Partyflock

Forumonderwerp · 672865

Waarschuw beheerder
Bron: www.geenstijl.nl

GeenStijl stopt ermee

Zojuist bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat onbekenden GS-logger De Chileen thuis hebben opgezocht en zwaar hebben mishandeld. Drie mannen, getooid met bivakmutsen, belden even na 23.00 uur bij hem aan en sloegen hem met onder meer een honkbalknuppel buiten westen.De Chileen, logger van GeenStijl maar vooral ook een goede vriend, werd net als andere redactieleden van GeenStijl al geruime tijd bedreigd.De in allerijl gewaarschuwde hulpdiensten waren snel ter plaatse en hebben hem met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar hij nu verblijft. Onze gedachten gaan uit naar zijn vriendin en zijn familie.Tevens is het voor ons reden met onmiddellijke ingang te stoppen met GeenStijl. We zijn op, we zijn kapot en we hebben er als het zo moet geen zin meer in. Of het nu Oud-Links aanhangers, milieu-extremisten, kaalkopjes of Stivorogekken waren, dat doet er niet toe. Blijkbaar kan je in dit land niet meer voor je mening uitkomen.

Waarschuw beheerder
Dat is natuurlijk geen stijl.
Waarschuw beheerder
Blijkbaar kan je in dit land niet meer voor je mening uitkomen.

het kan wel ... maar of het gerespecteerd wordt? tsja ... :-/

Waarschuw beheerder
Damn, das pas kut.. ze hebben vast een hoop mensen boos gekregen, maar echt totale onzin om die gast aan te vallen

Waarschuw beheerder
Tja.
Als je site vooral bestaat uit andere mensen zwart maken kan je dit natuurlijk een klein beetje verwachten.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet alleen andere mensen zwart maken, maar niet eens hun eigen fouten in willen zien.... als je aantoont dat iets wat zij beweren echt onjuist is... ze veranderen er echt niks aan... terwijl ze een onderwerp ook gewoon kunnen verwijderen...

boontje komt om zijn loontje noemen ze dat....
Waarschuw beheerder
mja daar zit wel wat in enzo........ maar ik bedoel meer dat het idee nogal ziek is en deze aanpak. jah tog....... maar jah wat is tegenwoordig nog raar:(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik kan me deze aanpak heel goed voorstellen... Als je de redactie een email stuurt waar alle juiste en controlleerbare feiten in staan, en ze daar niet op reageren met een rectificatie, of het weghalen van het onderwerp...
Maar juist delen van de email tegen je gaan gebruiken op de site...

shit happens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tjee ik las het ja erg erg erg triest dit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
erg triest idd.. leef je in een lang waar je je eige mening kan geven.. word ie gewoon niet gerespecteerd :nee:

Waarschuw beheerder
:@

Ze brachten soms echt spectaculair nieuws.

Waarschuw beheerder
donateur
:cry: Erg jammer!

Keek er elke dag wel even

Waarschuw beheerder
donateur
sommige dingen gingen ook te ver..

Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens

Maar als je het dan op een gegeven moment niet meer met woorden kan bevechten dan maar zo?

Waarschuw beheerder
donateur
nee tuurlijk niet..

Maar we weten heel goed dat je niet ALLES kan zeggen in Nederland..
Ze hadden het kunnen zien aankomen..
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het een leuke site jammer dat er zoiets gebeurd moet gebeuren in nederland :/
Waarschuw beheerder
donateur
leef je in een land waar je je eige mening kan geven.. word ie gewoon niet gerespecteerd

over 10 jaar durf ik bij te zweren dat we niet eens meer een vrijheid van meningsuiting hebben :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil wel mijn mening geven. maar ik ben bang dat als ik dat doe dat ze vanaaf bij me naar binnen stormen :jaja:

:X

Waarschuw beheerder
Heb het net gelezen. Jammer dat het zo moet eindigen. Ik heb wel respect voor de beslissing.

Waarschuw beheerder
Absoluut mee eens dat ze ermee zijn gestopt. Het wordt met de minuut gekker in dit land. Je mag tegenwoordig alleen nog maar je bek houden dan is het goed, maar zodra iemand zijn mening uit dan is het of een kogel of een knokploeg op diens dak. Mensen kunnen ook slecht tegen kritiek, en zien de oplossing dan in de vorm van geweld liggen... achterlijke gedachte!
Waarschuw beheerder
zonde dat er niemand meer kan zijn met een eigen mening :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ze haalden wel het bloed onder de nagels vandaan bij bepaalde personen.
Aangezien er meerdere malen aangifte tegen hun gedaan is en dat niet hielp was dit een logisch gevolg helaas! :(

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom ik denk ook dat ze veel vijanden hebben gemaakt maarja zo'n reactie is natuurlijk ook weer overdreven :/

Waarschuw beheerder
Als men het verbaal niet kan winnen grijpt men naar andere middelen. Stelletje barbaren! Sinds wanneer doet schelden pijn???

Waarschuw beheerder
donateur
Vaak was het nog de fout van de mensen zelf door er tegen in te gaan.
Als je het geen aandacht geeft is het ook niet leuk.

Waarschuw beheerder
Ben het helaas met MoDaCha eens. Als je naaktfoto's van jonge meisjes gaat doorlinken met voor en achternaam erbij, en allerlei andere niet zo frisse acties uithaalt, terwijl je zelf altijd heel laf je eigen identiteit verborgen houdt zul je op een gegeven iemand tegen het lijf lopen die dat niet pikt en op wraak zint.
Deze reactie is natuurlijk belachelijk maar om nou te zeggen dat het een grote verassing is: nee.

Heeft ook niets te maken met het feit dat vrijheid van meningsuiting in Nederland in het geding is: dit soort gebeurtenissen zijn van alle tijden. Wie veeeeeel vijanden maakt en iedereen te kakken zet op zijn website maakt niet alleen maar vrienden.

Beterschap voor 'de Chileen'.

Waarschuw beheerder
It sucks!

Waarschuw beheerder
donateur
Fuck GeenStijl !

Als ze mensen kansloos afzeiken, zonder reden of wat dan ook, dan kan je dit verwachten ! Pech voor die gozer, maar dat is het risico ! Moeten ze maar nadenken voor ze mensen in de zeik gaan zetten. Ze hebben ook ooit mijn website in de zeik gezet, met pure onzin.

Als het nou feiten waren geweest, dan heb ik er geen moeite mee, maar de heren vonden het blijkbaar grappig om ons zomaar af te zeiken, met (voor hun blijkbaar) grappige meningen.

Boontje komt omn zijn loontje, werd al eerder gezegd, en daar ben ik het volledig mee eens. Ooit neem je de verkeerde in de zeik..
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze mensen kansloos afzeiken, zonder reden of wat dan ook, dan kan je dit verwachten ! Pech voor die gozer, maar dat is het risico ! Moeten ze maar nadenken voor ze mensen in de zeik gaan zetten. Ze hebben ook ooit mijn website in de zeik gezet, met pure onzin.

Sorry, maar heb je OOIT weleens de moeite genomen WAT voor mensen ze exact 'afzeiken'? Het is vaak niet meer dan terecht dat deze mensen op die manier in het daglicht worden gesteld. Men moet denken aan de fraude van Stivoro, de afgrijselijke website van Martin K. en natuurlijk het 'stemsysteem' van Idols wat niet deugd, en ga zo maar door!

Ook hebben zij, misschien op een vervelende manier voor hun, een beveiligingslek aangetoond bij het parkeerbeheer in Amsterdam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het toch over mijn persoonlijke ervaring ?
Voor de rest doen ze maar lekker wat ze niet laten kunnen, maar klaag dan niet over de gevolgen, hoe erg die dan ook zijn.

Om een (dom) voorbeeld te noemen. Je gaat toch ook niet in de ArenA staan, met een Feijenoord shirt aan ?! Je weet dat je dan de lul bent, ook al is de reactie bij wet verboden. Zo simpel is het gewoon, ik zie het niet anders.
Waarschuw beheerder
donateur
boontje komt om zijn loontje noemen ze dat....
:yes:

Als je mans doet via internet, zorg dat je dat dan ook in het echt bent, want anders kon je dit vroeg af laat ook verwachten.

natuurlijk keur ik dit gedrag af, maar je moet niet denken dat je via internet zo maar de god uit kan hangen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je mans doet via internet, zorg dat je dat dan ook in het echt bent, want anders kon je dit vroeg af laat ook verwachten.

Wat een waanzin, werkelijk! Dat zou dus betekenen dat hier op PF ook regelmatig klappen zouden vallen want ik detecteer hier ook met enige regelmaat een vorm van irritatie onder de leden. Waarin ook 'stoer' gedaan wordt, en wat ook meestal resulteerd in niets.

Waarom? Omdat het allemaal digitaal is! Natuurlijk zijn er uitzonderlijke gevallen waarin ik echt wel kan begrijpen als iemand uit z'n slof schiet om het een of ander, maar iedereen weet toch wel als geen ander dat ze dingen op internet vaak met een korrel zout moeten nemen. Anders ben je wel ERG naief hoor, sorry.
Waarschuw beheerder
Ik heb het toch over mijn persoonlijke ervaring ?
Voor de rest doen ze maar lekker wat ze niet laten kunnen, maar klaag dan niet over de gevolgen, hoe erg die dan ook zijn.

Om een (dom) voorbeeld te noemen. Je gaat toch ook niet in de ArenA staan, met een Feijenoord shirt aan ?! Je weet dat je dan de lul bent, ook al is de reactie bij wet verboden. Zo simpel is het gewoon, ik zie het niet anders.

mja daar noem je wel een extreem voorbeeld ik bedoel je kan het denk ik beter vergelijken met een programma als kopspijkers, daar worden ook mensen flink afgezeken en ze gaan toch ook niet bij Jack Spijkerman langs om hem in elkaar te meppen. Het gaat gewoon helemaal nergens over om iemand op te zoeken, en hem gewoon in elkaar te slaan...dan ben je gewoon HELEMAAL GEK! Ik vraag me echt af waar het heen gaat met Nederland, dit soort dingen kunnen gewoon NIET door de beugel!

Je moet woorden met woorden bestrijden en niet met geweld...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zei deden eerst stoer, nu niet meer.....

Waarschuw beheerder
donateur
hackwizzard 20 april 2004 12:15

Waarom? Omdat het allemaal digitaal is! Natuurlijk zijn er uitzonderlijke gevallen waarin ik echt wel kan begrijpen als iemand uit z'n slof schiet om het een of ander, maar iedereen weet toch wel als geen ander dat ze dingen op internet vaak met een korrel zout moeten nemen. Anders ben je wel ERG naief hoor, sorry.

Waarom ? Ik zie internet als een medium, net als een telefoon, fax, of wat dan ook. Dus als iemand mij bedreigt via internet, dan neem ik dat net zo serieus als via de telefoon ofzo. En dat laat ik niet zomaar gebeuren nee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou dus betekenen dat hier op PF ook regelmatig klappen zouden vallen

hier op PF zijn het vaak de kneusjes die een grote bek hebben, maar neem maar van mij aan dat er best wel eens mensen zijn die via een chatbox of forum elkaar opzoeken en elkaars hersenen inbeuken.... Je moet niet denken dat alles maar een spelletje is en dat iedereen alles zomaar pikt...

Zelfs ik zou in staat zijn om toch echt bij iemand op de deurmat te gaan staan als er een serieuze ruzie is ontstaan via internet.

het is zeer naïef om maar te denken dat je alles zomaar kan flikken van achter je PC en dat de tegenpartij het uit gaat vechten via internet.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom, ik zie internet als een medium, net als een telefoon, fax, of wat dan ook. Dus als iemand mij bedreigt via internet, dan neem ik dat net zo serieus als via de telefoon ofzo. En dat laat ik niet zomaar gebeuren nee.

Ik neem aan dat je je realiseerd dat communicatie over het algemeen een lagere drempel heeft op Internet. Met andere woorden, men neemt minder snel een blad voor de mond, en durft toch te zeggen wat hij/zij wil, want die persoon zit toch (duizenden) kilometers verderop. In 9 van de 10 gevallen zijn bedreigingen op Internet loos, en op het moment dat het spreekwoordelijke puntje bij het paaltje komt, gebeurd er niets, en dat is maar goed ook.

Vergeet niet dat mensen op internet een heel stukje stoerder zijn dan ze zich in werkelijkheid voordoen. Als ik alle bedreigingen serieus ging nemen die ik tot nu toe hier gehad heb, dan zou ik allang bij de politie hebben gezeten. Dus nee, ik vind het geen gelijkwaardig medium aan de telefoon, fax of wat dan ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 hackwizzard: vergeet niet dat die dreigementen die jij krijgt vrijwel allemaal gedaan worden door gefrustreerde kindertjes waarvan jij hun topic hebt gesloten. Loze dreigementen zie je overal op straat. Hoe vaak ik al niet heb gehoord dat ik afgemaakt wordt of dat ze me wel eens even af zullen maken.

Dit soort dreigementen neem ik op straat neem ik in de meeste gevallen niet serieus, maar ik weet wel dat bepaalde figuren tot heel wat in staat zijn.

Vergeet niet dat dat ook via internet kan gebeuren.

men neemt minder snel een blad voor de mond

maar wie zijn probleem is dat nou??

Waarschuw beheerder
donateur
Roadkill snapt het (y)
Waarschuw beheerder
Zelfs ik zou in staat zijn om toch echt bij iemand op de deurmat te gaan staan als er een serieuze ruzie is ontstaan via internet.

Dus je zegt hier eigenlijk dat je het gedrag van hun goedkeurt?

Waarschuw beheerder
Ik zou allang 100 keer inelkaar gebeukt zijn door mede-pfers, nooit wat van gemerkt.

Geenstijl heeft echt wel goede dingen geschreven(hackwizzard haalde ze al aan) maar ook zaken aangehaald waarvan het nut me niet echt duidelijk is geworden, maar de humor heb ik er altijd wel van kunnen inzien. Ik vind het daarom wel triest dat er een paar gefrusteerde heumeux een logger in elkaar hebben geslagen.

Waarschuw beheerder
donateur
Sick fucks! :S

B'tje jammer!
Waarschuw beheerder
UK waar was jij de nacht van de 19e???? ;)

Ik vindt het wel jammer dat ze offline gegaan zijn maar ze hebben shijnbaar toch tegen een verkeerd huisje aan geschopt(Martin k die ze pe pe peste?)waardoor de `chileen` een huis bezoekje kreeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sommige mensen hier zeggen dat die mishandeling een 'logisch gevolg' is... Wat een onzin!! Is er ooit een aanleiding waardoor misshandeling logisch is??
Ik vind geweld altijd een teken van zwakte, blijkbaar waren hun argumenten op, waren ze niet intelligent genoeg, of wat dan ook. Meppen doe je alleen als je nix anders meer weet, en dat is dus altijd kortzichtig.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je zegt hier eigenlijk dat je het gedrag van hun goedkeurt?

ik keur niets goed, maar ik geef wel aan dat het te verwachten was.

De heren van Geenstijl wisten waarschijnlijk niet wat ze zich allemaal op de hals konden halen en ze dachten dat ze alles "anoniem" zomaar konden maken.

Je moet er rekening mee houden dat dat bij bepaalde figuren toch echt in het verkeerde keelgat kan schieten en dat ze hun vergeldingsactie niet op de laffe manier via internet doen, maar dat ze je op komen zoeken.

Vergeet niet dat mensen op internet een heel stukje stoerder zijn dan ze zich in werkelijkheid voordoen.

vergeet niet dat er ook genoeg mensen zijn die in het echt wel stoer zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
De heren van Geenstijl wisten waarschijnlijk niet wat ze zich allemaal op de hals konden halen en ze dachten dat ze alles "anoniem" zomaar konden maken.

Je moet er rekening mee houden dat dat bij bepaalde figuren toch echt in het verkeerde keelgat kan schieten en dat ze hun vergeldingsactie niet op de laffe manier via internet doen, maar dat ze je op komen zoeken.

Het lijkt mij dat ze er niet 100% vanuit gingen dat ze anoniem bleven, hoewel ze dat wel zoveel mogelijk probeerden vol te houden. Los daarvan lijk je er weer vanuit te gaan dat het, zoals lsa het zojuist noemde, een logisch gevolg is van hun acties. Dat vind ik dus niet!

Er is in geen geval genoeg reden om die lui van GeenStijl.nl in elkaar te slaan, dat praat je met geen mogelijkheid goed. In mijn ogen ben je dan gewoon een primaat, en ben je gewoon een kansloze debiel die zich niet weet te redden met woorden. (punt)
Waarschuw beheerder
vergeet niet dat er ook genoeg mensen zijn die in het echt wel stoer zijn

goh wat ben je dan stoer ja...

Maar goed je kan het natuurlijk verwachten maar wil je daarmee een verzachtende omstandigheid voor de daders aan geven of wat? want het lijkt alsof je het allemaal maar logisch vind en dat je niet zo erg vind...

Vond jij de aanval op het WTC dan ook een logisch gevolg??? in principe hetzelfde namelijk...alleen wat groter qua schaal...

Het blijft gewoon een schande dat dit soort dingen gebeuren ondanks dat hij doelbewust mensen in de zeik nam, maar dat mag in dit land... dat het eenmaal zo gegroeit is in de maatschappij dat het dus niet meer kan dat is toch idioot!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind geweld altijd een teken van zwakte, blijkbaar waren hun argumenten op, waren ze niet intelligent genoeg, of wat dan ook. Meppen doe je alleen als je nix anders meer weet, en dat is dus altijd kortzichtig.

wordt eens wakker en kijk om je heen :)

dat geweld een teken is van zwakte is ook alleen maar uitgevonden door een stelletje nerdjes die het anders nooit konden winnen.

geweld is in het hele dierenrijk dé manier om je tegenstander in het stof te laten bijten.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd Roadkill!

Ik heb na menig discussie bijvoorbeeld hier op PF, al meerdere keren van vrienden de opmerking "Het is maar internet, neem 't niet zo serieus..." naar m'n hoofd gekregen..

Dat blijkt dus nu, dat we dat tijdperk al 'n tijdje voorbij waren...

En het komt steeds vaker voor! Waarom denk je dat er steeds meer sites gescreend worden op allerlei uitspraken e.d?
Waarschuw beheerder
donateur
wordt eens wakker en kijk om je heen

Of jij? Je lijkt het normaal te vinden dat dit een gevolg is van hun actie, dat vind ik vrij onbegrijpelijk.

dat geweld een teken is van zwakte is ook alleen maar uitgevonden door een stelletje nerdjes die het anders nooit konden winnen.

Defineer 'nerdjes'? Ik vind deze uitspraak nogal erg zwak, ik dacht dat we hier een serieuze discussie aan het voeren waren.
Waarschuw beheerder
donateur
om weer eens een slecht voorbeeld te noemen:

ik ga ook niet met een spandoek voor een hell's angels café staan met de tekst: "jullie moeders stinken en doen het voor 5 cent".

Dan weet je ook dat je waarscijnlijk je huurhuisje op kan zeggen :)
Waarschuw beheerder

Kom op zeg... hier eindigd voor mij deze discussie want dit gaat nergens over...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook niet met een spandoek voor een hell's angels café staan met de tekst: "jullie moeders stinken en doen het voor 5 cent".

Mijn god, en dat vergelijk jij met het openbaren van frauderingen met getallen door Stivoro? Waar liggen jou grenzen man? Dat is gewoon simpelweg geen vergelijkings-materiaal, de welbekende appels en peren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Dan weet je ook dat je waarscijnlijk je huurhuisje op kan zeggen

Dan ben je wel stoer in real-life, als je dat flikt.. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
pffff.....

voel je nou niet aangesproken door de term "nerdjes". Ik probeerde zo alleen mijn standpunt wat duidelijker te maken.

Als verstandige mensen onder elkaar hoor je dingen op een normale manier uit te spreken, dat ben ik helemaal eens. Maar in het echte leven zijn een een hoop mensnen waarvan je kan verwachten dat zij niet waaschuwen en gelijk geweld toepassen.

Als dit niet het geval was zou er ook nooit meer geweld zijn in de wereld en leefden we allemaal vredig samen...

en dat is dus helemaal niet zo !!!
Waarschuw beheerder
donateur
voel je nou niet aangesproken door de term "nerdjes". Ik probeerde zo alleen mijn standpunt wat duidelijker te maken.

Sorry, maar WAT suggereer je hier precies?! Door het gebruik van dergelijke voorbeelden geef je te kennen kennis tekort te schieten, ga zo'n discussie dan niet aan!

Maar in het echte leven zijn een een hoop mensnen waarvan je kan verwachten dat zij niet waaschuwen en gelijk geweld toepassen.

Dus is het maar goed?! Dit is het moment waarin we de hedendaagse 'realiteit' boven onze normen en waarden verkiezen, en dat is fout! Want dan hebben we helemaal niets meer om ons aan vast te klampen als het sociale vaardigheden en omgangsregelingen betreft.

Als dit niet het geval was zou er ook nooit meer geweld zijn in de wereld en leefden we allemaal vredig samen...

Onzin, er is genoeg ellende in de wereld zonder dat soort criminaliteit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet precies waar het over ging bij de heren van Geenstijl, maar ik ken de site wel.

Zou het niet naar aanleiding van dit zijn, dan had het wel naar aanleiding van een ander stukje kunnen gebeuren.

Ze waren vaak veel te grof, contoleerde de gegevens niet en maakte vaak de verkeerde mensen belachelijk.

Ookal is het niet zo direct als in het voorbeeld dat ik gaf van de hell's angels, maar je bent vaak wel aan het spotten met mensen van het zelfde caliber.

Op een site zoals Pf zal je dat soort mensen niet tegenkomen, dus hier is het een heel klein risico dat een ruzie toch echt uitloopt in echte actie.

Mijn mening is:

Als je stoer dent te zijn via internet, moet je dat ook waar kunnen maken in het echt. :)

en nogmaals: ik keur het gedrag niet goed, maar ik wil er wel op wijzen dat het niet iets totaal vreemds is in de wereld.
Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon schandalig dat iemand in zijn prive omgeving zo toegetakeld wordt na het verkondigen van zijn mening.

Ik kan me nog goed herinneren dat er ene Pim Fortuyn met een zeer uitgesproken mening dat moest verkopen met zijn dood.

Heeft er dan niemand in dit land geleerd van dat moment?

Geen Stijl is gewoon een weblog met een zeer scherp geformuleerde mening waar ik het niet altijd mee eens was maar om iemand dan zo te behandelen... dat is dus Geen Stijl

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn mening is:

Als je stoer dent te zijn via internet, moet je dat ook waar kunnen maken in het echt.

Dat vind ik dan wél weer 'n hele foute opmerking!

Ik heb liever dat ze 't niet waarmaken, dan wél! Moet je voorstellen wat er zou gebeuren als alle ge-uitte dreigementen op 't net uitgevoerd zouden worden?

Nee, mensen moeten gewoon meer met hun mond oplossen op 'n beschaafde manier.

Ookal is het niet zo direct als in het voorbeeld dat ik gaf van de hell's angels, maar je bent vaak wel aan het spotten met mensen van het zelfde caliber.

En ik kan me niet voorstellen dat mensen van dat caliber, regelmatig achter 'n 'puter dreigbriefjes zitten te schrijven...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik mis pim :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet precies waar het over ging bij de heren van Geenstijl, maar ik ken de site wel.

Wat doe je dan uberhaupt in deze discussie als het onderwerp je nieteens bekend is? Los daarvan draait het natuurlijk om een principe-kwestie, maar dit stoort mij nogal.

Ze waren vaak veel te grof, contoleerde de gegevens niet en maakte vaak de verkeerde mensen belachelijk.

2 regels terug gaf je nog te kennen helemaal niet bekend te zijn met de site. Leg mij eens uit waaruit jij geconcludeerd hebt dat ze te grof waren, hun gegevens niet controleerden en dat ze ook nog eens de verkeerde mensen belachelijk maakten? Want voor zover ik weet zijn alle artikelen die GeenStijl uitgebracht heeft wel degelijk gecontroleerd en gericht op de juiste personen. Het is eerder het storende feitje voor de persoon in kwestie dat de waarheid aan het daglicht komt wat in zijn/haar nadeel kan zijn.

Maar is dat de schuld van GeenStijl? Of is dat gewoon de stomme fout van de organisaties in kwestie. Zoals de fraude bij Stivoro, en de website van Martin K.

Als je stoer dent te zijn via internet, moet je dat ook waar kunnen maken in het echt.

Gelul, dus iedereen die een beetje sarcasme, satire of ander soort anarchisme in zijn zin heeft, die moet maar per direct voor de gevolgen instaan, en dat terwijl dit toch echt een land is met een vrijheid van meningsuiting.

en nogmaals: ik keur het gedrag niet goed, maar ik wil er wel op wijzen dat het niet iets totaal vreemds is in de wereld.

Ik heb ook nooit gezegd dat dit gedrag mij vreemd is, ik keur het alleen ten zeerste af, en het feit dat jij er niet van schrikt is toonaangevend.
Waarschuw beheerder
voel je nou niet aangesproken door de term "nerdjes". Ik probeerde zo alleen mijn standpunt wat duidelijker te maken

aangesproken?? hahahaha.... laat me niet lachen man, ik ga gewoon niet verder discussieren met iemand die zulke opmerkingen plaatst en er daarnaast geen van kennis heeft van normen en waarden...

Waarschuw beheerder
donateur
In je eerste citaat van je vorige post staat dat hij juist wél bekend is met de site HW, dus wat dat betrfet klopt je argument niet.

En buiten 't feit dat het hier om één bepaalde kwestie gaat, kan ik niet begrijpen dat hier geen discussie plaats mag/kan vinden over de principekwestie waar 't allemaal om draait...

Dus is het maar goed?! Dit is het moment waarin we de hedendaagse 'realiteit' boven onze normen en waarden verkiezen

Aangezien je zelf hier ook de principekwestie van moraal-hebbend Nederland aanhaalt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga gewoon niet verder discussieren met iemand die zulke opmerkingen plaatst en er daarnaast geen van kennis heeft van normen en waarden...

Kennis van Normen en Waarden is 'n onrealistisch begrip Passie!

Er zijn welliswaar door de maatschappij samengestelde maatstaven, maar over het algemeen is het vrij persoonlijk wat de normen en waarden inhouden van 'n individu, aangezien het wordt bijgebracht tijdens de opvoeding, en die per persoon nogal verschilt.
Waarschuw beheerder
donateur
2 hackwizzard: probeer eerst eens te lezen wat ik typ.

maar ik ken de site wel.

2 passie: ik geef hier voorbeelden vanuit de echte wereld, niet vanuit mijn situatie.

Ik probeer jullie er alleen van te overtuigen dat in het echte leven dit soort dingen gewoon voorkomen en dat er gewoon mensen zijn waar je niet mee moet fucken... :)

Dat vind ik dan wél weer 'n hele foute opmerking!

Ik heb liever dat ze 't niet waarmaken, dan wél! Moet je voorstellen wat er zou gebeuren als alle ge-uitte dreigementen op 't net uitgevoerd zouden worden?

nogmaals: ik keur het gedrag ook af, want de heren van Geenstijl zullen echt niet bewust zijn geweest wat ze aanrichtte met hun site.

Je moet met sommige mensen gewoonweg niet f*cken... ookal is het via internet :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga gewoon niet verder discussieren met iemand die zulke opmerkingen plaatst en er daarnaast geen van kennis heeft van normen en waarden...

IK ken de normen en waarden wel, maar die normen en waarden worden in het echte leven niet altijd zo netjes nageleefd.
Waarschuw beheerder
donateur
In je eerste citaat van je vorige post staat dat hij juist wél bekend is met de site HW, dus wat dat betrfet klopt je argument niet.

Leer lezen, hij geeft juist te kennen dat de site hem wel bekend is, maar niet de essentie van de site. Dus met andere woorden dat kan in vele gevallen opgaan. Ik ken ook zoveel dingen bij naam maar weet hun essentie niet, maar of ik ze dan daadwerkelijk KEN, nee.

En buiten 't feit dat het hier om één bepaalde kwestie gaat, kan ik niet begrijpen dat hier geen discussie plaats mag/kan vinden over de principekwestie waar 't allemaal om draait...

Daar lijkt Roadkill nog meer moeite mee te hebben naar mijns inziens, daar waar hij de feiten voorop stelt in plaats van wat het zou MOETEN zijn, en dat is waar zijn acceptatiegrens dus duidelijk hoger ligt. Een dergelijke actie die nu bij GS is aangedaan is in geen geval goed, en zou ook niet geaccepteerd moeten worden met het idee "ja, maar het is een logisch gevolg. hadden ze moeten voorzien.". En dat is natuurlijk klinklare onzin in een land die beweerd een open samenleving te hebben waarin de vrijheid van meningsuiting de kroon spant.

Aangezien je zelf hier ook de principekwestie van moraal-hebbend Nederland aanhaalt!

Uiteraard draait het hier om een principe kwestie, normen en waarden ZIJN principes!
Waarschuw beheerder
donateur
IK ken de normen en waarden wel, maar die normen en waarden worden in het echte leven niet altijd zo netjes nageleefd.

Je lijkt het maar niet te begrijpen he?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer jullie er alleen van te overtuigen dat in het echte leven dit soort dingen gewoon voorkomen en dat er gewoon mensen zijn waar je niet mee moet fucken...

Mijn mening is:

Als je stoer dent te zijn via internet, moet je dat ook waar kunnen maken in het echt

Ookal keur je het gedrag af, je vindt wel dat iedereen die stoer doet op 't net, het ook waar moet maken... sorry, maar dat vind ik toch echt 'n b'tje scheef, en tegenstrijdig!
Waarschuw beheerder
Kennis van Normen en Waarden is 'n onrealistisch begrip Passie!

Er zijn welliswaar door de maatschappij samengestelde maatstaven, maar over het algemeen is het vrij persoonlijk wat de normen en waarden inhouden van 'n individu, aangezien het wordt bijgebracht tijdens de opvoeding, en die per persoon nogal verschilt.

Mee eens, misschien een beetje verkeerd geformuleerd maar ik bedoel aan te tonen dat roadkill nog al erg laks is over de algemene normen en waarden. En die kunnen per persoon verschillen ja maar iedereen krijgt van zun ouders te horen dat je geen geweld moet toepassen en roadkill zegt zelf dat hij ook in staat is om op iemand zun deurmat te gaan staan...waaruit blijkt dat hij dus niet echt zwaar tilt aan normen en waarden.

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij RK z'n kennis over de essentie van de site wilt kenmerken HW, dan moet je dát neerzetten in je post, en niet dat hij de site niet kent, en vervolgens zeggen dat wij het verkeerd lezen. :/

ken·nen (ov.ww.)
1 bekend, vertrouwd zijn met
2 door studie of oefening geleerd hebben
3 herkennen [pej.]

En dus niet noodzakelijkerwijs de tweede betekenis van het woord. HW

Waarschuw beheerder
donateur
maar iedereen krijgt van zun ouders te horen dat je geen geweld moet toepassen

Dat ben ik niet met je eens. Er zijn helaas vrij veel kinderen die in hun opvoeding meekrijgen dat bij teveel dingen geweld mogen toepassen, en niet alleen als zelfverdediging. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Heren. Ik wil toch nog maar een keer aanhalen dat ik het gedrag niet goedkeur, mochten jullie er dan andere keren overheengelezen hebben.

Als je stoer dent te zijn via internet, moet je dat ook waar kunnen maken in het echt

dit geld niet voor mij persoonlijk, maar meer in het algemeen. bedreigingen via internet hebben hun kracht verloren doordat er teveel mensen gebruik van maken. Je moet alleen niet vergeten dat er ook wel eens een serieuze bedreiging tussen zit.

nog maar een voorbeeld:

als ik nou een heel lulverhaal over hackwizzard op zou hangen op internet dat zijn leven stuk maakt, dan kan ik verwachten dat als ik hem tegen zou komen op een feest, dat ik een klap voor m'n kop kan verwachten.

Of zal hackwizzard denken van: acht het is maar internet...

overigens ben ik wel bekend met de site en de inhoud maar niet precies met het stukje waardoor dit incident heeft plaatgevonden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het viel mij juist op dat vooral in de laatste periode Geen Stijl veel werk maakte van haar research.
Dit was een rechtstreeks gevolg van hun aanval op de Stivoro met alle media aandacht nadien.

Ik denk zelf dat we moeten zoeken bij de volgelingen van Martin K.

Dit denk ik namelijk omdat GS zelf begon met bedreigingen aan het adres van Martin K.

Ik neem aan dat jullie ook weten dat het niet slim is om criminelen te bedreigen die reageren minder goed op zulke reacties..
Waarschuw beheerder
donateur
iemand die t wel begrijpt.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is de eerste keer dat je het goed neerzet RK! Dat we door de bomen het bos niet meer zien, doordat er zoveel loze dreigementen zijn, dat we 'n realistisch dreigement niet aan zien komen. Dat bedoelde je ws te zeggen, maar daar heb je toch wel ff over gedaan... ;)

En wat betreft je goede bedoeling en afkeuring...

Ookal keur je het gedrag af, je vindt wel dat iedereen die stoer doet op 't net, het ook waar moet maken... sorry, maar dat vind ik toch echt 'n b'tje scheef, en tegenstrijdig!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sorry... door slaapgebrek en dat ik door omstandigheden m'n gedachten er niet helemaal bij heb, lees ik nu achteraf ook dat sommige dingen niet helemaal goed zijn overgekomen. :$
Waarschuw beheerder
donateur
dit lees ik net ff op www.flabber.nl

Wij wensen De Chileen veel sterkte en de daders een dodelijke vorm van teelbaltyfus toe.

dit zijn dus geen slimme opmerkingen, helemaal niet omdat je weet waar die gasten toe in staat zijn.... :S:S

als je t mij vraagt, vraag je er met zo'n opmerking wel een beetje om. Ookal is t misschien niet zo bedoelt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is min of meer kwaad met kwaad vergelden. 'k Ben 't met je eens, dat is ook not done!
Waarschuw beheerder
een beeeeetje hun eigen schuld is het wel!! kzeg nie da ze het verdiend hebben. maaruh ze vragen der wel een beetje om tog??!

Waarschuw beheerder
donateur
Die discussie is net 50 post achter elkaar gevoerd Sanniej18, maar kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat allemaal terug te lezen.

Waarschuw beheerder
Ik vind, hoe dan ook, dat je het recht hebt op vrijheid in meningsuiting!
Maar het schijnt toch idd. tegenwoordig door veel mensen niet meer te mogen en/of te kunnen helaas.
En zoals Uk zie ik dan toch ook niet meteen naar ze toestappen om ze even in mekaar te beuken.
Oke,loopt het erg uit de hand met wat er word gezegd of geschreven dan idd. een rectificatie is op zijn plaats,maar je mag ook een mening hebben!

Ik kan er echt niet bij dat er hier ook weer mensen zijn die het wel goedkeuren om er maar op los te rammen,waarom?:(

Zelf ben ik 11 jaar geleden ook om niks in mekaar geramd,heb wel 5 dagen in het ziekenhuis gelegen...misschien verklaart dit alles..hahaha;)

En mijn zoontje voed ik idd. ook op met dat als hij geslagen word dat hij terug mag slaan,vind ik wel een heel andere verhouding met wat er hier gebeurd is!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij wensen De Chileen veel sterkte en de daders een dodelijke vorm van teelbaltyfus toe.

dit zijn dus geen slimme opmerkingen, helemaal niet omdat je weet waar die gasten toe in staat zijn....

Dus moeten we onze bekken maar houden? Ik dacht dat we erover eens waren dat er in dit land een vrijheid van meningsuiting geld?
Waarschuw beheerder
sorry... door slaapgebrek en dat ik door omstandigheden m'n gedachten er niet helemaal bij heb, lees ik nu achteraf ook dat sommige dingen niet helemaal goed zijn overgekomen.

kijk nu gaan we praten!

Dat ben ik niet met je eens. Er zijn helaas vrij veel kinderen die in hun opvoeding meekrijgen dat bij teveel dingen geweld mogen toepassen, en niet alleen als zelfverdediging.

je zegt al helaas.... dat zijn ouders die hun kinderen ook niet volgens de normalitaire normen en waarden opvoeden...is op zich een gevolg van de ontwikkeling van de maatschappij en te begrijpen maar zulk geweld blijft gewoon verkeerd in mijn ogen ten alle tijden.

Waarschuw beheerder
donateur
my manifesto 20 april 2004 14:03
En zoals Uk zie ik dan toch ook niet meteen naar ze toestappen om ze even in mekaar te beuken.

Dat heb ik nergens gezegd... Niet mijn woorden verdraaien, of ervanuit gaan dat ik bepaalde dingen doe, a.u.b.

Of begrijp ik het nu verkeerd ? Het is een beetje een kromme zin :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog maar een voorbeeld:

als ik nou een heel lulverhaal over hackwizzard op zou hangen op internet dat zijn leven stuk maakt, dan kan ik verwachten dat als ik hem tegen zou komen op een feest, dat ik een klap voor m'n kop kan verwachten.

Of zal hackwizzard denken van: acht het is maar internet...

ehm... bekende nederlanders worden dagelijks geconfronteerd met lul verhalen wat hun leven schaad in de roddelbladen....nou gelooft het gros van de mensen het niet maar toch gaan de mensen twijfelen...die bekende nederlanders stappen naar de rechter en gaan ook niet bij de redactie langs om iedereen ff in elkaar te meppen....
Waarschuw beheerder
donateur

Dat hangt er vanaf of het terecht is of niet. Je doet GeenStijl nu net zo uit de bus doen komen alsof zij opzettelijk die mensen hebben gepakt om hun kapot te maken zonder enige duidelijke reden. Dat is niet zo, de mensen/organisaties die zij hebben 'aangepakt' zijn wel degelijk weerbaar en kunnen zich verdedigen mits het natuurlijk niet waar is wat GeenStijl had beweerd.

Maar GeenStijl zorgde er ook voor dat de artikelen, zoals al eerder genoemd, wel degelijk doordacht waren en waarheidsgetrouwe.

Waarschuw beheerder
Uk,daar ga ik ook niet vanuit,sorry(hahaha rectificatie):flower:daar ga ik ook echt niet vanuit,bedoelde ik niet zo.Ik verdraai ook geen woorden van je.

En misschien typ ik krom,maar bedoel het echt goed,was meer soort van voorbeeld hoe ik het bedoelde.
Waarschuw beheerder
donateur
En misschien typ ik krom,maar bedoel het echt goed,was meer soort van voorbeeld hoe ik het bedoelde.

Dat kan je tevens herleiden naar de problemen die doorgaans opdoemen bij het gemis van non-verbale communicatie :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dus moeten we onze bekken maar houden? Ik dacht dat we erover eens waren dat er in dit land een vrijheid van meningsuiting geld?

Nee HW, dat wordt niet gezegt!!

Alleen de manier waarop wordt hier bekritiseert!

Ze geven 'n grote bek, terwijl het ook op 'n andere manier kan... nu heeft de tegenpartij weer 'n reden om wat terug te zeggen, want zo bleek eerder, na dit soort uitingen, laten ze zichzelf zien, terwijl dat misschien wel voorkomen had kunnen worden door 'n intellectueler antwoord te hebben gegeven!
Waarschuw beheerder
donateur
Ten eerste bestaat er niet iets als een 'intellectueel antwoord', hoogstends een antwoord met intellectuele/doordachte inhoud.

Nee HW, dat wordt niet gezegt!!

Dat word er wel!

Zie dit citaat:
dit zijn dus geen slimme opmerkingen, helemaal niet omdat je weet waar die gasten toe in staat zijn....

als je t mij vraagt, vraag je er met zo'n opmerking wel een beetje om. Ookal is t misschien niet zo bedoelt

Dat is met andere woorden "ze hadden beter hun bek kunnen houden", en dat is waar ik het niet mee eens ben. Nooit en te nimmer moet je zwichten voor zulke primaten als de vandalen die dit op hun geweten hebben!

Ze geven 'n grote bek, terwijl het ook op 'n andere manier kan... nu heeft de tegenpartij weer 'n reden om wat terug te zeggen, want zo bleek eerder, na dit soort uitingen, laten ze zichzelf zien, terwijl dat misschien wel voorkomen had kunnen worden door 'n intellectueler antwoord te hebben gegeven!

Grote bek? Ze stelden slechts feiten vast!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hackwizzard 20 april 2004 14:28

Dat kan je tevens herleiden naar de problemen die doorgaans opdoemen bij het gemis van non-verbale communicatie :)

"De van je het een enzo."
Dat is zeker ook te herleiden naar de problemen die doorgaans opdoemen bij het gemis van non-verbale communicatie, of niet ? M.a.w. Bullshit !

Als je duidelijke zinnen maakt, kan je altijd duidelijk uitdrukken wat je bedoelt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Roadkill blijft telkens hameren op dat het wel gebeurd in deze samenleving, in zijn woorden het 'echte' leven, maar deze discussie gaat er niet over dat het gebeurd dat weten we allemaal maar het gaat erom dat het verkeerd is. Je bent het daar niet mee eens omdat je het kan verwachten volgens jou... het is zo in dit land dat je je mening mag uiten, en het is dus helemaal niet zo dat je het maar moet verwachten dan....dat gaat toch nergens over...als we daar aan vast blijven houden kan je straks niks meer zeggen... Het gaat mij en hackwizzard er vooral om dat in nederland de normale normen en waarden steeds minder worden gerespecteerd...en dan krijg je dus dit soort dingen, wij respecteren wel normen en waarden en keuren dit ten zeerste af iets wat iedereen zou moeten doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Als je duidelijke zinnen maakt, kan je altijd duidelijk uitdrukken wat je bedoelt

Als je iemand klem probeert te lullen, moet je wel zorgen dat het daadwerkelijk ergens over gaat! Het gemis van non-verbale communicatie speelt wel degelijk een rol bij de meeste misvattingen in een discussie zoals deze, omdat sommigen zich misschien wat minder goed weten uit te drukken of dat gewoon zoiezo liever face-to-face doen.
Waarschuw beheerder
GS is/was een heel scherp medium die wel wisten wie ze konden aanpakken.

Ze moesten wel waarheids getrouw werken want ze balanceerden op de grens van het toelaatbare.

Hierin zijn ze dus over de grens gegaan en hebben daarvoor moeten boeten.(op een belachelijke manier trouwens)

Ik vind het alleen erg jammer dat de bloggers op 1 echt incident besluiten om te stoppen is dat nou niet waarvoor zij ten strijde trokken????

Waarschuw beheerder
donateur
Nee HW!! 'k Moet je weer teleur stellen, want jij schrijft onder je citaten>>>

Dat is met andere woorden

En jij kan dat niet zeggen, dat is alleen hoe jij 't interpreteert!! Niet hoe de auteur het bedoelt heeft! De auteur had nl net zo goed kunnen bedoelen(en ik denk dat dat ook het geval is...), dat ze het beter anders hadden kunnen zeggen!

Grote bek? Ze stelden slechts feiten vast!

Feiten vast stellen??!! :S

Noem jij dit feiten vast stellen HW?? Want daar ging mijn reply om namelijk! Dit is iets toewensen... dus niet wat in de realiteit reeds bereikt is, dus dat kán geen feit zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
boh, mis et niet.. scheeld weer bandbreedte..
beetje lullig voor de chileen wel
maar fuck dan ook niet met criminelen :s
die gasten zitten niet voor nix vast..

Waarschuw beheerder
HW je hoeft je bek niet te houden, maar het is wel verstandig op sommige momenten.

Ik neem aan dat je dat met me eens bent.

In sommige situaties hou ik liever me bek dicht ja dan dat ik in het ziekenhuis wordt geslagen. Zoiets heet: de eer aan jezelf houden.

Waarschuw beheerder
donateur
HardKikker>>> (Y)
Waarschuw beheerder
2 Hardkikker je hebt gelijk maar zo komt er natuurlijk nooit iets boven water.

Hoe denk je anders dat dingen als het Enron schandaal of AH of het Shell gebeuren naar buiten zijn gekomen?

De bloggers van GS wilde gewoon dingen boven water halen en ze deden dan met zeer scherpe toon.

Zonde dat ze zich uit het veld laten slaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Precies Kikker :)

Waarschuw beheerder
Tjemig..... iedereen weet toch onder andere in wat voor maatschappij wij leven! En 'Geen stijl' ging gewoon soms té ver met t plaatsen onzin waasr geen boodschap in zat maar puur leedvermaak!
Dat t een incorrecte manier van oplossen is ben ik mee eens.. maar na zoveel leedvermaak kan je verwachten dat er één tussen zit die het niet pikt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
J-Sun:

Je hebt ook wel degelijk een punt echter GS, zoals reeds vermeld, deed er vrijwel niks aan als de berichtgeving fout was vermeld op de site.
GS was meer voor de sensatie oa denk ik, en dat kun je bijna niet vergelijken met de door jouw genoemde schandalen.
Waarschuw beheerder
donateur
De bloggers van GS wilde gewoon dingen boven water halen en ze deden dan met zeer scherpe toon.

door ongevraagt (prive-)naaktfoto's van diverse meiden door te linken??

Waarschuw beheerder
Met een honkbalknuppel in je gezicht heb je weinig meer te zeggen.....
Waarschuw beheerder
Tja ze worden nu gebracht als een soort redders van het vrije woord, terwijl het altijd een mix was van mensen (soms onnodig, niet iedereen "vraagt" er om) gewoon simpelweg kleineren en wat "nuttigere" dingen.

Bijvoorbeeld die actie tegen Stivoro, dat was gewoon meesterlijk.

Maar om nou de site van Noizekick een beetje af te gaan liggen kraken alsof het om een of andere rechtse debiel gaat, terwijl die gast niks met extreem-rechts te maken heeft, is gewoon hakken om het hakken.

Waarschuw beheerder
Heftige discussie hier tussen enkele personen. Eens kijken in de agenda waar hun elkaar tegen kunnen komen, dat wordt geheid matten. ;)

Waarschuw beheerder
Hhahahahaha;)SFTV.

Waarschuw beheerder
donateur
Het zijn toch voornamelijk voorstanders van 'n goed discussie, dus ik vrees dat er vrij weinig gebeurt wanneer
hun elkaar tegen kunnen komen

SFTV. ;P
Waarschuw beheerder
dat de mensen van GS soms iets te scherp waren in de uitlatingen ok... maar dat je daar op zo'n manier voor gestraft moet worden ... heel jammer.

Vind het trouwens wel heel stoer om met een bivakmuts en twee vriendjes iemand met een honkbalknuppel "terecht" te stellen. :s

Ik heb nul respect voor degenen die het nodig achten hun standpunt met geweld te verduidelijk (of neer te zetten)

ben je het ergens niet mee eens? PRAAT dan gewoon in vredesnaam!

Waarschuw beheerder
donateur
Was het maar allemaal zo'n feest Hansel. Helaas werkt 't niet altijd zo voor sommigen.

Waarschuw beheerder
[img]http://www.geenstijl.nl/bankje.jpg[/img]

Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon. Welnu dames en heren (ook van de pers): De Chileen is springlevend en zit op dit moment lekker in het vliegtuig voor een welverdiende vakantie. Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.

Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen.

ongezien de tiefus!

Waarschuw beheerder
donateur
En dan woon je in Nederland :/
Waar je een vrije meningsuiting hebt:S

Ze gingen soms idd heel erg ver maar ze hadden ook wel vaak gelijk:D
En vond het altijd wel lachen op de manier hoe ze het neer zetten!

Jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat er hier niemand is die hun grote acties afkeurt...

Het gaat juist om de acties tegen gewone personen, waar ze helemaal fout zaten, en daar verder niks aan willen doen!!!
Sites afkraken... mwa... dat is nog niet zo gevoelig, maar mensen persoonlijk iets in de schoenen schuiven dat is fout. En dat hebben ze net iets te vaak gedaan... Dat is nog niet zo erg...Maar als je dan met argumenten komt, dan gebruiken ze dat weer tegen je.... heel vreemd...

Je kunt het vergelijken met dat iemand jou een pedo noemt en daarvan aangifte doen, dan zit je in een molen waar je niet meer uit kan komen.... kijk naar die politie chef van ameland( geloof dat het ameland was)

Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal 'n grap??

*proest*

Waarschuw beheerder
donateur
Haha...

Dit keer vind ik het totaal niet erg om beetgenomen te zijn!

(Y) voor de mensen die dit bedacht hebben! (Y)
Waarschuw beheerder
Damnz... daar is iedereen mooi ingestonken... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Prachtig!

Echt mijn stijl!

En op alle fora iedereen zich maar druk maken... dat is precies wat ze wilden! *hulde*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: stoppen op het hoogtepunt (y)

Waarschuw beheerder
http://nu.nl/news.jsp?n=311018&c=50
Waarschuw beheerder
:respect: geenstijl.nl :respect:

Waarschuw beheerder
Whaha heb ook lol hier,echt,hahaha(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Goede grap (y)

Echter blijft het in mijn ogen een feit, dat de "dader" op een slechte manier mensen afkraakt. Dat de molestatie verzonnen is, doet niets af aan alle geschreven stukken, die nog steeds op de site te vinden zijn.

En dat verandert niet veel aan een deel van de discussie hier. Overigens wil ik wel mijn respect uiten aan de discussievoerende mensen hier. Met argumenten onderbouwde berichten, dat alleen al is bijna uniek op PF :)

Waarschuw beheerder
Uk,jij ook:respect: !

Waarschuw beheerder
Tja, het WAS een goed,serieus topic......

Waarschuw beheerder
donateur
Yep, idd!

Ookal was de aanleiding achteraf niet realistisch, het niveau vond ik toch behoorlijk hoog voor PF-maatstaven (Y).
Waarschuw beheerder
Leuke discusie ondanks de grap.

Waarschuw beheerder
Hoe kan het dan dat de meeste discussies niet goed zijn. Doordat ze off-topic of niet onderbouwd zijn?
Ik participeer niet zoveel mee alleen de laatste tijd wat meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Wow! Ik sta werkelijk perplex van deze supergrap die ons allemaal beet had, en goed ook! :D :D

Niets meer dan

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Voor de gasten van GeenStijl met hun geniale stijlloze grap! Ze zijn werkelijk met een fantastisch einde gestopt, werkelijk!

Mede respect voor alle mensen in dit topic die deel hebben genomen aan de serieuze discussie, want zoals al eerder genoemd, zoiets zie je op PartyFlock niet veel! Laat dit een voorbeeld zijn, maar lol maken is natuurlijk net zo leuk, maar iets meer van de serieuze kant af en toe is ook leuk!

Fijn met jullie gediscussieerd te hebben (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eigenlijk best grappig,

een forum waarin wordt verteld dat er een keer goed gediscussierd is :S.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt omdat het vrij uniek is op PartyFlock :)

Waarschuw beheerder
:D LOL

Ja, ik had het al een beetje vernomen!

Waarschuw beheerder
Vanmorgen dacht ik nog dit kan geen grap zijn dat is dan wel héél stijlloos :) Het blijkt dus wel weer hoe stijlloos ze zijn :D kheb maar 1 woord: Respect!

Waarschuw beheerder
Echt ziek, dat zulke dingen in Nederland gebeuren, waar gaat 't heen...Triest, diep triest
Waarschuw beheerder
tis inderdaad een grap zonder stijl, in die zin doet men de naam eer aan
Waarschuw beheerder
Prachtig! echt een 'stijl'vol afscheid :) wat nou geen stijl :p...

maareh toch een leuke discussie gevoerd! dus opzich nog wel een zinvolle grap ook...en schijnbaar komt zo'n discussie niet vaak voor (ben niet zo vaak actief op het forum)...dus ja kan niks anders zeggen dan goede grap!

Waarschuw beheerder
Hmm, ik schaam me diep dat ik er net pas achter ben gekomen dat 't een grap was... :frusty:

Waarschuw beheerder
Stijlloze actie!

Waarschuw beheerder
Wel jammer dat het niveau van de reacties daar zo laag was dat men besloten heeft om er mee te kappen.

Ben benieuwd wat ze nu met geenstijl gaan doen...uitmelken of echt definitief klaar.
En of lays nogsteeds "geenstijl" op de doritos gaat zetten :)
Waarschuw beheerder
donateur
ok... het was een "grap"...

maar toch....

Het had wel kunnen gebeuren.

Je moet rekening houden dat mensen, die je op wat voor (legale) manier dan ook voor lul zet, best wel eens een tegenactie kunnen gaan houden. Dreigementen via internet zou je altijd toch een klein beetje serieus moeten nemen, want als je 1000 mensen fel tegen je hebt, kan er altijd 1 persoon tussen zitten die niet handeld volgens de normen en waarden waarachter je je verschuild.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken die mensen wel ja:
in real-life buigen ze voor je en kruipen ze door het stof, maar op internet..... dan zijn ze het mannetje... :S
sneu zijn die mensen..

@roadkill ik ben het helemaal met je eens.

Ik vind het wel ok van GS dat ze er op deze wijze voor gezorgd hebben dat overal de discussie is ontstaan.