Partyflock

Forumonderwerp · 673072
Geen zin om te zoeken, maar zijn nog actieve counter-strikers aanwezig hiero? :)

Met die lessen willen ze je helpen met bijv. aimen, teamplay e.d.

Mja als je er geld voor over hebt ok, ik vind t maar een spelletje.

http://www.gamelux.net/articles.php?articleid=25 link naar artikel over gastje wat zo`n "les" heeft gehad
#jemoeder :x

maar die zijn alweer tijden dood
stelde ook weinig voor

2 Nalin:

welk land die SK van je screens?
jullie hadden daar trouwens wel een ziek team

Nou NuT, Kijkend naar hun namen zou je denken dat t germany is ;)
@ nut

da was tegen germany
toen was er ook maar 1 cs team

Toen leefde heaton nog niet eens.... :P
jawel die zat toen in NiP

Ninjas in pyamas...
toen braken wij elke dinsdagavond in op de hoge school noord-holland om daar cs te spelen met een mannetje of 20 omdat we zelf geen internet hadden thuis

TNC Tuesday night campers

Teknoize in $terf gezeten?
onder welke naam?
laatste aanpassing
Hmm ik bak er geen klote van..
Vriend van me wel.. dies wel t0p Gaarheid.. kenne jullie die naam?

Speelt nu ook best hoog..
k ben nooit actief geweest :P iemand een idee waar ik dat spel nog kan halen :) zal ik is ff gaan ownen :D
www.bol.com?

Heb in $terf gezeten onder de naam 0rgin. Je kan HL nog gewoon bij Freerecord shop bestellen. Op bol.com zullen ze hem ook wel hebben denk ik.
Dynabite, bol, freerecord etc. etc. : €9.95
ehm je hebt toch geen half-life meer nodig om cs te spelen of ligt dat nou aan mij :/

Nutero>

wil best 1 on 1 :) maar ik heb nu kut abonnement..

lees rest van forum ... bewegend een ping van 1000 dus :S

upload van 6.2 kb
down van max. 40 kb

faked up
ehm je hebt toch geen half-life meer nodig om cs te spelen of ligt dat nou aan mij

Niet om te installen, maar voor de cd-key...

2 Strichnine.
Wat was je nick dan, als je gevraagt zou zijn voor sk dan moest je wel een grote naam hebben die zoieso in NL bekend was/is aangezien je ze niet zomaar vragen en al zeker niet als ze je toevallig 1 x op een pub hebben zien spelen of en war/demo van je hebben gezien.
gheghe das vast een fake sk clan :D

Ja dat denk ik dus ook of hij lult gewoon.:P

JA zo was ik ook gevraagt voor Team Illusion, Vond dat die gasten verdacht slecht gingen dus ben ik er niet op ingegaan... :P

Of ze het waren zullen we nooit weten... :D

En mensen met ping 1000 kunnen niet eens bewegen op een fatsoenlijke manier dus daar spelen we niet tegen :P
laatste aanpassing

Steam heeft weer een major update.

Oftwel, niet spelen vandaag want het netwerk ligt weer plat.

GVD , KUTSYSTEEM!
Steam heeft weer een major update.

Oftwel, niet spelen vandaag want het netwerk ligt weer plat.

GVD , KUTSYSTEEM!

ik kan gewoon cs'en hoor :jaja:
bij wie mag ik in de clan? :)

Werkzaam bij Hornycrew
Ik heb ook last van Steam :S.. Hij kan ineens mijn account niet meer vinden.. zegt dat het verlopen is ofzo? :S Moet opnieuw me w8woord intoetsen.. alleen ik weet bijna zeker dat ik dan het goede w8woord intoets, alleen dan doettie het nog niet.. :@
haha zwaare cs'er hier :P

kan wel in een clan's maar dat is nix voor mij ben veel te druk met de handel :P dus kan nie elke avond een war spelen !!

Man , die mensen bij valve moeten dood. Het schijnt dat de AWP inzoom tijd nu 3 seconden duurt ofzo... :D Niks mag zo blijven als het is he.!

En je crosshair is altijd in 640 x 480 ook al draai je 1024 x 768 ofzo.....

EN hier wil die niet inloggen ook. Eerst was mn paswoord onjuist en nu zegt hij dat hij niet kan connecten want dat zou aan mijn eigen internet liggen.... Rot toch op :P

Heb pcies het zelfde probleem.. Kut Steam.. Kzal zo weer ff 1.5 spelen :P

De Steam website doet het ook niet... op Counterstrike.nl stond dit:

Op Steampowered.com las ik dat er weer een redelijk grote update is gereleased.

De update, vooral bedoeld voor CS:CZ(V1.1) & Counter-Strike brengt wat leuke addons/bugfixes met zich mee.

De changelog:

COUNTER-STRIKE

Added solid radar option
Improved flashbangs (will not cancel out other flashbangs)
Updated German localized files
Various other improvements

ALL STEAM GAMES

Improved game demo recording performance under Steam

Op schroet.com wordt uitgelegd wat er met "Various other improvements" wordt bedoeld:

Changed the headshot symbol (Added a skull after the gun)
Improved the overall brightness
Added a delay when you fastswitch with the AWP (You don't earn any time now on it)
Improved the AWP crosshair (1.5 style)
Added a box to bombsite B on de_cbble
Added signs for the bombsigns on de_cbble
Some other small changes / boxes added on de_cbble
Rounded off the scoreboard
Added some flashy things to the welcome message
Made the box on the yard on de_nuke un-destroyable
640x480-sized crosshair in all resolutions

Kheb ook gehoord dat er na de update het buy menu is aangepast.....
laatste aanpassing

er zijn 'grote' veranderingen gekomen ja
crosshair zuigt nu enorm!

het plaatje van the skull is wel grappig, maar na een tijd best irri...
awp ;x damn...

menu is anders kbedoel ander lay-out
of de buymenu anders is geworden geen idee, heb vandaag nog maar paar min gecst...wou een mix spelen, maar omdat ze allemaal problemen hadden ging het niet door...

ik had er vannacht enorme problemen mee...een uur mee bezig geweest...vanmorgen moest ik nog 1x mn steam opnieuw afsluiten en uitloggen...en daarna deed ie het weer normaal...

Hoe zwaar valt een game te verkrachten

Gvd.. ik kan Steam niet eens opstarten, want kmoet inloggen en dat wil niet.. Nieuw account aan maken wil ook niet want dan hangt ie.. Dus kan ook niet updaten :@
STEAM IS verzaaakt speel gewoon 1.5 is het best en het leukst !!! al die naabs afschieteh ...laag niveau man

Lijkt mij dat je bij 1.5 hoger niveau aantreft als de echte freakjes dat blijven spelen??

domme updates

denk dat er heel veel gaan stoppen sinds de updates ;x
totaal geen last met inzoomen
awmen ging zalig vandaag

weer op 2 servertje gebanned
als vanouds dus :)

ik vind het wel een groot voordeel dat je nu ook ziet waarvan je een headshot hebt gekregen

awp sucht ... crosshair had ik altijd al zo dus geen last van .. en mja die skull hoef ik denk ik nix over te zeggen ... klote ding :P

Artiest K-Libra
Ik vind het niet echt zo'n geweldige update,
die skull vind ik zo cheap. hadden ze van mij bij het oude tekentje mogen laten.
Die crosshair is ff wennen. Maar als het goed is moet dat niet veel uitmaken, aangezien je aim toch van dezelfde kwaliteit is.

Ik vind die nieuwe crosshair kut. Had hem juist altijd zo klein om heel precies te kunnen schieten...

Ja daar ben ik het wel mee eens, het is misschien wel een stuk noobvriendelijker geworden, grotercrosshair, misschien makkelijker raken? zou kunnen...merk er nog maar weinig van

Jezus, net weer eventjes gespeeld. Dat vizier is echt kut! Op deze manier kan je veel minder scherp schieten op de grote afstanden...... :(
crosshair sucked, nu lijkt 800x600 wel 640x480
en een reden waarom ik geen 640 speelde was om die crosshair :(

Waarom voeren ze zo'n verandering in godsnaam in...

awp sucht ... crosshair had ik altijd al zo dus geen last van .. en mja die skull hoef ik denk ik nix over te zeggen ... klote ding

Heuj Richard geit :p Ook hier :P

Kzal weer ff Csen..

jah toch :P

en btw die crosshair wen je wel aan

alle 1337ors spelen op 640 * 480 .. dan is je crosshair ook groot. eerst vond ik t ook kut maar is wel relaxt als je er wat vaker mee speelt
laatste aanpassing

zonet weer ff gespeeld jzs zeg :) Kmoet erg wennen aan die crosshair.,., maarja komt vast wel goed :D

Xion, dat van 640 x 480 is een fabeltje.de meesten hebben 800 600
laatste aanpassing

heel sk speelt 640 * 480 en zo nog wel een paar
1tje uit sk speelt 800 600

met die hele lage resolutie raak je mss wat meer maar beeld is vet verneukt :P

maar idd zo dat meesten net zoals je zei 800 * 600 spele
laatste aanpassing
zover ik weet is 1152 de leete sens van heaton

mijn sens 1337 :o
keep it up (Y)