Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Douwe... op vrijdag 27 juni 2008 om 18:00:
je staat stil,,,kijk om je heen.. heel je vriendengroep weg...je gaat goed staan kijken overal... kom je erachter dat ze gewoon om je heen staan

Dat is inderdaad een herkenbare, 4 jaar terug op Trance energy ging ik even naar de wc kon ik me vrienden niet meer vinden.
Ik zoeken & zoeken uit eindelijk ik in paniek, dus ging ik maar weer op de zelfde plek staan waar ik eerder stond.

Staan ze gewoon al de hele tijd voor me :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van # La Stef op vrijdag 4 juli 2008 om 23:38:
Ik kan de hele avond vullen

shit.....was jij dat (Y)
Waarschuw beheerder
vorige week draag ik m'n vriend naar het dichtsbijzijnde beschikbare huis
meneer dacht dat ie, toen ie al com-pleet van het pad af was nog een hele blauwe driehoek naar binnen kon gooien
of ja waarschijnlijk dacht ie helemaal niks op dat moment :P
hij heeft zoveel lopen ijlen, ik zou er een boek mee kunnen vullen...
maar toch wel een van de ergste, als ie een deel van mijn hand ziet waar ik hem mee vasthoud:

"Wat is DIT nou weer voor onzin?

O. Dat ben jij" :rot:

heb ik daar nou al die jaren moeite in gestoken....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 5 juli 2008 om 15:55:
Ik zoeken en zoeken uit eindelijk ik in paniek, dus ging ik maar weer op de zelfde plek staan waar ik eerder stond.

Staan ze gewoon al de hele tijd voor me

Dat heb ik ook altijd...

Uitspraak van banditqueen op vrijdag 4 juli 2008 om 22:26:
Oke dan...

Nou, dat was nog niet zo moeilijk, hè?
Drugs roepen in bijzijn van de politie = dom idee.
Waarschuw beheerder
tja, @ Hardcore 4 Life na 16 uur wauseh nog ffkes blauwe mitsu en 1 pentagram, lekker knetter daarzo... heb de eerste 1 a 1½ uur door heel die Maassilo rondjes gelopeh met een aardige gangetje en dan al die gasteh die je na de 2de rondje zien laggeh als ze je weer aan zien komeh :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 17:30:
shit.....was jij dat

:jaja:

Waarschuw beheerder
Wanneer ik niet meer kan drinken zonder dat ik er helemaal onder zit omdat mn onderlip zo erg trilt..

We in de taxi over de snelweg rijden en ik ineens schreeuw: 'Remmen!!' omdat ik de witte strepen van de weg omhoog zie komen..

Er een hele groep mensen binnenkomt op een feest en allemaal een leesbril op hebben..

:D
Waarschuw beheerder
Op Defqon (2008)

Halverwege de middag bij mainstage een gozer die "toegangskaartjes voor Defqon" aan het verkopen was:XTC:

"Wie maakt me los:P"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tegen een agent in paniek vertellen dat je auto gepikt is maar uiteindelijk op t verkeerde parkeerterrein staan!
Waarschuw beheerder
haha, o geweldig al die uitspraken!

ik zat eeen keer in het bos met een vriendin van mij, en we hadden paddo's op, zeg ik zo heel wijs tegen haar : ''chick,wist je dat je van paddo's roze olifanten gaat zien, heb ik in de krant gelezen!'' zegt zij, terwijl ze met haar hoofd draait en iets volgt wat er niet is :''echt niet, gele!''

ik zal het nooit vergeten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peartree op zaterdag 28 juni 2008 om 20:39:
In Qontrol 2008

Mijn maat en ik waren behoorlijk vaag. Ik hield mijn maat vast aan zijn schouder omdat ik steeds wou leunen op statafels die er niet stonden

Haha 2maatjes, klasgenoot en colega hadden precies het zelfde:P...
Waarschuw beheerder
Dat je iemand tegenkomt en zegt'' Nee die ken ik niet '', zonder dat je die gast waartegen jedat zegt nooit eerder hebt gezien.. Of dat je tegen iemand praat en blijkt dat je al 5x dezelfde vragen achter elkaar steld... Of een kameraad mij smste toen we in de rij stonden( achter mij ) En hoe is het binnen?
laatste aanpassing
Artiest Neroz
Waarschuw beheerder
Tegen iedereen roepen (Narennen niet uitgesloten ) op Qbase vorig jaar dat ze hier niet harder mochten gaan dan 30 en dan vervolgens tegen je maten zeggen dat je dat van boven door krijgt:S
Waarschuw beheerder
Gewoon tegen een lijpo zegen dat hij ff het touw wat aan het dak hangt vast wil houden omdat die anders weg waait. En vervolgens zelf een half uur je denkbeeldige touw vasthouden :(

Waarschuw beheerder
Ik geef iedereen de raaarste complimenten :S:|
Waarschuw beheerder
Mij beste vriendin zei op bassleader je bakt er niks van
maar ik dacht dus met mijn domme vage harsens dat ze een ei wilde gaan bakken :P
Artiest {SHOWLIST artist 32850, 47983}
Waarschuw beheerder
een maat was de hele tijd een lek in t dak aan t zoeken toen die tot zijn enkels in de zeik stond bij de plees,en maar brabbelen dat t dak lekte

Waarschuw beheerder
donateur
Tegen een vriend aan de telefoon zeggen dat ik bij dé boom stond, terwijl er overal bomen stonden :o
Terwijl ik echt zeker wist dat er maar één boom stond 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 21:23:
Tegen een vriend aan de telefoon zeggen dat ik bij dé boom stond, terwijl er overal bomen stonden
Terwijl ik echt zeker wist dat er maar één boom stond

:lol: Zo iets had ik bij Qlimax.

Ik: "Nee, ik sta op de tribune"
Vriendin: "Ouwe... het is een stadion, de tribune is overal!"

Na 10 minuten zoeken bleken we nog geen 15 meter van elkaar af te staan!

Waarschuw beheerder
Stond in de wc.. En khad bloed in mn bek.. 8-)
Dus ik zo water drinken, khad wel een glas :P zegt zo meisje; Ja dan moet je een speen kopen he ;)
Ik zo; Kun je die hier halen dan?:lol:
Waarschuw beheerder
Op pandemonium
komt een maat opeens naar me toe met geniale opmerking:
Het leven is net als rummikub, je wint altijd!
dat is zonder twijfel een van de vaagste opmerkingen ooit gehoord
Waarschuw beheerder
donateur
ben al aardig wat keer wous geweest, maar heb op black voor het eerst mensen zien lopen die zonnebrillen droegen die licht gaven:P
Waarschuw beheerder
op black probeerde ik trappen op te lopen die er niet waren, zag iedereen leunen op tafels die er niet waren.. vaagste shit allemaal :/

Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend op dance Valley, stond ik al spacend tegen een spanband van de HQ tent aan te leunen.

Zeg ik ineens tegen m'n vriendin... "Het is dat ik die band er niet zo snel vanaf krijg, anders had ik er mee getrouwd."
Dusss....
Waarschuw beheerder
op danceValley, stond in de HQ tent, toen er op een gegeven moment een gozer naar me toe komt, die daar ook gezellig uit zn dak stond te gaan en die zegt opeens: Hee, je weet toch wel dat je hier niet mag roken?

ik draai om en loop zo naar buiten..ik weet nog dat ik dacht: Pff vast zon undercover

sta ik buiten de tent en draai me eigen om...staat die jongen daar toch een partij te lachen en steekt zelf een peuk op

:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
..Black.. vrienden zoeken toen we net binnen waren.

1e sms... we staan achterin.

Hoezo achterin ? De Arena is rond pik :rot:
Waarschuw beheerder
Onderweg naar huis vanaf de stad in de bus 3x 't Maxima Medisch Centrum tegenkomen, terwijl we er helemaal niet langskomen..

Maat van me zet me in me straat af.. 50m van me huis af.. 10 min later ben ik bij hem achter bij 't hofje en bel ik m op hoelaat we naar de stad gaan..:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendyy3 op dinsdag 15 juli 2008 om 10:12:
sta ik buiten de tent en draai me eigen om...staat die jongen daar toch een partij te lachen en steekt zelf een peuk op

Die gast heeft mij ook te pakken gehad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juli 2008 om 10:17:
1e sms... we staan achterin.

Hoezo achterin ? De Arena is rond pik

Een vriend van me kreeg tijdens White een dergelijke SMS van een andere vriend.

Waar ben je? Steek je hand op!

Eh...tussen 40.000 man allemaal in het wit en bijna allemaal met hun handen boven hun hoofd dansend? Duh!
Waarschuw beheerder
Ikzelf wil trouwens ook vaak vage SMS-en versturen naar mensen waarvan ik weet dat ze thuis op de bank zitten, vrijwel altijd vanaf de plee! In de trant van:

Ik zit bij *naam feestje* op de plee en moest aan je denken. Gelukkig zegt dat meer over mij dan over jou!

Ik blijf dan makkelijk een uur weg! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van # La Stef op vrijdag 18 juli 2008 om 13:12:
Waar ben je? Steek je hand op!

(y)

Uitspraak van # La Stef op vrijdag 18 juli 2008 om 13:16:
Ikzelf wil trouwens ook vaak vage SMS-en versturen naar mensen waarvan ik weet dat ze thuis op de bank zitten

Was al bang dat dat alleen mijn beperking was!
Waarschuw beheerder
Op HQ zag ik een maat van me met pijn en moeite zijn tel pakken half uur lopen kutten om een sms te versturen had ie em eindelijk verstuurd voel ik mijn tel afgaan krijg ik dus een bericht van die maat van me met de tekst
"waar ben je"
Ik doe dus een stap opzij tik hem op zn schouders,keek hij verbaasd opzij en toen zei ie van
"zo dat deed je snel"
:lol:
stond de gehele tijd naast hem :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 16:09:
Ik geef iedereen de raaarste complimenten :S:|

nou...jij mag d'r ook wel wezen!;)

Waarschuw beheerder
tijden geleden alweer (misschien maar goed ook :)), maar 'men' confronteert me er nog steeds mee:

thuis bij iemand, standaard heftige feestjes....helemaal uitgeteld op de bank liggen (het bekende "ff op pauze staan" of "een wegtrekkertje") en uit het niets opeens zeggen:
Ik moet zo nog wel ff een paar pakbonnen uitdraaien anders komen ze straks beneden in het magazijn stil te staan"
De buren lagen dubbel van het lachen, en een van hen vraagt: "Hoezo Jes, ben je op je werk dan?"
Vervolgens met z'n allen hard erom lachen, om daarna bloedserieus te zeggen: "Ja toch?"

En altijd denken dat je mensen herkent....
Zaten we in de auto, niet achter het stuur :no: en vervolgens een dikke Lincoln langs zien rijden en zweren dat het een wat oudere maat is.
Claxoneren, groot licht aan- en uit, zwaaien en roepen.......en vervolgens sta je er naast bij het stoplicht en zie je 2 van die ouwe mensjes stomverbaasd naar jou staren :D

Ach jongens, als je morgen van het geluk onder de tram komt, heb je in ieder geval nog iets meegemaakt toch?
*alsof je je dat nog kunt herinneren als je eronder komt ;)*
Waarschuw beheerder
Bij cynergize in the sand in amsterdam was ik van het 1 op het andere moment in de machinekamer van een schip, alle motoren stonden er dus ik denk ik ga ff leunen op een motor, pleur ik bovenop zo'n dametje daar, tjah leg dat maar eens uit :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollerman17 op zondag 20 juli 2008 om 17:35:
pleur ik bovenop zo'n dametje daar, tjah leg dat maar eens uit

:lol: "Ik dacht dat je een tafeltje was schat... sorry!"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doe mij nog wat drinken, doe maar fles anders moet ik met die beker gaan sjouwen..

Waarschuw beheerder
Sow wappie
Als je normaal bent ut geneens meer kan na zeghu :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollerman17 op zondag 20 juli 2008 om 17:35:
Bij cynergize in the sand in amsterdam was ik van het 1 op het andere moment in de machinekamer van een schip, alle motoren stonden er dus ik denk ik ga ff leunen op een motor, pleur ik bovenop zo'n dametje daar, tjah leg dat maar eens uit

ja en dat je ineens riep dat we moesten oppassen voor die motor die voorbij reed in het publiek :D
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=5qXbjNK0hWE

dan valt het met de meeste van ons best mee O:)

Waarschuw beheerder
Iedereen kijkt... en niemand helpt. Jammer hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 15:52:
en niemand helpt. Jammer hoor.

jawel hor.. er is er 1 die water aanbied maar daar wil hij alleen aan ruiken :/
Waarschuw beheerder
Op Extrema werd ik geflasht door een echte staantafel.. :/

Ik voelde me nie zo heel lekker dus ik loop richting de wc's.
Staat er rechts van me ineens een staantafel.
Toen moest ik nog voor de zekerheid de tafel aanraken om te kijken of die niet nep was :lol:
laatste aanpassing
ik had me dus vergist tijdens een avondje emmer ik dacht in die kroeg dat er n staantafel naast me stond dus dacht er ff lkkr op t gaan leunen en tja daar lag ie dan :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
wwo, huh? wow? he? oh.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 juli 2008 om 15:52:
Iedereen kijkt... en niemand helpt. Jammer hoor.

hij had ook zijn broek vol gescheten...

Waarschuw beheerder
Op de terugweg van het feestje Rauw.. moest ik echt al de heeeeeeele tijd naar de wc. Ik was er trouwens ook al heilig van overtuigd dat ik alweer nuchter was 8) Dus ik de hele terug weg mn plasje ophouden.. kwamen we éindelijk aan in de straat van een vriend van mij waar ik een elektriciteitshuisje zag staan met een heuvel naar beneden met helemaal onderaan een 'basketbalveld'. Daar kon ik dan wel ff mn plasje plegen. Dus ik ren daar naar beneden, met iedereen die mij verbazend nakeek, VOL de sloot in..... :$

wist ik veel 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
So, wat jij hebt, wil ik ook!
wat dan?
grote ogen 8-)

Ik hou zoveel van je, zoveel, ik ben bijna verliefd op je, bijna (L)

Iedereen gebruikt drugs tegenwoordig (dat word hier maar weer bevestigd)o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 19:01:
Iedereen gebruikt drugs tegenwoordig

En maakt dat ons slechte mensen?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 juli 2008 om 19:01:
Ik hou zoveel van je, zoveel, ik ben bijna verliefd op je, bijna

:lol:
Waarschuw beheerder
Op een feest werd een vriend van mij een keer gesmst, we konden het allebei niet zo goed lezen. Hij smste toen maar terug: Wat zeg je, ik kan je niet verstaan.