Heb't 4x gedaan:
1e>>> Positief. Was wel rlx je neemt de wereld anders waar, en kreeg een flinke lachkick

(1bakje natte mexicaanse) Was'n uur of 4 wazig denk..
2e>>> Positief. Dit was echt rlx: beelden vervormden, je zag de dingen anders als ze zijn en weer aardig gelachen

(0,4gr gedroogde hawaiaanse) Was 5uur wazig ofzo...
3>>> Positief. Voor mij de leukste ervaring: Wezen "picknicken" in't bos met een paar maten.
Beeld, geluid, gedachten alles versmolt in elkaar + nog eens vrolijke vage verschijningen (me maten als dwergen

) En't bos was een groot avontuur!! Dit de ervaring van me leven (0,8gr hawaiaanse, was behoorlijk lang weg uren later wis ik nog nie of de "wereld" wel weer helemaal normaal was)
4>>> Negatief: Ondanks dat ik me goed voelde ging er toch iets fout. In't begin begon't net als me laatste ervaring (vage verschijningen en al je zintuigelijke waarnemingen lopen door elkaar, erg rlx dus

) maar op den duur was ik al helemaal wazig en moest ik kotsen

Vanaf hier ging't fout... Ik zat op de Wc, had geen controle meer over mezelf, wist niet wat er gebeurde, wat echt of trip was. De dingen die je dan meemaakt lijken op je ergste n8merries

Toen ik bijkwam was ik zo blij dat alles weer normaal was en dat iedereen nog leefde, dat ik weer wist wie ik was: Hechte gelijk veel meer waarde aan de dingen die ik heb. Achteraf bleek ook dat't veel teveel was (visiueel sterke) en dat't eigenlijk voor 2,5 personen bedoeld was. (trip duurde 4/5 uur maar leek een eeuwigheid)
Mij tips als je't wil proberen:
-Doe't met goede vrienden en alleen als je jezelf goed voelt.
-Zorg dat je't ergens kan doe waar je niet lastig gevallen kan worden door andere mensen (vin ik)
-Doe de 1e keer niet teveel, 't is een heftige ervaring en als je teveel doet weet je waarschijnlijk nie wa je overkomt (ik vin't intenser als mdma)
Hehe ik vraag mezelf af of ik't nog wel's zou doen, nooit meer zoveel dat is in elk geval Cker!