Partyflock

Forumonderwerp · 665427
Waarschuw beheerder
ik heb gemerkt dat er hier op dit forum heel wat vrouwen zitten waarvan hun mannen nu in irak zitten, naar irak gaan en waarvan de mannen net terug zijn uit die grote zandbak.

misschien dat wij op deze manier wat steun bij elkaar kunnen vinden in deze stille dagen en nachten.....

verhalen van vrouwen waarvan hun mannen al terug zijn, zijn natuurlijk ook heel erg welkom :)
tips en trucks natuurlijk ook ;)
:flower:
Waarschuw beheerder
dank jullie wel het is echt een heerlijk ventjuh

(K)

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd
(k)
Waarschuw beheerder
En van het zelfde natuurlijk

(K):flower:
Waarschuw beheerder
gefeli meisie en dylano en bobs ook!!
Waarschuw beheerder
gefliciteerd meissie!!!en the craziest mannen(nou ja mannen,eerder jongetjes!)zoals jij zijn een beetje jammer!
Echt heel sneu dat er bij jou dus echt geen zinnig woord uitkomt!
Waarschuw beheerder
jongetjes???? nou echt veel zinnigs komt er bij jou ook niet uit als je nieteens weet over wie je oordeelt :D

Waarschuw beheerder
Nou gezellig hoor!! Maar goed.. Mijn mannetje is vandaag jarig en zit in die grote zandbak.. Balen joh!! Wou dat ie lekker thuis was..
Waarschuw beheerder
hoi hoi Zusterrr.......

mijn vrindje was 14 april jarig en dus ook in de grote zandbak, maar gelukkig kunnen we het nog na vieren als hij weer hier is....... (K)
Waarschuw beheerder
die van mij was 28 april jarig,ik de 27ste,dus wij gaan het ook vieren als ie weer terug is...
nog 59 dagen*zucht* (K)
Waarschuw beheerder
meiden.. hy s weer begonnen.. hy zit weer in seedorf.. was ff moeilijk gister aaf om hem te lten gaan.. maar k moet r maar weer aan gaan wenne.. vrijdag aaf s ie r weer.. kan k weer van hem genieten!!

Waarschuw beheerder
Aaah Tammie, klote is dat weer ja :( Komt goed joh, zo voorbij...

Hmm ik ben 25 juni jarig, ook zonder me ventje dus.. Toch minder leuk om het te vieren als hij er niet is...

Ik heb echt een baaldag :'( Voel me KUT :/ Onwijs agressief, maar migraine dus kon me niet afreageren in de sportschool :frusty: Kloteinternet deed t ook de hele avond niet, grrr... Mja morgen gaat t vast beter *zucht*
Waarschuw beheerder
dylano is ook jarig op 30 juni ook zonder bob vieren maar dat halen we wel goed in

tammie...alles komt goed vrijdag is hij weer van jou..... ik moet helaas nog 8 weken wachten....

bine...nee waarom.......ik hoop dat i kzondag mee naar de bridge ga..... moet je dan dansen (K)
Waarschuw beheerder
ja das wel weer zo maar k heb hem 3 weken iedere dag gezein.. heb zo een heerlijke tijd met hem gehad.. en u s ie opeens weg.. k verveel egt heel erg.. kimmy kunne we anders van de week niet wat afspreken heb j al zo een tijd niet gezien.. en nu s arjan weg dus heb k wat meer tijd voor andere dingen.. k ben verlopig ngniet jarig.. maar arjan kan der tg niet by zijn.. ben door de weeks jarig maar vier t denk tg in t weekend.. kan ie r lkkr by zijn!! 25 augustus pas!! en arjan 10julie weet geen cadeautje voor em.. s over anderhalve maand maar tg!!
Waarschuw beheerder
heyzzzz tammie ja hoor is goed idd we hebben elkaar al een hele tijd niet gezien.....

(K)

Waarschuw beheerder
hi mammakim....
zondag naar de bridge? Miss Dinges en ik gaan ook.
heb vandaag met mijn kleine broertje gemsned!
lang leve internet!
(k)

Waarschuw beheerder
Hey gezelligheid, gaan we dan met zijn alleen meeten?

Waarschuw beheerder
Met ze allen naar de bridge???
Waarom niet.....gezellig
Waarschuw beheerder
heeyz kimmy k kan aankomende vrijdag maar dan tot 4 uur want arjan komt daarna weer thuis anders moeten we wat voor volgende week wat afspreken!!
Waarschuw beheerder
lijkt me zeker gezellie!!heb mammakim heb die van mij gesproken vandaag en hij ging kijken of ie die van jou kon vinden...
(K)
Waarschuw beheerder
gelukkig heb ik niet een verjaardag van mijn mannetje hoeven missen.... hij heeft wel wat andere dingen gemist:
mijn rijbewijs, dat ik eerder stop met school, dat ik zo mijn 1e auto ga kopen en dat ik zo mijn diploma krijg....
oke dit is niet zijn of mijn verjaardag; maar had toch echt graag gewild dat hij hier was zodat ik dit alles met hem kon delen......

maare vertel wat is er zondag in de brige???
(K)
Waarschuw beheerder
hey tamm vrijdag kan ik niet ik heb vrijdag ee nconcert dus ik ben er niet....volgende week is beter en dan op een woensdag of zo dikke kus.....

miss kitty b.... idd lekker naar de bridge.......
we gaan elkaar zeker vinden daar.....
was het leuk om hem weer ff te spreken??

miss dinges...rumaytha is zeker niet groot dus ze zullen elkaar zeker wel vinden lache he.....

(K)(K)
Waarschuw beheerder
he kleintje xan,ik kan me voorstellen dat je hem er graag bij wil hebben!!!in the bridge is zaterdag de 12 hour rave...

to kimmy:hopelijk komt ie vanaaf nog ff online dus dan kan ik hem gelijk vragen of ie hem gevonden heeft!
dus je gaat wel mee naar de bridge?je kan hier blijven slapen als je een plek nodig hebt!
(K)
Waarschuw beheerder
heeyz kimmy k kan juist op de maandag,dinsdag en woensdag niet omda k op die dagen werk.. kan alleen op de donderdag en vrijdags tot 4 uur.. xxxjes anders komen arjan en k van t weekend ff langs als we naar zijn oma gaan.. k moet me camera weer ff hebbe.. want we gaan 5 juni met een groepie naar six flags en wil dan foto's maken..
Waarschuw beheerder
hello tam.... ik zal straks ff in de agenda kijken wanneer ik kan.... ik moet nu naar de dokter er worden weer moerdervlekken weg gehaald (K)
Waarschuw beheerder
ja s goed dan hoor k vanzelf wel....xxxjes
Waarschuw beheerder
he maare vertel eens wat meer over die brige....
waar wordt het gehouden, wat is het.... enzo......
ken het niet en lijkt me wel leuk!

(K)
Waarschuw beheerder
he kleintje,
De bridge is een discotheek in
Waarschuw beheerder
(sorry ging wat fout!)
meppen net over de nederlandse grens.
het is een soort van partycentrum met meerdere zalen.
zaterdag is er the night en dan zondag de 12 hour rave..
is wel een gezellige tent!of niet miss kitty aka mijn schoonzusje :)

(K)

Waarschuw beheerder
Xan: www.the-bridge.de :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoi hoi allemaal ben gister baby wezen kroelen was onwijs gaaf om weer zo'n klein mannetje vast te houden......

(K)

Waarschuw beheerder
Gaaf :yes: Dat heb ik altijd met puppies gehehe :P
(K)

Waarschuw beheerder
Hahahah dies goed :D

Hmm volgens de verhalen doen die Iraqi's dat wel :/ :bah:

Waarschuw beheerder
hi hi....
om ff terug te komen op de bridge...
super tent ken je lekker uit je bolletje gaan en altijd gezellig
van trance tot hardstyle
altijd lekker
dus kleintje.....je bent welkom op ´onze´party

enne mammakim...we gaan mekaar zeker vinden
lijkt me heel gezellig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey miss kitty b ik kan helaas niet mee naar de bridge heb er geen geld voor sorry ben blut......

(K)
Waarschuw beheerder
he kim,wat is dit nou ga je niet mee? :(
balen!
hoe was het met je neefje?
(K)

Waarschuw beheerder
jammer hoor.....maybe next time? (k)
Waarschuw beheerder
hey miss dinges...i.k wil super graag mee maar mijn portomonaie is helemaal leeg........ ik weet ni of ik nog een andere oplossing kan vinden ik hoop het wel maar denk het niet, het was super gaaf met mijn neefje echt ee nheerlijk ding kijk maar hier onder liefs en een knuffel (K) [img]http://www.xs4all.nl/~jdam/thuis/images/03.%20Laatste%20kiekjes%20in%20het%20ziekenhuis.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
erg gevaarlijk nu daar nu in irak. me vriendje zit voor 6 maanden in bosnie, hij komt pas in november terug.......
Waarschuw beheerder
sharon..... echt gevarlijk in irak is het nu niet meer het is er nu aardig rustig, de jongens zeggen zelf veel te rustig, wij kunne gelukkig nu gaan aftellen we duimen hier allemaal voor elkaar dus ook voor jou liefs kim
Waarschuw beheerder
to mammakim:je neefje is zeker een lekker ding!ik hoop dat je er nog wat op kunt bedenken en toch meekunt!!!
To sharon is je vriendje al lang weg?
(K)
Waarschuw beheerder
jah he hij is heel lief.... i kga nog proberen (K)

Waarschuw beheerder
mijne hoef nie naar irak....eigelijk zou die 1 januari wel moeten omdat dan die 1.5 jaar om zijn maar hij hoeft niet want ze gaan een of ander project doen in NL :D:D:D
Waarschuw beheerder
Generaal a-KISSIONE... ik ben happy voor je dat hij niet nar irak hoeft...wat gaan ze in ned. doen dan?

Waarschuw beheerder
Hoop dat alles oké is met mijn mannetje :/
Weer rotnieuws he :(

Waarschuw beheerder
mammakim.......
je neefie is een droppie

voor 24uur is het gratis dus in principe hoef je geen intree te betalen
schheld weer
probeer ff mee te denken dat je toch kunt
(k)
Waarschuw beheerder
heeyz mensen ben r ookw eer ff.. to sharon 24 waar zit de jouwe precies in bosnie.. de mijne s net een maand trg uit bosnie heerlijk!!
Waarschuw beheerder
ik ben gister naar rene froger geweest was super tof, maud en gerard joling en gordon waren er oo kwas echt super tof......

bine jij gaat maandag he? jij ook veel plezie het is echt gaaf...... zelfs drie zoenen gegeven en gekregen.... super welke rij en stoel zit je (K)
Waarschuw beheerder
he meiden..gaan we nog meeten in de bridge?
to mammakim:en is het nog gelukt?ga je mee vanaaf?

(K)