Partyflock

Forumonderwerp · 673072
Geen zin om te zoeken, maar zijn nog actieve counter-strikers aanwezig hiero? :)
op zich zoek ik wel weer een clannetje om gezellig mee te knallen, maar moet niet echt pro zijn ofzo :D gewoon for fun, maar niet TE noob he :p
speel toch al tijdje. weet niet hoelang. zit sinds een tijdje in #Commilitones. kom maar ff langs :P
ik speel ook soms ben een echte n00b :)
alleen dat steam gedoe vinnik kut dus 1.5 nog steeds :)
Beta 3 was top. :D

Toen je de terroristen nog moest herkenenn aan de korte mouwtjes. En je het beste kon sniperen met de glock. (burst fire en geen afwijking)
Speel ook Cs word alleen altijd geownt door 14 jarige jochies die de hele dag CS spelen om dat ze verder geen leven hebben :S

Werkzaam bij Hornycrew
haha zulke gasten zitten er veel tussen ja :D

Ik speel vaak op Neverstrike en op Dutchnation

14 jarige jochies zitten op school dus dat lijkt me sterk ;)

1.3 :respect:

ken je teminste nog bunny hoppe

kan nu ook nog hoor,
VROEGER! was alles beter :p

steam heeft ook zn charmes... weet nie welke maar dat maakt nix uit :D
ist btw misschien idee om partyflock fun clannetje te beginnen? voor op de zondagavond ofzo :p
Toppie plan! :yes:
NAAB, NEEB, NOOB

Speel zelf nog niet langer dan een half jaar ofzo...

Naam van de clan is Viper-Squad

Dan heb ik wel interesse...General Anus^ is altijd paraat

Kijk ff om de site viper-squad, en meld je aan.
laatste aanpassing
Artiest Raven
Partyflock counter-strike clan? :vaag:

No thnx ;)

www.atds.nl

Als we zo gaan beginnen:

Http://www.Wmcity-cs.nl

:D

Hmz offline ivm wan-betaling :D
laatste aanpassing

Jakkie cs:(:(:( Tactical-ops... is alles beter aan:P:P:Phihi

Is ook een cool spel ja :) Heb het een keer gespeeld bij een vriend.. ziet er beter uit als CS (CS ziet er grafisch sowieso lelijk uit, alleen de gameplay is top)..
CS is grafisch wel flink vooruit gegaan sinds steam (tot ergenis van vele).

Maar goed, tactica-ops is idd mooier maar ik vond hem ruk spelen toen ik hem probeerde :)

Sommige maps zijn met 1.6 idd verbetert (Inferno,Aztec) alleen als je andere games vergelijkt met CS is CS grafisch natuurlijk helemaal niks, kijk maar eens hoe America's Army eruit ziet...
cs ziet grafisch uit als een spel uit 1996 en dat klopt ook :D maar de feel is perfect :D
Sommige maps zijn met 1.6 idd verbetert (Inferno,Aztec)

aztec verbeterd? de map is totaal niet meer in balans in word ook niet meer gespeeld. lijkt me duidelijk dat het geen verbetering is.

en dat ze de grafics gaan verbeteren vind ik gewoon totale bullshit. niemand die dat spel speelt om de graphics( minder bedeelden daar gelaten ). ik had in cs 1.0 gewoon altijd 100 fps met mijn amd 900 mhz en een geforce 2, nu heb ik een 2600+ met een geforce 4 en nu haal ik lang niet altijd 100 fps.

ken niet echt zeggen dat er zon verbetering is gemaakt
Ik speel nog 1.5, ben vaak op Italy Slap My Bitch Up te vinden onder de naam [-MM-]K.Bruinsma ;)

Hoezo geen 1.6?

ik speelde tot dat mijn pa een nieuwe abonnement aanschafte en me upload van 6.2 bij beweging een ping opleverde van gem. 1000 :S

Klote vaders O:)

ik vind aztec echt niet verbeterd in 1.6, ok het ziet er een beetje beter uit maar het is echt een lag/choke map geworden met dikke fps drops.

1.6 is te noob vriendelijk gemaakt, ik vind t echt geen verbetering.

1.6 idd te noobfriendly.

En aztec is gewoon flut man nu man. Mijn fps zijn wel ok daar maar er komt gewoon niks aan voor je gevoel. Het schijnt wel dat die knakker die Aztec heeft gemaakt daar nu naar aan het kijken is om het te verbeteren.

Ja van dat nix aankomen heb ik ook last met 1.6 aztec. Vage shit.

Vroeger legde ik zo in mn eentje 3 rushende T's neer op BSA. ;) In de huidige versie ga ik niet eens via BSA :S

Ik speel de huidige versie niet eens meer:P

Heb pas me pc weer opnieuw geinstalled maar heb geen zin om heel dat steam weer te downloaden enz.

Krijg je dat gezeik ook weer met die updates. Ff cs installen ben je al hele dag kwijt aan downloaden.:S
laatste aanpassing

MWah, dat updaten gaat tegenwoordig best rap hoor! STeam werkt wel vrij stabiel nu. Hopelijk wordt 1.7 of wat het ook mag wezen weer wat anders...

Ik zal als ik thuis ben steam nog eens gaan downloaden dan. Ff kijken of het me nnu meer bevalt.
Heb je toevallig nog een leuk 1.6 server lijstje voor me met een paar goeie servers? Zou wel beters zijn.

Ehm, ik weet niet of ik mn favorites list kan kopieren en plakken maar zal wel ff wat proberen als ik vanavond thuis ben.

Gebruik je geen HLSW ofzo dan?

mja iig kon je bij 1.5 de serverlist gewoon openen.

iig
ThnQ (Y)
laatste aanpassing

Nee ik use gewoon het standaard steam. HLSW was idd zeer relaxed voor 1.5 maar voor 1.6 heb ik het nog nooit werkende gekregen. Maakt ook niet zoveel uit want ik kies meestal toch gewoon een of andere vage server in Duitsland ofzo. Nederlanders zeiken mij teveel.

Bij mij werkt het goed met 1.6 hoor. nooit geen problemen mee gehad. Over die zeikende NLers heb je wel gelijk ja: cheater, kan nooit blaat blaat :S een en al gescheld.

"vroeger" kreeg je teminste nog te horen dat je het goed deed ofzo, nu ben je meteen cheater.

CS Scene is wel minder geworden ja.

Idd,

Alles is luck en niks is skill. Zit ook wel iets in met die nieuwe versie natuurlijk maar nooit eens een complimentje nee....

Nou speel ik de laatste tijd toch al als een krant doordat ik amper speel dus complimenten verwacht ik ook niet meer.

En Duisters afmaken geeft natuurlijk wel een extra dimensie aan het spel (6)
gheghe soort wolfensteinstrike :)

Hahah ja precies.:P

jaaaaaaaaaaaaa in deze topic voel me al gelijk thuis!

cs :D

speel alleen 1.5

meestal op neverstrike servers.. of iig servers die beginnen met [NL]

Ik speel nog 1.5, ben vaak op Italy Slap My Bitch Up te vinden onder de naam [-MM-]K.Bruinsma

Heb je wel eens gezien daar ja.. PC Freaks Italy Slap My Bitch Up toch? Speelde in het begin veel Italy.. nu niet meer.. n00bmap :D

ik speel in Me-Ladies

vast wel bekend bij de boys?

Jep:P

okay :D

we gaan Netgamez en naar Drome

Is je nick nogsteeds terrortje of gebruik je nu luna als nick?

terrortje was niet liev voor me-ladies
heb ik maar Luna gekozen :)
was btw al de hele tijd mn msn nick maarja ;p

mij zie je dus heel vaak in een 1.6 server onder <|Me^Lady^LuNa|> of >> LuNa <3 Rmk spelen :)

Ik ga ook weer eens 1.6 uit proberen, moet je me maar eens een keer een paar IPtjes geven, kijken of ik t nog kan ;)

is goed :)

:P ook Alphenaren in me-ladies zie ik
laatste aanpassing