Partyflock

Forumonderwerp · 671450
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind jij als jongen van een meid die aan vechtsport doet?
Knap je daarop af, of vind je het juist stoer?
Waarschuw beheerder
donateur
sparren kom maar kom maar

Ik doe meej ! :[

;P

Waarschuw beheerder
gezellig :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook nog steeds, of zijn jullie me nou al weer vergeten :S
Waarschuw beheerder
donateur
nee tuurlijk niet, de eerste man die t tegen ons op durft te nemen! :D

Waarschuw beheerder
donateur
laten jullie me wel heel ;) (F)<--omkopingsbloemetjes

Waarschuw beheerder
Ik wil wel de rondes aankondigen :yes: :p

En als dat niet mag :( dan ga ik wel aan de zijkant aanmoedigen :yes:

PS. Ben wel voor * T4MMY_NL * :D ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dank u!!
(f) zijn in ontvangst genomen, maar ik beloof nix O:) hehehe

Oooooh... we hebben ook n ronde-miss!!! (y) wordt echt nog wat!!

Zal ik anders s polsen of er op het aankomend it's showtime vechtgala nog plek is in de ring?? :)

Waarschuw beheerder
hahaha (Y) dat zal veel mensen trekken ik heb al zoveel fans en dan die van jullie ook nog alllemaal dat word de arena en de kuip in een hahhaah :D

een ronde miss gezellig nu nog een leider :D wie biedt zich aan :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wel een lijder :D (Y) telt dat ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm... nee, dat telt niet :) misschien kan de ronde miss nog iemand regelen? Of ik vraag mn trainer? Die is er toch al, de 20ste... :)
Vriend van me werkt bij SuperPro, dus ook de scheids hebben we al... :jaja:

Waarschuw beheerder
mijn mening hierover

vindt het (Y) :yes:
want er zijn altijd mannen die vrouwen proberen te verkrachten e.d. omdat vrouwen een zwakkere geslacht is wil nog niet zeggen dat je ze dan maar moet kleineren ik vindt het zo min als men dat bij hun doen gewoon zielig :kots:

Ik vindt het (Y)
me vriendin doet ook aan vechtsport als ze het leuk vindt om te doen go girl :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Dodge jr snapt het ook :D (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ni©olle 27 april 2004 14:56
Ben wel voor * T4MMY_NL *

:D

Ronde-miss & Scheids zijn bekend .. wat dachten we van lokatie? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
20 mei in de arena :)
Waarschuw beheerder
Kvind het wel cool...
mijn ex deed ook aan kick boxen...±D...was soms wel jammer heheh...nee hoor maar ken je er tenminste nog een btje harder mee stoeien...en af en toe met ze 2en trainen
jah...van mij mag het!

Waarschuw beheerder
amsterdam arena
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, bij it's showtime :D :jaja:

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
Ff replyen op het onderwerp:

Ik hou er wel van als mooie vrouwen aan vechtsporten doen. Vooral als ze met hun mooie afgetrainde buikje onder me in de guard liggen :$ :kwijl: :p :9
Waarschuw beheerder
vrouwen die aan een vechtsport zijn (Y)

hebben ze ook iets meer zelfvertrouwen als ze s'avonds alleen over straat lopen :)

dus een hoog voor de vechtsport dames(Y)
en mijn :respect: heb je

Waarschuw beheerder
donateur
nou de mijne ook hoor :D (F)<-- voor alle vechtsportdames :D

Waarschuw beheerder
:flower: voor alle vechtsportmannen :D

Waarschuw beheerder
(f) voor alle vechtsportmannen :D

Mannen?!?! :/

Het ging toch over de dames :yes:

Ik zou ze wel een :hug: willen geven, maar kies toch voor het veilige pad:

Voor alle stoere dames (f) ;-)

Waarschuw beheerder
ja dat weet ik maar de mannen mogen ook welles een bloemetje krijgen vind je niet :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
triest ze slaan nog geen deuk in een pakje boter mang
Waarschuw beheerder
Woei vanavond weer lekker zweten!!!! Echt erg grappig dan zit ik de hele dag al uit te kijken naar de traing van die avond, zo lekker is het! :)

Het liefst zou ik het elke dag doen, maar dat is voor mij helaas niet mogelijk mbt werk...
Waarschuw beheerder
donateur

Vooroordelen ! :yes:

Waarschuw beheerder

volgens mij sla jij niet eens een deuk in een kussen ei!
Waarschuw beheerder
...wat is boter mang? ;)

En damn wat lekker kortzichtig, leeft zeker nog in de middeleeuwen toen de vrouwen nog in hun torentjes zaten te wachten tot hun koene ridder ze kwam redden ofzo???

Ha ha...welkom to the real world honey, potje sparren?????

Waarschuw beheerder
beetje sterke dame is nooit verkeerd :yes:

Waarschuw beheerder
go bridget go bridget go bridget !!!
Whoehaaa :respect:

hij is toch fake :D de sukkkel durft het niet eens onder zijn eigenn aam te zeggen MIETJUHHHH!!

kom 20 mei maar naar arena kun je mee sparren met ons haha kijken wie er het hardst slaat :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
leeft zeker nog in de middeleeuwen toen de vrouwen nog in hun torentjes zaten te wachten tot hun koene ridder ze kwam redden ofzo???

:yes: Dat moet wel .. verstand van vrouwen die een vechtsport beoefenen heeft ie in ieder geval zeker niet !

;P

Waarschuw beheerder
:jaja: echt wel

:no: hij kan zelf niet eens een deuk in een pakje boter slaan
Waarschuw beheerder
Ik weet wel wiens profielplaatje ik dadelijk op mijn stootkussen plak ;)
Waarschuw beheerder
emancipatie daaaar is het allemaal mee begonnen he vrouwen doen vechtsport om met mannen te concureren over bodigemoeite voor iets wat ze al verloren hebben

dames het is maar grap bijvoorbaat

denk dat het geod voor dames is vechtsport is niet alleen erg geod voor lichaam ook zeker goed voor de geest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb op dit moment dat kussen al helemaal in elkaar gebeukt voelt goed hij ligt nu knock-out op de grond ahha ambulance gebeld wil niet komen voor dit uitschot ! ben het geheel met hun eens jammer maar waar :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ehm stjah door een hoorn kunnen hun niet zien wie ze voor zich hebben maar goed bedankt :( :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou ook niet komen als je er zo bij staat

Ik wel .. altijd al eens in elkaar gekickt willen worre, door Lady_Killah ! ;P Of zou ze dat stiekem niet zijn op dat forumplaatje! :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha dan lijken we meer op elkaar dan we dachten :P

Waarschuw beheerder
Lady killah:
Ik help je wel erbij;).
Let's kick that womens ass!!!!!

Waarschuw beheerder
je kan er leuk meej stoeien

Waarschuw beheerder
Ik zou best willen kickboxen.. echt super stoer.. maar voordat ik dat eventueel ga doen wil ik eerst wat conditie hebben. Zou overigens geen wedstrijden willen doen. Ben wel tevreden met mijn gezicht en wil daar geen littekens op.. :)

Waarschuw beheerder
Best stoer die meisjes op de vechtsporten alleen jammer dat ik me altijd moet inhouden als ik tegen ze ga sparren :(

Waarschuw beheerder
Best stoer die meisjes op de vechtsporten alleen jammer dat ik me altijd moet inhouden als ik tegen ze ga sparren

nou ja waar slaat dat op ik heb dat nooit met jongens hun gaan vol en ik ook :jaja: en als ik dara moeite mee zal heben moet ik niet op een vechtsport gaan :nO:

Ik zou best willen kickboxen.. echt super stoer.. maar voordat ik dat eventueel ga doen wil ik eerst wat conditie hebben. Zou overigens geen wedstrijden willen doen. Ben wel tevreden met mijn gezicht en wil daar geen littekens op..

het is geen zwaardgevecht :no:

Waarschuw beheerder
nou ja waar slaat dat op ik heb dat nooit met jongens hun gaan vol en ik ook

geloof me.. dat kan niet..

Waarschuw beheerder
Lady_Killah.. was ff een reactie aan het uitlokkenb.. Love ya

Waarschuw beheerder
ha luitjes jammer dat het eigenlijk bijna alleen om kickboxen gaat wat dachten jullie van karate fullcontact ik heb zelf de bruine band en ben tweede geworden een aantal jaar geleden met de opennederlandse kampioenschappen NUNCHAKU en heb bij nog wat benefiet galas en dergelijke op getreden geloof me hier kan je ook alles in kwijt dus kickboxen is gaaf maar er is nog meer dikke kus xxx
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zelf de bruine band en ben tweede geworden een aantal jaar geleden met de opennederlandse kampioenschappen NUNCHAKU

:flower: !

Denk dat het hoofdzakelijk over kickboksen gaat omdat de topic-maakster deze sport beoefent! O:)
Maar er is inderdaad meer dat onder de term vechtsport valt ! (Y)

Waarschuw beheerder
wat dachten jullie van karate fullcontact ik heb zelf de bruine band

Super, welke stijl? Ik heb de 3e dan Ashihara Karate. Ook full contact. Voor de 4e dan moet ik naar Japan :D