vriendin gaat voor in mijn geval.. daar deel ik de rest van me leven mee als alles loopt zoals je verwacht he
..
dit was mijn mening
en dit was de reactie
Alleen ist jammer dat dat niet zovaak gebeurd,me vrienden zijn dus t belangrijkste
en hier mijn reactie op de reactie
in de 1e maand van een relatie ga je er ook nog niet van uit dat je er voor de rest van je leven aan vast zit.. ik bazeer mijn mening na 7,5 jaar ...
je weet nooit zeker wat er gebeurd maar als jij een huis koop ga jij er toch ook niet vanuit dat die na 2 maanden in elkaar stort..
het leven is een gok .... er is maar 1 ding zeker en dat is dat we allemaal een keer de kist in gaan ( of de oven ).. de 1 wat eerder als de ander..
ik heb t naar me zin met me wijfie.. ik weet wat ik aan haar heb en zij weet wat ze aan mij heb.. Ken met haar stappen , lachen,huilen en alles tegen zeggen en delen!! dus t is ook nog is me beste vriend ..
En ONZE vrienden zien we dagelijks .. tijden dat ik dagen door ging met onze vrienden zijn voorbij.. ja soms nog .. maar iedereen word ouder ook onze vrienden waarvan sommige vrijgezel !