal niet pijnlijk.. maja idd wat voor de een niet pijnlijk is kan voor een ander wel pijn doen heh.. en anders om.. dus tja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Azzypuzzy, mooie tattoo zeg..
Over een paar weken ben ik aan de beurt:)

Waarschuw beheerder
Is voor iedereen anders of het pijn doet of niet.
iedereen heeft een andere pijngrens

Dacht anders toch altijd dak best een hoge had... :vaag: pijngrens dan... :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn eerste op mijn linkerborst=> totaal niet pijnlijk!! Die tussen mijn schouderbladen=> heel pijnlijk!!!
Waarschuw beheerder
vond het precies op het randje van de schouderbladen en op de ruggewervels ut pijnlijkst

Waarschuw beheerder
Ik heb 1 tatto half op me been en die gaat naar beneden (enkel) heb echt totaal geen pijnj gehad en als ze eenmaal bezig zijn raak je het wel gewend.

En DANOPOWER blijkbaar heb je geen hoge pijngrens, want op je buik is waar je minste pijn voelt.

En vrouwens hebben sowieso een hogere pijngrens als de mannen :D
Waarschuw beheerder
als ze eenmaal bezig zijn raak je het wel gewend.

Gewoon over je heen laten komen. en jezelf ff dwingen ontspannen te blijven zitten, op een gegeven moment gaat dat wel vanzelf

Waarschuw beheerder
Zo ging het bij mij ook, als ze het eerste stukje doen in het begin dan voel je wel iets maar ook niet echt pijnlijk (ik noem het een andere pijn) ;)
Maar later verneem je er al niks meer van..
Waarschuw beheerder
Pcies, tsja... pijn... niet echt te defineren als pijn eerder beetje fikkerig ofzow? :s :P

Waarschuw beheerder
Is gewoon een andere pijn..
Dan b.v. je valt of je klappen krijgt ofzo of met je brommer over de kop gaat--> Lekkere pijn :P

Waarschuw beheerder
donateur
Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden! :[
Waarschuw beheerder
/me kreeg gisteren een auto tegen me kont, was wel lol, das andere soort pijn jah :P

mischien komt er nog wel een normaal pijnlijk gevoel tijdens inkleuren :P

Waarschuw beheerder
En DANOPOWER blijkbaar heb je geen hoge pijngrens, want op je buik is waar je minste pijn voelt.

Jaaahhh, maar Ik heb een "gespierde" buik!?!?! :vaag: In ieder geval weinig vet!!! :yes: EN DAT SKEELT ZEKERZZ OOK, zowaar Ik dat zeker weet te wete...

Waarschuw beheerder
En andere pijnen benk eigelijk eerlijk gezegd helemaal niej zo vatbaar baar voor... Echt niej, snapte er nix van :no: ...Viel me Vies tege//
Waarschuw beheerder
ik heb er 1 op me onderrug en 1 op me ribben.
Iedereen zij dat het daar pijn zou doen..
maar dat vind ik niet hoor.
Steeds als ik het voel denk ik weer..
ohja zo erg was het eigenlijk niet.
Heel soms als ze even inkleuren ofzo.
het is gewoon een raar prikkel gevoel (niet uit te leggen)
Waarschuw beheerder
ik heb der 4 :D(6):D:D:D

*op mijn enkel(voel je NIX van...kietelde meer :jaja: )
*op mijn borst(voel je ook nix van :D)
*op mijn schouder(was eerder lekker :P:jaja: )
*en op mijn ruggegraad(die was wel zwaar irri :S :()

het is gewoon een raar prikkel gevoel

:jaja: meer is het eigelijk nie,maar omdat sommige plaatjes wat groter zijn(en dikker in moeten worden gekleurd)word het een irritant gevoel...meer niet!

gewoon lekker van genieten ;) het is zo voorbij!(veel te snel altijd :P*bloos*)
maar pijn is anders :jaja:

Waarschuw beheerder
2 M&M
heb je hem al laten zetten?
ik vond tussen de schouderbladen toch zekers niet prettig :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil er 1 op mijn voet... mja mijn oma heeft altijd van die schoenen aan waar je de bovenkant van der voet ziet dus stel ik vind die ook mooi als ik 70 ben... dan loop ik daar met een tatoo op mn voet! :S mja ergens anders vink het niet leuk... is wel een pijnlijke plek of niet??
Waarschuw beheerder
ik heb dr 2 een op me kuit en een op me enkel en ben er trots op :D

Waarschuw beheerder
ik heb een tribal boven mijn kont...hij deed gruwelijk veel pijn...waarom ??? omdat ik bij een verkeerd tattoo shop was geweest die de naalden van de tattooeer machine te ver in mijn huid stopte !! daardoor had ik allemaal "wurmen" noemen ze dat...dat zijn verdikkingen in je tattoo.

Ik heb hem over nieuw laten doen bij een ander en die verdikkingen zijn der helemaal uit en hij is helemaal donker en weer mooi :)

Hij was namelijk heel lelijk en dik dus maar ook de kleur was heel licht :(

Maar nu is ie weer mooi :d

=xxx=

Waarschuw beheerder
Nee dat doet geen pijn:
[img cacheid=001289bb001121376ab7557b1a00807fd5]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1345401&key=87PFZZZA[/img]

Maar het is bij iedereen verschillend, als je klein zeerig bent moet je het gewoon laten.

Ik vond het eerder een irritant gevoel dan dat het zeer deed, maar daarna heb je wel wat je wilt hebben.
Wie mooi wilt zijn moet pijnleiden.
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
op je voet is klein beetje pijnlijk... maar als ie er eenmaal zit ben je super blij en voel je de pijn niet meer!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Binnekant van mn lip beetje pijnlijk en op mn kuit gewoon irritant gevoel...rest van de plekke ken ik nie echt over oordelen maar kan er wel enkele bedenken waar van ik zou zegge aaaaaaaaaaaaaahhhh......

Waarschuw beheerder
heb er 1 bij me ribben maar zo groot dattie richting me ruggegraad loopt (redelijk pijnlijk)

1 op me schouderblad (totaal geen pijn)

en op allebei me polsen een tattoo.. (beetje gevoelig maar pijnlijk nee)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb er 1tje op mijn zij
daar doet het dus geen pijn