Partyflock

Forumonderwerp · 671450
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind jij als jongen van een meid die aan vechtsport doet?
Knap je daarop af, of vind je het juist stoer?

Waarschuw beheerder
nou ja waar slaat dat op ik heb dat nooit met jongens hun gaan vol en ik ook

geloof me.. dat kan niet..]

he geloof mijn zeker dat dat kan anders hoor je mij het niet zeggen !
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vol op hun ga, zij niet op mij... :$

Ik heb 1 x in een manse bui gezegd dat t lullig was dat ze inhielden bij en dat dat nergens voor nodig was, waardoor ik 3 dagen heb mank gelopen... bijna mn hele been was blauw, serieus... :S collega dacht dat ik n ongeluk had gehad... ;)

Daarna zijn ze weer gaan inhouden :)

Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vol op hun ga, zij niet op mij...

Ik heb 1 x in een manse bui gezegd dat t lullig was dat ze inhielden bij en dat dat nergens voor nodig was, waardoor ik 3 dagen heb mank gelopen... bijna mn hele been was blauw, serieus... collega dacht dat ik n ongeluk had gehad...

Daarna zijn ze weer gaan inhouden

ja maar tinkerbell jij bent veel ieler dan mij dus ook een stuk minder kracht ik ben best breed en heb ook zelf tamelijk veel kracht dus ik als ik voluit ga mogen hun dat natuurlijk ook en dat doen ze echt wel hoor ahahah en tinkerbell jij lijkt me wel iemand die slim en snel is of niet .??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben idd razendsnel en daarbij n stuk sterker dan ik er uit zie :) Impact meet je op aan snelheid maal gewicht, dus in theorie slaan we wrs. even hard :)

Ze krijgen bij mij op hun flikker als ze voluit gaan, ook op elkaar :) 'we trainen om het trainen, niet om elkaar pijn te doen' degenen die echt aan elkaar gewaagd zijn gaan wel weer voluit tegen elkaar met sparren... erg leuk om te zien!! :D

Waarschuw beheerder
Ze krijgen bij mij op hun flikker als ze voluit gaan, ook op elkaar 'we trainen om het trainen, niet om elkaar pijn te doen' degenen die echt aan elkaar gewaagd zijn gaan wel weer voluit tegen elkaar met sparren... erg leuk om te zien!!

ja dat is zo :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Osu!

Waarschuw beheerder
:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, verschoot toen ik die site opende ! :D
Wel een bekend woordje! ;P

Waarschuw beheerder
donateur
hey t4mmy (F)(K)

Waarschuw beheerder
en toen was het hier ernstig stil :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik is blij :)
Gaat weer helemaal goed komen met mn hand! :bounce: Er zat n stukje waar ik niet eens op kon duwen omdat dat teveel pijn deed, precies op het raakvlak zeg maar... het doet geen pijn meer!!! :D Nog maar anderhalve maand en ik kan weer gaan trainen :)

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd he dat is zeker goed nieuws :D moooi !
Waarschuw beheerder
donateur
Hey tinkerbell...bij welke gym train jij?
Waarschuw beheerder
donateur
Tinker .. wel voorzichtig doen in `t begin he! (Y)

Waarschuw beheerder
Tinker .. wel voorzichtig doen in `t begin he!

ja want we willen natuurlijk wle dat hetnu goed gaat zonder irritante blessures
Waarschuw beheerder
donateur
Thanx girls!! :D

ik kan niet wachten!!!! maar zal idd rustig aanw eer beginnen, nou gewoon weer normaal doen ;)
Waarschuw beheerder
ken niet winnen van een man!! :(:( alleen met sommige vechtsporten kunnen ze winnen omdat ze punten scoren maar met kracht enso.. pfff gaat nie lukken hor!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha commentaar jah... nou ze kunnen de sport wel aan jah...alleen heel belangrijk is de angst...

als je geen angst heb win je bijna alles!! niet alleen met vechten maar met een hoop dingen in het leven!! :D:D:D
Waarschuw beheerder
ja he... vond ik nou ook ;);)
Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar de ring zou ik maar niet instappen als ik jullie was... :p

Gelukkig worden wij wel getraind, en tuurlijk kunnen we best winnen van n man, ook op knock-out... t zal dan alleen eerder n lucky shot zijn, dat geef ik heus wel toe... aan de andere kant heeft Lucia volgens mij een keer gewonnen van nvent in n ringgevecht...

Waarschuw beheerder
donateur
dames....prikken we een datum?

* T4MMY_NL *, Tinkerbell, en lady_killah (F)(K)

Waarschuw beheerder
hahahaha de jongens die dat zeggen wil ik uitnodigen om met mij de ring in te stappebn bull shit wta hier word verteld mijn sterkste punt is juist mijn kracht !

de datum was allang geprikt toch 20 mei ?? do you remember :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:$ sowwy Tammy (F)(K)

Waarschuw beheerder
ik vindt ieder zijn sport, ik ben helemaal weg van kickboxen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
sowwy Tammy

Ik zei nix, dat was Lady_Killah .. wel opletten he? ;P

ik ben helemaal weg van kickboxen

Ik ook ! :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg op school bijna alle vechtsporten die je maar kan bedenken. Ik vind het leuk om te doen.

Waarschuw beheerder
vechten wat heb je er aan goh kan zo een jova getuigen worden

stjah waarom voetbal je dan /???

antwoord omdta het leuk is en daarom doen wij aan een vechtsport duh! :)

Waarschuw beheerder
duzz je wil zeggen dat je een andere kapot slaan of pijn doen lekker of geil vind

wat heeft geil zijn er mee te maken :S

ik kan wel merken dat jij niet aan kickboksen doet of een andere vechtsport bij ons in de sportschool en bij de meeste is dat zo !dat we niet vol uit op elkaar in rammen je tegenstander (sparpartner) en jij zelf willen er wat van leren( het is namelijk een sport waar respect heel hoog staat engeen straat gevecht waar jij nu aan denkt) en dus ga je niet vol uit maar 50 /75 % procent ong. en bij beginners 25% procent zelfs daar mag je zelf voor kiezen je kunt ook 100% procent gaan maar dat doe je meetsal pas als je wedstrijden gaat doen of doet ! dus kapot slaan is hier helemaal niet ter sprake , mooi vooroordeel weer :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sport is niet mooi sport word je moe van

dat is jouw mening ik ben juist moe maar voldaan als ik thuis kom en dan denk ik blij dat ik weer heen ben gegaan en zo gaat dat bijna elke dag maar ja niet iedereen is sportief in gesteld ik zou er me werk van kunne maken ik sta liever 9 uur in de sportschool te springen dan 5 uur achter de kassa :D
Waarschuw beheerder
donateur
van kickboxen (en ik neem aan ook andere vechtsporten) komt er n gigantische lading endorfine en adrenaline vrij; je wordt dus niet moe....
als ik ruzzie heb dan sla ik die vent kapot of net andersom maar dan word ik wel moe dan ben ik ook gek in de kop komt door me adhd :D
Waarschuw beheerder
donateur
wat denk je van het niet hebben van een conditie of technieken? Je slaat jezelf half dood omdat je niet weetw at je staat te doen... (en dat vind ik niet om te lachen, eigenlijk.... en gebruik je die adhd nou als excuus?)
Waarschuw beheerder
donateur
reden extra dus om je in te houden...?
Waarschuw beheerder
donateur
medicijnen geprobeerd? ken er zat die dat wel kunnen nl...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja, ik ben driftkop nummer 1, dat zal iedereen om me heen bevestigen, heb inmiddels geleerd me in te houden...

denk nou niet dat opgefokt zijn voorbehouden is aan adhd-patienten... tis bv. ook een symptoom van een te snel werkende schildklier en hypoglycemie...
denk nou niet dat opgefokt zijn voorbehouden is aan adhd-patienten... tis bv. ook een symptoom van een te snel werkende schildklier en hypoglycemie

welke nivo zit jij hoe hoog
Waarschuw beheerder
donateur
hahahhahahaaa... wat wil je nou horen??

iig niet op jouw niveau, dat is duidelijk...