Partyflock

Forumonderwerp · 672946
5566x bekeken
Ik vind het echt super zonde als je de hele avond op een feest gaat zoenen.
Zeker als je met een klein groepje gaat stappen en 1 daarvan doet dat. Vind ik echt ongezellig.
Doe het in ieder geval niet 3 uur lang ofzo
Waarschuw beheerder
Als je wilt zoenen op een feest, moet je dat toch lekker zelf weten..
Vind het afentoe ook wel fijn op een feest om geknuffeld te worden..

:knuffe:

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
weet niet naar welke feesten jij gaat.......maar de feesten waar ik kom zie ik nooit mensen 3 uur met elkaar zoenen en ook geen 5 minuten achter elkaar....dus waar maak je in godsnaam druk om!! laat ze het ook zelf bepalen

Waarschuw beheerder
weet niet naar welke feesten jij gaat.......maar de feesten waar ik kom zie ik nooit mensen 3 uur met elkaar zoenen en ook geen 5 minuten achter elkaar....dus waar maak je in godsnaam druk om!! laat ze het ook zelf bepalen

idd! jullie verpesten je eigen avond door je druk te maken om dingen die niet jouw zaak zijn!

get a life!

Waarschuw beheerder
donateur
op een feest zoenen is egt wel lekker , of ff lekker met iemand knuffelen...
gewoon heel even en dan geen geklef en weer verder stampen!!:D
Waarschuw beheerder
Je betaalt toch niets voor niets zoveel geld om te stampen??
Ik zou het niet leuk vinden als je samen met een vriend(in) bent! Dan voel je je flinkt genaaid

Waarschuw beheerder
genaaid voelen is ook lekker :-P
Waarschuw beheerder
ja maar dan wel met een andere reden

Waarschuw beheerder
NOU ZOEKT ZIJ OF HIJ toch ook een lekkere meid of jongen op :-P
Waarschuw beheerder
ja zoenen das lekker, maar ik kan het nu wel doen zolang... totdat mijn tong eraf afvalt.
Waarschuw beheerder
een mooi feestje is een zoentje waard
een mooie dame is een zoentje waard
een zoentje is een feestje waard
een mooie dame zoenen op een feest is je tijd meer dan waard...

volgende week weer feest?
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt super zonde als je de hele avond op een feest gaat zoenen.
Zeker als je met een klein groepje gaat stappen en 1 daarvan doet dat. Vind ik echt ongezellig.
Doe het in ieder geval niet 3 uur lang ofzo

Je hebt helemaal gelijk. Daarom skip ik dat idiote zoengezeik gebeuren ook altijd, meteen effe vluggertje, heb je dat ook weer gehad. Bevredigd en meer tijd voor je vrienden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Juist klein beessie :P Vind dat zoenen altijd zo'n gedoe!
Waarschuw beheerder
van mijn part zitten er twee het hele feest door te klefbekken, als ik er maar geen last van heb tijdens het :bounce: en :bier: halen bij de bar en zuipen!

ik heb geld betaald om DJ's te zien en gigantisch te :bounce: :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur

En dan vooral als ie ook nog heel de tijd wegblijft omdat ie et zo leuk met ze scharrel heeft :|

:frusty: Volgensmij hoort er in elke groep zo 1..
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
De hele tijd zoenen vind ik beetje te veel van't goede maar zo afentoe tussendoor perongeluk ;P

bekijk het positief, als jij staat te zoenen hebben jou en je zoenpartners vrienden mooi de tijd om elkaar even te leren kennen om dan met z'na alle gezellig helemaal loos te gaan :bounce:
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
niet de hele aaf zonde van me geld :P wil ook nog wat meemaken van de aaf :D thuis gaat het wel verder :P

Waarschuw beheerder
En als een vriend van mij 3 uur lang wilt gaan zoenen! Gaat z'n gangetje maar!
Dan :bounce: ik wel met de andere die mee zijn!

Helemaal mee eens, of met onbekende dat maakt mij echt nix uit.. Gewoon :bounce: :yes:

Mount (back2back with Maddox) ---> :yes:
Waarschuw beheerder
JesperV ik zal eerlijk zijn,

maar het gezoen van mijn op feesten (shame on me :$) heeft nieuwe vriendschappen doen ontstaan :yes:

Waarschuw beheerder
Hehe mja je hebt ook helemaal gelijk.. herken het ook wel.. daarna gewoon met ze allen verder :bounce: :D

Maar de hele nacht zoenen is me te gek, zo lang kan ik niet stil blijven staan.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja idd, echt heel vet om met z'n alle dan te feesten..

Maar de hele avond is me ook veelste veel, gewoon een lekkere zoen en dan weer :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
doe je het toch tegelijkertijd :kusje: :bounce:
als ik er maar geen last van heb
Waarschuw beheerder
hahah, ja lijkt me wel wat :yes: wordt een nieuwe hype

Iedereen gaat zoenend :bounce: :yes:

Waarschuw beheerder
Mja ik ben er iig niet naar op zoek.. soms gebeurt het gewoon.. :) Mja zeg daar dan ook weer geen nee tegen :D

Mja meestal gewoon de hele nacht :bounce:
Waarschuw beheerder
ben idd eens....feesten zijn om te feesten!!!!

alleen heb wel s 2 uur lang non-stop met iemand staan zoenen op een feest!!!! mag wel een keertje toch??
Waarschuw beheerder
2 uur lang non-stop met iemand staan zoenen op een feest!!!! mag wel een keertje toch??

Je kunt een aantal dingen doen als je je hier wel aan stoort:

A: ipv van je druk te maken om een ander zoek jezelf een scharrel om mee te zoenen

B: je draait je hoofd de andere kant op,je hoeft immers niet te kijken,zodat je je energie zinvoller kan verspillen

C: zoek de dichtsbij zijnde uitgang en verlaat t pand,want als je jezelf al aan zoenende mensen stoort wordt t voor jou toch geen feest meer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelijk in....tis alleen wel irritant als je met zn 2en uitgaat waar je niemand anders kent en het dan flikt....dan is je stapmaat wel btje lonely. Maar als je in een hele groep gaat denk ik dan maar zo!!!
Waarschuw beheerder
een trio-:kusje: en tegelijkertijd :bounce: lijkt me wel leuk...

Waarschuw beheerder
donateur
tsja ligt eraan..
paar vrienden van me gingen ffies met elkaar en hielden tongen gewoon een half uur vol.. ben je daar met een groepje.. sta je echt wel :gaap:

ff snel spuugwisselen vind k ok.. of t nou op een feest is of niet..

maar niet te lang en te veel
Waarschuw beheerder
donateur
zoenen op een feest kan best, als t maar niet te lang duurt, je moet ook van je feest genieten :9

Waarschuw beheerder
donateur
Zoenen op een feest is lekker....maar wel afwisselen met hakkuh!!

Waarschuw beheerder
Ja ik vind zoenen zeker kunnen :jaja:
Want met iets op heb ik een sterkere behoefte aan zoenen enso :S

Maar steeds afwisselen ;) :bouncen: :kusje2:

Waarschuw beheerder
:bounce: :kusje2:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het niet kan als je met iemand samen aant stampen ben! Das beetje lullig tegen over diegene! Zoenen doe je maar thuis want anders sta je alleen maar in de weg voor de andere stampers
Waarschuw beheerder
donateur
Zoenen doe je maar thuis

Euhm..ik weet niet hoor..maar ik hoef niet perse iedereen die ik zoen mee naar huis te sleuren hoor :p

Waarschuw beheerder
Zoenen doe je maar thuis want anders sta je alleen maar in de weg voor de andere stampers

:frusty:

:/
Waarschuw beheerder
Zoenen doe je maar thuis

Ik bepaal zelf wel waar ik wil zoenen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat moet je ook zelf weten! Maar vind het gewoon lullig tegen over andere
Waarschuw beheerder
iedereen moet toch zelf weten waar ie zoent en met wie en hoelang

Waarschuw beheerder
Ik bepaal zelf wel waar ik wil zoenen

:yes:

:kusje:
:hug:
Waarschuw beheerder
even een correctie firecore...hij kwam haar tegen om 00:30 en we moesten hem wegtrekken om 0500 ;)
dat is echt aso....zoenen is leuk maar niet zoooo vet lang...enneuh vind dat je je maten niet de hele avond in de steek kan laten.
Waarschuw beheerder
Hehe....is dat niet een beetje heel erg overdreven, Ravensmaster??? kijk dat ie haar om 00.30 is tegen gekomen tot 5.00 wil nog niet zeggen dat ie 4,5 uur met haar staat te zoenen! lijkt mij!
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: zonde van je tijd!
Waarschuw beheerder
Hey Ravensmaster waar bemoei je je mee:p
Jaloers ofsow???
Geld ook voor firecore:yes;
Waarschuw beheerder
zoenen is lekker zeker als je onder invloedt bent van iets en wat maakt het uit of mensen zoenen..beter dan dat mensen vechten.

ikzelf kan niet heel lang zoenen op een feest omdat mijn voeten te onrustig worden..maar af en toe lekker klef zijn is best lekker hoor!
Waarschuw beheerder
Ja wrom zou je nou jaloers moeten zijn?