Partyflock
 
Forumonderwerp · 672143
 
Wordt GTST nu niet een beetje langdradig, omdat het al zo lang op tv is???

Ik vind het soms wel langdradig, zoals de moord op Pascale en dat verhaal van Jef, Barbara en Anouk..
Maar nog steeds verslaafd aan GTST
GTST ? Wat is dat ?
dan kijk je toch niet makkelijk zat,
CASE CLOSED!!!
 
Pff... bestaat dat nog steeds??
whaahaha... waar gaat dit over :/
 
Als je vindt dat het langdradig wordt dan ga je een aantal weken niet kijken... daarna pak je de draad zo weer op (de draad is lang genoeg)! 8)
www.GTST.nl
Misschien hebben ze daar wel een chat, en vind je daar wel mensen om daar over te lullen ofzo?!
laatste aanpassing
 
Wordt GTST nu niet een beetje langdradig, omdat het al zo lang op tv is???


8)

De gene die dit al 13 jaar kijken, die zijn echt dom! Het is weer elke keer hetzelfde!!! Robert naait laura, robert naait weer iemand anders, Laura opeens weer zwanger, iedereen begint spontaan een orgie met elkaarrr....... O:)

Nee GTST is voor mij niet echt weggelegd!
Wel weten de mensen die GTST kijken mij niet uitnodigen wanneer het op de buis is...

Het schijnt dat ik heel erg kan storen tijdens gtst! :/
laatste aanpassing
nou ik moet zeggen vind het toch best leuk om naar te kijken!:)

blijf er niet voor thuis,
maarre zoals zo meteen ben ik toch bij de tv en dan vind ik het echt ff lekker ontspannen!!!!!
 
Zo 20:00 uur :yes:

Tijd voor jou om voor de tv te gaan zitten :[


Dag dag :devil:
 
ben er helemaal van "afgekickt"

Vind er geen reet meer aan! :[
 
StSt
laatste aanpassing
Als ik dan naar een soap moet kijken, zie ik liever de Bouwers ofzo. Das teminste nog leuk!
 
Ah stijn niet lullen.
Half uurtje ONM en toen dat uurtje GTST vond je best gezellig..
Dat was verplicht, als ik dat van te voren had geweten was je er niet ingekomen :x

Ik had geplanned om Idols te kijken O:)
BR33ZAH!!!!!!!


jesussss dat is echt een kansloose opmerking..
whahaha echt erg, en volgens mij zit je zelf standaart om 8 uur voor de tv?

maarja wrom een breezahh??? 8)
 
We hebben ook Idols gekeken.
Maar ja jij was de lul die dag.
Extra lange uitzending van GTST.
Maar volgende keer kijken we wel een film.
Tot vanaaf
 
als je geen hobby's hebt moet je wat kijken
 
Kheb zat hobbys en 1 daarvan is soaps kijken.
Maar als je niks boeiend hebt te zeggen zeg dan niks
 
Je mag wel een beetje van mn dropshot red bull
Deal :)
 
paard kopen?
 
Nee dat valt nou weer niet onder mijn hobbys
 
dompiedompiedom
 
ik kijk nooit soaps maar ik neem ze wel altijd op
 
hmmm indd weer sommmige kansloze reply's (xes :S)
een onderwerp word indd 5maanden besproken,beetje saai,daarom kijk ik het nog maar 2keer in de week,kan t nog perfect volgen ;)ik wil meer sappige dingen :devil:
 
ik vind van niet het blijft leuk ik speelde tien jara terug een kort rolletje (lotje dochter van laura ) in gtst en ik hoop over een aantla jaar weer terug te komen
 
hehehheehe je bent toch dood in de serie? ;)
heb je er nog wat voor gevangen toen?
 
ik ben dood gegaan maarik heb xtra studie geld gekregen zodat ik een studie mag uitkiezen maar ik ga niet studeren :S
ik vin dat zo doelloos GTST, das echt voor mensen die niets anders te doen hebben!!
en als je het verveeld.... zou ik een aantal weken een stuk of 8 ofzo niet kijken.. hebje niets gemist!! het blijft toch elke keer het zelfde ge-ouwehoer!!!
wat ik wel grappig vind.... al die mensen die commentaar hebben weten precies te vertellen wie er in de soap spelen en wat er gaande is ;P
 
Ja idd.
Maar sommige verhaallijnen mogen wel kappen.
Ze zijn er ook al bijna achter wie Pascale vermoord heeft.
Dan komt de vraag wie draait er voor op.
En hopelijk gaat Jef naar Hawaii die speelt er te lang in.
Bas Muijs moet echt blijven. Die is zooooooooooo lekker.
 
Nou ik kijk het nog altijd.
ik zal er niet voor thuis blijven!

GTST (Y)
 
Ik heb het iets van 10 jaar gevolgd,maar op een gegeven moment was ik het echt zat!
Al die verhalen altijd,Robert die altijd vreemdgaat, de een die zwanger gaat en de ander die dood gaat.
Ik vond het nog echt leuk toen Georgina Verbaan, Cas Jansen, Katja Schuurman of Angela Schijf mee speelden.
Maar nu (n) Bleghh :frusty:
GTST :kots:

maar das natuurlijk mijn mening :D
 
er moeten meer jonge mensen in, en leuke verhaallijnen daarover. zoals toen met kim & julian :-d dat was tof!

ik wordt echt schijtziek van de Ludo verhaallijnen en dat gezeur over dat schilderij en meerenpark :bah:
 
Idd :yes:
Al dat gedoe met die Ludo ook altijd :s Der is al zoooveeel gebeurd met die vent, word tijd dat hij doodgaat :)
Zit Rik er trouwens nog in :$? (Ferry Somogy)?
Whaha GTST is nu echt helemaal uitgemolken...
Van mij mogen ze nu wel eens bekend maken wie Pascalle heeft vermoord, maar volgens mij gaan ze er gewoon zo lang mee door omdat ze nix nieuws weten te bedenken... en dat Meerenpark jah...:S Boring!!:P

Ondanks alles kijk ik het nog steeds :D
 
Sommige verhaallijnen zijn wel langdradig, maar je blijft het wel volgend omdat je wil weten hoe het afloopt.

2 knuffolmutz: Rik is er al een tijdje uit..
Hmmmz, t duurt nu wel zo lang dat het me eigenlijk al geen bal meer interesseert :P
T komende halfjaar wordt het waarschijnlijk toch niet opgelost... :S
 
gtst is leuk!!!
het blijft leuk elke avond om 20.00 waarom maken ze er geen uur van halfuurtje is zo kort...ik kijk t ook al zeker 10 jaah en er komen er nog wel 10...
al hoe wel ik het eerst leuker vond met idd katja angela schijf enz maarjah....gewoon blijven kijken
jah tuurlek, gtst gaat echt nergens over! Als het nog een beetje reëel was ok, maar zelf dat zit er niet bij!
laatste aanpassing
 
Ze moeten er idd een uur van maken, maar na een tijdje (of al snel) is dat ook weer te kort :S...

Ik blijf het ook zeker wel volgen..
 
Soaps zijn leuk man.
Alle soaps: ATWT, B&B, ONM, GTST.
Ik kan ze alleen niet allemaal volgen..
Kijk meestal alleen ONM en GTST.
 
ik vind onderweg naar morgen en gtst echt geweldig.soms idd langdradig maar ik blijf er nog steeds voor thuis!
 
:respect:Ludo:respect:
 
Soap = cool