Partyflock

Forumonderwerp · 671932

Hier bied ik de diehard Jump-freaks dé mogelijkheid elkaar up-to-date te houden wat betreft de nieuwste releases, legendarische en nieuwe labels, DJ optredens/sets, de betere feesten, het ophalen van al eerder uitgebrachte heldentracks en verse geruchten uit het grote Jump/Tekclub-circuit!

Dit in combinatie met je positieve (en/of negatieve) ervaringen met hét Belgische Jumppilske bij uitstek: Jupiler mag natuurlijk ook.

­* ps: Voor de trieste randverschijnselen die helemaal niets met de muziek zelf te maken hebben (zoals het Jumpstyl0w-dansgebeuren en de op niets trekkende bullshit van schandknaap Patrick Jumpen) verwijs ik U graag door naar nickleodeon.nl.

Nico
laatste aanpassing door een beheerder

jenna?
Artiest {SHOWLIST artist 101845, 4176}
Zo Charly..kappe man met die lekkere wijven..
tering...moeilijk om on topic te blijven zeg maar..:D

Heb zojuist de nieuwe Dinamik ontvangen, errrg lekker!
laatste aanpassing
Die 2 nieuwe Lobotomy Inc.'s vallen wel zwaar tegen! Take your is te eentonig en happy beat is ook niet geweldig maar wel de lekkerste van de 2.

Ik wacht op Chicago zone :p
Ja lobotomy is idd teveel aan het releasen van té matige kwaliteit :s

En idd nico, die nieuwe chicago zone is zekers de moeite waard om op te wachten :-D

je kan hem alvast beluisteren @ http://www.records-mania.com
Hey Ruud, die oude is al vet, nu alweer een nieuwe? ;) Nieuwe Chicago Zone zaggik al op recess staan... zal wel aan het eind van de week daar in stock zijn ofzo...
De nieuwe lobo's klinken niet slecht, maar had veel meer van verwacht....ze vallen wel een beetje tegen!
Xander - Always tekno (Lobotomy inc. remix)... dat is echt een vet nr. kan ik blijven luisteren.

Waar is die plaat ergens te krijgen (Warez Audio 008 ).
laatste aanpassing
Sowieso op Recess.nl
ok dank u :)(y)...
yo yo eindelijk een jump topic gelukkig dat ik deze heb gevonden...

maar wie kent de plaat wax attack -heart attack ?

echt een super plaat staat op een jump cd uit 2003..

en vind de laatste nieuwe platen van lobotomy inc en chicago connection beetje tegenvallen maarja

wie verkoopt hier toevallig greg c - like it en
no sukkaz -1,2,3,4 (all the ladies on the floor ??
Wax attack is vaaaaag! :p
laatste aanpassing

Ik heb al mogen ruiken aan die die nieuwe lobotomy vs. klap's...en hij ruikt lekkerrrr :p
Er komt een Tranceball - Tranceball 2004 :D

YEAH!!! :D

als ie net zo lekker is als de vorige komt die zeker weten in m'n bakkie :9
ben benieuwd naar de nieuwe tranceball...

wie heeft hier

no sukkaz - 1,2,3,4, (all the ladies on the floor)
op mp3

en oh ja vage nico hoe heet die nieuwe lobotomy inc. vs klap's
Die is nog niet uit volgens mij, maar het gaat officieel High Jump heten.

Op slsk is al een versie te vinden, scratching live @ le cap'tain. Volgens mij is die file dus de high jump.
Beetje verwarrend dus.
VA_-_Le_Mix_Techno_Club_2(Mixed_By_DJ_Furax_and_Heedle­ss) :D

Dinamik_Vs_Kelis_-_Milkshake_Vodkapillz_(Thelegacys_Bootleg_Version)
laatste aanpassing
Furax heeft ook een album uit, met alle bekende tracks erop.

Ik vind die bootlegs wel een beetje jammer Appie, doe mij maar gewoon de kale versie :D.
de nieuwe van Dinamik heet: BAP

Komt binnen 2 weken uit in Nederland. en volgens Ruthless is die lekker dus even afwachten maar....

Een ander nieuw nummer: V tracks - subway 26 komt volgende week uit op het Db sounds label. Op de plaat staat een remix van dj hs samen met Seb b. Voor een preview kan je kijken op de site van dj hs onder Charts.

http://www.djhs.net
laatste aanpassing
Die HS heb ik al binne. Jammer, want ik vind um niet veel bijzonders :(

We gaan voor BAP dus!
Hij is niet super.....maar t is tog nieuws...:yes:
Ik heb BAP gehoord en hij is vet! kan niet wachten tot die uit komt!
Ja eindelijk

Sturgeon - blow your mind te koop

echt lekker plaatje stond ook op jump 2003 part 3

nummer 18
Ja harstikke leuk hoor dat blow your mind er weer is..zeker als hem al een jaar of 2, 3 hebt :(
Schiet het gewoon niet meer op dat alles opnieuw wordt geperst..Kan ik niet zo goed m'n platen gratis weggeven..Toch niet meer bijzonder..
Classics plaatjes bv ultimate seduction origineel had ik voor 125 gulden destijds> en nu repress en elke mongool draait em vrolijk..
dus gewoon verrot.
Ja, das inderdaad zeer jammer.
Die Sturgeon is volgens mij nog van voor 2001. Als ze um repressen, dan wel in beperkte oplage.
ja dat klopt inderdaad wel maar wist niet dat die al op plaat was

maar blijft lekker plaatje

Trieste zooi inderdaad van Blow Your Mind, ik heb hem ook al jaren liggen. Was dik gezocht en nergens te vinden, lekker exclusief dus.

En nu gaat heel fartstyle Nederland die net twee wekene draaitafels heeft ermee aan de haal. Voor zover dus een exclusief nummer...
Schiet het gewoon niet meer op dat alles opnieuw wordt geperst..Kan ik niet zo goed m'n platen gratis weggeven..Toch niet meer bijzonder..

Dat houd je toch, als er vraag naar is dan wordt het gewoon bijgeperst, simpel.
Maar ik kan je vertellen dat het een eenmalige bijpersing van ongeveer 350 stuks is geweest, dus wees gerust ;)
laatste aanpassing

Dat houd je toch, als er vraag naar is dan wordt het gewoon bijgeperst, simpel.

Dan mogen ze van mij 4-Nu-Tek - The Universe en Dominium - Let Your Mind wel ff bijpersen. Niet zo simpel dus. :P
2 Ruthless:
toch verneuken ze hiermee de vinylscene..
Leuk voor korte termijn (lekker veel verdienen en dj's die hem nog niet hadden zijn blij) maar op de lange termijn kotst iedereen het uit...4-Nu-Tek - The Universe is een geweldige plaat..zou je hem nu op elk feest horen (en ja zelfs het discotheekje bij jou in de buurt..aangezien de beginnend dj net bij recess z'n eerste 5 plaatjes heeft besteld..waaronder een repress uiteraard!!!)
Dan trek je je haren uit je kop.

En is het niet gewoon een lekker gevoel als je ff een plaatje scoort waar je al 4 jaar naar op zoek bent..

Ok we moeten ons er bij neerleggen maar het draaien word er zeker niet leuker door..

pfff wat ben ik een zeur :P

Je bent geen zeur, je hebt gewoon vierkant gelijk. :P (y)
toch verneuken ze hiermee de vinylscene..

Het is kut dat alles nu in een dippie zit, als er weinig nieuwe, goeie platen uitkomen, dan wil men ouwe hits..
En omdat in NL de Jump nu erg in trek is denken die Belgen en Fransen: (y)(y)

En ik zou het trouwens ook KUT vinden als ze
4 Nu Tek en dat soort dingen gingen bijpersen..Dus laten we hopen dat ze daar afblijven (y)
laatste aanpassing
Hoe zit t nou met Lobotomy inc. Dinamik en Dark System? Wie is nou wie? zijn t allemaal de zelfde of is een van hun samen ofzo?
Jean Patrick Deconinck heeft er hokjes van gemaakt :P
maar eigenlijk zit hij achter Lobotomy inc(100%), Dinamik (50% samen met Mickael Messiaen) DLL (volgens mij 100%) en Fusion (50% met Mickael Messiaen) volgens mij zijn er nog een paar namen maar die weet ik zo ff niet
volgens mij zit t zo:

Djp (jean patrick Deconink) is: lobotomy inc., Dark system, Fusion en jeanpatrickD

Mike: is Dinamik en nitro

Samen zijn ze: DML Impact

Ze zijn vrienden en helpen elkaar met het maken van nummers.

Als t goed is zit t zo...
ja klopt idd
Dinamik = Mickael Messiaen (die kameraad van hem)
en mike zal dan dus MI(c)K(a)E(l) zijn.

Noem es een release van mike want die naam zegt me ff niets.

edit
bedoelde MI c K a E l
kut emoticons altijd :P
edit
laatste aanpassing
Ydnass is volgens mij ook een co-productie van die gozers.
Ze experimenteren dus redelijk wat af onder andere namen, vooral in Club H2o.

Maar onder Lobotomy Inc. Dinamik en Dark System worden wel de lekkerste platen gereleased.
Owwww mensen, ik heb nu toch een geile plaat binnengehaald!:

Room 40 - Qui est le coupable [Dj Furax Remix]

Hoe die plaat losgaat rond de 4 min. 30!!!
Doet me spontaan denken aan Greg C - Color sound...wat een lekkere opbouw :p

Een andere versie stond al op Jump 2004 part 1, maar die Furax remix is echt de shit gewoon.

Leuk nummertje inderdaad. :)
nieuwe Records mania: rm051

TREMPLIN TRAX EP 1

A1. Cube
B1. Sphere
B2. Acid Cry

stuk voor stuk lekkere nummertjes....

*edit* spelfouten
laatste aanpassing
Bah echt te vet die rmx van furax van room 40

echt super vet

en die nieuwe dinamik is ook lekker
Nog even en dan hebben we de nieuwe Greg C!

En 17 mei Tuning Beats 2004/2 :p
nieuws rechtstreeks uit frankrijk over de volgende records-mania:

hij gaat "excalibur trax" heten en gaat 24 mei uitkomen in frankrijk.
Ik heb gsiteren weer een paar heerlijke plaatjes binnegehad:

Club system Gold 1,3,4,6
Solo - The Church
D-trax - III <--dominator sampletje echt vet!
Dj Glenn - I Love you

wat ouder werk, maar zeer goed te jumpen ;-)

En wat vinden we DJ Furax???
Furax is echt goed bezig de laatste tijd vind ik! Hij maakt hele goeie producties
De upcoming man van dit moment.

Een paar jaar geleden haalde ik Furax - The Power binnen. Een voor die tijd zeer opvallende track.
Maar nu is hij gewoon de man. Qua producties en remixen (y)

DJ Furax vs Redshark - I love Orgus :respect: