Partyflock

Forumonderwerp · 668518
1 volger · 20688x bekeken
Waarschuw beheerder
mensen mensen mensen, hebben jullie af en toe ook niet dat als je op een feesie binnenloopt, er zo'n enorme uitsmijter voor de deur staat.
bv die van de ministry of dance in rotterdam.

nou was ik benieuwd welke lokatie of uitsmijter dit forum wedstrijdje gaat winnen
Waarschuw beheerder
tjsa, maar dan vraag je er ook wel een beetje om!!
Waarschuw beheerder
jah daar heb je ook gelijk in :D !
Waarschuw beheerder
Maar vind het niet goed hoor!!
Negeer die gozer dan gewoon als tie dat zegt en donder hem eruit!!
Al dat geweld :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen uit utreg kennen hem wel die kale gast die vroeger bij DE DANSFABRIEK stond. Die gast was groot, was een rus ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die kale bij de hemkade hij is vet lang kijkt altijd beetje eng uit zn vage ogen maar is niet breed ofzo
Waarschuw beheerder
ja maar die kale van de fun (hemkade) is wel vet tof ondanks dat ie soms woest uit zijn ogen kijkt
Waarschuw beheerder
En hoe zou dat nu komen...dat hij soms woest uit
zijn ogen kijkt????:P

Waarschuw beheerder
Powerzone.... stelletje lijers!!!!8D
Waarschuw beheerder
Vind de lui bij de fun een van de betere security's die ik nu ken streng misschien maar dat moet ook wel daar,ze doen tegen mij altijd zeer vriendelijk en zo erg nuchter ben ik meestal ook weer niet.
Bij de powerzone zijn het een stel doorgesnoven anabolefreaks...peppermill heerlen ook zo'n fijn zooitje criminelen bij elkaar.

Waarschuw beheerder
die gene die vroegahh ooit voor de deur van parkzicht stond

krijg er nog hyperaanvallen van als ik aan die vent denk :S

Waarschuw beheerder
Paar weken geleden bij partycrew :wazig: geweest op Rembrandtsplein. Geeft een vriend van me 10 euro cent. ''koop er maar een snoepie voor''

Hij heeft nu nog hoofpijn!
Waarschuw beheerder
3 April bij carl cox heb ik de meest gruwlijke uitsmijters gezien :P van die huis, keuken en tuin uitsmijters :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dopey23 2 april 2004 12:59
Die met die snor, denk dat de meeste mensen die naar hardcore feesten gaan hem wel kennen.
Stond altijd in zaandam en ook op de megarave feesten in de peppermill.
Zijn verhalen genoeg over te vertellen volgens mij

Denk dat ik weet wie je bedoelt...... een wat ouwere gast, met een borstkast als Jerommeke :s...... keerl is gewoon zo groot, dat het nie eens natuurlijk lijkt :s........ gewoon een fokking monster die man brrrrr

Keerl stond toen op HR in zaandam ook buiten, nah liep tegen die gast aan met mun rarae hoofd, maar ben nog nooit zo geschrokken hehe...... keerl kon er gelukkig wel om lachen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad Parkzicht........Kruk in je nek als je geen fooi gaf!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Bij de Matrixx
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Dat wijf bij de Lexion... :bah:

Waarschuw beheerder
Die uitsmijters van Manifesto (Hoorn) dat zijn echt mietjes :/
Waarschuw beheerder
donateur
die eikels van de powerzone mogen op de laatste plaats... sta je eerst al n uur of 4 buiten te wachten omdat je temet wordt uitgekleed, word je daarna nog s behandeld als crimineel... je gaat ergens zitten: zaklamp in je smoel, je pakt je portemonnee zodat je de muntjes kan betalen en ze gaan bijdehand doen of er wel echt alleen maar geld in zit, etc, etc... stelletje teringlijers... thuis nix te vertellen en je dan gaan uitleven op je werk... miesgassers :bah:

Waarschuw beheerder
Die portiers staan er ook voor jullie veiligheid.Als jullie ze nodig hebben zijn ze er ook. En over Parkzichtportiers weet je wel wat voor gespuis daar kwam.Wees blij dat er mensen zijn die jullie veiligheid beschermen!!!

Latersss.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Rodenburg in Beesd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik snap je verhaal taurus...maar het geeft ze toch echt niet het recht om iemand zonder ook maar enige aanleiding een hoek tegeven zeker als deze ook nog is een meter kleiner is...

Dit voorval is wat ik met eigen ogen heb gezien met de laatste DC in de powerzone,zo'n doorgesnoven coke junky aan de deur fijn ja.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
De uitsmijter waar ik het beste mee overweg kan is die van brede kale van de Platte Zaal.

In de Peppermill zijn t maar klojo's :@:S

Waarschuw beheerder
Ja daar kan ik niet over oordelen maar de meeste portiers verstaan toch wel hun vak en doen het ook met een hoop plezier denk ik.Anders moet je niet aan de deur gaan staan.Mijn ervaring is dat ze allemaal instaan voor de veiligheid van de gasten.Maar je hebt er ook gasten bij die er een sport van maken om de portiers te sarren en dat zijn ook vervelende mannetjes hoor.

laterss
Waarschuw beheerder
rico bij de matrixx

Waarschuw beheerder
donateur
leuk topic ! lekker kleppuh over me collega's in het land :)

Parkzicht vroeger, Club X in Belgie ( heb ik ook nog gewerkt )die gasten waren gevreesd.

overigens staan die gasten er wel altijd voor de veiligheid van alle bezoekers, maar je manier van optreden bepaal je toch zelf.
persoonlijk houd ik niet van meppen en heb het in bijna 10 jaar pas een paar keer moeten doen, een keer of 5 en echt niet meer.
als portier moet je het met je mond kunnen regelen en als je dat niet kan, ben je niet met het juiste beroep bezig !
Waarschuw beheerder
Rodenburg in Beesd

Die hebben een geheugen!
Was er één keer geweest, 2 jaar later lieten ze me nog steeds niet meer binnen! :bloos:

Maar verder niet echt noemenswaardig eigenlijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Rodenburg, daar ben ik ook 1 keer geweest :(
wat een arrogante kl##tzakken daar, die sjagerijnige koppen, die staan om te slaan, dat druipt er vanaf.

overigens heb ik me binnen prima vermaakt en ben niet buitegelazerd ofzo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 TECHNO ADEPT:Je bedoelt die met dat staartje? Dat is echt een vieze gier. Maar je moet ook niet naar partycrew gaan. Stelletje flikkers zijn het daar. Echt die uitsmijters bij partycrew laten vaak ook de wat oudere mensen die naar binnen willen gewoon 25 euro entree betalen. Vieze teringhonden. Ik ga NOOOOOOIT meer naar partycrew alleen maar door die kutuitsmijter. Ik kwam der vroeger nog wel is. De laatste keer dat ik er was zei hij ja ik wil briefgeld zien als fooi. Toen ik naar buiten ging gaf ik hem 1 of 2 euro weet het niet meer precies. Zei hij maakt niet uit jongen kom je er volgende keer gewoon niet meer in! Vieze teringhond. Nooit meer heen gegaan
Waarschuw beheerder
Herinner me trouwens opeens weer wat de gruwelijkste zijn, zeker niet in positief opzicht.
Stelletje achterlijkes bij de Scanners in Dordt.
Blij dat ze gelijk nieuwe security aangenomen hebben toen die tent overgenomen is.
Stonden ze daar met zn 5en een mannetje van 14 in elkaar te trappen...
Was verders niemand meer, maar vriend van me was zn jas kwijt dus daar wachten we nog ff op. Waren maar met twee jongens en twee meisjes, zijn we eerst die jongen er tussenuit gaan halen en in de auto gezet (zag er ook niet meer uit dat mannetje), hadden ze ondertussen een van die jongens die bij ons was al te pakken. Echt een zooitje, zijn maar de auto ingegaan en weggereden, want dat werd ons al moeilijk genoeg gemaakt. Bleven aan de deur trekken en door slaan met een man of 12 om die auto heen.
Omdat dit helemaal nergens over ging en een van de jongens zn kaak en neus gebroken had, ik me ribben gekneusd en de rest ook niet al te fris en fruitig meer was, maar die jongen van 14 een hersenschudding had en steeds wegzakte hebben we m eerst thuisgebracht en wilden we smorgens aangifte doen. Daar was echt niets mee te beginnen, politie werkte samen met de portiers en zolang we geen extra getuigen konden vinden (lijkt me nogals lastig op een uitgestorven parkeerterreirn :S) wilden ze niet eens luisteren naar de aanklacht :@
Die portiers zouden vast wel een goede reden hebben gehad werd ons verteld... :@

Ken echt veel mensen die altijd ruzie hadden met die portiers, dit was dan alleen nog op een gewone uitgaansavond. Bij hardcorefeesten was er helemaal geen redelijk woord meer mee te praten, helemaal door t lint omdat ze geen fooi kregen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Taurus:

Je hebt gelijk net zoals Harde Kern.

Als je je gedraagt heb je van ons geen last.
Wanneer ik dit zo lees zijn er alleen maar Gruwelijke Portiers in Nederland.
Het is zo simpel - hou je aan de regels en je wordt als gast behandeld. Maar velen maken er een spel van de regels te ontduiken. Of erger.En worden vaak ook nog eens vervelend, ook tegen andere bezoekers. Zoals al die nep-N*z*'s.
En dan gaan huilen als ze aangepakt worden. Kom nou zeg....
Je bent dan gewoon de zwakste schakel!!

Ga hier maar eens kijken, wellicht leer je wat.
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/672171.html

Ik kan alleen voor ons spreken natuurlijk.
Ik denk ook wel dat er fouten gemaakt worden, zelfs door ons. En natuurlijk zitten er klootzakken onder de portiers. Maar het is vaak een kwestie van actie = reactie. En vaak met vele duizenden bezoekers binnen moet je wel snel en soms hard reageren anders loopt het uit de hand.

Hoera hoera, ik word genomineerd.
Den Haag rules.

He Harde Kern, da's een tijd geleden dat ik jou gezien heb. Als je denkt te weten wie ik ben.

Mazzll

Waarschuw beheerder
de oude Club-X dan betaalde je wel als je naar buiten wilde niemand liep te zeiken! zeker de grote gozer daar moest je geen ruzie meekrijgen!
Waarschuw beheerder
Op In Qontrol waren echt ontzettende brede kerels lol
Ik d8t echt van nou als hier de hel los gaat, we all gonna die!
Want die luitjes waren echt helemaal niks.

Waarschuw beheerder
donateur
2 Gitano;
nou, ik weet het zo echt niet, maar als ik je weer een keer ziet, weet ik het wel ( denk )
Waarschuw beheerder
donateur
Ik eet m'n ei altijd rauw :p
Waarschuw beheerder
Goh.. laat ik eens om 9 uur 's ochtens op een vrije zondag een zinnig en een helemaal op waarheid gebaseerd antwoord geven.

De grootste anabole kleerkast zonder humor is een watje. Shoalin monniken zijn pas echte uitsmijters. Maar jah, die zijn te groots voor een discotheekje waar heel af en toe een dooie valt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet

Maar zag vorig jaar op de after van de FFdp een ontzettende kleerkast vd security lopen, toen zei mijn ex nog tegen mij, zoooooo, daar moet je echt geen ruzie mee krijgen, die krijg je echt niet omver, leek wel een Mastino :)

Waarschuw beheerder
Mensen,als er geen portiers zijn en/of security komen er ook geen feesten meer en moeten discotheken sluiten.wij staan er voor jullie plezier en ja sommigen willen dat voor ons verpesten en die moeten er gewoon achter komen dat dat niet kan.en liever doen we dat pratend maar sommigen zijn niet voor rede vatbaar.Daar moeten we ook mee omgaan en dat is niet altijd makkelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die portier van Loco zal je nie zo gauw meer zien, die leg in coma.
Waarschuw beheerder
Taurus, heb verder ook nooit ergens problemen. Ben blij als ik zie wat voor figuren er soms uitgezet worden hoor, topwerk (y)
Maar niet elke portier/security verstaat jammergenoeg zn vak even goed.

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk maar als je iemand pratend benaderd en het zo oplosd wek je ook geen agressie bij diegene die je moet wijzen op zijn gedrag en als je hem verzoekd het feest te verlaten gaan ze meestal rustig naar huis toe is mijn ervaring.
Waarschuw beheerder
Haha Lindaaatje kan me nog wel tijd in Scanners herinneren dat ze gewoon alle plaatselijke kickboxers aan de deur hadden staan...zal vast wel toen zijn gebeurd. Die tijd was het echt elke week vechten en die uitsmijters gewoon hun eigen vrienden helpen die er ook elke week weer inkwamen.
Die tijd stonden ze ook gewoon beetje te zoenen aan de zijkant enzo...kan toch ook niet als uitsmijter:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sinds de invoering van het verplichte beveiligingsdiploma is er veel veranderd.

Maar inderdaad die uitsmijters bij de oude Club X, daar was nou echt iedereen bang voor, stond altijd zo'n gast met een een gouden hakbijl aan zijn ketting.

En bij de Zillion liepen ook echt linke gasten rond, daar heb ik een keer letterlijk iemand naar buiten zien vliegen.

Waarschuw beheerder
donateur
die met die hakbijl was Rudi de Loos

R.I.P. Rudi, want hij is bij een verkeerongeval om het leven gekomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar inderdaad die uitsmijters bij de oude Club X, daar was nou echt iedereen bang voor, stond altijd zo'n gast met een een gouden hakbijl aan zijn ketting.

Ik weet nou niet welke uitsmijter van club x je precies bedoeld maar zo erg waren ze ook weer niet.
Een vriend van mij heeft er iniedergeval eens een keertje 1 neergehoekt en is daarmee weggekomen zonder zelf klappen te krijgen.
Waarschuw beheerder
Locomotion Zoetermeer
Die dwingen je om geld anders kon je er niet meer in. En die gasten zijn groot en breed dus ja...

Idd, wat een bloedzuigers zijn dat! Vooral die dikke gozer! Die krijgt van mij echt de gruwelijkste uitsmijter award :[
Waarschuw beheerder
Gruwelijkste uitsmijters?! Hmm, denk die van de Rockfabrik in Aken..
Waar ik goed mee overweg kan zijn die van de platte zaal, 013 en de peppermill (maja das ook familie :9)

Waarschuw beheerder
Ik weet nou niet welke uitsmijter van club x je precies bedoeld maar zo erg waren ze ook weer niet.
Een vriend van mij heeft er iniedergeval eens een keertje 1 neergehoekt en is daarmee weggekomen zonder zelf klappen te krijgen.

Hahahahahahaahhahahahahaha dit is wel de beste grap die ik gehoord heb hoe wil je dan wegkomen uit club-X als je weg reed stond er nog een parkeer wachter je op te wachten of je moet Fucking hard door wuustwezel moeten rennen!