Partyflock

Forumonderwerp · 668739
Op 11 Juni zal het legendarische 'Night of The Hools' terug keren hier in de regio Twente. Samen met 'Irreversible', een van de meest beruchte feesten uit de regio van dit moment. Dit zal gebeuren in Club 4 in Hengelo (ov)....... Het word het eerste echte Oldschool concept in het oosten, en dat zullen we laten merken ook...... verdeelt over 2 zalen zal er de gehele avond Oldschool en Early Rave gedraait worden

Line Up:

Area 1: Night of The Hools

DJ Bakker
DJ Holly
DJ Darkraver
DJ Uzi
DJ Lanz

Hosted by Mc da Mouth of Madness

Area 2: Irreversible

DJ Beukmanz
DJ Vince
DJ Onrust & DJ Rotjong
DJ Kokka

Hosted by Mc Prozac (Mc Angerfist Live)

Night of The Hools vs. Irreversible
laatste aanpassing
Artiest Lanz
ik heb 'm niet! hebbuh!!!!!! :-D

2 Awesome. UItdelen wil ik wel maar de sponsoring laat ik aan de organisator over:)

2 Lanz. Je icoontje.. Whahahahaha....(Y)
Hoor ik daar Night of the Hools ...wooot !!

Eindelijk weer .
laatste aanpassing
Mja, alleen jammer dat je er niet bij bent DaCreator :(
Vanavond weer eens spetterende editie van 'Irreversible'........ jongens het word weer oorverdovend knallen in de lokatie (y)
Ik ben er ook wel vanaaf. eerst nog naar een verjaardags feestje en dan maar weer stampen tot ik erbij neer val.

laterzzzzz (K)
Biancaatje
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Bertuxxx > Ik heb nu nog een piep in de oren van de laatste 2 weken, moet dat harde geluid nou echt? :)

Holly is een watje :jaja:
laatste aanpassing
Artiest Neh'kron
Ik wil er wel graag heen, maar ik kan waarschijnlijk maar van 22:00 tot 01:00. Dus regel maar ff vrijkaartje, Lanz :)
Dice > Zoadbek!!!! En je bent al helemaal een afhakert, omdat je nie met de bus mee wilt naar Ghosttown!!!! :(

Holly > Zoadslikker :jaja: De volgende keer dat er weer een schoolreisje is dan ga ik ook mee. Ik had al afspraken staan.
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
een afspraak met oe eigen auto ja?

Bennie soms de nightrider? (h)
nightrider bennie :vaag:
welke hooligans komen er dan:vaag:
Er komen geen hooligans :p.......

Alleen ex-hools :jaja:

Thijzzz STFU!!! Hahahaha..... ik had al met Awesome afgesproken om naar GT te gaan en als hij niet met de bus gaat dan ga ik ook niet, Snappie?
laatste aanpassing
Ach, als je geen wazi bent of er op lijkt hoef je je over die zogenaamde hooligans geen zorgen te maken hehehe.........

Dice>> Heb het Rico ook al gevraagt maar ja..... valt me idd tegen hoor van jullie :p...... kost je 20 euri en je bent er vroeg, en als laatste ga je weer, EN je hoeft nie te rijden en shit :p

Hoeveel plaatsen zijn er nog over dan?
Jongen Dice ben je dr nu nog niet uit .......als wij aankomen op het feest dat zitten wij al in het ritme del Futuro .........en jij nog in je Fiat de Ritmo :P:P:P .....!!!!

Echt deze kans kun je niet laten schieten :) ...!
El Sharky ook in de bus dan??....... weet ik dat, of ben ik nu gewoon zo vergeetachtig??:p.....

Dice>> Er zijn nog plaatsen ZAT over...... neem aan dat je niet met meer dan 20 man bent ;)
Jaja El Sharky ook met. Heb ik voor gereserveerd:)

Tafeltje voor 3 weeje nog :)

Brutus
Sharky
en Moi

en jij nog in je Fiat de Ritmo

Whahahaha...... ik wil nog niet dood in een Fiat gezien worden ;)
Thijzzz>> Ow ja, kon ook nie missen dat ie met jouw mee is........

Maaruh Thijzzz, jij zei laatst dat je 8 plaatsen wou weet je nog??.......je gaat me niet vertellen dat dat niet meer is, want dan hebben we een probleem ben ik bang
laatste aanpassing
ik wil nog niet dood in een Fiat gezien worden

mijn Tempra rijdt anders prima, hoor :@
Bertuz==>Heb het Rico ook al gevraagt maar ja..... valt me idd tegen hoor van jullie ...... kost je 20 euri en je bent er vroeg, en als laatste ga je weer, EN je hoeft nie te rijden en shit

Jaja, en dan terwijl ik niksvermoedend lig uit te kankeren in de bus word mijn zoute sterretje door jouw bruut genomen, no thanx ;p
Bertuz >> waar de fuck heb je dat gelezen?
Awesome>> :x:x:x......... damn, got me there boy
Artiest Deztro
baxter 13 april 2004 13:38
set van de legendarische Workshop
echt vet ja , ik heb em nog op tape destijds

Lanz 13 april 2004 15:22
ik heb 'm niet! hebbuh!!!!!!

Lanz: hebben? Ik heb um ook nog op tape. Zelfs nog de NOTH DJ-contest van 1995 inclusief uitslag!
kun je die niet op de een of andere manier op mp3 zetten of zo?? :-S
Dan wil ik em ook wa!
Ie bint te jong daar voor Thijzzz, niet jouw tijd ;p
waarom voel ik me nu opeens zo vreselijk oud...? :S

:-)
Stelletje demente niksnutten! :D
:@
Ie bint te jong daar voor Thijzzz, niet jouw tijd

Rico, Zelfs jij staat op die tape van de DJ-contest. Jij doet de prijsuitreiking 8)

Heb je daar zelf niets meer van?

Lanz: volgens mij had jij nog een tape van die party van de laatste avond van Circus of niet?
ik heb helemaal geen tapes meer... zijn allemaal kwijt geraakt :-(
Help me ff herinneren, dan fixen we dat ff als ik daar ben :jaja:
me 2, ik probeer zoveel mogelijk weer terug te krijgen aan materiaal.

Sjzs, ik kan me dat helemaal niet meer herrineren dat ik de prijsuitreiking heb gedaan :s, ach Thijzzz toch een beetje gelijk ;p

Sjzs, ik kan me dat helemaal niet meer herrineren dat ik de prijsuitreiking heb gedaan

Ik kan me het Circus geeneens meer herinneren :)
Dice: Dat ga je niet mene! :@
:P

Rico/Lanz: Ik heb wat tapes teruggevonden: die van de DJ-contest en 2 verkooptapes van mezelf, die toen via Rewind werden verkocht. Verder had ik niets...

Lanz: je zal hem waarschijnlijk niet meer hebben, maar had jij toen ook geen tapes van jezelf in de verkoop??
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Dat van die tapes van Lanz kan ik me nog wel iets van herinneren....niet de muziek...maar was 1 of andere voorkant met allemaal verschillende bollen van verschillende kleuren (planeten?)...

Jij had zelf toen toch ook tapes in omloop Dez? Met een gastoptreden van Herman Finkes als ik me niet vergis :P
Met een gastoptreden van Herman Finkes als ik me niet vergis

inderdaad!! :-D
De broer van de 'echte' Herman . . . deze hield wel van hardcore ;)
tapes van mezelf heb ik nog zat liggen, van 95 t/m 98 geloof ik.

Oja, Lanz: ook een tape van de Sunset-party :jaja:

...

Sunset ...wat nu afgebroken is :S