Partyflock

Forumonderwerp · 668118
Waarschuw beheerder
He mensen wat vinden jullie..als je een relatie hebt..wie komt er dan op de eerste plaats..je vriendin/vriend of je maatjes? En aan wie besteed je dus de meeste tijd?

Waarschuw beheerder
vrienden ik zou nooit mijn vrienden laten schieten voor wie dan ook

Waarschuw beheerder
Niet eens voor mij?:/

Waarschuw beheerder
vriendin gaat voor in mijn geval.. daar deel ik de rest van me leven mee als alles loopt zoals je verwacht he:D

vriendin tonen daar begrip voor of niet

die keuze is persoonlijk en voor iedereen anders denk ik.
Sommige verkiezen vriendschap boven een relatie en zullen daar hun redenen voor hebben...

ik ga veel met mijn vrienden om dagelijks.. maar ook tijd genoeg voor mijn vriendin. zodat als ik of zij er behoefte aan heeft wij relax met zijn 2en kennen relaxen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou oke voor jou maak ik een uitzondering :x
Waarschuw beheerder
heb geen vrienden dus dat schilt hehehe ;d
Waarschuw beheerder
Mee eens Siedje. Bij mij ook eerst mn vriendin, maar ik zal mn (echte) gabbers nooit in de steek laten
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden moet je blijven houde..

ik haat het als mensen eerst vrienden, alleen nog maar oog hebben voor hun vriend of vriendin..

Zulke mensen laten je gewoon vallen :s

Waarschuw beheerder
vrienden natuurlijk
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens...

tuurlijk moet je je vriendin veel aandacht geven, maar als je net iets hebt is alles spannend en interessant... dan is het juist belangrijk dat je OOK je vrienden blijft zien en daar tijd voor vrij maakt...

Als die vriendin zich dan gepaseerd voelt dan kun je er beter gelijk mee stoppen want dat is dan zeker geen blijvertje

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriend komt op de 1e plaats,want hij is ook nog eens mijn beste vriend.
Hij is belangrijker dan wie dan ook !
Maar goed,ik hoef helemaal niet te kiezen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk moet je je vriendin veel aandacht geven, maar als je net iets hebt is alles spannend en interessant... dan is het juist belangrijk dat je OOK je vrienden blijft zien en daar tijd voor vrij maakt...

:YES: :YES: :YES:

Waarschuw beheerder
donateur
waarom of of? waarom niet en en, is dat nou zo moeilijk?...

Waarschuw beheerder
moat'n gaan boven alles:jaja: :P
Waarschuw beheerder
ik vind dat het heel goed samen moet gaan je vriend(din)moet ook met je vrienden op kunnen schieten .anders schiet het gewoon niet op .vind dat die keuze of je maatjes of je vriend(in)niet gesteld hoeft te worden,als je gek op elkaar bent

Waarschuw beheerder
donateur
dank je An.

Komt je vanavond nog schoonmaken?
Waarschuw beheerder
Vrienden! die vriendjes van mij hou ik toch nooit lang heheheheh

Waarschuw beheerder
kben ut met lonsdalekutje eens! ik zou mijn vrienden nooit laten vallen voor iemand anders!
Waarschuw beheerder
gewoon combineren! Zowel tijd vrijmaken voor je vriend als je vrienden, dat gaat makkelijk samen:yes:
Waarschuw beheerder
je moet nooit je vrienden vergeten!! vind combineren de ideale oplossing! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden..hun komen echt bij mij op de 1e plaats :jaja:

Waarschuw beheerder
vriendin gaat voor in mijn geval.. daar deel ik de rest van me leven mee als alles loopt zoals je verwacht he

Alleen ist jammer dat dat niet zovaak gebeurd,me vrienden zijn dus t belangrijkste :jaja:

Waarschuw beheerder
duidelijk mijn vrienden!
met hun heb ik toch echt de meeste lol

Waarschuw beheerder
Als je geen vriendin hebt...je vrienden
Als je een vriendin hebt dan je vriendin...
ik denk dat het helaas bij de meesten zo gaat. Ik kan er niet echt over meepraten maar veel mensen kiezen toch voor de vriendin...

Waarschuw beheerder
donateur
friends forever!
Waarschuw beheerder
donateur
me vriendin komt dan op 1 hoor, maar het valt makkelijk te combineren :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
combinatie idd!! :jaja:
vrienden en vriendin moeten maar begip tonen!!
laat niemand vallen, maar er moeten ook geen eisen gesteld worden, dan ist snel gebeurd :D
Waarschuw beheerder
je gaat toch niet kiezen tussen je vriend en je vrienden :S
Ik zou nooit zonder mijn vrienden kunnen!!

Die mensen die, als ze verkering hebben, hun vrienden niet meer zien staat vind ik echt :bah: en als het uit is, denken ze weer vrienden te zijn :frusty:

Kortom: combineren!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga niet kiezen, ze zijn allemaal heel belangrijk!! Maar ik zou idd nooit m'n vrienden laten vallen omdat ik een vriend heb! Gaat prima samen (Y)
Waarschuw beheerder
Waarom moet je kiezen je kan toch ook allebei :|

Je kan toch ook gewoon vrienden hebben en een vriendin zie de moeilijkheid er niet van in....

maar ik ken het ook wel hoe langer de relatie hoe meer tijd je vriendin wil hebben .....

hou ook mn vrienden mocht het ooit mis gaan...
Waarschuw beheerder
100% voor mijn vrienden,je heb altijd nog
kans op een relatie maar ECHTE vrienden zijn
schaars.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook voor mijn vrienden...
Maar, ik zie nu mijn vrienden bijna elke dag en mijn vriendin 1 of 2 keer in de week...
Als ik dan wat af heb gesproken met mijn vrienden(als het iets onbelangrijks is iig) en de enige dag dat mijn vriendin kan is die dag, dan ga ik zeker naar m'n vriendin toe!:yes:
Maarrrr...
Ik zou NOOIT mijn vrienden laten vallen voor mijn vriendin!

Waarschuw beheerder
vrienden gaan voor, ik zie het vaak om me heen...

lui die voor hun vriendin kiezen en dan gaat het uit staan ze daar, komen ze weer met hangende pootjes trug bij hun maten en die denken dan ook jah flikker op zo zijn we niet goed meer en dan weer wel.....
Waarschuw beheerder
donateur
Precies X-Ception!
Waarschuw beheerder
Vroeger zou ik meteen voor vrienden hebben gekozen, maar ben er inmiddels achter dat dat ook niks kan betekenen dat zogenaamde "vriendschap"
Je moet gewoon dat kiezen wat voor jou het beste is, klinkt misschien heel egoistisch, maar mijn vrienden hebben mij juist laten vallen toen ik een vriend kreeg, dus daarom moet je lekker doen wat voor jou het beste voelt.

Ben er trouwens niet treurig om dat ze dat hebben gedaan, want aan zo'n mensen heb je helemaal niks.

Waarschuw beheerder
Ik heb geen relatie maar als ik er eentje zou hebben dan gingen mijn vrienden als nog voor. Als je relatie kapot gaat, kan je dan ook weer altjd trugvallen op je vrienden.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Vriendin geintegreerd in vriendengroep (Y)

Over het algemeen altijd heel makkelijk :D

Waarschuw beheerder
ten eerste gaat er niemand voor,maar je brengt meer tijd door met je geliefde toch?

Waarschuw beheerder
bij mij zou me liefjuh zijn denk ik. als k écht van em hou gaat alles voor dat met hem te maken heb...
of benk nu zo'n zwijmelig schoolmeisje?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Je vrienden natuurlijk.. liefdes die komen en gaan vrienden heb je voor het leven!! :yes: (tenminste dat mag ik hopen voor je!!)

Waarschuw beheerder
vrienden! er zijn veel meisjes die alles en iedereen laten vallen voor hun vriend. en als het dan uit is, zitten ze te janken dat ze niemand meer hebben :S

als je elkaar alleen in 't weekend ziet, vind ik wel dat je dat vrij moet houden voor je vriend/-in. maar dan kan je nog afspreken met je vrienden en je vriend of vriendin gewoon meenemen
mijn vriend en ik gaan in 't weekend wel eens een dagje apart op stap. af en toe moet dat wel kunnen, vind ik. zo lang het maar niet te dikwijls gebeurt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vrienden! er zijn veel meisjes die alles en iedereen laten vallen voor hun vriend. en als het dan uit is, zitten ze te janken dat ze niemand meer hebben :S

als je elkaar alleen in 't weekend ziet, vind ik wel dat je dat vrij moet houden voor je vriend/-in. maar dan kan je nog afspreken met je vrienden en je vriend of vriendin gewoon meenemen
mijn vriend en ik gaan in 't weekend wel eens een dagje apart op stap. af en toe moet dat wel kunnen, vind ik. zo lang het maar niet te dikwijls gebeurt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vriende! er zijn veel meisjes die alles en iedereen laten vallen voor hun vriend. en als het dan uit is, zitten ze te janken dat ze niemand meer hebben :S

Waarschuw beheerder
is dat duidelijk genoeg? :devil:

(pc bleef effe hangen :D )

Waarschuw beheerder
donateur
mn vrienden!!! maar moet aan beide veel aandacht besteden ;)
Waarschuw beheerder
in het verleden heb ik altijd voor mijn vrienden gekozen.maar ik ben nu al 4 jaar met mijn vriend. dus tja dan zal het moeilijk worden,maar gelukkig hoef ik de keus niet te maken ik ga geregeld met mijn vrienden uit en mijn vriend met zijn vrienden en soms ook met een hele groep bij elkaar. iedereen vindt elkaar leuk dus dat is mooi meegenomen

maar de fout die veel verliefde stelletjes maken is alleen maar aandacht te geven aan je nieuwe liefde, je moet je tijd verdelen. is toch ook niet leuk om constant alles met je vriend te doen (vindt ik) ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik koos altijd voor me vriend, maar je vrienden zijn ook belangrijk

als ik weer een vriend zou hebben zou ik ze allebij aand8 geven

maar denk toch dat je je vriend meer aand8 geeft dan je vrienden

Waarschuw beheerder
het gebeurt ook vaak dat de partner je proberrt op te eisen ten koste van je vrienden en dat is het begin van het einde
Waarschuw beheerder
Hoe dan ook proberen aandacht te besteden aan je partner, maar ook aan je vrienden!! :yes: Je partner is er wanneer je aandacht nodig hebt!! :yes: Vrienden die zijn er wanneer het stuk loopt!! :yes:
Waarschuw beheerder
heb het ook gezien bij een vriend van me,
die ging met een meisje liet zijn vrienden
vallen nu is het uit en komt ie opeens weer bij ons aankloppen wat moet je daar mee?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo iemand noem ik geen echte vrieend

Waarschuw beheerder
vrienden zijn voor het leven!

en vriend/vriendin is meestal maar voor even
Waarschuw beheerder
ja wat een loze vraag je vrienden natuurlijk maar als je goede vrienden hebt nemen die je meisje mee in de groep
Waarschuw beheerder
idd x ception maar wat moet je ermee
voor mij is het moeilijk om weer te
doen of alles koek en ei is!!!

Waarschuw beheerder
vrienden!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zeg altijd maar zo: "Met Echte vrienden zal het niet snel uitgaan, die kans loop je bij je vriendin wel", Dus duidelijk VRIENDEN ja!!! :yes:

Waarschuw beheerder
Echt wel beide, vrienden zijn heel belangrijk, maar mn vriend ook...als je een vriend krijgt verandert er gwoon veel,moest daar int begin wel aan wennen, maar alles komt goed...en tis btw ook wel een leuke instelling dat je een vriendin/vriend neemt voor 'even'....vriendschap kan net zo goed over gaan...

Waarschuw beheerder
Je vrienden

een vriend/vriendin komt en gaat

je vrienden zijn voor het leven!

Waarschuw beheerder
ik vind t toch heel vaag dat vrienden belangrijker zijn. Ik zou het echt niet op prijs stellen in een relatie dat ie zn maatjes belangrijker vind dan mij, dat wil toch niet zeggen dat ie zn vrienden moet laten vallen...je hebt ook zoiets als elkaar een btje vrij laten :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze staan bij mij allebei op nummer 1!!!!
Ik zou niet zonder mijn vrienden kunnen maar ook niet zonder mijn schatje... Gewoon samen,(eerst je vriendje laten keuren door je vrienden) en als t niet gaat dan kies ik voor mijn vrienden maar gelukkig gaat t heel goed!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Je vrienden

een vriend/vriendin komt en gaat

je vrienden zijn voor het leven!

Ik heb dat juist andersom.
Mijn vriend is juist de enige van wie ik echt zeker weet dat hij voor het leven is...
Waarschuw beheerder
Kijk gupcore dat vind ik ook als je met zo`n instelling aan een relatie begint van komt en gaat dan zit t toch ook niet goed...en vrienden heb je vaak ook niet voor t leven want als die een vaste lange relatie hebben kiezen ze uiteindelijk ook voor hun vriendin...zo gaat iedereen zn eigen weg...je hoeft je vrienden niet in de steek te laten..maar t het is irritant als je een vriend hebt waar je weinig tijd mee samen hebt en het idee hebt dat je ook verkering hebt met zn vrienden...ik vind uiteindelijk dat als je lang een relatie hebt dat je dan toch meer tijd met je vriendin door brengt en dat je vrienden daar begrip voor moeten hebben

Waarschuw beheerder
50/50 zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk gupcore dat vind ik ook als je met zo`n instelling aan een relatie begint van komt en gaat dan zit t toch ook niet goed...en vrienden heb je vaak ook niet voor t leven want als die een vaste lange relatie hebben kiezen ze uiteindelijk ook voor hun vriendin...zo gaat iedereen zn eigen weg...je hoeft je vrienden niet in de steek te laten..maar t het is irritant als je een vriend hebt waar je weinig tijd mee samen hebt en het idee hebt dat je ook verkering hebt met zn vrienden...ik vind uiteindelijk dat als je lang een relatie hebt dat je dan toch meer tijd met je vriendin door brengt en dat je vrienden daar begrip voor moeten hebben

Mee eens (Y) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan het prima combineren!
Waarschuw beheerder
100% Me Vrienden !!!!!!

Waarschuw beheerder
kep voor me vriend oa gekozen, stom had ik nooit moeten doen,
ben wat vrienden kwijt, niet allemaal, niet echte vrienden zeg maar en vriend raak ik ook wel kwijt...
Waarschuw beheerder
ik vind beide erg belangrijk. als je relatie echt serieus is dan besteed je wat meer aandacht aan je vriend/vriendin, maar je moet nooit je vrienden laten vallen. maar denk dat je ervan uit gaat dat beide voor "eeuwig" zijn....maar in sommige situaties leer je kennen aan wie je wat hebt.
Waarschuw beheerder
Ben het wel met {LOB} eens. Vrienden/vriendinnen zijn voor het leven en meestal je vriendje/vriendinnetje niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoals mijn oma altijd zei: "vrienden heb je voor het leven een vriendin is maar voor even"

Waarschuw beheerder
Ik stel iedereen gelijk,maar het ene moment kies ik liever voor mijn vrienden en dan weer voor mijn vriend, ligt aan de situatie.
Tog ben ik liever heel de tijd bij mijn vriend,dan met mijn vrienden.
Maar dat komt dan ook omdat ik mezelf meer bij mijn vriend op mijn gemak voel en hij me totaal accepteerd zoals ik ben, mijn vrienden die willen nog weleens zeiken of willen alleen maar blowen :frusty:
Waarschuw beheerder
wat mister peach zegt....vrienden heb je voor het leven....relaties kunnen altijd breken!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Vriend:yes: Maar me vrienden staan maar een heel klein stukje lager hoor;)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat een vriendin op een gegeven moment (iets) belangrijker wordt, maar verwaarloos je vrienden niet.
Combineer het want het is allebij erg belangrijk.

Waarschuw beheerder
Niet moeilijk doen, gewoon combineren :)

Waarschuw beheerder
Hmmm...k geef me vriendjuh wel de meeste aand8!

Maar k moet nu wel me best doen om me vriendinnetjes bij te houden! :S

Dus GOED combineren ja!! :)
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
Zou mn vriendin wel het meeste aandacht geven. Maar ik moet ook nog tijd hebben voor mn maten. Maar nog mooier is gewoon dat mn maten ook haar maten worden zeg maar... :P

Waarschuw beheerder
mijn vriend is ook al heel wat jaren een helegoeie vriend van me geweest voor we wat kregen dus hij gaat gewoon voor!hij is 1 van mijn beste vrienden dus...

Waarschuw beheerder
niet dat ik mijn vriendinnen vergeet hoor!maar die zijn niet zo moeilijk daarin net als ik...

Waarschuw beheerder
Het liefst en-en. Gaat dat niet dan gaan me vrienden voor !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat het samen moet gaan...

Sommige momenten deel je natuurlijk met je vriend(in), maar er zijn ook momenten die je liever met je vrienden deelt.

Als je goede vrienden hebt, dan zullen ze wel begrijpen dat in sommige gevallen je vriend(in) voor gaat...

En als je een goede relatie hebt, dan hoort je vriend(in) ook te begrijpen dat je je vrienden ook niet kan "verwaarlozen" nu je een relatie hebt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal per situatie afhangen. Want beiden zijn erg belangrijk!
Waarschuw beheerder
Ik vind vrienden heus wel belangrijk, maar mijn vriendin staat toch egt wel op de eerste plaats en ik vind het logisch dat als je echt van je partner houdt en helemaal voor haar wil gaan dat je dus ook meer tijd, energie en liefde in haar steekt en dat doe ik dus ook bij m'n meissie :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
aan beide evenveel tijd besteden,je vrienden waren er al,zij komt er bij,mag ze mijn vrienden niet,heeft ze pech,ik moet/zal haar vrienden ook moeten accepteren,die had zij ook al voor mij dus...
vriendschap is de basis van je relatie.

Waarschuw beheerder
Ik vind zolang je lekker jong bent, je genoeg tijd met je vriende door moet brenge!! Maar kvind niet dat je je relatie moet verwaarlozen voor je vrienden!!

Met je vriend/vriendin ga je toch verder het leven in (sommige dan;))!! Je moet mekaar daar ook goed genoeg voor kenne!! Ma je moet je vrienden nooit en te nimmer laten vallen voor je vriendin!!

En kgeef Little Dreamer gelijk... Als je mekaar alleen maar in t weekend kunt zien, vind k dat je dan wat meer tijd voor je vriend/vriendin moet hebbe!! En je maten moete dat maar begrijpen respecteren en als ze dat niet doen dan zijn het geen echte maatjes....

(K)
Waarschuw beheerder
Toevallig zei een maat van me net het volgende...Bro's4Ho's :)
Zou mijn vrienden nooit opgeven, en dat kan ook nooit de bedoeling zijn. Maar ik heb geen vrienden, want vrienden kosten geld :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het samen moet gaan...

zekers...
Waarschuw beheerder
een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt!! Je vriendin of vriend is iemand die niet alles hoeft te weten en dan zo van je blijft houden!!
Waarschuw beheerder
Dat vind ik een vage theorie shockwave...je vriendin is toch ook je maatje en waarom zou die niet alles hoeven weten...betekent dat je mag liegen tegen je vriendin? Dat mag je me toch eens uitleggen....

Waarschuw beheerder
vriendjes komen en gaan...
vriendinnen zijn er voor altijd!
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden en vriend kunnen best samengaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een prima balans zal gevonden moeten worden.

Waarschuw beheerder
vrienden...
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden hebben mij te vaak teleurgesteld.. en mijn vriendje veeeeeeeeeeeeeeel minder vaak. Dus ik ga cker voor me vriendje..

Waarschuw beheerder
Lady-Anneliesss 28 maart 2004 15:52
vrienden moet je blijven houde..

ik haat het als mensen eerst vrienden, alleen nog maar oog hebben voor hun vriend of vriendin..

Zulke mensen laten je gewoon vallen

Ben het dus eens met haar:yes:
naaiers zijn dat hoor:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
duidelijk: vrienden
Waarschuw beheerder
Girls comes and go, friends are 4ever!!
Waarschuw beheerder
beetje verdelen he!!
Waarschuw beheerder
mijn vriend en een vriendin van mij mogen elkaar helemaal niet
maar ik kies dan toch echt voor mijn vriend

Waarschuw beheerder
vriendin gaat voor in mijn geval.. daar deel ik de rest van me leven mee als alles loopt zoals je verwacht he
..
dit was mijn mening

en dit was de reactie
Alleen ist jammer dat dat niet zovaak gebeurd,me vrienden zijn dus t belangrijkste

en hier mijn reactie op de reactie :P

in de 1e maand van een relatie ga je er ook nog niet van uit dat je er voor de rest van je leven aan vast zit.. ik bazeer mijn mening na 7,5 jaar ...
je weet nooit zeker wat er gebeurd maar als jij een huis koop ga jij er toch ook niet vanuit dat die na 2 maanden in elkaar stort..
het leven is een gok .... er is maar 1 ding zeker en dat is dat we allemaal een keer de kist in gaan ( of de oven ).. de 1 wat eerder als de ander..
ik heb t naar me zin met me wijfie.. ik weet wat ik aan haar heb en zij weet wat ze aan mij heb.. Ken met haar stappen , lachen,huilen en alles tegen zeggen en delen!! dus t is ook nog is me beste vriend ..
En ONZE vrienden zien we dagelijks .. tijden dat ik dagen door ging met onze vrienden zijn voorbij.. ja soms nog .. maar iedereen word ouder ook onze vrienden waarvan sommige vrijgezel !
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Vrienden zijn heel erg belangrijk, daar zou ik dus ook altijd tijd voor houden. Op het moment dat ik een vriendin krijg wordt dat wel ff wat minder dan als ik vrijgezel zou zijn.

Het valt allemaal goed te combineren hoor :)

Waarschuw beheerder
ik neem mijn dinnetje gewoon mee naar mn vrienden

niet altijd

maar wel af en toe

daarnaast stap ik met mjin vrienden en gaat mijn dinnetje mee, dus ik ken issue niet

Waarschuw beheerder
Ga dan toch voor mijn vrienden. Die zijn er namelijk altijd voor je, en accepteren je zoals je bent.

Je kan natuurlijk ook gewoon je meisie meenemen naar je vrienden, gaat het altijd beter.

:)

Waarschuw beheerder
Mijn vriendin gaat altijd voor. Zij is er voor altijd.

Je kan namelijk ook ruzie met je vrienden krijgen wat dat betreft is dat meestal nog meer variabel dan een relatie met je vriendin.

Waarschuw beheerder
meeste hier zijn veel te jong om zo onder de plak te zitten om "vriendin" te zeggen. Als je nou 25 + bent en je wilt echt serieus een gezin beginnen dan kan je voor je vriendin gaan kiezen, maar als je nu je vrienden al laat schieten heb je toch geen jeugd gehad, ga eerst leven en dinge meemaken :S
Waarschuw beheerder
donateur
Als je al moet kiezen tussen je vrienden en je vriendin of vriend, dan moet je bij jezelf eens afvragen of je relatie wel ok is, of je vrienden wel ok zijn %-)

Als je het goed doet, hoef je niet eens te kiezen, of jezelf die keuze voor te leggen of whatever
Waarschuw beheerder
die vrienden had je al van te voren en als de relatie goed gaat tussen beide hoef je niet te kiezen want je houd van beide!!(toch) :yes:

Waarschuw beheerder
Friends..
Waarschuw beheerder
Vrienden komen cker eerst..!
Waarschuw beheerder
In een goeie relatie hoef je niet te kiezen!! Laat je elkaar vrij erin is mijn mening. Tuurlijk kun je niet dagelijks bij je vrienden hangen maar als je dat ook wil is er iets fout in je relatie gewoon lekkere balans vinden. En zeker niet je vrienden in de steek laten!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad, je zou in princiepe niet hoeven te kiezen.

Maar als het écht moet zou ik voor mn vrienden kiezen..

Waarschuw beheerder
mijn vrienden.zij gaan voor alles. die bedriegen me tenminste niet :[
en ik hoef ook niet te kiezen, me vriendje zou gewoon op de 2e plaats komen te staan dus begin ik er ook maar niet aan :P

als ik in mijn omgeving kijk zijn er echt veel mensen die je "ineens" niet meer ziet, verschrikkelijk!! :bah: :no:

Artiest OLdStyLe
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger was hetmakkelijk me vrienden eerst maar nu ben ik daar toch wel van terug gekomen ik denk dat ergens in het midden het beste is. Want je heb "vrienden" en echt mensen die onvoorwaardelijk je steunen en van die laatste zijn der niet zoveel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Allebei net zoveel!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn vriend is ook mijn beste vriend. dus in mijn geval mijn relatie.

heb meer vrienden. maar ik kies toch voor mijn relatie want daar zit mijn toekomst in.

Waarschuw beheerder
in situaties dat en je vrienden en je vriend/vriendin je nodig heeft is het moeilijk kiezen
maar als je vrienden je nodig hebben (Steun)
en je vriend/vriendin wil dat je gewoon is langs komt lijkt het me makkelijke keus
andersom netzo
Waarschuw beheerder
Ik hoef helemaal niet te kiezen, zijn allebei net zo belangrijk en kunnen me ook allebei niet voor een keuze zetten. Ik doe wat ik zelf wil en niet wat me vrienden of me vriend wil.

Ik zal mijn vrienden niet boven mijn vriend kiezen en me vriend niet boven me vrienden.

Mijn vriend moet mijn keuze accepteren en dat moetn mijn vrienden ook anders zijn het geen vrienden en anders heb ik ook geen goede relatie!!!!!!!!

Ik heb dat probleem eigenlijk niet, voor ik een relatie kreeg met mijn vriend was hij al een van mijn beste vrienden!!! en dat is die nog steeds.

zodat we ook de zelfde vrienden groep hebben dus mijn vrienden zijn ook zijn vrienden.

Dit is trouwens ook wel eens minder leuk omdat je dan ook echt meestal samen stappen gaat en zo omdat je de zelfde vrienden hebt en ook al had voor de relatie!!!!!

maar dat weet je van te voren als je met je beste vriend een relatie begint:D

Waarschuw beheerder
donateur
Stel dat ik weer een vriend zou hebben, dan gaat er niemand bovenaan staan.. Ze zijn dan allemaal even belangrijk voor me.

Je moet niet je vrienden laten vallen voor die ene, want als het straks over is, dan heb je dus helemaal niemand meer..

Echte vrienden zijn er voor je, altijd!

Waarschuw beheerder
Nice Reply Passoa Chicka (Y)

Waarschuw beheerder
Ik ga voor mijn vriend:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
aandacht delen :lief:
Waarschuw beheerder
combinere maar je moet never je vriende late vallen die zijn uiteindelijk toch altijd voor je

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je het allebei wel kan combinere, miss lullig maar me vriend is het belangrijkste maar me vrienden zijn ook wel erg belangrijk dus. En het valt goed te combineren!! :D
Waarschuw beheerder
nou koetia als dat ene wat je zeg van bedriegen op mij slaat dan weet ik in ieder geval waarom je boos ben maar ik kan je zeggen dat het alleen maar lulkoek is wat je hoord ik ben namelijk nooit vreemd gegaan maar jah het is maar wat je wil geloven
Waarschuw beheerder
Geen van beide.

Heb een ding geleerd de afgelopen jaren en dat is dat IK op de eerste plaats kom.

En IK kies ervoor niet met mense om te gaan die me tot zulke keuzes zouden dwingen.

Ik heb mn eigen leven, mn eigen vrienden en als ik were verliefd zou worden en een relatie begin dan moet diegene dat maar accepteren. En mn omgeving moet maar fijn acceptere dat ik dan ook dingen met mn vriend(in) zal doen.

Simpel zat.

Waarschuw beheerder
Dat probleem heeft mijn vriend ook..
Die verdeeld zijn tijd niet zo goed vind ik dan..:no:

jongens trekken over het algemeen wel heel veel met hun vrienden op vind ik..

ik vind dat je je tijd eerlijk moet verdelen..

Waarschuw beheerder
als ik een vriend heb wil ik ook 2 of 3 keer in de week me vriendinnen zien en als het dat niet goed vind heeft hij een probleem zou me vrienden nooit laten vallen voor een jongen, want die bezeiken je toch allemaal.

Waarschuw beheerder
donateur
vrienden zijn belangrijker vind ik! vooral als je nog maar net verkering heb! en ook al heb je langer verkering, je moet altijd genoeg tijd doorbrenge met je maten! dat vind ik dan he! :D

Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in, maar ik vind ze toch allebei even belangrijker ik verkies niemand boven elkaar haha :D haha :D

Waarschuw beheerder
donateur
;)

Waarschuw beheerder
:yes: Ja toch allebei net zo Belangrijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij gaan me vrienden voor mijn vriend.

Ik ben ooit een keer zo stom gweest om al mijn vrienden te laten vallen voor mijn (toenmalige) vriend. DOM!!!

Doe ik dus nooit meer, als ik ooit weer zou moeten kiezen dan is het voor mij heel simpel, dan kan me vriendje dus lekker optyfen :D

Waarschuw beheerder
vrienden natuurlijk, die blijven ook als het uitgaat nog

Waarschuw beheerder
Ik kijk wel wat ik op dat moment belangrijker vind!

:-)
Waarschuw beheerder
VRIENDEN!!! ECHT 100% maar da wil nie zegguh dat me vriend niet belangrijk is!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat ligt eraan hoe ver je in de relatie bent uiteraard:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ma ik zal iig nooit me vrienden laten vallen voor me vriendin,
zo'n ''vriend'' had k ma die zie ik noooooit meer:(

Waarschuw beheerder
Als je vrienden je vriendin niet accepteren of goedkeuren, dan zijn het niet echt goede vrienden of wel..... in andere gevallen kan je het toch prima combineren.

Waarschuw beheerder
Beide..
Waarschuw beheerder
donateur
Zodra mensen mij dwingen om te kiezen is voor mij de keus al gemaakt

Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij stampertje
Zodra mensne me dwingen, dan is inderdaad snel de keuze gemaakt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vrienden kunnen wel effe wachten!!!!