Partyflock

Forumonderwerp · 668118
Waarschuw beheerder
He mensen wat vinden jullie..als je een relatie hebt..wie komt er dan op de eerste plaats..je vriendin/vriend of je maatjes? En aan wie besteed je dus de meeste tijd?

Waarschuw beheerder
zo iemand noem ik geen echte vrieend

Waarschuw beheerder
vrienden zijn voor het leven!

en vriend/vriendin is meestal maar voor even
Waarschuw beheerder
ja wat een loze vraag je vrienden natuurlijk maar als je goede vrienden hebt nemen die je meisje mee in de groep
Waarschuw beheerder
idd x ception maar wat moet je ermee
voor mij is het moeilijk om weer te
doen of alles koek en ei is!!!

Waarschuw beheerder
vrienden!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zeg altijd maar zo: "Met Echte vrienden zal het niet snel uitgaan, die kans loop je bij je vriendin wel", Dus duidelijk VRIENDEN ja!!! :yes:

Waarschuw beheerder
Echt wel beide, vrienden zijn heel belangrijk, maar mn vriend ook...als je een vriend krijgt verandert er gwoon veel,moest daar int begin wel aan wennen, maar alles komt goed...en tis btw ook wel een leuke instelling dat je een vriendin/vriend neemt voor 'even'....vriendschap kan net zo goed over gaan...

Waarschuw beheerder
Je vrienden

een vriend/vriendin komt en gaat

je vrienden zijn voor het leven!

Waarschuw beheerder
ik vind t toch heel vaag dat vrienden belangrijker zijn. Ik zou het echt niet op prijs stellen in een relatie dat ie zn maatjes belangrijker vind dan mij, dat wil toch niet zeggen dat ie zn vrienden moet laten vallen...je hebt ook zoiets als elkaar een btje vrij laten :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze staan bij mij allebei op nummer 1!!!!
Ik zou niet zonder mijn vrienden kunnen maar ook niet zonder mijn schatje... Gewoon samen,(eerst je vriendje laten keuren door je vrienden) en als t niet gaat dan kies ik voor mijn vrienden maar gelukkig gaat t heel goed!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Je vrienden

een vriend/vriendin komt en gaat

je vrienden zijn voor het leven!

Ik heb dat juist andersom.
Mijn vriend is juist de enige van wie ik echt zeker weet dat hij voor het leven is...
Waarschuw beheerder
Kijk gupcore dat vind ik ook als je met zo`n instelling aan een relatie begint van komt en gaat dan zit t toch ook niet goed...en vrienden heb je vaak ook niet voor t leven want als die een vaste lange relatie hebben kiezen ze uiteindelijk ook voor hun vriendin...zo gaat iedereen zn eigen weg...je hoeft je vrienden niet in de steek te laten..maar t het is irritant als je een vriend hebt waar je weinig tijd mee samen hebt en het idee hebt dat je ook verkering hebt met zn vrienden...ik vind uiteindelijk dat als je lang een relatie hebt dat je dan toch meer tijd met je vriendin door brengt en dat je vrienden daar begrip voor moeten hebben

Waarschuw beheerder
50/50 zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk gupcore dat vind ik ook als je met zo`n instelling aan een relatie begint van komt en gaat dan zit t toch ook niet goed...en vrienden heb je vaak ook niet voor t leven want als die een vaste lange relatie hebben kiezen ze uiteindelijk ook voor hun vriendin...zo gaat iedereen zn eigen weg...je hoeft je vrienden niet in de steek te laten..maar t het is irritant als je een vriend hebt waar je weinig tijd mee samen hebt en het idee hebt dat je ook verkering hebt met zn vrienden...ik vind uiteindelijk dat als je lang een relatie hebt dat je dan toch meer tijd met je vriendin door brengt en dat je vrienden daar begrip voor moeten hebben

Mee eens (Y) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan het prima combineren!
Waarschuw beheerder
100% Me Vrienden !!!!!!

Waarschuw beheerder
kep voor me vriend oa gekozen, stom had ik nooit moeten doen,
ben wat vrienden kwijt, niet allemaal, niet echte vrienden zeg maar en vriend raak ik ook wel kwijt...
Waarschuw beheerder
ik vind beide erg belangrijk. als je relatie echt serieus is dan besteed je wat meer aandacht aan je vriend/vriendin, maar je moet nooit je vrienden laten vallen. maar denk dat je ervan uit gaat dat beide voor "eeuwig" zijn....maar in sommige situaties leer je kennen aan wie je wat hebt.
Waarschuw beheerder
Ben het wel met {LOB} eens. Vrienden/vriendinnen zijn voor het leven en meestal je vriendje/vriendinnetje niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zoals mijn oma altijd zei: "vrienden heb je voor het leven een vriendin is maar voor even"

Waarschuw beheerder
Ik stel iedereen gelijk,maar het ene moment kies ik liever voor mijn vrienden en dan weer voor mijn vriend, ligt aan de situatie.
Tog ben ik liever heel de tijd bij mijn vriend,dan met mijn vrienden.
Maar dat komt dan ook omdat ik mezelf meer bij mijn vriend op mijn gemak voel en hij me totaal accepteerd zoals ik ben, mijn vrienden die willen nog weleens zeiken of willen alleen maar blowen :frusty:
Waarschuw beheerder
wat mister peach zegt....vrienden heb je voor het leven....relaties kunnen altijd breken!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Vriend:yes: Maar me vrienden staan maar een heel klein stukje lager hoor;)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat een vriendin op een gegeven moment (iets) belangrijker wordt, maar verwaarloos je vrienden niet.
Combineer het want het is allebij erg belangrijk.

Waarschuw beheerder
Niet moeilijk doen, gewoon combineren :)

Waarschuw beheerder
Hmmm...k geef me vriendjuh wel de meeste aand8!

Maar k moet nu wel me best doen om me vriendinnetjes bij te houden! :S

Dus GOED combineren ja!! :)
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
Zou mn vriendin wel het meeste aandacht geven. Maar ik moet ook nog tijd hebben voor mn maten. Maar nog mooier is gewoon dat mn maten ook haar maten worden zeg maar... :P

Waarschuw beheerder
mijn vriend is ook al heel wat jaren een helegoeie vriend van me geweest voor we wat kregen dus hij gaat gewoon voor!hij is 1 van mijn beste vrienden dus...

Waarschuw beheerder
niet dat ik mijn vriendinnen vergeet hoor!maar die zijn niet zo moeilijk daarin net als ik...

Waarschuw beheerder
Het liefst en-en. Gaat dat niet dan gaan me vrienden voor !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat het samen moet gaan...

Sommige momenten deel je natuurlijk met je vriend(in), maar er zijn ook momenten die je liever met je vrienden deelt.

Als je goede vrienden hebt, dan zullen ze wel begrijpen dat in sommige gevallen je vriend(in) voor gaat...

En als je een goede relatie hebt, dan hoort je vriend(in) ook te begrijpen dat je je vrienden ook niet kan "verwaarlozen" nu je een relatie hebt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal per situatie afhangen. Want beiden zijn erg belangrijk!
Waarschuw beheerder
Ik vind vrienden heus wel belangrijk, maar mijn vriendin staat toch egt wel op de eerste plaats en ik vind het logisch dat als je echt van je partner houdt en helemaal voor haar wil gaan dat je dus ook meer tijd, energie en liefde in haar steekt en dat doe ik dus ook bij m'n meissie :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
aan beide evenveel tijd besteden,je vrienden waren er al,zij komt er bij,mag ze mijn vrienden niet,heeft ze pech,ik moet/zal haar vrienden ook moeten accepteren,die had zij ook al voor mij dus...
vriendschap is de basis van je relatie.

Waarschuw beheerder
Ik vind zolang je lekker jong bent, je genoeg tijd met je vriende door moet brenge!! Maar kvind niet dat je je relatie moet verwaarlozen voor je vrienden!!

Met je vriend/vriendin ga je toch verder het leven in (sommige dan;))!! Je moet mekaar daar ook goed genoeg voor kenne!! Ma je moet je vrienden nooit en te nimmer laten vallen voor je vriendin!!

En kgeef Little Dreamer gelijk... Als je mekaar alleen maar in t weekend kunt zien, vind k dat je dan wat meer tijd voor je vriend/vriendin moet hebbe!! En je maten moete dat maar begrijpen respecteren en als ze dat niet doen dan zijn het geen echte maatjes....

(K)
Waarschuw beheerder
Toevallig zei een maat van me net het volgende...Bro's4Ho's :)
Zou mijn vrienden nooit opgeven, en dat kan ook nooit de bedoeling zijn. Maar ik heb geen vrienden, want vrienden kosten geld :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het samen moet gaan...

zekers...
Waarschuw beheerder
een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt!! Je vriendin of vriend is iemand die niet alles hoeft te weten en dan zo van je blijft houden!!
Waarschuw beheerder
Dat vind ik een vage theorie shockwave...je vriendin is toch ook je maatje en waarom zou die niet alles hoeven weten...betekent dat je mag liegen tegen je vriendin? Dat mag je me toch eens uitleggen....

Waarschuw beheerder
vriendjes komen en gaan...
vriendinnen zijn er voor altijd!
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden en vriend kunnen best samengaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een prima balans zal gevonden moeten worden.

Waarschuw beheerder
vrienden...
Waarschuw beheerder
donateur
vrienden hebben mij te vaak teleurgesteld.. en mijn vriendje veeeeeeeeeeeeeeel minder vaak. Dus ik ga cker voor me vriendje..

Waarschuw beheerder
Lady-Anneliesss 28 maart 2004 15:52
vrienden moet je blijven houde..

ik haat het als mensen eerst vrienden, alleen nog maar oog hebben voor hun vriend of vriendin..

Zulke mensen laten je gewoon vallen

Ben het dus eens met haar:yes:
naaiers zijn dat hoor:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
duidelijk: vrienden
Waarschuw beheerder
Girls comes and go, friends are 4ever!!