Partyflock

Forumonderwerp · 665427
Waarschuw beheerder
ik heb gemerkt dat er hier op dit forum heel wat vrouwen zitten waarvan hun mannen nu in irak zitten, naar irak gaan en waarvan de mannen net terug zijn uit die grote zandbak.

misschien dat wij op deze manier wat steun bij elkaar kunnen vinden in deze stille dagen en nachten.....

verhalen van vrouwen waarvan hun mannen al terug zijn, zijn natuurlijk ook heel erg welkom :)
tips en trucks natuurlijk ook ;)
:flower:

Waarschuw beheerder
sterkte xan (f)
Waarschuw beheerder
mijn mannetje heeft net gebeld en het gaat wer ee nbeetje ok hij mist bus verschrikkelijk en heeft hem zelfs gisteren nog gesproken.....

en heb vandaa 2 super lange brieven gekregen en daar wordt je heel blij van.......

xan ik leef super met je mee..maar dat weet je geloof ik wel...

tot zaterdag allemaal (K)

Waarschuw beheerder
Lekker joh Kim!! Goed nieuws!!

Heb sinds zondag nog niks gehoord, hoop dat hij snel weer belt.. En wacht op zijn brief, ik hoop dat ie morgen of zaterdag er is, dan word ik ook weer happy :)

Heb wel een mailtje van Gertje (kpl1 Spieard) gekregen uit Camp Smitty, super!! Gaat goed met m, heerlijk nieuws :)

(K) voor jullie allemaal!
Waarschuw beheerder
ik kreeg net een mailtje van xan der mannetje.... vind ik echt super....

(K) allemaal
Waarschuw beheerder
jee gisteren mijn ventje weer gesproken. vandaag is er weer een gesprek over hem in irak.. ziet er niet naar uit dat ze hem terug laten komen....

vanochten voor dat ik wakker werd, droomde ik dat ik een sms-je van bus had gehad.... kijk ik in mijn mail, heb ik gewoon een mailtje van mijn ventje :D wel vaag dat ik dan zo droom....

maare: busje :lief: kleine

(K) voor jullie

Waarschuw beheerder
Ow Kim wat leuk! Las net nldetirak, haha van ons alle drie is er vandaag een berichtje geplaatst :P

Xan lekker zeg, dat je een mailtje had en m gesproken hebt!! Mss wel beter dat ie kan blijven, maar goed hoop dat t allemaal goed komt...
Heb sinds zondag nog steeds niks gehoord... :'( Hoop dat alles oké is daar...
Hihi Xan lief zeg...
Gompie:lief:meneer sergeant en andersom :P

(K) for the girls!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een vriend van mij is gelukkig weer trug van Irak. Ik heb me 4 maanden shit gevoeld en in de stress gezeten..:S
Nu is pas me vriend bij de commando's aangenomen.. Gelukkig duurt het nog wel een tijdje voordat hij op uitzending moet. Ik kijk er niet naar uit, al ben ik wel blij voor hem dat ie is aangenomen. Dit is iets wat hij al heel erg lang wilt..

Ik wens het thuisfront van de uitgezonden mannen erg veel sterkte(Y). Hopend dat ze zometeen allemaal weer heelhuids thuiskomen.

Sterkte(F) dames!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tommygirl lekker dat ie terug is!!
Hmm commando's, wel vet voor hem!!! Wil de mijne ook en al vond ik dat geweldig en zal ik m in alles steunen en achter hem staan- t is idd wel best eng...

Dank je wel, echt superlief van je!!! :flower:

Waarschuw beheerder
You're welcome.
Kunnen we elkaar over een aantal jaartjes goed steunen als ze op uitzending moeten he;)

(K)
Waarschuw beheerder
gogogilie;
vast niks aan de hand, hij heeft het gewoon even heel druk! en als hij dan belt ben je extra blij! :)

nou meisie tot morgen dan maar in ermelo

(K)

Waarschuw beheerder
Tommy girl idd, ideaal ;)

Xan hope so... Vast wel, hoop m gewoon snel te spreken, er is nu zoveel geouwehoer dichtbij... Voor t eerst ben ik angstig en kan ik neit zo positief zijn als ik de afgelopen weken was... Maar goed, als ik m spreek is t vast weer oké :)

Morgen kan ik helaas niet komen... Maar ik zal snel eens jullie kant opkomen, wil zeker meeten!!

(K)
Waarschuw beheerder
hoop egt da alles snel beters gaat!!
Waarschuw beheerder
goede morgen, nou vandaag vanaf 14.00uur thuisfront dag in ermelo. Ooo wat spannend ;)
hopelijk belt mijn liefje vanavond, want ik ben wel beniewd naar wat voor gesprek hij heeft gehad... hou zou er ook een krijgen met het MDD in irak, dus even afwachten...

nou misschien tot vanmiddag

liefs en (K)

Waarschuw beheerder
Hey girls...

Nou succes en veel plezier vanmiddag, ik moet dus overslaan deze keer... maar Kim ik bel je vanavond, wil heeeeel graag alles horen!!!
Als je foto's of film ziet- Sgt Westra is de mijne, willen jullie ff kijken of je m ziet dan? :)

Xan ik hoop t ook voor je, en voor mij ook... dat ie belt.. zijn brief heb ik nog niet ontvangen, ik hoop dat ie dan dinsdag er is...
En hoop voor Busje dat t gesprek goed gaat!!!

liefs en (K) terug aan jou en de rest :)
Waarschuw beheerder
meiden veel plezier daaro.. xxjes

Waarschuw beheerder
*zucht* Gelukkig.. heb m net weer gesproken... de telefoonlijnen waren uit de lucht deze week!

Waarschuw beheerder
Girls, goed nieuws wss... zoals t er nu uitziet hoeven ze iig niet langer te blijven!!! :D :D
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je niet langer te blijven.......

Waarschuw beheerder
Niet tot augustus!
Hoe was het gisteren? Heb geen tijd gehad om je te bellen nog...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet tot aug? dus dan komen ze in julli terug.... ja gaaf rte veel om op te noemen bel maar das makkelijker
(K)

Waarschuw beheerder
jep, max juli... Beter he!!

Jow is goed, ben alleen nog niet thuis dus kan nog niet bellen...
Waarschuw beheerder
he hallo nou mijn ventje aan de tel. gehad.... hij gaat waarschijnlijk woensdag naar shaiba. daar mag hij dan 2 weken werken en dan zien ze wel weer verder. er is voor 2 weken een baan in de ict.... lekker onzeker allemaal....

bijdeweg, iedereen leuk pase gehad? kim is lekker met dylano bij mij wezen eieren zoeken in mijn tuin. was heel gezellig :yes:

(K)

Waarschuw beheerder
Shaibah? Beter toch, is ie iets verder van de chaos toch? Maar idd, wel lekker onzeker zeg..

Pasen was rustig, haha.. lekker burgerlijk naar t meubelplein vandaag, en veel eten :P

Gezellig zeg :)

(K)
Waarschuw beheerder
nou shaibah lekker rustig :S ben bang van niet, dat ligt (volgens mij..) dicht bij basra. en daar is het nou ook niet bepaald rustig....
nou het MDD is vandaag bij mij op bezoek geweest en misschien dat zij wat meer voor mij en bus zouden kunnen gaan doen.... wie weet...

(K)
Waarschuw beheerder
hey meis hoe was het met de mdd positief nieuws ? liefs en een knuffel

Waarschuw beheerder
Niet? Hmm, weet t ook niet, Shaibah ben ik niet echt bekend mee... En kan t ook niet echt vinden op nldetirak of t zo is...

Maar idd, wat zou het MDD kunnen doen voor je?

(K) en :knuffel:, hoop dat t goed komt.. keep your hopes up girl :flower:
Waarschuw beheerder
heeyz meisen.. alles best hiero?? ben r ff een een paar dagen niet geweest.. internet deed t net meer!!... das beters da ze tot juli moete.. mijne komt lkkr over 2 weekjes thuis!! xxxxxxjes veel sterkte met alles jullie dikke (K)voor jullie allemaal!!
Waarschuw beheerder
Hey mensen, veel sterkte met jullie familie enzow in Irak, kameraad van me is dr net 5 1/2 maand geweest en is gelukkig weer heelhuids terug!

Waarschuw beheerder
niets te zoeken daar! haal die lui weg voordat de hel pas echt uitbreekt. laar bush z´n eigen shit opruimen, hij heeft toch zo veel ervaring met gurilia, komt er nog wel 8ter
Waarschuw beheerder
HIEPER DE PIEP HOERA...... MIJN BOBS IS JARIG VANDAAG......EN HEB HEM NET FF GESPROKEN OM HEM TE FELICITERE.....

Igystylism.... lekekr positief ben jij onze mannen hebben nergens geen last van en zitten niet in gevaarlijk gebied.... haal je de nederlanders daar weg dan wordt het gedonder alleen nog maar erger.....

meiden een dikke zoen voor jullie (K)

Waarschuw beheerder
totdat er mensen gecatnapt worden
Waarschuw beheerder
ja en als je in de trein gaat zitten heb je ook kans dat er een bom onder de rails ligt en je ook dood gaat..... en zo zijn er nog wel 200.000 dingen die je kunnen gebeuren..... :S

mammakim: heel erg gefeliciteerd!

ik ben ook blij dat hij jarig is, hij is toch ook een vriend van mij! en er is al een kado-tje op weg, ook van andere vrienden!! zou hij wel erg leuk vinden denk ik... :yes:

(K)
Waarschuw beheerder
als je over al bij stil moet gaan staan moet je niet eens meer leuke dingen gaan doen want overal kan er wat gebeuren.... en als je daar over gaat nadenken doe je niks meer......

(K)

Waarschuw beheerder
Ben t op zich wel een beetje met zonietdantoch eens hoor... Ook voor de NL-ers is t gevaarlijker dan in het begin!

Maar idd, we moeten er niet te veel bij stilstaan, maken we onszelf ook alleen maar gek!

(K)
Waarschuw beheerder
heeyz medien.. was weer s ff weg.. kon weer niet op internet!!.. ng gefeli met mannetje.. beetje laat maar tg.. en zoniet dantoch heeft idd wel een beetje gelijk.. maar helaas kan t niet anders.. zo zijn de regels.. xxxxxxxxjes
Waarschuw beheerder
nou ik heb mijn lekkere ventje even aan de tel. gehad, maar hij zit nog steeds in camp smitty. hij zou naar shaiba gaan, maar de helikopter was kapot... :S
ook al gaat het niet zo lekker, het blijft echt super geweldig om hem aan de tel. te hebben :D
wat hou ik verschrikkelijk veel van hem.... :yes:

xan :lief: bus

(K)
Waarschuw beheerder
heb vandaag 3 brieven gehad van mijn mannetje er staan kut zinnen in maar goed...het heeft niks met mij te maken alleen maar met de situatie van daar......

I LOVE BOBS FOREVER (k)

Waarschuw beheerder
ik hoop dat het daar zo blijft voor de mannen uit NL.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.greentara-redlayla.com/camelspiderrat_small.jpg[/img]

Joehoe...

Waarschuw beheerder
Bleeeegh wat zijn ze vies he :S In Al Khidr hebben ze een nieuw vermaak: camel spiders vangen en dan in een waterfles stoppen met salamanders en torren en kijken wat er gebeurt.. Blegh!!

Waarschuw beheerder
En ik heb trouwens echt zoooooooo'n heerlijke dag gehad..
Eerst een supergrote lieve kaart van hem gekregen, en net belde ie!! Weer lekker 3 kwartier gebeld.. Grrrrrrr... Bine :lief: Vinnie, zo ongelooflijk veel!! :D
Wel vaag trouwens, hij heeft een brief gepost voor die kaart en die heb ik nog niet.. Hoop wel dat ie nog komt!!

Heerlijk he, dat we allemaal wat gehoord hebben!! :)

Trouwens nog goed nieuws.. schijnt dat ze nu echt internet krijgen over een paar weken.. moeten op de Italianen wachten, die leggen dat aan!

(K) voor me meissies!
Waarschuw beheerder
hey...... bob heeft gister weer gebeld en heb drie briefen gehad....helamaal happy

en beter dat er snel internet komt
(K)
Waarschuw beheerder
Heb nu opleiding voor comcen in al-khidr en heb geleerd dat ik op 5 manieren naar huis kan bellen en nog gratis ook!!!!!!
Waarschuw beheerder
heeyz meiden.. k ben iet zo volijk..heb al 3 dagen niet mijn mannetje gesproken.. wrom weet k niet.. mis s ie boos.. wrom weet k dan niet!!.. hoop hem snel ng ff te spreken.. ng 1 week en 3 dagen en dan komt ie thuis.. YIPPIE!!!

(K)(K)(K)(K)(K)jes for the girls!

Waarschuw beheerder
Geheh Timmetje, kun je mij niet heel stiekem die dingen verklappen? Kan mijn vent dat ook doen ;)
Moest ff van hem doorgeven dat je heeeeeeeel veel moet gaan zonnebanken de komende tijd zodat je al zwart bent als je heengaat.. De mensen van het comcen in Al Khidr nu lopen namelijk een beetje voor lul, ze steken spierwit af bij al die bruinverbrande jongens... :P

Kipkorn hij zal vast snel weer bellen joh... komt goed!! bofkont, das echt al bijna!

(K)(K) voor jullie!!
Waarschuw beheerder
Gogogirly.. mijn vriend kent jou vriend!! argh!! hy kent hem al meer dan een jaar!!

Waarschuw beheerder
Geheh ik las je bericht net, grappig man! Seedorf zit ie dus, jouw vent? Haha echt vaag... Wat voor rang heeft je vent? Heb hij Vinnie af mogen zeiken of andersom? :P
(K)
Waarschuw beheerder
idd grappig!! hy kwam der zo op eens mee.. en k stond dus met een mond vol tanden.. j moet ff de groetjes doen aan vin als j hem ff spreekt.. kijken of ie arjan ook ng kent.. k weet niet wat arjan's rang s.. moet j t hem f vragen!! zijn partyflock staat op mijn partyflock!!.. k weet niet wanneer hy weer online s.. zal welw eer snel zijn!! k denk trouwens vinny hem want zijn rang s volgens my wel hoger dan mijn mannetje.. maar hy komt wel wat hoger over een tijdje.. als ie trg komt van bosnie word ie korperaal had ie t over.. en k had ook weer iets gehoord van onder officier.. maar da weet k niet ckers!!

spreekj w eer snel!!! xxxxxjes for the girls!!

Waarschuw beheerder
Haha das echt grappig jah!! Je heb een leuke vent meid, heb net al met hem gemaild hier op pf en gemsnt, na ja vanmiddag was dat dan, haha lachen :) Ik doe Vinnie idd de groeten van hem,en zal m alles ff vertellen, weet zeker dat ie m nog wel kent :)
Had ik al gevraagd ja, Arjan zei dat ie soldaat is dus dan zou ie nou korporaal worden idd!
Tot snel idd!! (K)(K)

en ook (K) voor de andere meissies :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog 2 maanden en drie weken is mijn ventjuh weg....hoe kan ik de tijd sneller laten gaan.
als het kut met je gaat is je mannetje toch wel de eerste die je rustig kan maken........

ik heb weer eens een kut dag.... wie vrolijkt me op......

(K)