Het is echt moeilijk om je draai weer te vinden, de normale dingen kun je gewoon niet doen nu en dat is zo rot!! loop de hele dag naar zijn foto te staren, als ik dat koppie maar zie gaat t meestal wel... Is ie toch een beetje bij me..
Die datums kunnen we ook niet aan vasthouden, zolang er nog niks beslist is over wanneer ze terugkomen.. Maken we t ons alleen maar moeilijker mee!!!
Xan had t je al ge-pbt, maar laten we hier ook ff met functies strooien- mijne is sergeant, groepscommandant bij de infanterie te Schaarsbergen,luchtmobiel, geen idee of ik alles op de juiste manier en volgorde zeg maar t is wel duidelijk zo toch

En jullie mannetjes?
Mammakim geweldig!!!

Hoop t voor je, en voor ons allemaal, dat die webcams er komen!!! Kun je hun koppie zien, geweldig!!!
Hmm ja Cyprus, zal wat worden voor ze!! Gesprekken en ff los en ontspannen.. 1 biertje en ze liggen onder tafel denk ik

Kleintje-xan dat wist ik niet van die psychotest? Wel een goede zaak, ze zeggen zelf toch niet altijd alles..
hakkuh-terror-wijffie jij ook sterkte!! Bosnie vinden ze zelf wel lekker idd, dat scheelt een hoop voor je! super dat ie snel weer terugkomt, je heb t langste deel al gehad toch? Maar als ie nu in Bosnie zit, zal ie vast niet snel naar Irak gaan, er moet geloof ik een jaar of anderhalf jaar tussen uitzendingen zitten.. En de Nederlanders zijn dan mss niet eens meer in Irak!
Ik heb nu al een brief op de post, gisteren meteen gedaan, en ben al met de 2e bezig.. idd elke avond als ik in bed lig even vertellen wat ik tegen hem wil zeggen enzo, plus dat ik een hoop idiote pakjes en dingetjes naar hem wil sturen...
Heb steeds ongelooflijke jankmomenten, gisteren en vandaag, aangezien voor mij de schok steeds meer aankomt- hijs woensdag pas weggegaan en t dringt steeds meer door, plus dat ik nog geen bericht vanuit Irak heb, das ook moeilijk...