kijk je kan het ook op een positiefe manier kijken dat je adhd heb en dat gaat niet altijd maar soms vind ik het wel fijn dat ik lekker druk ben
ben blij dat je er ook positieve dingen uit haalt..
ik zie ze echt niet...
dit schooljaar opnieuw moeten doen, niet omdat ik het niet aankon, de leraren zeggen dat ik hier niet op mijn plek zit en uit mijn neus eet, helemaal waar, maar werd wel van school getrapt omdat ik geen motivatie had om op school te zijn, en niet kon plannen, niet kunnen beginnen, tegenop zien omdat je weet dat het niet gaat lukken bij lange termijn opdrachten. ik hoefde alleen miin beleidsplan en scriptie.. en nu dus een heel school jaar opnieuw..
dan heb ik het nog niet eens over de middelbare school... door dat het daar niet lekker liep, geen concentratie, aanwezigheid en motivatie en lange termijn projecten, zakte ik een niveau lager... op zich toen prima, ik hoefde niets meer te doen.. niet leren.. en kon de hele dag lekker stoned zijn.. maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik een achterstand van 3 jaar heb opgelopen...
ondertussen is dat 4 jaar geworden.. omdat ik vorig jaar niet verder mocht..
en dan kan iedereen leuk zeggen: je bent zo slim, doe je best, je kunt hert, het is nog maar 3 maandjes , stop alles daar nou even in..
maar je moet het wel waarmaken..
en dat is een probleem..
dus.. wat nou voordelen..