Partyflock

Forumonderwerp · 673072
Geen zin om te zoeken, maar zijn nog actieve counter-strikers aanwezig hiero? :)
Zelfs een Purmerender! :yes:
me julie :)

ach ja cs blijft toch wel leuk :p
vannacht om half 5 nog mix gedaan met je vriend Luna :p

me owns (6)
laatste aanpassing
wat zijn nog beetje relaxe servertjes dan? kspeel alleen eigenlijk op van fun servers :)
zijn er genoeg :)

ik zal hier vanavond wel even een site neerzetten

een soort van webbased hlsw

speelt iemand hier ook klimmappen?

Nee dat is voor nerds Nutero

wahahaha nutero!!!

zat je bij hem in de team of moest je tegen hem spelen? :P
die klimmappen dee me broertje altijd jah :) op zich wel geinig bedacht, maar das mij toch iets te weinig actie :p
Artiest Raven
kz_giantbean ofzo toch? :D

Die mappen zijn echt grappig... Was ook zo'n movie waar een kerel binnen 5 min en 20 sec die hele map door sprong :X

Zonder 1 fout... Nou dat doe ik die kerel echt niet na :D

Er is nu ook een movie waar iemand half life binnen een record time uit speelt... Maar die moet ik nog zien :D
Heb je wel eens gezien daar ja.. PC Freaks Italy Slap My Bitch Up toch? Speelde in het begin veel Italy.. nu niet meer.. n00bmap

N44bmap zeker, maar wel gezellig, en niet de hele tijd van die gasten die zitten te zeuren over van alles en nog wat anders krijg je een SLAP! ;) ... dat is mijn reden waarom ik daar speel, voor mijn plezier en niet met gezeik. :D maar daar zit ik dus idd altijd :D

rgl IP
[NL]PCFreaks.com|CS 1.5|Italy Slap My Bitch Up 24/7 62.221.207.137:27015

Voor mensen die het leuk vinden... ;)

ik zit vaker te mixen dan pub te spelen

[NL]PCFreaks.com|CS 1.5|Italy Slap My Bitch Up 24/7 62.221.207.137:27015

Voor mensen die het leuk vinden...;)

Vanavond ff daar gaan checken, zie dat het 1.5 is dus dat staat me wel aan.

Als je iemand tegen komt met de nick:
^Ninj0r-
ninN
Pr0n.mpg
eX!le/-
dan ben ik het^^
ok op die server ownde(wat een kut wordt) dik :P naabjes daar whaha als je iemand met de naam The^Real!St of - banned - of |S|n!per^ ben ik dat ;) (Y)

oja 1.5 blijft het leukst !!! !!!

oja 1.5 blijft het leukst !!! !!!

Ben ik 100% met je eens
welke server speel jij het meest dan Teknoize ??

speelde vooral op zwaar van de kaart (aztec/dust2) maar daar ben ik gebanned wegens tk :/
Speel nu eigenlijk alleen nog op gamecity. Heb niet veel servers in me lijst staan na me laatste format:(

*edit* typo
laatste aanpassing
62.221.207.141:27015

hardstyle server :P is ook leuk als de mensen van de clan er zijn !!

heeft mooSe ook niet in die clan gezeten. Heb wel eens als hoer gespeeld voor die clan d8 ik
mooSe die ken ik nie !!

hahaha :P heb zelf Kjs (komjespelen.nl) gezeten en in Ss^ en ook nog evolution maarja viel wel mee :P
laatste aanpassing

Heb ook in wat clannetjes gezeten:
Imagination
Gingerbreadman (me 1e)
#team^aLphA
$terf
7itans
item
nog een paar alleen kom er zo snel niet op.
laatste aanpassing

ik zat bij 11e clan van NL o:)

lol mn ex heeft ook in Imagination gezeten ;p

En je ex was leader van team alpha en gingerbreadman

Ik heb trouwens ook nog in IcP gezeten^^ zullen de meeste hier niet echt kunnen waarderen.

(icp = Insane Cheat Posse voor de n00bs onder ons)
aah zwakkeling ;) hahha :P cheats zijn voor naabs !! :P haha

Heb je ook gelijk in. Was toen een tijdje dat ik eigenlijk geen tijd meer had voor een clan, toen ben ik samen met een vriend van mij in icp gegaan. Was wel lachuh altijd. Zelf cheats maken enz. Maar dat ging ook vervelen, toen ben ik maar weer gewoon gaan spelen.
heb welis met wh gespeeld was wel lachewekkend maar te makkelijk ;)

nuBreed on the back seat..... smoking weed

Zit nu in geen clan, ben wel voor een paar clans gevraagt maar die vond ik te n00b.
Waren gastjes die me eerst uitscholden als cheater en ff later vroegen ze me hun clan te joinen:S

Choc0Prince

Mijn ex clan...maar vroeger was alles beter :)

ik heb trouwens me laatste cs week trial gehad bij SK, maar toen kwam me vader met me nieuwe abonnement!!! en ik mocht niet bijbetalen ik moest meer gaan doen voor school!!! :@ gvd ik kon er geld mee gaan verdienen :)

Ons motto:

Wij zijn de chocoprincemonsters die de nl scene beangstigen met onze wrede chocoprincewapens herenigd uit chocolade & krokante biscuit. Onze wrede wapens spuwen vanillecreme omhuld met heerlijke melkchocolade!
whaha als ik die foto zie ...dan beeld ik me in al die kneusjes die op servers ruzie zitten te zoeken :@ dan wordt ik altijd boos joh !! van die drollen die nixs voorstellen.. ach ja je moet het maar over je heen laten gaan he !!

LOL trail bij sk???? bedoel je schroet kommando? Sorrie maar daar geloof ik weinig van. De cs scene in NL is gewoon van een te laag niveau in vergelijking met clans als sk.
in welk land is het niveau erg hoog van cs 1.5 teknoize ??

Je bent de eerste niet :)

In NL speelde ik al niet serieus mee in clans... Cp was een clan van luidjes uit ons stadje... en als je met ons naps 9 wordt van NL en 3 in BE is wel knap :yes:

maarja denk als we alles serieus hadden gespeeld we verder waren gekomen... het was altijd even serieus en daarna weer allemaal rellen op mekaar :P

in de landen waar de internet verbindingen zwaar beter en sneller zijn als hier. Daar is de onderlinge concurentie ook een stuk hoger.

iemand al over gedacht om 12,50 uit te geven aan een uurtje les van paar lui zoals kaizen...crimson ofzo?

ik niet! vind het teveel ;)

in de landen waar de internet verbindingen zwaar beter en sneller zijn als hier. Daar is de onderlinge concurentie ook een stuk hoger.

Dit is dom lullen
Internet is daar een stuk goedkoper, niet sneller...

Bloemema en Wilbrink

Xie net dat de 2 besten van de clan een 2 on 2 team zijn begonnen... kijk... ze hebben nog geen match verloren ;)

Ja ja nog steeds aan de cs en we gaan ook maar is op netgamez kijken :D

Dit is dom lullen
Internet is daar een stuk goedkoper, niet sneller...

Goedkoper ja maar daarom heb je dus voor het zelfde geld als hier een betere en snellere lijn. :S
laatste aanpassing
jij hebt echt geen trail in SK gehad

je komt niet eens in de buurt van die gasten

als je zo goed bent wil ik graag een 1 on 1

NuTero ownt je dik :)

NuTero = wie van jemoeder?
zo goed is sk ook weer niet ;)

laatste aanpassing

^^

SK germany dan ofzo???

Daar zit wel bishop in en die is nou niet spectaculair beter dan ik ofzo. Ik kom hem regelmatig tegen op servers. Dus dat zou dan eventueel kunnen. Maargoed als je het over SK SWE hebt meld ik me ook graag aan voor een 1 vs 1. :jaja:

En 2 Luna, Nee die lessen vind ik de grootste geldklopperij! Cs leer je niet door een uurtje achter een of andere nerd aan te wandelen door een level.