Partyflock

Forumonderwerp · 668518
1 volger · 20733x bekeken
Waarschuw beheerder
mensen mensen mensen, hebben jullie af en toe ook niet dat als je op een feesie binnenloopt, er zo'n enorme uitsmijter voor de deur staat.
bv die van de ministry of dance in rotterdam.

nou was ik benieuwd welke lokatie of uitsmijter dit forum wedstrijdje gaat winnen

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, maar met zo'n instelling zul je het niet ver schoppen.
Waarschuw beheerder
jammer voor jou dan "stiekske" dan blijf je werkloos:S:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
lautjus aka penny 16 mei 2004 15:38
ja ik moet ook leren,
maar dan ben ik straks wel de lekkerste uitsmijtster ooit

:nee:
Helaas..

Waarschuw beheerder
donateur
Of juist wel...
Waarschuw beheerder
nah denk het niet...............je werkt dan met mensen en niet met dieren anders werkte je wel in een slachthuis...................das pas kikkuh:S:S
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
grote kale uitsmijter bij NIghttown. Die ging gewoon een potje meehakken op het eind bij pussylounge :D :D dat kan ik waarderen he :)
Waarschuw beheerder
2 the real jojo:

kan niet wachtuh....kan niet wachtuh....:gaap:

lautjus aka penny:
nou was ik benieuwd welke lokatie of uitsmijter dit forum wedstrijdje gaat winnen....

Ik ook....

See you all in Hell(raiser):devil:
Waarschuw beheerder
ik denk dat de peppermill de eerste plaats krijgt.

maar jij krijgt ook een prijs hoor!
die voor de sociaalste en aardigste uitsmijter ooit!!!
waren er maar meer zoals jij!!!

ik hoop dat als ik mijn papiertje eenmaal heb net zo'n aardige uitsmijter word als jij!!!
Waarschuw beheerder
2 lautjus aka penny

Dat is nu zeker eens een leuke en onverwachte verrassing.

En op jouw reply:

>>> maar dan ben ik straks wel de lekkerste uitsmijtster ooit <<<

kan ik dan alleen maar zeggen dat het voor mij een eer zou zijn een collega als jou erbij te mogen hebben.

Mazzell
Waarschuw beheerder
grote bomen vallen hard toch ik heb totaal geen respect voor die gasten nooit gehad ook we hebben ze zo vaak laten rennen wuhaaaaaaaaaaaaaaa mietjes zijn het ....en ze lokken alleen maar meer geweld uit met hun speknekkies ik lach ze uit hahahahahahhahaha

Waarschuw beheerder
tja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is overigens hoge bomen......

En 2 Miss Terror Kip 110% Anti-Barbie
Als ik naar de foto's op je eigen inbreng kijk denk ik eigenlijk al te weten waarom hij die klappen heeft gehad. Kijk eens naar mijn nick !!
Heb er dan graag een PV voor over.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik naar de foto's op je eigen inbreng kijk denk ik eigenlijk al te weten waarom hij die klappen heeft gehad

:yes: Ja inderdaad........ :D:D

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
2 DutchTerror:

2 Gitano

Natuurlijk snap ik je punt, maar het was een stage voor mijn opleiding die ik krijg bij de landmacht! Ik doel helemaal niet op dat mensen die persoonsbeveiliger zijn ook veel groter zijn dan de grootste beren, ik bedoelde dit niet bepaald serieus! Tijdens mijn stage zie je meisjes die een poging wagen om de opleiding te voltooien! En echt ervaring heb ik niet in persoonsbeveiliging, maar ik kan vertellen dat ik de macht heb om in dergelijke situatie correct te handelen mocht dat nodig zijn! Ik ben door middel van mijn opleiding 2 generaals beveiligd. En ik kies nooit(alleen wanneer nodig)geweld. Eerst praten, dan pas geweld gebruiken in het ergste scenario! En de frustratie als je niet kan doen waar je voor opgeleid bent is bij mij niet meer van toepassing, omdat ik dat gedaan hebt en dat over 4 maanden weer gaat doen! Het beveiligen van een generaal, en erop toezien dat hij veilig bij bepaalde bestemmingen aankomt!

-----------------------------

Ik zit niet in de persoonsbeveiliging ofzo..
Maar wat het inhoudt, heb ik volgens mij nog meer verstand van door naar goede docu's etc. te kijken en contact met 'echte persoonbeveiligingsmensen'!
Persoonbeveliging heeft helemaal niks te maken met hoe sterk je bent/groot en wat jij dus zegt 'En ik kies nooit(alleen wanneer nodig)geweld. Eerst praten, dan pas geweld gebruiken in het ergste scenario!'
Bij persoonsbeveiliging is het voornaamste inzicht krijgen in de situatie!
Dus kunnen inzien of er iets gaat gebeuren etc.!
Als jij jouw generaals beveiligd, moet jij allang gehandeld hebben voordat er een persoon voor je neus moeilijk staat te doen!
Als persoonsbeveliging ga je helemaal niet praten of slaan! Je zorgt dat de persoon in veiligheid wordt gebracht dus wegwezen...
Dus dat persoonsbeveiligen van jouw generaals zal wel meevallen en anders is het slecht vanwege jouw minimale ervaring!

Ik vind dat Gitano tot nu toe één van de weinigen is die verstand van zijn vak heeft en het ook over laat komen op de mensen hier op t forum!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is overigens hoge bomen......

Als ik naar de foto's op je eigen inbreng kijk denk ik eigenlijk al te weten waarom hij die klappen heeft gehad. Kijk eens naar mijn nick !!
Heb er dan graag een PV voor over

Mjaah jullie mensen nemen ut leven weer veel te serieus!! en hij is geen neo... maaja bij deze weetje dat dus... en kgaf alleen ff un voorbeeldje om dat k dus un hekel heb aan un bepaalde uitsmijter en niet aan allemaal!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat je problemen hebt/krijgt met een portier ligt in de meeste gevallen aan je zelf, dus zit niet zo te zeiken!

Waarschuw beheerder
mhh zeik ik dan???? k mag hier tog me mening geven???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 Gitano:

bij dat goede gesprek met Huizen Hooli, mag ik daar ook bij zijn dan :)

2 Sparco:

er zitten hier zeer weinig uitsmijter / portiers op dit forum, maar die er zitten weten wel waar ze mee bezig zijn en kunnen zich ook aldus gedragen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mjaah jullie mensen nemen ut leven weer veel te serieus!! en hij is geen neo... maaja bij deze weetje dat dus...

*zucht*........ word ik zo moe van he.......'Ik ben geen neo, ik zie er alleen zo uit, blablabla.......'

Wat een bullshit.......:s

maar goed, eindeloze discussie

Waarschuw beheerder
2 Gitano:

bij dat goede gesprek met Huizen Hooli, mag ik daar ook bij zijn dan

2 Sparco:

er zitten hier zeer weinig uitsmijter / portiers op dit forum, maar die er zitten weten wel waar ze mee bezig zijn en kunnen zich ook aldus gedragen.

--------------------------
Ik zeg ook niet dat, dat niet zo is...
Zoals ik het zo lees, klopt dat ook!
Mijn post ging puur over persoonsbeveiliging en dus reactie op de post van gitano :)
Maar tis goed dat er portiers hier tussenzitten.. Kunnen ze sommige niet-weldenkende mensen beetje richting wat het vak inhoudt etc. En dat is absoluut goed!
Waarschuw beheerder
Tijdens mijn stage zie je meisjes die een poging wagen om de opleiding te voltooien!

en wat bedoel je daarmee??????????????
denk je soms dat geen enkel meisje die opleiding fixt?

nou dan zal je nog flink op je bek gaan,
want nog 5 weken stage en dan heb ik die opleiding.

tsss wat een belediging zeg !!!!!!
Waarschuw beheerder
2 sparco

ik had wel verwacht dat je ff zou reageren

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
heb toch eens op mystery land indoor 1999 een marokaan slaag zien geven aan die met hun gele vestjes ik gloof v-reps security die marokaan gaf zo een portier een opdonder met een stoel en die security was net een straaljager zo vloog hij nadien sprongen zelf met 5 man op hem en hij schudde ze zo van zich af tjeezes daar zijn wa klappen gevallen met stoelen en al was naast de gabberzaal ik geloof juist dat het geluid uitviel en ze een datje met trance opzette en die portiers ware toch echt geen klein ventjes maar ook kleerkaste iedereen stond daar zo van tjeezes
Waarschuw beheerder
Die Hells Angels uitsmijters die vroeger in de Fun stonden op Hellbound feesten. Ik denk dat dit de ergste uitsmijters van Nederland zijn of (hopelijk) waren. Ik heb deze lui echt hele harde klappen zien uitdelen in de Fun. Vervolgens werden deze slachtoffers vaak via de zijdeur van de EHBO naar buiten gegooid waar dan ook vaak een ziekenwagen te vinden was. Echt heel irritant was ook het parkeren van hun motors zowat voor de ingang en oooowweee raak ze niet aan......!
Ik stond daar samen met een maat eens te pissen toen ineens zo´n portier naar binnen kwam gestormd. De hoofdingang van de plee´s werd afgesloten en hij beval 1 van de mensen die hier binnen was zijn zakken leeg te halen. Er kwam een zakje pillen tevoorschijn met niet meer dan 5 pillen daarin. De uitsmijter pakte deze af en begon als een waanzinnige op de man in te schoppen. Deze kwam ter val onder de pisbakken en smeekte de uitsmijter om te stoppen. Inmiddels lag z´n hoofd open en zat z´n gezicht onder het bloed. Niemand kon de plee´s verlaten en moest dit wel aanzien, kben hierna misselijk naar huis gegaan..... zo kan ik nog wel een paar voorbeelden noemen over de Fun. Die hufters hebben het echt een paar keer goed verpest voor me en denk ook voor vele anderen, ik hoop dat ze langzaam wegrotten.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb daar ook weleens iets over gehoord maar dat het echt zo erg was dat wist ik niet
weet je toevallig nog van welk bedrijf hun waren?
Waarschuw beheerder
donateur
Acid-Roy>>> Brrrrrrr :s:s........ blij dat ik zulke dingen nog niet heb meegemaakt
Waarschuw beheerder
Fun was erg met die Angels vroeger ja, gappie van me nam een kauwgompje en 2 portiers dachten dat hij een pilletje nam, ze vroegen hem niets maar schopten hem van achterin de Fun helemaal naar buiten met zijn 4 en of 5 en, onder het bloed en die galbakken gewoon weer lachend naar binnen en wij met ons maatje naar het ziekenhuis gegaan waar bleek dat hij een gebroken kaak en diverse gekneusde ribben had :S
Waarschuw beheerder
uhhhhh tja portiers ze mogen je of ze mogen je niet...beetje jammer dat ze altijd kijken naar hoe je er uitziet en als jij de verkeerde ben ben jij ook altijd bijna alijd de lul...

maar tja ze bepalen wel grotendeels de sfeer op een feest ook...
Waarschuw beheerder
oh ja dat zouden ze bij mij moeten doen volgende dag of misschien die dag nog ben je er niet meer ....wat denk jij nou ..... kopt niemand gheghe

Waarschuw beheerder
heb altijd dikke lol met uitsmijters of portiers of hoe je ze maar noemen wilt.

nog nooit problemen mee gehad, misschien ook een stukje eigen instelling?
Waarschuw beheerder
Ik heb geen idee ofdat deze uitsmijters via een bedrijf werkten, het lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien hun werkwijze die ze erop nahielden....!
Een ander mooi voorbeeld was dat ik eens in die biosscoopzaal zat van de Fun en een gozer naast me zat te snuiven. Zo´n galbak kwam de hoek om gestormd met een zaklantaarn en scheen die jongen recht in z´n gezicht terwijl hij dus bezig was. De jongen werd aan z´n wang (ja echt waar z´n wang) uit de stoel getild en meegesleurd door de zaal. Wat er daarna met hem is gebeurd weet ik niet maar kan me voorstellen dat als je met je eigen gewicht aan je wang hangt hier best wel blauwe plekken aan overhoudt. Tuurlijk deed die jongen iets wat niet is toegestaan maar iedereen die in die tijd wel eens de Fun bezocht weet dat het echt 1 grote vage drugsbende was daarbinnen.
De eerste Masters of Hardcore was ook zo erg en laten we het al helemaal niet hebben over het(para)18uur durend Gabberland/Hellbound-festival ....!
Na dat feest heb ik echt totdat het mysteryworld werd de Hemkade niet meer bezocht omdat het echt te erg was en ik dus keer op keer helemaal para/misselijk thuis kwam........! Die nacht werd ruzies niet voorkomen maar juist uitgelokt en ze ramden er vrolijk op los met hun grote werkschoenen met stalen neuzen vooral buiten bij het zwembad vielen er arke klappen. Jongens die ik kon zaten te huilen in de E.H.B.O die nacht en dat terwijl het toch echt wel flinke jongens waren die zich niet zomaar lieten aftroeven. Verder heb ik nooit meer zoiets meegemaakt... en zowiezo persoonlijk nooit problemen gehad maar dus alleen maar gezien bij anderen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
misschien ook een stukje eigen instelling

Precies!
Dat heeft er heel veel mee te maken..

Waarschuw beheerder
donateur
heb altijd dikke lol met uitsmijters of portiers of hoe je ze maar noemen wilt.

nog nooit problemen mee gehad, misschien ook een stukje eigen instelling?
==================================================­======
Zeker te weten.
Waarschuw beheerder
iedereen die in die tijd wel eens de Fun bezocht weet dat het echt 1 grote vage drugsbende was daarbinnen.

:D :yes:

Maar ook die uitsmijters zelf zaten er goed aan!!! Zelfs die eigenaar van de Fun had altijd een leuk voorraadje troep bij zich, vriendin van me had er nog gewerkt en die weet heel wat vage dingen wat er daar gebeurde :vaag:

Waarschuw beheerder
Heb nog nooit problemen gehad met uitsmijters, ik denk dat ik gewoon te braaf ben :D o:)

Waarschuw beheerder
die uitsmijters van de blitz in tilburg. Als je een keertje geen fooi geeft kijken ze al iets te agressief maar als ze je daar vaker zien valt het wel weer mee als je een paar keer niks geeft aan de deur. maar laatst kreeg een gast gewoon klappen omdat hij niet doorliep in de rij naar buiten, uitsmijter schopt hem naar buiten en die gast zegt wat doe je nu sukkel?
en hoppakee nog 2 klappen in zun gezicht liep daar flink onder de lijn hoor de uitsmijtert
Waarschuw beheerder
Ja, eigen instelling is zeker belangrijk......
Maar het gedrag van sommige poriers is niet goed te praten dat is zeker.
Nog steeds lopen portiers rond van 120 kg en 2 hersencellen. maar gelukkig zijn dit steeds meer uirzonderingen
Helaas, het blijven mensen met dus gebreken.....
Maar geloof me, het gros van de portiers heeft een positieve instelling en wil dat het feestje een succes wordt. Voor mezelf, al mis ik een knoop aan mijn jas ben ik al verliezer.
Soms moet het, soms niet. Maar vergis je niet in sommige bezoekers, zij kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen.!!! En wat jij dan ziet gebeuren is eigenlijk maar een incident, je hebt de voorgeschiedemis niet gezien.
Waarschuw beheerder
okee gitano je hebt wel een beetje gelijk maar zoals die lui uit de fun, met of zonder voorgeschiedenis zoiets kan en mag gewoon niet.

das mishandeling, ookal doen de bezoekers mischien iets wat niet mag, dan heb je nog niet het recht om iemand zo toe te takelen
toch?
Waarschuw beheerder
2 lautjus aka penny:

Natuurlijk heb je dat recht niet.
Zal altijd proberen het te voorkomen.
Maar zoals ik hier en ook in andere topics heb gezegd is het soms niet te vermijden.
Natuurlijk niet met 1 bezoeker die wat fout gedaan heeft....als je dat al niet op een normale manier op kan lossen? Wie of wat ben je dan?

Maar begint een grote groep te knokken moet je soms wel snel en hard optreden.
Sowieso om het snel te stoppen maar ook om de andere bezoekers, die niet hiermee geconfronteerd willen worden, te beschermen.
En dan heb ik echt geen medelijden met ze.

Ik heb een simpele filosofie: Behandel je mij goed, behandel ik jou goed. Behandel je mij slecht, behandel ik jou SLECHTER.

Ze moeten het toch EENS
Waarschuw beheerder
sorry, dikke vingers....hehe.:bloos:

Ze moeten het toch EENS een keer leren!!

Feesten zijn er om te feesten, niet om te vechten.
En als ze dat niet willen begrijpen, niet willen luisteren en geen :respect: tonen voor anderen, of dat nu bezoekers zijn, personeel of de organisatie en het toch gaan doen, DAN moeten ze het maar voelen. Een koekje van eigen deeg dus.
Maar nogmaals, als uiterste redmiddel.

Greetzz
Waarschuw beheerder
Meneer Maas van Parkzicht!

Waarschuw beheerder
Meneer Maas van Parkzicht!
:yes:

:D :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to gitano,

ik ben blijdat jij niet zo'n instelling hebt en je hebt ook wel een beetje gelijk.

vooral je motto vond ik erg goed
Waarschuw beheerder
ik ga voor de harde kern van the wall :P

Waarschuw beheerder
hier op pf zit de uitsmijter van de kroeg waar ik heel veel kom

hij heet hier :hersenchirurg

behoorlijke kerel :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
2 (NTF)ammie of hardcore:

ben ik GRUWELIJK dan ?

nou dank je wel hoor :)
Waarschuw beheerder
2 (NTF)ammie of hardcore:

ben ik GRUWELIJK dan ?

nou dank je wel hoor

als bo boos wordt zeker :P
Waarschuw beheerder
den haag en omstreken zijn gewoon de grootste!!

Maar de meeste zijn gewoon wel rieleks.
behalve die k*nk#hbolle van de loco en die van america in hvh waar je perse geld moet geven!

en die gitano valt best mee(kep een paar jaar trug nog helemaal UIT ME PAN een half uur met m staan ouwehoeren en hij zij dr verder helemaal niks van).
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Gitano is (y) een soort overkoepelende uitsmijter, woordvoerder, leider, whatever, das altijd goed. Uiteindelijk moeten we het met zijn allen doen, organisatie, artiesten, publiek, barmensen, security! het is een geheelplaatje.

Afgelopen vrijdag weer zag ik de harde kant van de security (niet aan den lijve ;)) maar er werden in Wesel wat mensen uitgetrapt, niet te zuinig!!! security met handschoenen aan, ziet er ook altijd erg indrukwekkend uit, alleen beetje verkeerde manier van gezag uitstralen!