Partyflock

Forumonderwerp · 671311

Dit vraag ik me af, want ik wil erg graag naar Defqon dit jaar, maar ik wil cker niet de voetbalwedstrijd missen! en de combinatie lijkt mij perfect :) en q-dance mag dat wel even duidelijk maken, want ik denk dat meer mensen hier een antwoord op willen hebben. Weet iemand van jullie hier al meer over?

Ik vind het nog steeds een goed idee.
Gewoon neer zetten die schermen en als je het niet wilt zien, dan kijk je niet.
:yes: wil oranje echt nie missen, ma wil defqon ook zeker nie missen
tuurlijk moeten ze het laten zien.....

iedereen die wil kijken gaat kijken en de rest niet..

en dan heb je van die mensen die zeggen dat het nergens op slaat :S:S:S

als jij niet van hardcore houd ga je toch ook niet in de hardcore tent staan....

dus waarom zou je geen NL uitzenden....
als je er nix aan vind ga je lekker aan de andere kant van het feest staan! :D
En dan gezellig rellen met z'n allen als Nederland verliest

Idd jah dan krijg je een Relqon1 :yes: :P

Nou hier ken wat mij betreft wel een slotje op, want lees net dat DefQon is uitverkocht. ga er dus niet meer heen...lekker voetbal kijken in de stad! mzzl
goed zo en veel plezier in de stad :D zal wel ff flink stampen voor mezelf op defqon
tuurlijk geen scherm, stelletje voetbal gekke :P

:yes::yes: DUIDELIJK N SCHERM PLAATSEN!! :yes::yes:
laatste aanpassing
pff als je voetbal wil kijken ga je toch lekker thuis kijken!

op defqon zeker geen voetbal kijken heb wel wat beters te doen daar :bounce:

wat een bullshit zeg, ik zou het echt triest vinden als er geen scherm komt... het hoort er gewoon bij op zo'n dag, of het nou op defqon is, of het is bij een plaatselijke voetbalvereniging in de kantine...

ik snap best ( een beetje!! ) dat sommigen het voetbal niet boeit dus het moet ook niet zo zijn dat iedereen er last van gaat krijgen, gewoon op een hoekje een scherm of waar dan ook!

en de genen die zeggen
als je voetbal wil kijken ga je toch lekker thuis kijken!

kunnen dat ook eens omdraaien misschien?
als je geen voetbal wil kijken ga je toch lekker naar je favoriete tent of dj waar je misschien nog wel wat meter meer ruimte hebt om te :bounce:

wel beetje rieel blijven hoor

(y)
laatste aanpassing
als je geen voetbal wil kijken ga je toch lekker naar je favoriete tent of dj waar je misschien nog wel wat meter

als je voetbal wilt kijken , blijf je maar lekker thuis en geef je je kaartje mar hier, ik heb nog zat mensen die wel voor het feest komen en niet voor dat stomme voetbal,
sorry hoor ik vind het een beetje dom gezeik, om zo scherm daar neer te zetten, weg weze ermee

:s das wel heel dom, zie het als een chill out
Ik ben voor een scherm natuurlijk,, en wie niet wil kijken kijkt lekker niet,,
Maar ik kijk voor het vaderland,

Als nederland wint word Defqon 1 helemaal 1 groot feest
al zou NL in de finale zitten die dag, oke...
maar voor zon begin wedstrijdje, boeien....

NEE geen scherm! :S Alleen maar feeste!!
een scherm helemaal apart dat je enkelt het voetbal hoort en als je wilt stampen kan je toch gewoon ergens anders staan :bounce:
het is en blijft ned elftal een belangrijke wedstrijd

Lijkt me idd wel gaaf als ze een scherm neerzetten... Rellen komen er toch wel als mensen willen rellen, is het niet om voetbal dan zoeken ze wel een andere aanleiding :bah:
Voor degenen die niet willen kijken, draai je lekker om en geniet van het feest ;) Lijkt me alleen niet slim om zo'n scherm bij de main neer te zetten, beter bij de chill ofzo :)
wel een scherm, geen scherm, wel een scherm, geen scherm, wel een scherm, geen scherm,

Q-Dance doet dat toch niet! hoe graag sommige dit toch willen :S
Gelukkig:D dat voetbal kan me gestolen worden

ze moeten GEEN scherm neerzetten hoogstens ergens een score bord ofzo ;):P waar je dan af en toe kan kijken naar de score als je scherm neerhangt gaat toch iedereen kijken

nu ik er over nadenk ... met score bord gaan mensen naar dat bord zitten turen

ik zeg nix meer :X
Meesterlijk ideeee!!!!

(Y) puik plan. Als ze dan scoren denk ik met mn gefreakte kop dat t door de feest-sfeer op defqon komt ook :bloos:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Daniel
Verzonden: zondag 2 mei 2004 16:36
Aan: info@q-dance.nl
Onderwerp: Oranje scherm op Defqon?

Goeiedag!!

Wat ik me afvraag is t volgende... ik heb n paar weken geleden mn kaartje
voor Defqon gekocht maar nu kwam ik vandaag tot de conclusie dat op 19 juni
om 20:45 u. ook het Nederlands Elftal haar 2e wedstrijd voor het EK tegen
Tjechie moet voetballen. Komt er eventueel een "Oranje Tent" bij op Defqon??

Of misschien n Televisiescherm in de Chill Out ofzo??
Zou wel n hele goede oplossing zijn.. en aangezien Nederland toch gaat
winnen komt het de sfeer van het feest alleen maar ten goede ;-)

Gegroet!

--------------------------------------------------------

Ik kreeg het volgende mailtje terug van Manon (Q-dance)

---------------------------------------------------------

Hey Daniel,

Helaas komt er geen scherm tijdens Defqon... sorry !

Grtz
Manon

----------------------------------------------------------

Dus wat mij betreft kan hier n slotje op! :P
laatste aanpassing

moooi kut

Wat is er nou zo leuk aan voetbal???:vaag:

:bounce:Stampen is véél belangrijker!!!!!!!!!!!:bounce:

:gaap: wat kan het nou kwaad!!!!!!!!
Defqon is bedoeld om uit je dak te gaan!!!
en niet om te gaan treuren als nederland 8er staat:)
is nie verplicht om te kijken ofso :P

dus die mensen die zitten te zeuren over dat het niet moet of kan !! die moeten gouw opzouteh :[ want als je het niet intresseert of je wilt het niet zien dan kun je gewoon lekr feesteh :[
laatste aanpassing
net alsof je op een feest zwaar onder invloed nog bezig bent met een voetbalwedstrijd?!?

Artiest Balbasaur
Goh wat jammer nou:gaap:

net alsof je op een feest zwaar onder invloed nog bezig bent met een voetbalwedstrijd?!?

????????? wat is dat voor stumper opmerking?
idd al zou ik zwaar van de kaart zijn op defqon probeer ik echt wel een voetbal wedstrijdje te volgen hoor:yes: :P als ik het daar nie kon kijken had ik echt wel iemand die ik om ut half uur ff bel hoe ut ervoor staat of zorgen dat degene me alles smst. pfff ben dan echt een zenuwpees haha
ennuh een voetbal wedstrijd??????
DE voetbal wedstrijd man nederland moet gewoon winnen:)
ze kunnen roepen wat ze willen, maar als iedereen nou ns n mailtje stuurt met of er een scherm komt doen ze t toch zeker wel? :)

ja ga ik doen nu
ik nie want ik ga tochg nie naar defqon:[ uitverkocht:cry:
Helaas komt er geen scherm tijdens Defqon... sorry !

w8 maar tot de voetbalgekte helemaal losbarst....

dan willen ze zich nog wel eens bedenken.
Volgens mij is er op een mysteryland ook een scherm geplaatst vanwege het Nederlands 11tal
Artiest {SHOWLIST artist 42189, 33622}
Wat voetbal als je voetbal wil kijke dan moet je je kaartje maar verkopen! Ik ga lekker HaKKuH in Black tent! :p
harken in black EN voetbal kijken :P das veel keigaver man :yes:
[quote]Wat voetbal als je voetbal wil kijke dan moet je je kaartje maar verkopen! Ik ga lekker HaKKuH in Black tent!

Helemaal mee eens!

w8 maar tot de voetbalgekte helemaal losbarst....

dan willen ze zich nog wel eens bedenken.

Laten we t hopen....

HardBazzFreak: "in 98 tegen argentina idd "...

deze bedoel je neem ik aan....
:respect:
jajaja :respect:

toen rende ik met iedereen de straat op keihard schreeuwen en dat is dan alweer 6 jaar geleden :cry: gaat snel !!

voor de liefhebbers.....

http://www.mp3shits.com/download/Jack_Van_Gelder_Bergkamp_1998.mp3/23080/

(Live-commentaar Jack vGelder...)

kunnen dat ook eens omdraaien misschien?
als je geen voetbal wil kijken ga je toch lekker naar je favoriete tent of dj waar je misschien nog wel wat meter meer ruimte hebt om te etc

Dit moet zo'n beetje het domste gelul zijn wat ik ooit gehoord heb (en ik heb al wat dom gelul gehoord)

Het is gvd een house festival!!! Wat nou omdraaien! Wij lekker loos gaan, jij (en de andere voetballiefhebbers) lekker naar het stadion! Zo zijn de rollen goed verdeeld!

Zoals jij het brengt zou het dus betekenen dat alle niet voetbal liefhebbende housers weg zouden moeten blijven zodat jij voetbal kan kijken op een house feest?

Welke logica kun jij daarin ontdekken?

Voetbal verziekt al zo ongelovelijk veel in deze maatschapij moet dan ook het begrip housefeest verneukt worden?

-of ga voetbal kijken
-of ga lekker loos op Defcon

of: V I D E O R E C O R D E R

wat ouwehoer jij nou dom..!!!!:gaap: als je me verhaal goed had gelezen zeg ik ook nog duidelijk dat het niet zo moet zijn dat het bijna een apparte tent ofzo moet worden, net zoals mistery land 98 gewoon een scherm op een afgelegen plekje waar de niet-voetbal liefhebbers er geen last van zullen hebben.. fock off met je gelul dat dit een house festival is waar dit niet thuis hoort!!!!!waarom kan het niet net zoals mistery land 98!!!!!