hij produceert ook goed
Het probleem met zijn producties is bij hem(en bij veel andere producers) dat hij de laatste tijd al zijn zaagjes en sampletjes aan het recyclen is. Als ik me niet vergis zit Zany achter the Pitcher(let op: ALS ik me niet vergis), en start rocking en pump it loud hebben hetzelfde geluidje plus dezelfde zaag.. wat mij brengt naar het hardste stukje van start rocking, met een hele lompe kraak erin, die hij ook gebruikt in donkey rollers - hardstyle rockers, donkey rollers - strike again 2004, donkey rollers - evil en donkey rollers - ruff, bij de laatste twee een klein beetje aangepast...
Ook bij de southstylers is hetzelfde aan de hand: de zaag bij E-town zit ook in Da Izzok en in A bit Crushing, alles lijkt op elkaar...
Het klinkt wel allemaal heel lekker(vooral dat spul van de donkey rollers), maar het gaat toch wel erg op elkaar lijken vind ik... Pwoap en Thunderbeats vind ik wel erg sterk trouwens, jammer dat de donkey rollers thunderbeats hebben overgeslagen op Xqlusive(of ik moet hem gemist hebben)..