Partyflock

Forumonderwerp · 675871

Waarschuw beheerder
een tattoo boven op je rug tussen je schouderbladen....
is dat bv een pijnlijke plek of juist niet?

niet dat het daarvan af hangt maar ben wel eens benieuwd waar het nou bv wel veel pijn doet en waar bv helemaal niet!!

BV. was net toevallig bij dragon en daar lag een gast die kreeg er 1 op zijn borst en die lag echt flink pijn te lijden ;p
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil er 1 op mijn voet... mja mijn oma heeft altijd van die schoenen aan waar je de bovenkant van der voet ziet dus stel ik vind die ook mooi als ik 70 ben... dan loop ik daar met een tatoo op mn voet! :S mja ergens anders vink het niet leuk... is wel een pijnlijke plek of niet??
Waarschuw beheerder
ik heb dr 2 een op me kuit en een op me enkel en ben er trots op :D

Waarschuw beheerder
ik heb een tribal boven mijn kont...hij deed gruwelijk veel pijn...waarom ??? omdat ik bij een verkeerd tattoo shop was geweest die de naalden van de tattooeer machine te ver in mijn huid stopte !! daardoor had ik allemaal "wurmen" noemen ze dat...dat zijn verdikkingen in je tattoo.

Ik heb hem over nieuw laten doen bij een ander en die verdikkingen zijn der helemaal uit en hij is helemaal donker en weer mooi :)

Hij was namelijk heel lelijk en dik dus maar ook de kleur was heel licht :(

Maar nu is ie weer mooi :d

=xxx=

Waarschuw beheerder
Nee dat doet geen pijn:
[img cacheid=001289bb001121376ab7557b1a00807fd5]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1345401&key=87PFZZZA[/img]

Maar het is bij iedereen verschillend, als je klein zeerig bent moet je het gewoon laten.

Ik vond het eerder een irritant gevoel dan dat het zeer deed, maar daarna heb je wel wat je wilt hebben.
Wie mooi wilt zijn moet pijnleiden.
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
op je voet is klein beetje pijnlijk... maar als ie er eenmaal zit ben je super blij en voel je de pijn niet meer!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Binnekant van mn lip beetje pijnlijk en op mn kuit gewoon irritant gevoel...rest van de plekke ken ik nie echt over oordelen maar kan er wel enkele bedenken waar van ik zou zegge aaaaaaaaaaaaaahhhh......

Waarschuw beheerder
heb er 1 bij me ribben maar zo groot dattie richting me ruggegraad loopt (redelijk pijnlijk)

1 op me schouderblad (totaal geen pijn)

en op allebei me polsen een tattoo.. (beetje gevoelig maar pijnlijk nee)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb er 1tje op mijn zij
daar doet het dus geen pijn