Herinner me trouwens opeens weer wat de gruwelijkste zijn, zeker niet in positief opzicht.
Stelletje achterlijkes bij de Scanners in Dordt.
Blij dat ze gelijk nieuwe security aangenomen hebben toen die tent overgenomen is.
Stonden ze daar met zn 5en een mannetje van 14 in elkaar te trappen...
Was verders niemand meer, maar vriend van me was zn jas kwijt dus daar wachten we nog ff op. Waren maar met twee jongens en twee meisjes, zijn we eerst die jongen er tussenuit gaan halen en in de auto gezet (zag er ook niet meer uit dat mannetje), hadden ze ondertussen een van die jongens die bij ons was al te pakken. Echt een zooitje, zijn maar de auto ingegaan en weggereden, want dat werd ons al moeilijk genoeg gemaakt. Bleven aan de deur trekken en door slaan met een man of 12 om die auto heen.
Omdat dit helemaal nergens over ging en een van de jongens zn kaak en neus gebroken had, ik me ribben gekneusd en de rest ook niet al te fris en fruitig meer was, maar die jongen van 14 een hersenschudding had en steeds wegzakte hebben we m eerst thuisgebracht en wilden we smorgens aangifte doen. Daar was echt niets mee te beginnen, politie werkte samen met de portiers en zolang we geen extra getuigen konden vinden (lijkt me nogals lastig op een uitgestorven parkeerterreirn

) wilden ze niet eens luisteren naar de aanklacht

Die portiers zouden vast wel een goede reden hebben gehad werd ons verteld...
Ken echt veel mensen die altijd ruzie hadden met die portiers, dit was dan alleen nog op een gewone uitgaansavond. Bij hardcorefeesten was er helemaal geen redelijk woord meer mee te praten, helemaal door t lint omdat ze geen fooi kregen!