Partyflock

Forumonderwerp · 664998
665x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie wordt er net als ik ook helemaal gestoord van die nieuwe begrafenismuziek die marco borsato de laatste tijd ten gehore brengt?! :@:[

wat een melangolische nagger is dat zeg!

vroeger, met "ik leef niet meer voor jou" enzo was het nog enigzins te doen, toen liet je de radio nog op de zelfde zender staan...nu gaat ie meteen uit bij het horen van zijn ongeinspireede herrie!
Waarschuw beheerder
donateur
Zitten op ckers goede nummers bij! Er zijn er niet veel die 5/6 keer de kuip vol krijgen :)

Of moet overal een bass in zitten?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat Marco zeker wel mooie nummers heeft :)
Waarschuw beheerder
ik heb de DVD ook hij is echt superr! mooie filmpjes en wat ook leuk is dat je even een stukje kan zien hoe het achter de schermen gaat!

:respect:
Waarschuw beheerder
tis een beste kerel maar ik hou niet van zn muziek

Waarschuw beheerder
Ik wordt helemaal gek van die vent. Overal waar ik kom hoor ik dat walgelijke 'Afscheid nemen bestaat niet' en 'Het is wel overrrrrr, maar nog niet vooooooorbijjjjj'
Kvond hem altijd wel gaan en de eerste paar keer dat ik die 2 liedjes hoorde vond ik het wel aardig. Maar op me werk hebben ze altijd Skyradio opstaan en me moeder luistert er ook altijd naar. En mocht het toeval nou dat het daar 'Marco Borsato-week' is of weet ik veel wat. Je kan kaarten winnen voor z'n concert en z'n DVD wordt de hele dag gepromoot. Drie keer per uur hoor je hem wel voorbij komen.. dan is het dus echt NIET leuk meer :X :(

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t dus écht vreselijk... de muziek gaat dan nog wel (soms) maar die téksten... brrrr...

heel in t begin was hij bezig met Italiaanse rock en daar zaten onwijs goeie stukken tussen waar hij écht mee kon knallen, maar dat verkocht gewoon niet dus hebben ze maar iets anders voor m verzonnen :/

t ergste was nog toen ik laatst Univé moest bellen en een half uur in de wacht heb gestaan... jawel, met Marco Borsato :(
Waarschuw beheerder
heel fijn dat zijn nieuwe dvd uit is, die moet dus DE HELE DAG aan op mn werk :/
Ik kon zijn muziek af en toe wel verdragen, maar nu :kots:
Waarschuw beheerder
klinkt heel wazig maar ken er nou wel naar luisteren ;) tis zo erg bler zowat die nummers mee muwhahah :$

Waarschuw beheerder
"afscheid nemen bestaat niet" opzoute, moetje kijke hoe snel ik van zender kan verwissele Marco..

Of men zou eigenlijk ze smoelwerk motte verbouwe, moetje kijke hoe snel Leontien dan afscheid neemt Marco..

:)