Partyflock

Forumonderwerp · 670964
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 10 april 2004 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo daar is ie dan.. Het grote hoe was In Qontrol Topic..

Niet dat het me ene moer kan schelen..
(nou ja hoop wel dat stoeipoes :lieF: het leuk heeft gehad)

Maar bijdeze dus: Eén zo'n topic is genoeg..
Ik wil verder niks meer erover horen/lezen..
Heb er na 43532145 In Qontrol topics echt genoeg van..

Moet me al psychisch gaan voorbereiden op de 437578328 Defqon blabla topiQs die komen gaan..

Na ja even terzake: Hoe was het? Goeie muziek? Lekkere wijven gescoord? Wat had je aan? Waren de wc's schoon? Welke dj stond te prutsen? Hoeveel pillen heb je op? Heb je nog dubbele voetbalplaatjes kunnen ruilen? Was het parkeren goed geregeld? Was het drinken duur? Heb je bekende Nederlanders gezien? Stond er een lange rij? Wie heb je gemeet? Nog geneukt op de plee? Wie was de held van de avond?

Na ja je snapt 'm..;)

Brand los ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeft er niemand een ruzie/vechtpartij gezien?

ja een vriend van mij is gebeukt en ze Neophyte shirt is van hem afgescheurd (op dat moment waren wij hem kwijt :S) maar hij heeft niets... alleen een beetje smerig omdat ie op de grond getyft werd :@:@
Waarschuw beheerder
Ik vond de garderobe veels te licht en te ver lopen

Was je nog uit je dak kerel

:S:S wat bedoel je, die tl balken waren gewoon kut...

Waarschuw beheerder
Ruzie gezien....check effe me bericht...in het begin van deze topic!!!

Waarschuw beheerder
tegenvaller

Waarschuw beheerder
donateur
ging wel, niet echt super, aankleding ruk, muntjes goed geregeld, ging snel. mensen achter de bar werkten ook hard door. jassen waren kut, 20 minuten gewacht bij ophalen...en was al eerder weg! deco was te minimaal voor een feest als dit, vergelijk maar eens met shockers...

maar het grote pluspunt was wel....dat de drukte echt 10x meeviel
Waarschuw beheerder
donateur
grootste minpunt: Ik heb Miech niet gezien ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
vond het echt SUPER :d:bounce:
ben zwaar uit mn naatje gegaan daaro:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juist... goed dat ik niet gegaan ben en me de kosten heb bespaard...

Innercity praktijken... had ik al verwacht :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb drie leuke meetings gehad..
Waarschuw beheerder
donateur
Ben eigenlijk alleen benieuwd of ik iets doms heb gedaan door voor MissDjax weg te gaan, want voor de rest was het feest echt PRUT.

Geven ze ontzettend veel geld uit aan lasers/decoratie.
Maar zorgen dat de standaard verlichting iets beter is, dat is niet te doen. Beetje jammer, en heb ook ongeveer eigenlijk geen 1 dj gehoort die echt goed draaide

Waarschuw beheerder
heb niet zoveel last gehad van wachtrijen kon bij ingang rond 11 uur doorlopen, wc's waren ook te doen en bij de bar was het helemaal snel...Verder teveel gelopen, zoals altijd in de RAI, heb me wel goed vermaakt, maar om nu te zeggen van dit was een toppertje dat dan weer niet...
Heb weinig vernieuwends gehoord qua muziek dan, dus dat heeft me ook al niet echt kunnen boeien.
Voor mij vanaf nu alleen nog kleine feesten of feesten met max. 2 hallen....

Waarschuw beheerder
donateur
damien>> in het begin, rond half 11 was er een dj met een hippieuiterlijk en een bril in de hardtrance die wel leuk draaide, rest was meestal 'te doen' maar niet werelds

Waarschuw beheerder
donateur
loeszie>> vanavond herkansing;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik had me voorgenomen de hele avond alleen in de techno rond te brengen, maar omdat daar het ook niet boeiend was, heb ik zelfs nog een tijd in de hardtrance rondgehobbeld.

Heb me wel vermaakt, maar dat had helemaal niks te maken met het feest

Vanavond tenminste een echt feest met echte muziek (hoop ik)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb geen spijt van dat ik ben gegaan, maar vond het wel tegenvallen.
Ik heb wel veel betere feesten van Q-dance meegemaakt.
Idd die lange wachtrijen buiten...zwaar irri! en dan ook nog bij de wc! erg vermoeiend.
Verder ben ik ghelemaal niet iemand die daar op let of zeik, maar het viel me op dat er een heleboel mensen rondliepen die je normaal gesproken nooit op een feest zie, en die ook steeds rondjes liepen of saai stil stonden:S waarom gaan ze dan?
Kortom ik vond het te commercieel en had er een hoop meer van verwacht!
Ben verder de hele avond in early rave/hardcore zaal geweest en Bass-& King Matthew en Darkraver maakten een hoop goed!
Waarschuw beheerder
ben het volledig met je eens :yes:
Waarschuw beheerder
Heb bijna de hele avond in de Techno gestaan...
Heb geweldig genoten,
van de muziek en me gezelschap :D

Waarschuw beheerder
donateur
daar heb je gelijk in damien, er klopte gewoon iets niet aan het feest. misschien word ik oud of zo...
Waarschuw beheerder
Er ontbrak iets op het feest wat het speciaal maakte vond ik....

Misschien ga ik wel naar teveel feesten kan ook
Waarschuw beheerder
Vond het genaait dat de muziek in de Early Rave niet zo hard kon (die mini speakers) :@

Main stage had een flink goed vloume :D (ben alleen maar paar minuten geweest)

Ik ga naar de mac mazzel

Waarschuw beheerder
Damien. Het was idd niet verstandig om voor Djax weg te gaan.

Ik heb de hele avond gewoon eens overal en nergens doorgebracht. Hardtrance was wel ok hoewel ik toch wat meet melodie had verwacht.

Daar ik dus om 6:30 niet meer naar de main terugkon waar al mijn vrienden stonden heb ik nog een flinke tijd in mn eentje gestaan bij Djax. En het gedeelte wat ik hoorde was veel beter dan op TEQ!

Maar ik vond de decoratie ook niet relaxed van zowel de Technozaal en de Hardcorezaal. Vage objecten midden in de zaal. :S
Waarschuw beheerder
Ciao :)

ik vond ook dat er iets ontbrak, maar hoe langer ik erover nadenk hoe kutter ik het vind/vond :S
Waarschuw beheerder
Hehe, blijf dan maar heel lang nadenken :D
Waarschuw beheerder
ik vond ook dat er iets ontbrak, maar hoe langer ik erover nadenk hoe kutter ik het vind/vond

Doe dan maar niet strax ga ik er ook nog spijt van krijgen dat ik ben geweest:S
Waarschuw beheerder
Dus iedereen is het gewoon met me eens?

hoe kan het dan dat als ik kijk naar de waardering dat er geweldig staat :S??
Waarschuw beheerder
kben blij dat ik niet ben geweest...

ik hoor van velen dat Djax de beste was.:D

als dat zo is dan was het niet zo goed gesteld met het feest;) fout+fout+fout+fout;)

vanavond ff awaka proberen:) hopen dat het geluid goed is
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mij wel vermaakt!.. Heb bijna de hele nacht in de Technozaal doorgebracht.

Ik had eingelijk niet verwacht dat ik mij nog zo zou vermaken. Vermaak mij over het algemeen beter op de wat kleinere feesten.

Het was ook niet al te druk in de Technozaal. Beter dan een overvolle zaal!

Chris Liebing & Miss Jax waren lekker bezig trouwens!... Ik weet niet wat ze daar hadden in de Rai :P... Heb ze de laatste tijd wel vaker zien draaien, maar niet zoals op In Qontrol!

Waarschuw beheerder
donateur
Er ontbrak iets op het feest wat het speciaal maakte vond ik....

dhuh --> ik b)
Waarschuw beheerder
zijn er al foto's online
Waarschuw beheerder
donateur
WHAAAAAAAAAAAT een gruwelijk feest was t,
heb me egt optimaal vermaakt was lekker lammie:bIER: tnx to jamie achter de bar die me een hoop bier en rooiewodkaredbulletjes heb gesponsord(Y)respect

heerlijke sfeer werd egt lekker gedraaid geluid in de early rave was alleen beetje te zacht
technoboy:bounce:draaide egt een heerlijk setje tog 7.45!! heerlijk
egt super feest gehad

en oja :respect:Glazen Q Beach:respect: heerlijk lekker heb nu al weer zin in de zomer!

Waarschuw beheerder
vraag ik me toch af welke wachtrijen iedereen bedoelt?
toen wij om 21.20 bij de RAI aankwamen konden we zo door naar binnen lopen, en bij fouilleren stond er precies 1 meid voor me te wachten...
Waarschuw beheerder
hoe kan het dan dat als ik kijk naar de waardering dat er geweldig staat

Snap dat ook niet!:no:
Denk mensen die voor het eerst naar een feest zijn gegaan of niet vaak....:S

Ik vind het een ok waard
Waarschuw beheerder
Geluid was in de techno nog goed te doen :)
in de early rave was het drie keer niks :S
drukte op het laatst was bagger!
heb me prima kunnen vermaken...

vanaaf awake, daar heb ik meer zin in :yes:
Vet feest, alleen vond main veel te druk, dus veel in de techno en in de early rave geweest, super.
goeie sfeer, heb trouwes wel 2 opstootjes gezien dat vind ik persoonlijk altijd een beetej jammer maar deze jongen is ff lekker uit zijn plaatje gegaan:bounce:

Waarschuw beheerder
is miss djax uitgezonden op ID&T??

k heb zitten luisteren vannacht maar weinig techno gehoord :/
Waarschuw beheerder
Wat heb je wel gehoord? wil die set van Bass-D en King Matthew wel hebben :kwijl:

Waarschuw beheerder
Super feestje....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
historie..

Waarschuw beheerder
wat ik wel gehoord heb.....veel muziek waar ik niet van hou :X
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het een relaxt feest,heb weer een hoop mensen leren kennen en natuurlijk waren er weer wat opstootjes,maar vergeten en verder gaan.
Het enigste wat voor mij ontbrak was een goede locatie....heb niet zoveel met de Rai.
Vind de Rai een gebouw zonder sfeer en met veel weerkaatsend en hol geluid! (vooral bij early-rave).
Bij binnenkomst hadden wij blijkbaar mazzel,want we waren rond 22.30 zo binnen...
Maar voor de rest heb ik me weer super vermaakt en ben weer lekker los gegaan.
Op naar het volgende feest :bounce:

Waarschuw beheerder
Muziek en geluid was goed! Erg druk, vooral in de main, hierdoor erg warm en benauwd! De meeste uurtjes in de early-rave zaal doorgebracht. Hier was het gezellig druk en genoeg :bounce: ruimte! Nadeel altijd in de Rai............lopen, lopen en onvoldoende 'zitplaatsen'! :frusty: Tribunes gemist! K** wandelpaden en de VIP is zonde van je geld! Heb me wel vermaakt, maar het was zeker geen top feestje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey was echt wel een super feessie!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Varela (ondanks een half uur te laat) & Sims waren te vet !! Liebing viel in het begin zwaar tegen, op het einde herstelde hij zich wel redelijk.. Remus echt heel kut.. had van Lars Klein nog nooit gehoord, maar vond het cker wel ok wat ie draaide.. eerste 10 minuten van djax gingen nog.. daarna maar snel weg gegaan.. ben er nog niet helemaal over uit wat ik er nou precies van vond.. je was iig in de techno zaal wel op een heel ander feest, dan in de rest van de zalen..

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
vond het allemaal wel lekker zeker de techno zaal :bounce:

ik dacht rond half 4 ga eens even kijken wat de suprise act was..die goedkope kut van een dana echt te erg gewoon!
Waarschuw beheerder
donateur
Ward AKA Mol 11 april 2004 14:37
Dus iedereen is het gewoon met me eens?

hoe kan het dan dat als ik kijk naar de waardering dat er geweldig staat ??

Omdat dat 95% van de consument niet tot de kritische consument behoort. Iedereen die drugs gebruikt, vind het feest toch wel vet, en let niet op de rest.
Waarschuw beheerder
idd... massapubliek gedraagt zich als een kudde.

dat is de eerste les van een Marketing opleiding;)

Met al die drugsgebruikers kan je mensen nog gemakkelijker manipuleren... een paar keer "een handjes in de lucht moment" en een MC die staat te schreeuwen, en het overgrote deel van de mensen die naar zo'n massafeest gaan vinden dat ze een zeer goede avond hebben gehad.

TeQ is hier ook een goed voorbeeld van...

nope, geen Q-dance meer voor mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ik vermaak me er meestal wel

Waarschuw beheerder
Hoe was het? Top, alleen wat een doolhof die rai zeg..

Goeie muziek? Beetje R&B beetje Trance .. top40 .. zucht

Lekkere wijven gescoord? Mooie dames scoor je niet :P

Wat had je aan? Shirt broek schoenen ..

Waren de wc's schoon? Welke wc's heb alleen hopen wcpapier gezien .. dus maar netjes tussen gemikt ..

Welke dj stond te prutsen? Yves ! Gizmo !

Hoeveel pillen heb je op? dont do drugs ? :P

Heb je nog dubbele voetbalplaatjes kunnen ruilen?
Neej .. thnx voor de tip .. voetbalplaatjes mee naar defqon

Was het parkeren goed geregeld? Ja hoor de metro parkeerde precies waar hij parkeren moest .. erg knap altijd weer :)

Was het drinken duur? Zijn je sokken nat ?

Heb je bekende Nederlanders gezien? JAAAA JARNO HAMS ! je weet wel die 2e sterkste man van nl :P

Stond er een lange rij? Er stonden meer beveiligings mensen om te foullieren dan dat er bezoekers stonden toen wij aankwamen .. en ja we waren veel te vroeg :P

Wie heb je gemeet? Het altijd rauwe broodje hamburger in de rai .. uur lang misselijk geweest en buikpijn gehad ..

Nog geneukt op de plee? sorry maar dat wilde je echt niet .. stond 2 cm pis verspreid over heel die plee vloer .. gedver

Wie was de held van de avond? Mammie !
Waarschuw beheerder
feest ging wel. vond de combi van techno en early rave/hardcore natuurlijk perfect :D maar heb meest in de technozaal gestaan. Een echt techno feest is natuurlijk beter.
verder, naar binnen komen ging snel, jassen ophangen snel, muntjes had je snel, drinken had je snel, en ik was net voort einde ook snel weer buiten.. dus dat is super geregeld!
Waarschuw beheerder
ja maar voor 50€ wil ik meer dan me alleen vermaken Rowan...

ik heb het op een gratis feestje vaak nog meer naar m'n zin.
laatste aanpassing