Partyflock

Forumonderwerp · 668739
Op 11 Juni zal het legendarische 'Night of The Hools' terug keren hier in de regio Twente. Samen met 'Irreversible', een van de meest beruchte feesten uit de regio van dit moment. Dit zal gebeuren in Club 4 in Hengelo (ov)....... Het word het eerste echte Oldschool concept in het oosten, en dat zullen we laten merken ook...... verdeelt over 2 zalen zal er de gehele avond Oldschool en Early Rave gedraait worden

Line Up:

Area 1: Night of The Hools

DJ Bakker
DJ Holly
DJ Darkraver
DJ Uzi
DJ Lanz

Hosted by Mc da Mouth of Madness

Area 2: Irreversible

DJ Beukmanz
DJ Vince
DJ Onrust & DJ Rotjong
DJ Kokka

Hosted by Mc Prozac (Mc Angerfist Live)

Night of The Hools vs. Irreversible
laatste aanpassing
Ach, het is 1 groot feest.......maakt geen fuck uit welke zaal je staat, het is allemaal onder 1 dak dus:bounce:........ alleen de muziek in de NOTH zaal zal wat ouder zijn als die in de Irreversible zaal ;p.........

en allemaal gezellige mensjes
word wel lachen daaro!!!

Wordt tijd dat ik je daar dan ook eens ga ontmoeten lady Xenon. Wij gaan altijd naar dezelfde feestjes maar ik heb nog nooit met je gepraat
Houden zo, Dice :p:p..........
Dresscode: Geen WP, bretels, opgerolde pijpen, witte veters,nazi waanideeën etc (streng toezicht hierop)

Mooi zo, ik denk ook niet dat het verstandig is als je wel met je wazi outfit daar binnen loopt. Er zullen wel veel 'oude gabbers' rondlopen die daar niet bepaald van gediend zijn. En ik dus ook niet.
word gewoon vet feestje.

niet iets voor hemelvaart om een 12 uur lang feestje te houden.

netzoals in 95 bij het circus
laatste aanpassing
Artiest Lanz
inderdaad pascal, dat was erg gezellig!
Circus was idd (y)kleine kut dansvloertje wat zo stroef als de tering was.... Liters water gingen er over heen ! :d

Mijn mooiste NotH feest was toch EHU vs NotH in Bocholt...
Mooi zo, ik denk ook niet dat het verstandig is als je wel met je wazi outfit daar binnen loopt. Er zullen wel veel 'oude gabbers' rondlopen die daar niet bepaald van gediend zijn. En ik dus ook niet.

We zijn persoonlijk ook fel tegen dit soort dingen, dus er zal echt STRENG gecontroleerd worden op klederdracht....... dus smoesjes van 'ik vind die kleding gewoon mooi, ik ben geen wazi' gaan gewoonweg niet op :p.......

Gewoon lekker ouwerwets sportieve kleding, of gewoon je normale outfitje aan trekken, is het beste :p:p........

Er zullen wel veel 'oude gabbers' rondlopen die daar niet bepaald van gediend zijn.

En das nog zachtjes uitgedrukt:jaja:
ik doe toch m'n kisten aan :yes:

;P not
mag ik m'n kisten met witte veters aan??

en m'n lonsdale met roodwitblauw op de rechterarm??? aaaah??? mag het mag het mag het???
ha ha en Lanz is mie grappig.
(net als ik)
ik ben serieus hoor.... ik werkte bij het Danspaleis, weet je.... en ik hoorde gisteren dat dat zo'n ontzettende wazi tent was..... :S
???

ik snap nie wat je bedoelt!
laat maar.... :-)

het was maar een grapje :-D
laatste aanpassing

Wordt tijd dat ik je daar dan ook eens ga ontmoeten lady Xenon. Wij gaan altijd naar dezelfde feestjes maar ik heb nog nooit met je gepraat

ja ben het er helemaal mee eens :D
drinken :bier: we er eentje

Houden zo, Dice ..........

smoel houden bartje :@
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Wat een geleuter allemaal hier, altijd hetzelfde... Laten klojo's maar klojo's zijn en thuis blijven, het heef geen zin om te gaan zieken bij de deur, want erin komen doe je toch niet. Tis geen politieke partij ofzo, tyf op, tis een feest!!
word gewoon vet feestje.

niet iets voor hemelvaart om een 12 uur lang feestje te houden.

netzoals in 95 bij het circus

ja dat was lachen!!! goede herineringen aan :D :yes:

donateur! Wat een geleuter allemaal hier, altijd hetzelfde... Laten klojo's maar klojo's zijn en thuis blijven, het heef geen zin om te gaan zieken bij de deur, want erin komen doe je toch niet. Tis geen politieke partij ofzo, tyf op, tis een feest!!

Thats right DNS!!! we gaan feestuhh en niet mauwe... ;p
laatste aanpassing
ja dat was lachen!!! goede herineringen aan

jazeker!! behalve dan dat ik bij het naar huis gaan heeeeel erg bijna werd geschept door een auto... :S
voor de liefhebbers ;) er is een verloting van 2 kaartjes voor het feest.
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Jiieeehaaaaa, ik kan bijna niet wachten :)
Diss Reaction :D

Die mogen ze wel draaien ja ! :D
... ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat dat ook gebeurt... :-)
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Erg vet dat ik toch nog een x op een normale manier naar N.O.T.H. kan... en niet meer zoals vroeger hoef te zeggen dat ik een klassefeest had, om vervolgens stiekem op mijn fietsje vanuit Haaksbergen naar 't Circus te fietsen om een set van de legendarische Workshop te horen :P

2 Lanz: hopenlijk heb je tegen die tijd wel die Hardsequencer plaat terug gevonden :D
dat hoop ik ook... net als wat andere platen (frequencies bijvoorbeeld)...

ik vrees echter dat die bij DP verloren zijn gegaan... dat is met wat meer platen gebeurd die we daar helaas door de week ook lieten staan en op mysterieuze wijze opeens verdwenen...
Hm, vreemd zeg, normaal zou je toch minstens een 'gouden horloge' moeten krijgen met zo'n staat van dienst voor een bedrijf, i.p.v. het 'schenken' van spullen.....
Ben ook zekers van de partij---> Boyfriend in da mixxxxx. :D

ee rico wat in het vat zit verzuurt niet hee jongens succes met dit feessie lekker knallen zoals toen
Ej Ajoeto! wanneer kom je nou eens langs mooie dropl.. ;) dit is natuurlijk een mooie gelegenheid!! nou wat denk je er van? PB maar eventjes (y)

Ej Ajoeto! wanneer kom je nou eens langs mooie dropl..

ul ;)
Nou nou nou, dat kan ook wel ietsje minder...Mien Dobbelsteen. :bier:

ken het wel hebbuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tuulk kan ajoeto dat hebben. We zijn niet allemaal mietjes zoals jij Thijzzz ;)

:knuffel:
Dit wordt zeker weer een super feestje!!!!!!!
Net zo als vroeger, want vroeger was alles beter!!!
Alleen nu met wat meer alcohol dan.

tukkerterror 11 april 2004 17:46

tukkerterror 11 april 2004 17:48

Dubbel o:)

Maar ik heb zwakke enkels, en witte veters werken verstevigend, mag ik ze daarom niet aan ;P
Nog ff voor de duidelijkheid....... in de Irreversible area zal dus Early Hardcore worden gedraait ;)
en in de night of the hools area alleen jump- en hardstyle... :-P

En elke bezoeker krijgt een feestmuts en een ballon bij de ingang. ;)

DE bekende night of the hools muts.

had trouwens RAF wel graag horen draaien
:respect: RAF
Lanz>> Hardstyle?? :s:s....... laat ik het niet merken vriend :p
nee, ook jumpstyle!! :-D
Wat versta jij onder jumpstyle??....... hm, maar goed dat je nie in onze zaal draait dan, met je Hardstyle :p
Dice;)>>En elke bezoeker krijgt een feestmuts en een ballon bij de ingang ;)

Die door Dice;) worden gesponsort en uitgedeelt :D

Bertuz>>Wat versta jij onder jumpstyle??....... hm, maar goed dat je nie in onze zaal draait dan, met je Hardstyle.

Ook niet in die van ons hoor... :no: ;p
laatste aanpassing

set van de legendarische Workshop

echt vet ja (Y), ik heb em nog op tape :D destijds