Wel bittere nasmaak.. een of andere malloot die (zeer waarschijnlijk) onder invloed was, rijdt zn auto achteruit tegen de mijne aan Wilde schadeformulier invullen (met hulp van zn zus ofzo), bleek dat hij geen rijbewijs bij zich had.. naja, morgen ofzo maar telefonisch contact met haar opnemen..
En sja, dan zie je dit berichtje op website van gelderland staan..
http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=51895
..dan ben ik wel een beetje bezorgd, of hij dat dan niet is geweest.. als hij in een onverzekerde auto reed, wordt heel dat schadeformulier-gedoe een stuk lastiger.. lijkt me.. kan ie t uit eigen zak gaan betalen.
Mag iig blij zijn dat ik op dat moment bij mn auto aanwezig was, als ik er niet was, was ie waarschijnlijk gewoon weggereden, en zat ik daar met lakschade aan mn bumper. Duur geintje
Uitspraak van G.I.T. Alfred op dinsdag 8 juli 2008 om 10:36:
aangifte doen bij de politie, da's het enige wat je kunt doen in zo'n situatie. En dan maar hopen en afwachten.
Nou nee, gewoon schadeformulier invullen, telefonisch contact opnemen/onderhouden met tegenpartij, en verder de verzekering af laten handelen. Paar tiental meter verderop stonden paar politie-agenten; een maat van me was er naar toe gelopen om te vragen of ze konden assisteren, maar dat deden ze niet 'omdat het op particulier terrein was' WTF heeft dat nou verder te maken met de aanrijding? Aanrijding is aanrijding De politie is je beste vriend dus.. juist
Naja, ben er nog mee bezig iig.