Partyflock

Forumonderwerp · 665912

mijn eerste feest was 2 jaar geleden met multigroove op koninginnennacht.
en vond het helemaal top!
wat was jou eerste feest en wat vond je er van!
laat ik gokken op 12 jaar geleden. plaatselijke feesttent: Dj's Bountyhunter, The Bounzer (nu heettie zo) en Berry

Innercity 2000
Dat was Megarave op de jaarwisseling van 98 naar 99. Vond het super! Anders was ik daarna waarschijnlijk ook niet meer gegaan he :p

Artiest Balbasaur
Denk hardhouse generation in the challenge...gelijk party verslaafd
Dat was de Loveparade in 2000.
in '96 waren o.a de hardcore trauma feestjes in life palace in Gulpen, hele goede herinneringen aan :yes: :D

Werkzaam bij Bar27
Mijn eerste echte feest was vorig jaar, QLimax Gelredome :) daarvoor ook vaak naar Dana / Luna etc. vaak in Leiden, maar Qlimax was toch iets heel anders :jaja: daarna Hardbass en nu In Qontrol...ik zit nog in het prille begin van mijn feest-carriere :D
Dat was de aller-eerste Nightmare in de Energiehallen..compleet op nikes en in aussie..

mijn eerst was hellbound met de beruchte jassenroof... in 95
laatste aanpassing
Mijn eerste feest was in ´97 "Global Hardcore Nation" in Antwerpen. Inderdaad compleet op nikes en in aussie en het was echt een topavond. Ik heb me nog nooit zo zwaar vermaakt. :kwijl:

FFWD Dance Parade "98 was de eerste, wel na wat kleinere locale feestjes
Mijn eerste grote indoor feest was Massive in de jaarbeurs.
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Trance Energy 2001

Leuke herinneringen aan over gehouden :P

Ik was mijn eerste feest niet mee..

sensation black vorig jaar...

Ik ook Global Hardcore Nation in Antwerpen. Met zo'n bus naar Antwerpen, werden we aan de kant gezet door de Belgische politie :s.

Was is oktober 1997 ofzow (damn, das al 6,5 jaar geleden...)
Mijn eerste feest was Hellraiser in 1994 in de sporthallen zuid. Was echt een geweldig feest en was meteen verkocht.
laatste aanpassing
innercity 2001!!! was meteen verslaafd aan feesten...:yes:

Mysteryland 2000 :yes:

Mijn allereerste feestje was : Thunderdome on tour.. In de Movies in Volendam.. in september 1995. :)
2 Turntable Tony: wat grappig. Ik ben toen ook in oktober geweest. Het was wel een bruut feestje he?
Mystery Land Indoor Utrecht 1997
en gelijk zo maf als een deur!

Eerste feestje is natuurlijk altijd bruut. Deze eze staat duidelijk in het geheugen gegrift jah...
Shockers 2002 :)

Was wel leuk feessie maar heb nou al genoeg betere feesten meegemaakt! 8)

me eerste kaartje had k voor Mysteryland '99 maar die was k kwijtgeraakt :S:S

Innercity 2000 was dus me eerste (Y)
Trance Energy 2001 - Thialf Heerenveen...

Was in die tijd vet (Y) ... Nu veel betere feesten meegemaakt :D

Shockers 2002

1e Trance Energy

Dat was fluid in de Effenaar in Einhoven,
gok dat het 1998 was.
Lady Aïda samen met Jeff Mills.
Was een top feestje....
Hehe dat was Impulz bijna 3 jaar gelede was wel leuk, kwas toen 15 en was natuurlijk super stoer niemand van me klasgenote mochte derheen maar ik wel:P iedereen jaloers hehe ;)
Mijn laatste feest was Hardbass..!!! das nog kortgeleden dus.. K was best bang dat ik er niet in zou komen omdat k nog maar 17 ben maar alles ging goed en ik heb een geweldige avond/nacht gehad! op naar het volgende feesie!! :bounce:
1e) 1995 :bloos: Hellbound in "The Fun". Gruwelijk!!! :respect: (waarna er nog velen volgden!!!)

2e) 1996 Ghosttown "Vechtsebanen"

3e) 1996 Digital Overdose "Sporthallen Zuid".
Gruwelijk!!! :respect: :dood: :respect:

4e) 1996 Nightmare in Rotterdam "Energiehal".
Gruwelijk!!! :respect: :dood: :respect:
laatste aanpassing
het is bij mij begonnen in Gulpen met enkele Hardcore Trauma's in '96, met Chosen Few op een keyboardje live, leuke feestjes dus...

Trance Energy '99
Was mooi, maar zeker nie 't beste feessie :D
thunderdome 97

Freakazoid, Leuk plaatje joh !!

Komt me bekend voor maar waarvan toch :vaag:

6 sept 1997 SPEEDRAZOR triavium nijmegen

Artiest Mandark
Dat was Lucifers Universal House Tour '92 in de Statenhal, met Gizmo en Thimbles.

En daarvoor nog een rits kleine feessies:D

Artiest SinSuline
innercity 2001 maar von t niet echt chill...
beschouw koninginnenacht 'I love hardhouse' in de item nog altijd als me eerste feesie...:xtc::d

Sensation black 2002. Vond er geen reet aan tot de laaste 2 uur, Dana.
hhaa sinds dien hardstyle :bounce:!!
ik ben een nieuweling ... impulz indoor afgelopen december .... en ik dacht wat waarschijnlijk velen bij hun eerste feesie dachten: "Waarom ben ik in godsnaam niet eerder geweest."

trance energy 2003(februari) vond het toen helemaal geweldis, tot me feest erna shockers was en ik al1 nog maar hardstyle feesten wou bezoeken :P

Werkzaam bij Rage-Online
Shockers 2003..... ga nog niet zo heel erg lang naar feesten :)
volgens mij was dat de vechtse banen
...lang geleden...!!!!:s
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
1 maart 2003, intenze, meteen helemaal geweldig :P
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
m'n eerste feest was :
gebruik je zoekfunctie!!!!

Mysteryland 1997 in Bussloo. ik was toen 16 en ik heb nog steeds het kaartje en een muntje! lief he
;-)