1 volger · 21566x bekeken
donateur
Whahahaha mijn eerste feestje was I Love Trance in oktober 2001.
Ik vond het feestje zelf weinig aan, omdat ik helemaal niet van trance hou, maar kwam er snel achter dat ik feesten erg leuk vind! Vooral nadat het uitging met me ex, waardoor ik in ene veeeeel meer vrijheid kreeg!
Nu al 82 feestjes gehad
Ik vond het feestje zelf weinig aan, omdat ik helemaal niet van trance hou, maar kwam er snel achter dat ik feesten erg leuk vind! Vooral nadat het uitging met me ex, waardoor ik in ene veeeeel meer vrijheid kreeg!
Nu al 82 feestjes gehad
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/551
THUNDERDOME 1999 THIALF
das eh 5 jaar geleden
time flies while having FUN!
kan me nog herrineren dat ik tegen mn ouders zei dat ik naar de plaatselijke discotheek ging toen gheheheh.
THUNDERDOME 1999 THIALF
das eh 5 jaar geleden
kan me nog herrineren dat ik tegen mn ouders zei dat ik naar de plaatselijke discotheek ging toen gheheheh.
laatste aanpassing
Mijn 1ste party was TE op Queensnight In Eindhoven 2000.
Toen mocht de muziek nog wel aan blijven als de deuren open gingen
.
Heb er nog goeie herinneringen aan zoals bv. die vliegende schotel als DJ Booth
.
Ben eigenlijk pas vanaf eind 2001 hardcore gaan luisteren.
Kende hardcore al langer (via mijn neef) maar vond er vroeger nix aan, was toen helemaal gek van
happy hardcore
.
En in die tijd was de terugval van de hardcore dus ben ik maar begonnen met trance te luisten (aangezien er ook geen happy meer werd uitgebracht).
Toen mocht de muziek nog wel aan blijven als de deuren open gingen
Heb er nog goeie herinneringen aan zoals bv. die vliegende schotel als DJ Booth
Ben eigenlijk pas vanaf eind 2001 hardcore gaan luisteren.
Kende hardcore al langer (via mijn neef) maar vond er vroeger nix aan, was toen helemaal gek van
En in die tijd was de terugval van de hardcore dus ben ik maar begonnen met trance te luisten (aangezien er ook geen happy meer werd uitgebracht).

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)