bij de eeste feesten waar ik kom is word niet zon mediaspektakel van gemaakt als van sensation!! voor sensation zie je x-tallen reclames erover en na sensation staan ook alle tijdschriften er vol mee!!
en ook zie en hoor je dat de de gemiddelde leeftijd laag ligt!!( heb ik gehoord)
en feesten waar ik ben geweest word echt niet zoveel over gepraat in de media en onder de jongeren!!
en ook zie en hoor je dat de de gemiddelde leeftijd laag ligt!!( heb ik gehoord)
en feesten waar ik ben geweest word echt niet zoveel over gepraat in de media en onder de jongeren!!
je hbt kleine feesten en je hebt grote feesten, grote feesten hebben een groter budget kunnen meer reclame maken en moeten ook duizende kaarten verkopen....Dus volgens jullie meteen commercieel??
kleinere feesten zijn meer regionaal en minder kaarten kleiner budget etc etc...
Hoewel ik feesten die gesponsord worden door tmf ook niet alles vind hoor...
kleinere feesten zijn meer regionaal en minder kaarten kleiner budget etc etc...
Hoewel ik feesten die gesponsord worden door tmf ook niet alles vind hoor...
Maar Lefty je hebt wel gelijk 
Ik ben zelf ook niet echt een voorstander van die grote commerciele feesten... ik pak er 1 a 2 per jaar mee.
Het is gewoon af en toe wel ff leuk om met een stel naar zo'n big ass feest te gaan. Keer wat anders, voor de muziek ga ik trouwens ook niet, gewoon voor alles eromheen.
Ik ben zelf ook niet echt een voorstander van die grote commerciele feesten... ik pak er 1 a 2 per jaar mee.
Het is gewoon af en toe wel ff leuk om met een stel naar zo'n big ass feest te gaan. Keer wat anders, voor de muziek ga ik trouwens ook niet, gewoon voor alles eromheen.
Strichnine---> Hoal oe bek, verrekte niksnut! 
ALLES wat OVERAL vandaan komt is met dollartekens in de ogen gepland. Overal commercie, je kunt er echt niet meer voor weglopen. Heeft toch geen zin.
alles wat bij de q-dance en id&t vandaan komt is alleen met dollar tekens in de ogen gepland.
ALLES wat OVERAL vandaan komt is met dollartekens in de ogen gepland. Overal commercie, je kunt er echt niet meer voor weglopen. Heeft toch geen zin.
laatste aanpassing
White vind ik verassend genoeg vrij okee... PvD, Kleinenberg, Van Bellen, best okee namen in de desbetreffende genres.. Zit zelf natuurlijk op AWFS maar vind het niet echt slecht hoor..
Black vind ik bagger!!! Alleen maar hardstyle en hardcore?
Hou de herinnering van Sensation 1 maar in mijn achterhoofd...
Black vind ik bagger!!! Alleen maar hardstyle en hardcore?
Hou de herinnering van Sensation 1 maar in mijn achterhoofd...
De line-up voor Sensation White en Sensation Black is door ID&T in hun magazine bekend gemaakt.
Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen
Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods
- Yoji Biohemanika
- Luna
- Megamix
- The Darkraver
- Pavo
- Promo
Voorgaande jaren programmeerde ID&T nog enkele techno DJ's voor de Black editions, maar dit jaar is gekozen voor een line-up louter bestaande uit hardstyle en hardcore dj's. Sensation White lijkt dit jaar wat meer gericht op de club kant, gezien het feit dat Paul van Dyk de enige trance DJ is.
De voorverkoop begint op 24 april. Ook dit jaar zijn er weer 1000 special treatment-tickets verkrijgbaar bij de Free Record Shop in de Kalverstraat, vanaf 8:00 uur tot 9:00 uur. Kaarten zullen 57,25 euro kosten en een combi-ticket heb je voor 100,25 euro.
(Bron: ID&T / Clubcharts)
Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen
Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods
- Yoji Biohemanika
- Luna
- Megamix
- The Darkraver
- Pavo
- Promo
Voorgaande jaren programmeerde ID&T nog enkele techno DJ's voor de Black editions, maar dit jaar is gekozen voor een line-up louter bestaande uit hardstyle en hardcore dj's. Sensation White lijkt dit jaar wat meer gericht op de club kant, gezien het feit dat Paul van Dyk de enige trance DJ is.
De voorverkoop begint op 24 april. Ook dit jaar zijn er weer 1000 special treatment-tickets verkrijgbaar bij de Free Record Shop in de Kalverstraat, vanaf 8:00 uur tot 9:00 uur. Kaarten zullen 57,25 euro kosten en een combi-ticket heb je voor 100,25 euro.
(Bron: ID&T / Clubcharts)
O.J 24 maart 2004 21:14
black is juist voor hard trance, hardstyle, hardcore en white voor trance techno en club enzo en black vind ik een veel btere line up dan voorig jaar toen was ut gewoon bagger
black is juist voor hard trance, hardstyle, hardcore en white voor trance techno en club enzo en black vind ik een veel btere line up dan voorig jaar toen was ut gewoon bagger
Hahaha, LOL!
Getuige het feit dat techno de voorgaande 2 jaren op Sensation Black geprogrammeerd stond zul je wel gelijk hebben...