Partyflock

Forumonderwerp · 667241
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
o.a. Darkraver en Promo zullen er dit maal bij wezen.

Gaat de goeie kant op (y)

Artiest Balbasaur
Darkraver (n)
Promo (y)

blaat niet zo B.A.L.
darkraver(n)
promo(n)

conclusie nog steeds een kut feest

darkraver (N)
promo (N)

conclusie nog steeds een kut feest

uhm nou lijkt mij wel koel, alleen nu verwachten de mensen een act zoals die van de dark raver...nu is de verassing eraf...

maar ik ga toch

Werkzaam bij Full Forzes
commercieel kutfeest!!!
:x goede kant op met die 2 :s

commercieel kutfeest!!!

(y)

mwah wat is niet commercieel tegenwoordig...

noem ze maar....

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Nooit geweest en zal er ook nooit naartoe gaan :D

Heel misschien als er een techno-Sensation komt ;)
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO nee he
commercieel kutfeest!!!

:respect:

bij de eeste feesten waar ik kom is word niet zon mediaspektakel van gemaakt als van sensation!! voor sensation zie je x-tallen reclames erover en na sensation staan ook alle tijdschriften er vol mee!!
en ook zie en hoor je dat de de gemiddelde leeftijd laag ligt!!( heb ik gehoord)

en feesten waar ik ben geweest word echt niet zoveel over gepraat in de media en onder de jongeren!!

dus lefty.......... ik vind niet dat je gelijk hebt dat de meeste feesten commercieel zijn!!

He eh, Doffe

Gefeliciteerd (Y)

;P

Groningen en Emmen is net ver zat voor mij...

Ennuh Mastermadness jij hebt ook vergelijkbare feestjes in je lijst staan hoor: Defqon 1 is ook van het zelfde caliber...
bwehehehe zulke reacties verwacht je nou niet he.

maar Defqon1 is :kwijl: :yes:

Sensation = :kots: :yes:

je hbt kleine feesten en je hebt grote feesten, grote feesten hebben een groter budget kunnen meer reclame maken en moeten ook duizende kaarten verkopen....Dus volgens jullie meteen commercieel??

kleinere feesten zijn meer regionaal en minder kaarten kleiner budget etc etc...

Hoewel ik feesten die gesponsord worden door tmf ook niet alles vind hoor...
Vind het gewoon jammer dat Promo nu ook op dit :bah: feest staat :cry: en Sensation is toch geen hardcore-feest:[

Defqon1 is toch nog steeds geen 60euro:)
Maar Lefty je hebt wel gelijk (y)

Ik ben zelf ook niet echt een voorstander van die grote commerciele feesten... ik pak er 1 a 2 per jaar mee.
Het is gewoon af en toe wel ff leuk om met een stel naar zo'n big ass feest te gaan. Keer wat anders, voor de muziek ga ik trouwens ook niet, gewoon voor alles eromheen.
2 Lefty: ;p

Wat ik probeer te zeggen is dat men gewoon wat vaker naar kleinere feesten moet gaan, staan vaak goeie dj's, sfeer is beter, kost meestel een euro of 15-20 en je hebt een super avond :D

ben ik het zeer zeker mee eens..kleinere feesten zijn goedkoper en hebben ook top dj's en hebben vaak nog meer sfeer...maar een groot feest vind ik ook wat hebben...dus het heeft bijde voor en nadelen...
Ben ik het ook mee eens. Maar wat ik zeg, als je dan 1 of 2 keer naar een big one gaat is het wel leuk. Keer wat anders als illegale feesten in een schuur ;)
Zijn we het mooi met elkaar eens ;) (y)
:| Das weer ff wennen. Dat er mensen met elkaar eens zijn op een PF forum :bier:

goed waar gaan we nu bier drinken om het eens zijn te vieren?? :bier:
hmmm, eens ff denken. Het moet wel klein en niet commercieel zijn ;-)

kijk wij mannen kunnen dat, vrouwen daarentegen, kunnen het moeilijk eens worden...

misschien een topic waard, waarom mannen het wel kunnen en vrouwen niet...;)

@Thijs: LOL :D
Dat topic durf ik niet te openen :D
alles wat bij de q-dance en id&t vandaan komt is alleen met dollar tekens in de ogen gepland.
Andere feesten vele malen minder.
Het beste kun je gewoon in het buitenland feesten.

Thijzzz ga draaien hoer ;P

op 10 sites hetzelfde topic openen hoe durf je ;P
hier de complete line-up,

White: Brian S // Sander kleinenberg // Benjamin Bates // Megamix // Paul van Dijk // Erick Morillo // Joost van Bellen

Black : Marcel Woods // Yoji Biomehanika // Luna // Megamix // The Darkraver // Pavo // Promo
laatste aanpassing
Strichnine---> Hoal oe bek, verrekte niksnut! :D

alles wat bij de q-dance en id&t vandaan komt is alleen met dollar tekens in de ogen gepland.

ALLES wat OVERAL vandaan komt is met dollartekens in de ogen gepland. Overal commercie, je kunt er echt niet meer voor weglopen. Heeft toch geen zin.
laatste aanpassing

Thijzzz...

ALLES wat OVERAL vandaan komt is met dollartekens in de ogen gepland. Overal commercie, je kunt er echt niet meer voor weglopen. Heeft toch geen zin.

Ik d8 dat je beter wist :gaap:
Strichine ---> ben je dik ofzo?

voor jou is het:
Men. Hardcore Slet

hehe maar ok ff weer on topic, omdat Thijzzz me op msn helemaal plat gooit met scheldwoorden o:)

Ik vind het vooruitgang :)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Geen techno op Sensation :|
White vind ik verassend genoeg vrij okee... PvD, Kleinenberg, Van Bellen, best okee namen in de desbetreffende genres.. Zit zelf natuurlijk op AWFS maar vind het niet echt slecht hoor..

Black vind ik bagger!!! Alleen maar hardstyle en hardcore? :bah: :bah: :bah:

Hou de herinnering van Sensation 1 maar in mijn achterhoofd... :respect:
T zal mij benieuwen of dit klopt ik geloof er vooralsnog niets van.
Vooral omdat er op black geen techno bij is,en vorig jaar de eerste helft techno was.
Wacht liever af todat t bekend gemaakt wordt op de site

Hmmm ik vind het eerlijk gezegt niet eens zo'n raar plan: promo op sensation :jaja:
black is juist voor hard trance, hardstyle, hardcore en white voor trance techno en club enzo en black vind ik een veel btere line up dan voorig jaar toen was ut gewoon bagger
black vind ik een veel btere line up dan voorig jaar toen was ut gewoon bagger

Helemaal met je eens :D:D
De line-up voor Sensation White en Sensation Black is door ID&T in hun magazine bekend gemaakt.

Sensation White 03-07-2004
- Brian S
- Sander Kleinenberg
- Benjamin Bates
- Megamix
- Paul van Dyk
- Erick Morillo
- Joost van Bellen

Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods
- Yoji Biohemanika
- Luna
- Megamix
- The Darkraver
- Pavo
- Promo

Voorgaande jaren programmeerde ID&T nog enkele techno DJ's voor de Black editions, maar dit jaar is gekozen voor een line-up louter bestaande uit hardstyle en hardcore dj's. Sensation White lijkt dit jaar wat meer gericht op de club kant, gezien het feit dat Paul van Dyk de enige trance DJ is.

De voorverkoop begint op 24 april. Ook dit jaar zijn er weer 1000 special treatment-tickets verkrijgbaar bij de Free Record Shop in de Kalverstraat, vanaf 8:00 uur tot 9:00 uur. Kaarten zullen 57,25 euro kosten en een combi-ticket heb je voor 100,25 euro.

(Bron: ID&T / Clubcharts)
White lijkt me niks, op PvD na dan.
Black ziet er aanlokkelijk uit.
O.J 24 maart 2004 21:14
black is juist voor hard trance, hardstyle, hardcore en white voor trance techno en club enzo en black vind ik een veel btere line up dan voorig jaar toen was ut gewoon bagger

Hahaha, LOL! :D

Getuige het feit dat techno de voorgaande 2 jaren op Sensation Black geprogrammeerd stond zul je wel gelijk hebben... :P ;)

Waar is de line-up van Sensation Gold :x