Partyflock

Forumonderwerp · 672556
13 volgers · 40484x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
oke, k weet dat er al een topic is voor het identificeren van tracks, maar over het algemeen denk k dat veel technoplaten uit een liveset iets moeilijker te achterhalen zijn dan de meeste platen die in de andere topics gezocht worden, en alleen de echte 'techno' liefhebbers zullen in staat zijn deze platen te identificeren
(tot zover m'n uitleg over het openen v. dit topic!)

Ik zal de spits afbijten met een plaatje waarvan ik de artiest/titel (+evt. remix) zoek:

Zit in de liveset v. Adam Beyer op Awakenings (11-04-04),in de real audio sets (te vinden op http://www.3voor12.nl)bij part 2 de eerste plaat;
zitten de volgende samples in (voor zover 'k 't kan verstaan):Where is the... ?? It's there.. It's there for you!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet iemand deze track??dit is denk ik de plaat die ik al het langst zoek van allemaal!!

marco carola @ club necto detroit op op 107 min komt ie langzaam op(na gassenhauer carola rmx)

Nog een dikke plaat waarvan ik niet weet hoe die heet!
Marco Carola & Gaetano Parisio @ Techno From C-Laus Colongne 15-03-2004 Part 1 : van 8:40 tot 13:05

En nog een:
Markantonio - Live CD Mix (3DeckSet) (02-03-2004)
van 2:40 tot 5:50(hij staat ook op de essential undergound cd van ben sims & christian smith,op de cd van smith)
En als iemand die plaat die daarna komt weet(uit de antonio set) ook errug welkom!!

excuses maar geen samples zou ook niet weten hoe ik dat voor elkaar krijg.

@ technowaus: hoe kom je aan die set van dimi?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 neapolitan beat: Zonder samples is de kans wel heel klein dat je antwoord op je vraag krijgt.

Kijk hier maar even. Misschien dat het je dan lukt om samples te maken. als je samples hebt gemaakt moet je ze even uploaden bij http://www.yousendit.com/

en dan die link hier plaatsen.
Waarschuw beheerder
2technowaus: claude young - the altamirian ep.. en dan de james ruskin remix. http://www.discogs.com/release/246545

vette plaat idd!
Waarschuw beheerder
2 sky_haq: die plaat uit de rumenige/loktibrada-set is rumenige - fastfood op antidandruff 3 http://www.discogs.com/release/134003
Waarschuw beheerder
donateur
thnx :d,goedemiddag
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemiddag, THANX! (y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoort misschien niet helemaal hier thuis maar ben op zoek naar t jaartal van de set van Sven Vath @ Awakenings westergas.

Waarschuw beheerder
Ik wil graag de volgende weten:

klik

Waarschuw beheerder
Ga het naar alle waarschijnelijkheid tevergeefs proberen maar niet geschoten is altijd mis...
Het is een nummer dat Miss Kittin draait in de set samen met Electric Indigo @ Flexx, het is rond 57 minuut.
Is ongelovelijk melodieus nummer, met een soort van jaren 80 "electro-zingers-achtergrondkoor" :P en daarna een hele vette robot stem.
Als iemand het weet gaarne een pb, zoek dit nummer echt al té lang :(
laatste aanpassing

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Hebbu misschien een sample? Zo niet een link naar de set in kwestie?

Waarschuw beheerder
Sorry ik ben technisch niet zo onderlegd, en de desbetreffende set is echt fucking groot.
Ik zou ffe een site proberen op te zoeken waar hij vanaf te downloaden is (y)
De rest van de nummers zijn namelijk ook allemaal erg vet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ganik live at Pulse, Sisak,Croatia 17.12.04. [part 3]

En dan rond de 11 minuten begint een nr. bestaande uit een gitaarsample en een vrouwelijke vocal( para rio ching cara tangtot ofzo :9)... Klinkt misschien vaag maar mijn dank zal zeer groot zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Weer zo'n heerlijk nr maar geen flauw idee van wie:no:

De eerste plaat Van Marco Bailey clubbin(slam fm)19-3-2005.
Waarschuw beheerder
Tumke 19 maart 2005 14:58

klik

:respect:

Die wil ik ook wel weten :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
zoek nog steeds die plaat uit de set van Bailey
Waarschuw beheerder
als je geen sample plaatst kan ik je nu al vertellen dat het dan ook nog wel even duurt voordat je de titel weet :)
Waarschuw beheerder
donateur
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=2E4342WYWF24W1921JK5K9C74L

En komt uit de volgende set:
Ganik live at Pulse, Sisak,Croatia 17.12.04. [part 3]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je geen sample plaatst kan ik je nu al vertellen dat het dan ook nog wel even duurt voordat je de titel weet

Ben niet zo computer technisch dat ik hier ff een sample kan droppen,kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
Waarschuw beheerder
donateur
Weer zo'n heerlijk nr maar geen flauw idee van wie

De eerste plaat Van Marco Bailey clubbin(slam fm)19-3-2005

ben nog steeds op zoek naar deze plaat

Marco bailey draaide hem ook op Time Warp in de 4e minuut van zijn set ongeveer.

Was gelijk een goeie binnenkomer:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet echt niemand deze track?
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaaaaa ik heb hem eindelijk

Nathan Fake-The sky was pink
dit is een heel dikke ,brute klapper:kwijl:
Waarschuw beheerder
Die is zeker vet!
Waarschuw beheerder
Jep heerlijke track :jaja:

Begint jammer genoeg wel een hitje te worden, hoor hem laatste tijd overal..

Waarschuw beheerder
was een hitje
Waarschuw beheerder
ik hoorde laatst wel een vette nummer op een party...

"jan francisco - infatuation"

vet nummertje!

Waarschuw beheerder
donateur
Ok ik ben ook al een tijdje opzoek naar een hele goede techno track.

Hij begint met een kerkbel, die op de tel van de kick mee gaat (1keer per 4 kicks), dan komt de kick in, uiteraard cmet de kerkbel, zoals ik net beschreef. Het is een kick met een reverse bass, beetje hardhouse achtig eigenlijk, maar echt zwaar cool gewoon!!!

Het enige wat ik er vereder nog van weet is, dat Chris liebing er ooit een set mee opende ergens ( I Love techno als het goed is).

Een vriend van mij had die ooit eens in de stereo, maar is de tape kwijt :(

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,. :)

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
donateur
pff erg lastig ;)
Waarschuw beheerder

klik

Heel vet. Komt me heel bekend voor! Staat deze niet op een album van Ricardo Villalobos....?
Waarschuw beheerder
donateur

klik

Heel vet. Komt me heel bekend voor! Staat deze niet op een album van Ricardo Villalobos....?

Is deze al bekend? Een heel erg vette track...
Heb 'm in een set van Dominik Eulberg gehoord en afgelopen Awake (zaterdag) draaide Fumiya Tanaka 'm ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een ID....

Stevige techno, gedraaid door Gayle San @ In Qontrol ( :o )
MP3 Sample
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voeg er nog 1tje aan toe....

Fumiya Tanaka draaide 'm afgelopen Awakenings, heb 'm zeer zeker vaker gehoord en 't is volgens mij ook niet echt een onbekende....

MP3 Sample
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oh wat een heerlijk nummer is dit:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Is deze al bekend? Een heel erg vette track...
Heb 'm in een set van Dominik Eulberg gehoord en afgelopen Awake (zaterdag) draaide Fumiya Tanaka 'm ook!

De Whignomy Bros. hebben 'm ook in de playlist....
gisteren in eindhoven draaide ze 'm ook weer...
niemand die de titel hiervan weet?
Waarschuw beheerder
donateur
Zal zelf de sample nog even plaatsen van de track die ik bedoel:

Uit de playlist van o.a. de Whignomy Brothers, Eulberg en Tanaka (MP3 Sample)

D'r moet toch wel iemand deze track kennen?
De Whignomy Bros. draaide trouwens nog een megavette track, heb er geen sample van maar er zat een vrij 'happy' melodie in die een beetje overstuurd klonk (minimal) als iemand hier iets van weet of recente tracklists heeft van sets van de Whignomy Bros. let me know! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uit de playlist van o.a. de Whignomy Brothers, Eulberg en Tanaka (MP3 Sample)

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!! Ik heb 'm!:

Track staat op de Bip EP van Dub Kult:
Dub Kult - On and On (Guido Schneider Remix)

:bounce:

Waarschuw beheerder
ja, was al een hele tijd bekend (bij mij iig) :)

zit ook al weer fijn een tijdje in de platentas hier.

wighnomy's draaiden 'm gisteren ook nog in Eindhoven!

edit: dat laatste zei je zelf ook al zie ik net. was een vette set he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijke set, alleen jammer van al de mensen die maar op en neer bleven lopen voor de truck, maar wat een tracks! hoorde ook een van m'n favorieten van dit moment langskomen: Einmusik - Jittery Heritage (Ego Express Remix)

maar... heb jij toevallig een idee welke track ik bedoel met die melodie? 't is moeilijk te omschrijven, maar die track viel nogal op in hun vrij minimale set, er zat namelijk een melodie in die echt naar voren trad, enigszins 'happy', 't was volgens mij rond helft vd set (of nog iets meer tegen 't eind aan)

Waarschuw beheerder
Nee, weet niet zo gauw welke je bedoelt jammer genoeg...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 101 op dinsdag 26 april 2005 om 21:24:
Fumiya Tanaka draaide 'm afgelopen Awakenings, heb 'm zeer zeker vaker gehoord en 't is volgens mij ook niet echt een onbekende....

MP3 Sample

John Tejada - Mono on mono
Waarschuw beheerder
donateur
dRoOgkLoOt079 bedankt! (y)

Tumke: jammer, maar ik denk dat die track nog wel vaker voorbij gaat komen dus we komen er uiteindelijk toch wel achter :)

Waarschuw beheerder
zit ie niet toevallig in een recente wighnomy's set? misschien op 3voor12?

mono on mono is idd erg vet, heb hem wel al een beetje teveel gedraaid jammer genoeg :P
Waarschuw beheerder
donateur
zit ie niet toevallig in een recente wighnomy's set? misschien op 3voor12?

De meest recente set op 3voor12 is van 18/02, ik kan 't proberen, zal z.s.m. die set beluisteren en evt. (als ie erin zit) een sample posten
Waarschuw beheerder
donateur
die mono on mono is echt uber:kwijl:

maar... heb jij toevallig een idee welke track ik bedoel met die melodie? 't is moeilijk te omschrijven, maar die track viel nogal op in hun vrij minimale set, er zat namelijk een melodie in die echt naar voren trad, enigszins 'happy', 't was volgens mij rond helft vd set (of nog iets meer tegen 't eind aan)

denk dat ik enigzins wel een vermoeden hebt welke plaat je bedoelt ,maar weet helemaal niet van wie die is:s

Waarschuw beheerder
iemand ID van track beginnend rond 47:30 van Gayle San@awake festival 2003?

Set staat op www.3voor12.nl

Volgens mij een nummer van Glen Wilson, maar ben er niet zeker van..

Alvast bedankt

Keep on sharing

Ps Ik heb de set helaas niet op mijn pc staan, dus een sample'tje maken lukt me nog niet.. Hopelijk nemen jullie de moeite om de set via 3voor12 te openen. Echt wat een heerlijke plaat! Alvast bedankt voor de moeite!
Waarschuw beheerder
donateur
@El Duce,

Ik heb 'm geluisterd, ken 'm helaas niet, heb wel nog even voor je gezocht maar kom niet verder dan een tracklist met waarvan meer dan de helft mist:

01 Pounding Grooves & Rowland - Sub Siren
02 ID
03 Jim Fish - Orchid
04 ID
05 Gaetano Parisio - Ritmatica
06 Ben Sims - City Life (Marco Bailey Remix)
07 ID
08 Hardcell - Vortac (B)
09 ID
10 ID
11 Christian Wünsch & Oscar Mulero - Unexpected (A1)
12 Christian Wünsch - Contamination
13 Glenn Wilson -
14 ID
15 ID
16 ID
17 ID
18 Dave Clarke - The Wolf
19 ID
20 ID
21 Akira Ishihara - Shocking Act (A2)

Waarschijnlijk had je deze zelf al gevonden...
Maybe someone else...?

Waarschuw beheerder
To Sky Hag: bedankt voor de moeite... Deze tracklist heb ik ook gezien... Voor zover ik het kon volgen gaat het over nmr 13... maaar ben daar dus absoluut niet zeker van.

Ps. Goede site voor tracklists: www.tracklist.org

Waarschuw beheerder
Nu we het toch over Eindhoven hadden...

Sky_Haq: Kun jij je de laatste (kan ook een na laatste) plaat van Minidell (dj voor de Wighnomy's) nog herinneren?

Die was zo vet! Die zou ik wel willen weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kwam pas aan toen de Wighnomy Brothers die track draaide met die sample van 'Please do not be alarmed, the dj booth is....' dus die heb ik niet gehoord helaas :(