Partyflock

Forumonderwerp · 665611
Hebben jullie leuke/minder leuke ervaringen met paddo's, Rare dingen meegemaakt... Plaats hier je verhaaltjes...
Ben benieuwd...

[quote]KUTQUOTE[quote]

NIETMEERKUTQUOTE

:D
Ahhh paddo's zijn zalig :o)
je kunt ze opdrinken of op een pizza leggen.
Toch zalig om eens lekker op een andere wereld te zijn.Vooral s'nachts bij volle maan in een zwoele zomernacht bij het water met een stel vrienden is dit allersinds zeker de moeite om eens samen te doen.Je leerd elkaar wa beter kennen ;o)
Vissen is ook leuk en varen.Doe eens samen uitstappen en maak er een onvergetelijke dag van!

Pado's make me smile !!!
-> geniet maar flip met mate ;o)
Tip

Gelijk welke drug je neemt,
het gezelschap heeft er veel met te maken en de omgeving ook.
Zijn het allemaal vrolijke mensen dan zul je je ook vrolijk voelen maar zijn het pestkoppen dan ga je een slechte avond tegemoet.
Hoe beter je voelt ,hoe beter de trip,
in paddo's kun je niet zomaar blijven hangen.
Het ligt aan de omgeving,je persoonlijkheid en je gezelschap.Is alles rustig,aangenaam,plezierig enz dan is alles super!!!
Maar als je een persoon schrik aanjaagt dan kan die persoon die schrik behouden en zich erin opsluiten,zo groeid deze schrik en word het een groter probleem...

Wees lief en eerlijk tegenover elkaar ;o)
zo maak je gauw een leuke sfeer.
laatste aanpassing
zo vaag hoor die paddende stoelen!
Haha jah maar zo ontzettend leuk! :D
Maarja wat hierboven als staat geldt cker weten!
Je moet t niet met een te grote groep doen..
Ik deed t met nog 7 vrienden en ging allemaal heel goed, totdat er na ruim een uur dikke paniek uitbrak...

Heel vaag maar iedereen schreeuwde door elkaar om niks :S
2 jongens gingen gruwlijk fout of naar de kank hoe je t ook wil noemen dus die gingen met nog 2 ergens anders heen..

Ik bleef dus nog met 3 man over en heb toen egt de avond van me leven gehad :jaja:
Heerlijk gelopen en gespaced en gepraat over egt de vaaagste dingen :)
Maarja je moet je dr wel beetje goed op voorbereiden dan is het onwijs relaxt :)

Die avond was in het bos en denk nog steeds dat dat de beste locatie is waar je t ken doen! :jaja:

ga t morgen proberen, ik hou jullie op de hoogte... ik heb wel eens truffels gehad daar spacede ik m al behoorlijk van in combinatie met ander spul, dat wel.
maar morgen maar eens mexicaanse paddo's halen.
Hoor wel vaak van een Badtrip.. maar nog nooit echt een dodelijk voorval gehoord?
Iemand? ben namelijk wel benieuwd.
alleen nog maar goeie ervaringen mee gehad :yes: :vaag:
met een paar maten thee drinken,
en dan door ut dorp sjouwen..

Heb net gedroogde Hawaiaanse op, ik hou jullie op de hoogte (1e keer) lekker met een quarter pounder :p
haha geen slecht idee (Y)

Broodje shoarma doet t ook altijd wel goed :D
gewoon water opzetten,
versnipperde gedroogde paddo's dr inpleuren en in laten koken.
daarna door een zeef gooien en in kopjes gieten.
theezakje dr in, beetje suiker eventueel en drinken maar :d
en de rest door een bakkie cup a soup(y)

Moet ik ook maar weer eens gaan doen, paddo's :D

hmz, in het begin was het wel lachen, maar ik rookte er een :smoke: bij en werd supervaag! net alsof ik kortsluiting in mn hoofd had ofzo..
maar echt tof vond ik ze niet, volgende keer andere.
Ik ging niet echt lekker. We zaten in de duinen met z'n 5en
Ik moest alleen maar janken en was in paniek.
Kut zooi :[

ik heb afgelopen vrijdag in Centerparcs gepaddoot. We hadden columbiaanse paddo's. Met ze 5en 4 porties gegeten. Soepje van gezet. Damn!, echt zoooooo hard getript. Alleen maar gelachen, was echt een goede trip! :D
Afgelopen zaterdag beetje lopen zuipen was al aangeschoten.
en opeens dacht ik owwjahh ik heb nog paddo's thuis liggen. dus ik met een vriendin maar ff 7,50 pp opvreten.

Gingen we na een discotheek.. normaal wordt je gek van de drukte.. alleen nu viel het wel mee, heb me echt dood gelachen om de mensen daar.
shitt wat doen sommige mensen debiel zeg. en maar schik hebben. bleef maar doorlachen.
vet vage muziek, ik kon niet meer normaal dansen wheheh.

daarna na stad geweest na een kroeg maar daar was het echt tering druk. poeff ik snel na buiten. wou ik later terug want andere meisje waarmee ik had gegeten zat er nog. whehe maar was haar helemaal kwijt. tjahh wel jammer en vaag :S :D

maar was wel weer leuk. alleen veel mensen hebben me raar lopen aankijken.. me oog was 1 en al pupil.. hallowwww :D:D

heb een paar keer paddos op

was zwaar relaxt..!!!:D
Vertel... :P
ghehehehe paddo`s zijn wel supervet maar niet als je op hardcore 4 life bent en iedereen die je ziet hoort of voelt lijkt op een bigfoot ik kon niemand meer ui elkaar halen me vrienden zagen er ook allemaal het zelfde uit allemaal yetties
(MAAR FF EEN VRAAGJE WAT ZIJN DIE REEPJES DAN WAAR IEDEREEN HET OVER HEEFT?)maarja ik raad het je aan om het een keer te proberen maar neem niet te veel en zorg dat er altijd veel goede vrienden van je in de buurt zijn !!!!

Je lenzen uit je ogen halen terwijl je flink aan het trippen bent is geen aanrader. :P

Ik had het idee dat ik m'n ogen door heel me oogkas heen douwde en ze voelde nog is vloeibaar aan ook! :vaag:
Begin er niet meer aan. Dat die rommel legaal verkocht mag worden, gaat nergens over. Zag broodkruimels op tapijt aan voor beesten en werd daar redelijk schijt van moet ik zeggen.
die troep is echt smerig om naar binnen te krijgen...:nee:

maar goed als je wilt lachen moet je het zeker doen:D

heb het 1 keer gedaan en heb me de hele avond rot gelachen vond alles zo stom dat ik er om moest lachen

en als je loopt is het net alsof je zweeft
en alle hoofden zien er vet raar uit

maar 1 ding weet ik wel moet niet alleen wezen als ik paddo's gehad heb dan wordt ik gek denk ik:S

maar ja als ik soms andere mensen over hoor...... die denken dood te gaan, hele tijd huilen en in paniek zijn:S
laatste aanpassing

je moet het ook doen als je sterk in je schoenen staat.. tis echt gevaarlijk
er zijn ook verscheidene mensen die zelfmoord hebben gepleegd omdat ze een godse bad trip hadden.
ik vind ook dat het niet legaal verkocht mag worden..
maar het kan gewoon idd heeeeel leuk zijn:d
alsof je in legoland bent

2jaar geleeje gedaan..en badtrip :s lag op mijn bed..en de stofzuiger = schildpad
boom (bladeren) = tijgers
mijn moeder = trol
en 'n vriendin = kabouter
nu ik er 8teraf overna denk best grappig..

Paddo's zijn echt vet, lekker 20.000 verhalen door elkaar vertellen blablabla, gaat helemaal nergens over. Geweldig! 8)8)8)

maar willet eik nog wel xtje doen op un relaxte zomerdag int bos ofsoo :bounce:
:yes: zeer goeie ervaring mee....
op nuchtere maag,in vertrouwde omgeving en mensen en goeie film huren.
de avond van je leven!!!!!
Zeer belangrijk; je moet echt wel goed in je vel zitten op dat moment, heb genoeg mensen gezien die het in een kut bui deden en helemaal begonnen te flippen.
hou dr rekening mee dat je een deurtje open trapt en t duurt wel weer ff voordat ie dicht zit. :)
(K)

Heb het 3x genomen, de eerste 2x was echt super. Met een stel vrienden paddo's gegeten en een superavond gehad. Wat je dan allemaal wel niet ziet, geweldig.

De 3e keer en tevens mijn laatste was echt eng. Ik was al niet in een hele goede bui en dat is funest als je paddo's gaat nemen. We hadden er thee van gezet en het feest kon beginnen. Toen het begon te werken zag ik allemaal vreemde verschijningen op de gordijnen. Op zich vond ik het tot zover nog leuk, maar op een gegeven moment kreeg ik wat onenigheid met een vriend over de muziek die op dat moment opstond, normaal maakt je dat geen flikker uit maar op dat moment ging het zo in mijn kop zitten,ik zei opeens geen woord meer tegen mijn vrienden. Op een gegeven moment zei ik dat ik naarboven ging (we zaten nl. bij mij thuis)Het was toen nog behoorlijk vroeg en mijn vrienden vroegen zich af wat er aan de hand was. Op weg naarboven werd het bij elke trede moeilijker om me te concentreren, het werd gewoon zwart voor mijn ogen. Toen ik bijna bij mijn bed was zakte ik in elkaar. Ik werd bang en kreeg allemaal enge gedachtes, ik wou door het raam springen. Een vriend van me die had me horen vallen was naar boven gegaan. Ik lag in tranen op de grond. Hij heeft me drinken gegeven en een paar nifjes coke in mijn neus gedouwd. Daarna kwam ik langzaam weer bij mijn positieven. Je kunt wel begrijpen dat ik dus nooit meer paddo's neem.
K gaat t vrijdag maar s ff proberen... Wat k erover hoor is 99% positief dus :D

deze week naar centreparks ff pado-en, lijkt me wel kicken

hopelijk helemaal van de wereld, film kijken, muziek aan en spacen maar :D
ik vindt het onwijs tof, maar niet
tevreten, truffels is een aanrader
die zijn lekkerder en zijn net zo
gek als paddo,s :P
Ja truffels gaan wij volgende keer ook proberen, schijnt idd nog leuker te zijn als paddooos...
zelf vind ik paddoos heerlijk..(tenminste het effect dan het eten niet)
maandje geleden gedaan en deze week weer..
maar t effect was vreemdgenoeg nog ff hard!
heb het nu al 4 of 5 keer gedaan
en elke keer was vettt!!
lachen gieren brullen hehe;-)

Is idd helemaal te gek, maar het is toch wel handig als je jezelf ff goed laat informeren door de smartshoppaddoverkoper/ster.

Gewoon de eerste keer niet te veel nemen.
Ik kreeg de eerste keer het advies om net ff minder dan een portie te nemen. Beetje zoetigheid achter de hand houden. AA-tjes of andere energie drankjes doen het altijd wel gunstig.

Beetje vertrouwde omgeving en een paar bekenden erbij en op de NUCHTERE maag, dan komt alles wel goed.

Mocht het nu voor je gevoel een beetje uit beginnen te werken, gewoon ff een jointje opsteken, dan komt de trip weer perfect terug.
Vooraf blowen werkt niet, komt het effect niet ten goede.

Ik vind het zelf een van de betere ervaringen, ik ga met ongeveer een portie helemaal uit mijn dak.

Lang leve de natuur!!!! (en de chemicaliën)
laatste aanpassing
tis inderderdaad goor om te bikken, maarja daarna kom je zeker wel in je eigen wereldje.
Prachtig hoe je alles dan ziet!.
maar heb er al veel anderen verkeerd op zien gaan en het doodsbenauwd kregen en paniekaanvallen dus het ligt er maar net aan hoe je je voelt van te voren en of je zelf wel in een goede bui bent. zoniet of je twijelt zal ik et niet doen geloof me!
Zo heb die truffels gelijk maar uitgeprobeerd
k vind ze egt 10keer beter als paddoos:D

(kan ook komen omdat t gewoon de 1e keer was)

me moppie en ik werden gewoon 1 persoon
vet mooi getript:D:D

alles was intenser dan bij paddoos
Als je paddos haalt heb je gegarandeerd een avond dikke lol.
wij maken er altijd thee van, en dan opdrinken met een lekker aardbei smaakje :D

heb het nu 3x gedaan en waarschijnlijk dit weekend weer... ben het wel eens van plan geweest om tijdens de trip hier verslag te doen, maar het is me nog niet gelukt :( als iemand anders het eens een x wil proberen zou zeker wel lachen zijn.

als ik er de volgende x aan denk breng ik hier live verslag uit van de ervaringen :D

Ik heb het nu ongeveer 10 keer gedaan die paddos eten maar de laatste 2 a 3 keer bevielen me niet goed.
In het begin van de avond niks aan de hand maar naarmate het later word krijg ik last van schokken/flitsen door mn lichaam en hoofd, heel vreemd en absoluut niet fijn.

Toen ik in bed ging liggen en mn lichaam helemaal tot rust kwam werd het alleen maar erger, zodat ik ook nog is een slechte (na)trip had!

Dit weerhoud me er steeds meer van om nog een keer paddos te nemen, maar ik weet ook hoe LEUK het kan zijn. :)
een keer gedaan was niet echt prettig ( waarschijnlijk over dosering)

werd erg angstig echt te vage dingen die je zag gebeuren waarvan ej weet dat het er niet is en dan ook gewoon 5 uur last houden neej was niet echt prettig
mensen, mensen,

als er iets gebruikt moet worden is het de mooiste creatie van onze schepper de magic motherfucking mushrooms. Kheb t nu 4 keer gedaan, de afgelopen keer was zeker wel het ziekst. Ik zit daar rustig op een bakje te loeren naar water wat naar mijn mening van geen kant klopt.
"De stromingen in het water gaan alle kanten op en op de een of andere manier zitten er redelijk hoge golven in dit stilstaande vennetje."
Gaat er opeens een kerel achter mij (ook onder de MM) out. stuiptrekkend en al ligt hij daar 10 seconden op de grond te kermen om vervolgen iedereen die onder de MM was in doodsangst achter te laten. DAMN zo acgstig heb ik mij nog nooit gevoeld. Maar de overige trip was te weeuw....
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Crises 15 april 2004 11:53
Je moet het doen met met een paar anderen, en dan het mais land in gaan, lagge joh.
Als je het alleen doet heb je er weinig wat aan, heb je een goede kans dat je gek wordt.

in je eentje gaat de trip iig ze hele gang en word door nix of niemand beinvloed of tegengehouden ofzo.. of dat je zelf sommige dingen inhoud... in je eentje zou je echt je eigen wereldje beleven... altijd wel handig als er iemand is die een oogje in het zijl houd....
trouwens zelf geen ervaring mee

aan de andere kant bergijp ik ook wel dat het wat eng kan zijn om zoiets meete maken in je eentje , want je hebt gou de behoefde alle wat je ziet en voelt te delen met mede trippers....

wat zijn nou echt leuke dingen om te doen dan tijdens de trip..
gezamenlijk of alleen..

Gezamelijk door het bos heen slenteren, als het echt goed donker is, das zo gaaf :D

Alleen vermaak ik me uren voor de spiegel als ik paddos genomen heb, zo apart is dat altijd :)
ik heb ze een paar keer gegeten, buiten het feit dat ik elke keer bijna over m'n nek ga maak ik elke keer wel iets kuts mee:@
ik zeg ook elke keer dat k het nooooooit meer doe

er zijn hier inmiddels al plannen om de duinen in te gaan en een beetje te trippen:vaag:
gaan we t weer meemaken:D:D:D:D:D:D
Onwijs gaaf!!
In een duinpan met zijn 3en. En ineens elkaar bewaken voor die groene mannetjesWe zagen ze alledrie.
Erg gaat, later nog eem keer in het donker op strand
ZO MOOI ZIE JE DE ZEE NOOIT MEER