in '96 waren o.a de hardcore trauma feestjes in life palace in Gulpen, hele goede herinneringen aan
Mijn eerste echte feest was vorig jaar, QLimax Gelredome daarvoor ook vaak naar Dana / Luna etc. vaak in Leiden, maar Qlimax was toch iets heel anders daarna Hardbass en nu In Qontrol...ik zit nog in het prille begin van mijn feest-carriere
Mijn eerste feest was in ´97 "Global Hardcore Nation" in Antwerpen. Inderdaad compleet op nikes en in aussie en het was echt een topavond. Ik heb me nog nooit zo zwaar vermaakt.
FFWD Dance Parade "98 was de eerste, wel na wat kleinere locale feestjes
Mijn eerste grote indoor feest was Massive in de jaarbeurs.
Hehe dat was Impulz bijna 3 jaar gelede was wel leuk, kwas toen 15 en was natuurlijk super stoer niemand van me klasgenote mochte derheen maar ik wel iedereen jaloers hehe
Mijn laatste feest was Hardbass..!!! das nog kortgeleden dus.. K was best bang dat ik er niet in zou komen omdat k nog maar 17 ben maar alles ging goed en ik heb een geweldige avond/nacht gehad! op naar het volgende feesie!!
ik ben een nieuweling ... impulz indoor afgelopen december .... en ik dacht wat waarschijnlijk velen bij hun eerste feesie dachten: "Waarom ben ik in godsnaam niet eerder geweest."
trance energy 2003(februari) vond het toen helemaal geweldis, tot me feest erna shockers was en ik al1 nog maar hardstyle feesten wou bezoeken
Shockers 2003..... ga nog niet zo heel erg lang naar feesten