Partyflock

Forumonderwerp · 668518
1 volger · 20967x bekeken
Waarschuw beheerder
mensen mensen mensen, hebben jullie af en toe ook niet dat als je op een feesie binnenloopt, er zo'n enorme uitsmijter voor de deur staat.
bv die van de ministry of dance in rotterdam.

nou was ik benieuwd welke lokatie of uitsmijter dit forum wedstrijdje gaat winnen

Waarschuw beheerder
donateur
zoals al eerder gesteld, ook door andere, die gasten in Wezel weten dus helemaal niet wat ze aan het doen zijn.
Waarschuw beheerder
toen ik tot 2 jaar trug nog in de bob saloon kwam ,waren daar ook viezerikken

die trappen je helemaal die kk in :jaja:
Waarschuw beheerder
oja en in de HMH in rotterdam staan ook een paar leuke 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb ondertussen al aardig wat brede uitsmuiters gezien, maar ik zou juist bang voor kleine security-gasten , die staan er niet voor niets en moeten dan wel beschikken over aardig wat trucjes :)

Waarschuw beheerder
die uitsmijters moeten gewoon is een x kappen met alle vrouwen voor te laten en is niet zo lomp doen als je geen fooi geeft tegenwoordig als je uitgaat en je geeft geen fooi kom je er de volgende x gewoon niet in (denken dat ze het helemaal zijn die lui ) gaat toch nergens over !!!
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006a5040011a652fd2d412a1a0056187b]https://photo.partyflock.nl/images/11591/main/74878.jpg[/img]

dit is toch een vrij brede gast..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Double T:

Gitano is een soort overkoepelende uitsmijter, woordvoerder, leider, whatever, das altijd goed.

Mooie woorden, ga er van :bloos:
Maar ik ben van niemand woordvoerder, spreek altijd voor mezelf en mijn groep.
Heb natuurlijk wel 28 jaar ervaring die ik graag met anderen wil delen.
Ook probeer ik iedereen, die dat wil tenminste, iets te leren want daardoor kan het begrip en de communicatie alleen maar verbeteren.
En daardoor het wederzijds begrip en :respect:.

En natuurlijk zijn er slechte bezoekers maar ook slechte portiers. Je zou het soms niet zeggen maar portiers zijn ook maar mensen.
Met goede maar zeker ook slechte kanten.

Als we dit allemaal eens gaan inzien en tot samenwerking overgaan kunnen we een hoop problemen voorkomen. Of eerder oplossen
Ongenuanceerd schelden op portiers heeft geen zin. Dat leidt tot niets.
Kritiek is welkom, zeker opbouwende kritiek.
Net als ik bekijken en/of volgen veel portiers de discussies hier en nemen de kritiek ter harte.

Een goede discussie met opbouwende kritiek, een goede communicatie en wederzijds respect kan er dan voor zorgen dat veel excessen verdwijnen.
Aan de kant van de bezoekers maar ook onder portiers.
Waarschuw beheerder
vaak is het zow,
Als je de ortiers met respect behandelen, behandelen ze jou ook met respect :D
al heb je r klootzakken bijzitten zoals die in 2003 bij megarave stonden
Waarschuw beheerder
er zit wat in zijn neus :[ ( foto)

en idd NTF ,Megarave 2003 stonden ook leiers zeg !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die lijers hebben gewoon bij mensen 60 € afgepakt, en als je eht er nie meej eens wa skon je vertrekke ensow, en mensen verwijderen om nix :S
Waarschuw beheerder
2 NTF)ammie of hardcore

Zou graag willen weten wie dat waren.
Er waren 2 groepen die van de Peppermill zelf, daar herken ik dat trouwens wel van, en die van mij, inclusief mezelf.

Kan ik er wellicht wat aan gaan doen.
Waarschuw beheerder
kzou zow egt nie meer weten wie het waren, mar hoorde van mensen da ze nie te verstaan waren, dus zullen wel limburgers geweest zijn ;)
bij mij hebben e gelukkig ook nix geflikt
heb eik nooit slechte ervaringen gehad met uitsmijters
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano>> :respect:........ eindelijk een portier die zijn nek durft uit te steken in het belang van de feestgangers
Waarschuw beheerder
idd ome bertuz
:respect: to gitano
Waarschuw beheerder
2 (NTF)ammie of hardcore :

Nou gelukkig maar want ik weet dat die jongens daar ernstig moeilijk kunnen zijn en doen.

2 Ome Bertuz:

Als je me kent en de topics volgt waar ik in reageer weet je dat ik niets anders doe.
Kom zelf uit de scene en haat het wanneer mensen feestplezier vergallen, bezoekers of portiers.
Maar helaas zijn er (te) weinig portiers die de waarheid willen vertellen. Wordt vaak gezien als verraad, hè.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog wel dat ik vorig jaar zomer naar een hardcore feestje ging in deventer in de luxor en daar liep een knakker met armen waar echt me hoofd makkelijk in paste en ik heb een dikke kop!
sjit werd er soms bang van
Waarschuw beheerder
gitano krijgt pilsje of wa sterkers van ammie in the wall zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
2 NTF)ammie of hardcore:

Kijk, dat zijn nou eens goeie berichten, nou moet ik wel komen. Een whiskey sla ik niet af

Waarschuw beheerder
donateur
dat kan (NTF)ammie of hardcore nou wel beloven, maar a.s. zaterdag is alle drank inclusief bij de entree, dus geef je iets wat al gratis is weg :)
Waarschuw beheerder
eej HK
Da weet ik, drom zeg ik het ook :P

Waarschuw beheerder
uitsmijters zijn belangrijke mensen :respect:
anders zouden de feesten tot dood gevolgen
hebben als ze er niet ware
**keep**the**hardcore**alive**
Waarschuw beheerder
cker belangrijke mensen maar ze mogen wel wat minder van dat 16 jarige grut doorlaten af en toe .....

Waarschuw beheerder
Die ene uitsmijter van Riu Palace op Mallorca, pff wat een gast, nog zo'n figuur gezien.

Soort van Goro van Mortal Kombat maar dan met 2 armen uiteraard.

[img]http://mortalkombat.metropoliglobal.com/goro.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Bij de Loco in zoetmermeer werken een paar zeer chille gasten en ook een paar van $#!@! gekke joh.
Waarschuw beheerder
Ooooohhhh, is de drank gratis?
heb je genoeg flessen Whiskey in huis?
Neem nog een paar "kleine" vriendjes mee!!!:)

Waarschuw beheerder
donateur
@ ThraexX aKa C-nuTriPPer jij zij : percies jah, de uitsmijters bij New York hengelo zijn vaak net zo wappie.

Nou sorry maar heb er nog nooit wat van gemerkt bij New York :S maar ja zal heel goed kunnen natuurlijk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die van Locomotion Zoetermeer zijn Gal bakken tegen het publiek.
Tegen mij zijn het schatjes daarin tegen maar nu ken ik de meeste al zo'n jaar of 12.
Verder is het een kwestie van hoe je jezelf opsteld ik heb werkelijk waar met geen enkele uitsmijter problemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt wel.
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Ligt een beetje aan je eigen houding.

Maar er zijn sommige bij die het er ook werkelijk voor doen.
En als dj zijnde heb ik het ook meegaakt: Bek houden tas open anders kanker je maar op, je bent niks wij zijn de baas.
Kijk zulke gasten zijn branimakers die totaal dat vak niet mogen uitoefenen.
Want daar wordt je bij voorbaat al agressief van.
Waarschuw beheerder
Die lijers van de oude Scanners in Dordrecht, wat een trieste figuren waren dat zeg. man man man, als je geen fooitje gaf, ging gewoon de deur voor je neus dicht, met het bericht dat je maar even een fooitje moest gaan fiksen. Nou dan is bij mij de lol eraf.

Waarschuw beheerder
Leefd deze topic nou nog???Alles goed Louis en Wesley gooi is een plaatje op dan!!!!De portiers staan er voor ieders veiligheid he en niet om iedereen in elkaar te slaan of voor god te spelen anders zijn ze niet goed bezig.En ze moeten gewoon pratend conflicten kunnen oplossen dan ben je een goeie.Kijk maar naar Louis die weet het met zijn mondje altijd opp te lossen.

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Waarschuw beheerder
Gitano lijkt heel groot en sterk maar dat komt door de schoudervulling... ;P

Waarschuw beheerder
donateur
en dan nog breed kunnen lopen haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat breed lopen is van al die pillen die, die altijd onderschept op feesten, dat houd hij altijd in zakken onder zijn armen. :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha vandaar :D
Waarschuw beheerder
Oh, nou ben ik aan de beurt? :p

DJ Fietsframe doet wel bijdehand ....voor een Bedumees :kwijl: ... maar straks staat hij in zijn eentje in Den Haag midden in de zaal :cry:
Door de :mixje: ziet hij dan groen/geel van ellende.
Heeft hij die "schoudervulling" van de Gruwelijkste :devil: Portier weer nodig om hem te redden.:)
En Nee aub, je hoeft niet te draaien, in Den Haag hebben ze het niet zo op jouw gruwelijke Frans Bauer megamix 2004 restyled by Fietsframe set.

Mysteryman002.....hmm... is dat de Overijsselsesese variant van James Bond?

Geloof me, alles buiten de grenzen van Den Haag...:vaag: allemaal uit de klei ge:bounce:
Den Haag Rulezzz!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BELANGRIJK NIEUWS!!

Partyraiser komt NIET uit Den Haag!!! :no:
Na onderzoek is gebleken dat hij is geboren in Beddum(Gr) in de stal naast die van Fietsframe.:(

Vandaar dat hij denkt dat pillen onder je arm moeten. Hij denkt dat het deo in pilvorm is.:vaag:
Vandaar die rare bewegingen tijdens het draaien.....hij noemt het scratchen....maar komt gewoon omdat die pillen irriteren en dan kan hij die arm niet stilhouden.:)
Waarschuw beheerder
Maar weer ff ontopic:

Nog steeds geen uitslag van deze poll :(

Wie is nu de gruwelijkste uitsmijter?

Wil mijn prijs hebben....ghehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh, nou ben ik aan de beurt?

DJ Fietsframe doet wel bijdehand ....voor een Bedumees ... maar straks staat hij in zijn eentje in Den Haag midden in de zaal
Door de ziet hij dan groen/geel van ellende.
Heeft hij die "schoudervulling" van de Gruwelijkste Portier weer nodig om hem te redden.
En Nee aub, je hoeft niet te draaien, in Den Haag hebben ze het niet zo op jouw gruwelijke Frans Bauer megamix 2004 restyled by Fietsframe set.

Mysteryman002.....hmm... is dat de Overijsselsesese variant van James Bond?

Geloof me, alles buiten de grenzen van Den Haag... allemaal uit de klei ge
Den Haag Rulezzz!!laatste aanpassing: 16 juli 2004 23:17

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
BELANGRIJK NIEUWS!!

Partyraiser komt NIET uit Den Haag!!!
Na onderzoek is gebleken dat hij is geboren in Beddum(Gr) in de stal naast die van Fietsframe.

Vandaar dat hij denkt dat pillen onder je arm moeten. Hij denkt dat het deo in pilvorm is.
Vandaar die rare bewegingen tijdens het draaien.....hij noemt het scratchen....maar komt gewoon omdat die pillen irriteren en dan kan hij die arm niet stilhouden.

Whahaha, ik dacht dat ik fantasie had maar jij kan er ook wat van Louis.... :P De tranen rollen me over de wangen hier... Proest.... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is nu de gruwelijkste uitsmijter?

Wil mijn prijs hebben....ghehe
==================================================­========
Aangezien je weinig concrentie hebt ;) sta je met stip op 1 :)

Prijs???? Je lengte + breedte + gewicht in flessen Chivas ???????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hopla.....iemand die het kan weten. :yes:

Dank u, dank u. :respect:

Geen pillen....maar Chivas. :mixje: :mixje: :yes:

Om me rustig te houden....haha :D

Waarschuw beheerder
Ehm tsja :P.

Weet dat heel wat mensen een hekel aan Gitano hebben, maar dat is juist een goed teken want dat zijn vaak de sfeerverziekers (in de volksmond: wazi's).

Heb zelf nooit problemen gehad met uitsmijters, zal toch wel veel aan jezelf liggen. Vind het ook geen probleem om die jongens fooi te geven, mits ze hun werk goed doen.

Wel vreemd overigens dat in de huisregels van veel tenten staat dat portiers geen fooi mogen aannemen, maar dat ze dan toch met handje omhoog staan bij de deur :S.
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha, Gitano jij bent ontspoort! hahahaha :D

Iid ik weet bij god niet waar je dat allemaal vandaan hebt, maar ik vind het goed gevonden hoor. :p

Maar even tussen neus en schaamlippen door, uuuh ik ben en blijf een HAGENEES!!! :jaja:

Tot vanavond...Hellbound HAKKKKKKUUUUHHHH!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar even tussen neus en schaamlippen door, uuuh ik ben en blijf een HAGENEES!!!
==================================================­=======
Hoog op de poten, kaal in de veren en een grote bek?

Waarschuw beheerder
Ruim in de veren bedoel je :P.

Hagenezen staan bekend om hun plakhaar :devil: