Partyflock

Forumonderwerp · 674433
1 volger · 10854x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nah omdat wij teveel aan t ouwehoeren waren op het Xtreme topic is het gesloten.
Dus doen we het nu hier maar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt :O

Vertel! Wat voor iets heb je gekocht?
Waarschuw beheerder
donateur
Kom maar kijken O:) Meteen weer een reden om jou weer eens te zien :O :p Of ik naar jou gassen? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat laatste kan ook, kun je meteen m'n appartementje zien :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t best (Y) Maja.. wanneer? 8) Komende zaterdag gaat dus niet lukken, moet ik naar Weert, mn geluid in laten bouwen.. en ff regelen dat alles uit mn oude auto wordt gehaald, en dat ik daar de vrijwaring van krijg.. Plus 's avonds naar feessie in Eindhoven..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja we kijken wel even, maar wat voor auto heb je gekocht?
Waarschuw beheerder
donateur
Hetzelfde, maar dan iets anders ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja wat moet ik me daar bij voorstellen?
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfde merk/model, maar dan iets anders dus :p Advertentie is al verwijderd van autotrack, anders had ik de link wel ff hier gedumpt..

Wel toevallig, kreeg dat donderdag na mn werk dus te horen, dat reparatie waarschijnlijk relatief gezien te duur zou zijn.. ik die avond meteen op autotrack zoeken, eerste advertentie die ik aanklik was meteen de auto die me aansprak, in Eindhoven.. 2 dagen later wezen kijken / proefrit, en nu heb ik m al voor mn deur staan 8)

Wel eerst zitten twijfelen om alsnog niet mn oude te laten repareren, of toch maar nieuwe.. met wat hulp van Laura toch maar besloten om idd nieuwe te halen.. kost misschien wel wat meer, maar dan heb je ook wat :) (mag ik hopen althans)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zaterdag naar Happy Vibes komt, kan je m misschien zien.. als je dan dus ook bij mij langskomt ;) Jordy gaat ook, smste ie net.. zie ik hem ok weer eens.. die is jarig vandaag btw ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja weet dat ie gister jarig was, heb hem ook al zolang niet meer gesproken! Maar denk niet dat ik zaterdag naar Happy Vibes ga..
Waarschuw beheerder
donateur
:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Was het wat?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en nee :) Zie reactie/waardering

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde al van anderen dat ik niks gemist had ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel.. mij :O :( En mn auto.. k was met de auto gegaan 8) Plus ging pas rond 5:00 weer richting huis.. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja maar ik heb geen feestje nodig om jou te zien ;)

En je auto kom ik nog wel eens bekijken, hier of in Asten :D

En wat heb je die tijd nog gedaan? Broodjes gegeten? Tenminste, daar als ik iets over ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 20:40:
Haha ja maar ik heb geen feestje nodig om jou te zien

Nou.. tis toch altijd weer feest om mij te zien? O:) :cheer:

En je auto kom ik nog wel eens bekijken, hier of in Asten

Ja, laat maar weten wanneer je wil/kunt.. Jordy dus ook weer eens gezien zaterdag, ben ook nog steeds niet bij m thuis geweest, terwijl ie dat paar jaar terug nog had gevraagd :X 8)
En wat heb je die tijd nog gedaan? Broodjes gegeten? Tenminste, daar als ik iets over

Zoiets.. beetje mee helpen opruimen, kom k ook nog eens achter de schermen van de Klepel 8) Plus meehelpen de appelsap op te drinken, en broodje hamburger en frikandel enz.. en ouwehoeren gewoon (Y)

Maar eens kijken of foto's binnenkort op dlm-entertainment staan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat presteer jij elke keer, om zo laat mogelijk thuis te komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 januari 2008 om 17:20:
Ja dat presteer jij elke keer, om zo laat mogelijk thuis te komen

Mwa.. t kan altijd later, niet dan? O:)

Komend weekend iets te doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op woensdag 23 januari 2008 om 18:41:
Komend weekend iets te doen?

Ja :yes:
Morgen heb k eerst college, echt balen! Eerst had ik altijd op vrijdag vrij, maar goed, dat terzijde.. Daarna ga ik sporten, dan nog wat lezen ofzo en dan richting Deurne.. Dan eten & 's avonds wat drinken met een vriendinnetje..

Zaterdag overdag wat studeren ofzo, 's avonds werken bij PSV en daarna door naar Tilburg, feestje doen :D

En zondag blijf ik hier, beetje uitgaren en weer aan school werken..
Waarschuw beheerder
donateur
Oke.. ja ik heb dus niet echt iets te doen, denk k.. :x Niet echt boeiende feessies.. Misschien wat aan mn auto prutsen, of rondvragen of er miss iemand iets wil doen, zie wel 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Komt goed :yes:

Ik ga zo even shoppen, naar een vriendinnetje en dan werken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook beetje 'geshopt' en geklust vandaag.. nog ff kijken of k vanavond nog iets ga doen :X

Waarschuw beheerder
donateur
En wat is het geworden?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is wat geworden? :O

Trouwens, net per toeval ontzettend leuke site gevonden, vast ook wel iets voor jou :D Vol met songteksten, met de nederlandse vertaling ernaast :lol: klinkt soms te stom voor woorden, geweldig :D

http://nedtlyrics.nl

Heeft Klim trouwens weer een 2e hands Siemens te koop? Weer dringend toe aan een nieuwe mobiel, liefst Siemens dus, ook al worden die niet meer gemaakt dacht ik :X

Waarschuw beheerder
donateur
Wat je nog gedaan hebt?

Haha grappig die site :D

En helaas, hij heeft geen telefoon voor je.. Had er trouwens helemaal niet over nagedacht, maar nu je het zegt, je ziet idd nooit meer een siemens!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 15:24:
Wat je nog gedaan hebt?

Niet veel, zoals gewoonlijk 8) Ja afgelopen dinsdag EINDELIJK eens voor t eerst naar Jordy zn 'nieuwe' huisje wezen kijken, samen met Ruud 8) Was wel lache en gezellig enzo :)

En nee klopt, maar komt omdat Siemens toch bankroet is gegaan? Of iig de telefoon-afdeling ervan dacht ik.. heette eerst ook nog tijdje Benq-Siemens ofzo.. maja, anders dus maar wennen aan een ander merk/model.. jij geen tips of voorkeuren ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Take a moment of silence 8)

Hoe was t nu afgelopen Rim, aangezien k geen smsjes meer terug heb gekregen van je? :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ja wel goed denk ik, over 3 weken uitspraak..
Waarschuw beheerder
donateur
Weet nog niet hoe laat ik morgen precies kom.. moet morgenvroeg eerst nog ff naar de Suzuki-dealer in Helmond :[ (buur)vrouwen en achteruit inparkeren.. :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik las je smsje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Pff dit topic is overleden :O
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang ik maar in het testament sta, vind ik alles best B)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat wil je erven dan ;)?
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt me niet zo gek veel uit, zolang het maar voordelig voor me is, schulden etc mag ie lekker mee zn graf in nemen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is het probleem met erven, zo gauw jij een erfenis aanvaardt, erf je alle positieve maar ook alle negatieve dingen.. Je kunt schulden niet uitsluiten, als je ze niet wilt moet je de hele erfenis afwijzen ;)

Jaja ik leer af en toe nog wel wat O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wist ik toevallig ook, aangezien oom van me pas overleden is (paar weken terug nu).. hadden erfenis ook niet aangenomen, omdat ie nogal wat schulden had.. maar hebben wel (met zijn toestemming) bijv wat gitaren, drumstel enz enz vantevoren al uit zn huis gehaald.. dus in principe kan t zo ook, gewoon zelf dingen pakken die je wil, en de rest mooi laten zitten O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan ook ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Plannen voor het weekend? :O En volgende week?

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen maar leren.. Tentamens :(
Waarschuw beheerder
donateur
Aww :( :cheer:

Nja, veel succes dan maar met leren, en goede prestaties leveren 8) (veel meer weet ik er ook niet van te bakken :X)

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je :D

Daarna heb ik weer tijd en spreken we weer wat af!
Waarschuw beheerder
donateur
Deal B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb m'n eerste jaar gehaald :D

Morgen nog een herkansing en dan heb ik vakantie :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Feli meid! You made uncle VR!DZy proud B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik mezelf ook :D

Ben echt zo super blij :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat moet gevierd worden B)

Ik heb sinds vandaag ook al weekend O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ga het in het weekend even vieren denk ik :D

Hoezo heb je nu al weekend :O