Partyflock

Forumonderwerp · 664639
Waarschuw beheerder
+26-1
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.

Waarschuw beheerder
Met een hele groep ergens buiten gezeten. Fietsten we daar weg en ik en nog iemand fietsten 200 meter achter de rest aan. Zagen we ze ineens stenen op de trein gooien, wij er allebei op af; niks aan de hand en hun waren er niet eens meer.

Daarvoor moesten we over een bult heen zeg maar, komt ineens een vriend terug fietsen; "Jongens we kunnen niet verder; er liggen allemaal dozen op de weg!!"
Waarschuw beheerder
Als je een eendje drugs geeft krijg je een wakkie kwakkie!

Waarschuw beheerder
haha deze heb ik eens gehoord ;)

by de mac:

"mag ik een fredium miet"

Artiest {SHOWLIST artist 20378, 31299}
Waarschuw beheerder
He jij bent ruud uit Heesh toch?
Ruud: nee man Oss
Zou zweren dat je uit Heesh kwam
Ruud: nee joh Oss
Maar je vriendin zei heesh
Ruud nee man OSS!
.
.
.
. Ruud: O nee shit, ik kom uit Berghem!

Waarschuw beheerder
- vette tattoos!!!
* welke tattoos, ik heb helemaal geen tattoos..
- HEA?! fuck man je hebt helemaal geen tattoos!!

Waarschuw beheerder
d8 ook een x dat een gast op zn armen overal tattoo's had,.. bleek het gwn een overhemd te zijn met strepen erop:s
Waarschuw beheerder
'Heeeeeey, er staat een H op die vrachtwagen'
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: Vorig weekend terugreis Ground Zero, die terugreis was gewoon 1 grote vage uitspraak.. :roflol:
Waarschuw beheerder
hee ik ben de weg kwijt, hij is uit mijn broekzak gevallen
Waarschuw beheerder
ik was tijdje terug met een paar maatjes van me op masters. en toen zei ik tegen een maatje van me, kom laten we door de zaal gaan rijden op een kreeft :S:S

whaha knkr lachen toch

oh jah en ik liet ook elke 5 minuten me pasfoto zien aan al mijn maatjes
Waarschuw beheerder
donateur
dat zal em zijn !!!

jaaaaah het is de jezus bus !!

kom jezus kom :S
Waarschuw beheerder
ik zat in de auto terug van een feestje

en toen zei ik tegen degene die reed..
pas eens op joh!!
hij zo: wattan?

ik zo: er staan allemaal bomen op de vangrail :S

en dat zal ik allemaal terwijl er ook een lichtshow aan de gang was in de ramen:S
Waarschuw beheerder
1x keer op een feestje, ff praatje maken met the alpha twins:

Ik: Hey, echt super gedraaid! echt vet!
AT: We moeten nog draaien....
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Komt er een Engelsman naar mn vriendin toe die stond te verkopen op sensation black.. vraagt ie: Hey, do you have some water?
Dus zij zegt: no she has water! en wijst naar mij..
Dus die man komt naar mij toe.. zegt: Hey, do you have some water?
Ik kijk em strak aan: No, i only have water.

:|
Waarschuw beheerder
Maat: tikt aan
Ik: (lag e slapen) en zeg dat de politie niet achter je aan zit
Maat: Stef
Ik: (lag e slapen) en zeg dat de politie niet achter je aan zit
Maat: stef
Ik: magnum
Maat: wat is een magnum
Ik: wit

En toen werd ik wakker, en wist nie waarover ik het had :P was erg ver heen:P
Waarschuw beheerder
Vantweekend zei ik tegen een vriendin van me.. "Het klopt niet meer wa'k zeg he?".. "Nee, 't klopt niet!" zei ze.. Ik heb ook geen idee meer wat ik daarvoor zei..

Waarschuw beheerder
Tijdje geleden,

vriend 1: Waar heb je die koffer gekocht?
vriend 2: Nee met waardeopdruk.
vriend 1: Ooh ok.

:vaag:
Waarschuw beheerder
ik zat in eens in de trein richting de bussen:P hahahahhaaha niet mijn woorden;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooiste blijft toch als iemand niet meer kan praten. Geen woord.. en er enorm veel moeite voor doet, maar het toch niet lukt
Waarschuw beheerder
na een avondje wausen lag ik met me vriendin in bad.

zij zat een heel verhaal te vertellen.

opeens zeg ik, ja maar daar is het toch te donker voor.

zij: heuh waar heb jij het nou over?

ik: heh wat bedoel je?

zij: ja wat je zegt.

ik: zei ik wat? ik weet het echt niet meer. tering wat ben ik naar de klote.
en dan de rest van de tijd om de 5 seconden je handen voor je hoofd doen omdat je het niet meer snapt.

maar wel ervaringen rijker,bijvoorbeeld kinderen die uit planten groeien.

wegrennen voor grote groepen Chinezen die achter je aan komen.

bij elke inrit van een huis een discotheek horen.

met ze vijfen in huis zitten, en denken dat het huis stampvol zit.

vogels vangen die er niet zijn.

I looooooooovvve MDMA..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 01:01:
Mooiste blijft toch als iemand niet meer kan praten. Geen woord.. en er enorm veel moeite voor doet, maar het toch niet lukt

komt me bekend voor :p
Waarschuw beheerder
kijk, een krolse kruipkoe..

moeje kijke,, een dove schizofreen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0297 op vrijdag 27 juli 2007 om 16:00:
maar wel ervaringen rijker,bijvoorbeeld kinderen die uit planten groeien.

wegrennen voor grote groepen Chinezen die achter je aan komen.

:lol:

OT: Op mokum world wide tour tegen een vriendin: jij moet je echt nodig scheren, ouwe...

Kon ze gelukkig wel om lache :)

N.B. Ze heeft geen baard hoor :P

Waarschuw beheerder
vroeger,toen we nog regelmatig naar parkzicht gingen
en er vroeg iemand waar we opaf gingen
zei ik regelmatig
we gaan naar parkhof {klein winkelcentrum,hier in nuenen}
deze opmerking word nog regelmatig naar mn hoofd geslingerd
komen dan ook niet meer bij van t lachen
we zingen ook nog steeds t liedje van de flintstones
alleen zingen wij
flink stoned we are flink stoned
jammer dak t doe

*LOL*
Waarschuw beheerder
*stilte*

Ik: Ik heb een lasagne
X: Wat?
Ik: Ik heb een lasagne tussen me benen
X:..
Ik: Het voelt echt net als een lasagne
X: haha
Ik: eeh? thuis maak ik altijd mn eigen lasagne blabla..

Later:

Ik: ja is goed leg dr maar 1 neer..
X: Wat?
Ik: oh laat maar dr is geen sos.

:vaag:
Waarschuw beheerder
:lol: grappig al die opmerkeningen...ik zelf heb ook weleens wat vage opmerkingen

- terug in de auto vanaf de Hemkade stop een auto voor het stoplicht, 1 man met overal bloed op zijn blouse stapt uit en even later zijn vrouw. Ze gingen van plekje wisselen...Ik zeg: zo die vrouw heeft vast last van een bloede schaamlip......

- op awake fest. sta ik me lippen te glossen komt er een gozer voorbij met een vaag, soort buisje...ik zeg gozer doe die ghb weg...die gozer lieverd das lipgloss heb ik gevonden...:s En me zonnebril was me beschermingsglas....

- awakenings 5 years in Now & Wow....gingen een vriend van mij en ik bekers over onze oren doen omdat het geluid dan vetter klonk...en het bij iedereen die langs kwam ook ff doen....:S..... stop bij de shell bleek een kas te zijn:S.........lekker :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik: fijn gaan we he?
x: He?
ik: Ja toch vind ik ook man
x: zij jij wat?
ik: ja duh gaat goed zo he?
x: ik snap er nix van hoor
ik:ik ook niet maar huh wat zei jij nou net?
x: geen idee jij dan?
ik: ik ben echt te vaag gewoon jij niet?
x: (als n boer met kiespijn) haha ja echt! zullen we ff wat drinken halen zo?
ik: ok w8 ff dan moet nog ff n beetje bijkomen anders val ik om hoor.
x: ooohww jaaaa dat zal wel he, zullen we nu gaan dan?
ik: ja is goed maar eerst ff bijkomen hoor.
x: ja ik ook man ben ff iets te vaag om te lopen
ik: ja is goed we gaan nu wel ff.
x: ok

Eindelijk bij de bar!
ik: ff uitrusten hoor zullen we anders drinken halen?
x: daar zijn we nu toch?
ik: Ohw ja haah das waar ook ja wil jij nog n pilletje dan of ben je nog te vaag?
x: ja ben te vaag
ik: ik ook later dan maar
x: is goed doe nu maar dan
ik: ok hier had m al in mn hand geloof ik maar weet niet meer precies hoe lang al.

Waarschuw beheerder
Vriend van me, vet uit z'n plaat, zittend op de bank met z'n ogen dicht:

'Ajoh, nog een paar jaar door sjoken en dan sla ik m'n moeder in mekaar...'

Hahahaha, weet echt nie wat ie er nou mee bedoelde maar ik lachte me wel bekant een dwarslaesie!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ->jeffrey<- op donderdag 11 maart 2004 om 15:19:
Op qlimax vroeg een maatje aan me toen een er een dj aangekondigt werd welke film we gingen kijken.
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt.

Vaaaaaaaag dit vroeg ik precies het zelfde aan een kameraad op een feest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2004 om 18:30:
sta ik in de rij voor bij de wc's, vraag ik aan een meissie, dit is toch de rij voor de achtbaan???
hoe ik daar nou weer opkwam

whahaha super
Waarschuw beheerder
jaa by my ook we ware zo snachts btje aan t rondlope en toen zate we op een bruggetje bove de snelweg..zon kereltje lag half te slape en schrok wakker en vroeg waar ze vis spulle ware.. :s:P

en andere keer by iemand thuis,lag 1tje goed wazig en toen schoot ie wakker en vroeg ie een aansteker..dus ik vroeg wrm ie vuurtje nodig had en toen zei ie lamaar geef een schaar..dus ik zo vn jaa wrm n schaar..toen zei ie maakt nie uit geef nou gewoon iets! en toen viel ie weer in slaap/coma. :p
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal RAAR!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marbella op donderdag 9 augustus 2007 om 18:17:

Eindelijk bij de bar!
ik: Ohw ja haah das waar ook ja wil jij nog n pilletje dan of ben je nog te vaag?
ik: ok hier had m al in mn hand geloof ik maar weet niet meer precies hoe lang al.

grappig als je dat zo leest :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Door Mezelf.

Piet ..! Sleep je hond niet door die paaltjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van British babe op maandag 30 juli 2007 om 16:33:
:lol: grappig al die opmerkeningen...ik zelf heb ook weleens wat vage opmerkingen

- terug in de auto vanaf de Hemkade stop een auto voor het stoplicht, 1 man met overal bloed op zijn blouse stapt uit en even later zijn vrouw. Ze gingen van plekje wisselen...Ik zeg: zo die vrouw heeft vast last van een bloede schaamlip......

- op awake fest. sta ik me lippen te glossen komt er een gozer voorbij met een vaag, soort buisje...ik zeg gozer doe die ghb weg...die gozer lieverd das lipgloss heb ik gevonden...:s En me zonnebril was me beschermingsglas....

- awakenings 5 years in Now & Wow....gingen een vriend van mij en ik bekers over onze oren doen omdat het geluid dan vetter klonk...en het bij iedereen die langs kwam ook ff doen....:S..... stop bij de shell bleek een kas te zijn:S.........lekker :lol:

Waarschuw beheerder
een sinbadbaneesebutrugolifant
Waarschuw beheerder
kijk.. een barry-parade !
Waarschuw beheerder
Op Promo zit ik op de tribune(balkon) voel ik ineens een schop in me rug. Dus ik draai me om: wat doe je mafkees?

Kijkt die Gozer goed schrikt ie zich dood vet grote ogen van de schrik zegt ie: ow sorry ik dacht dat je een stofzuiger was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op maandag 13 augustus 2007 om 18:55:
Op Promo zit ik op de tribune(balkon) voel ik ineens een schop in me rug. Dus ik draai me om: wat doe je mafkees?

Kijkt die Gozer goed schrikt ie zich dood vet grote ogen van de schrik zegt ie: ow sorry ik dacht dat je een stofzuiger was.

hahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op maandag 13 augustus 2007 om 18:55:
vet grote ogen van de schrik

denk niet van de schrik hahaha

Waarschuw beheerder
op dance valley kijkend naar alle troep en zeg tegen me maat ! de boswachters komen zometeen het gras maaien dus let een beetje op de troep alsjeblieft :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 06:18:
komt me bekend voor :p

:lol: indd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 20:13:
denk niet van de schrik hahaha

had t niet over ze pupillen maar die waren ook aardig groot:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op zondag 12 augustus 2007 om 11:24:
Uitspraak van Marbella op donderdag 9 augustus 2007 om 18:17:

Eindelijk bij de bar!

grappig als je dat zo leest

Ja en t leuke ervan is dat ik t me ook precies zo herinner allemaal. gewoon exact deze woorden ook he haha.
Waarschuw beheerder
Aan het spacen bij de oude maas iedereen onder de paddo's...Vriend van mij keek naar de wolken en zei:'wat gaan die wolken snel' hij ging verder een shaggie draaien en opeens uit het niets weer naar boven kijken en schreeuwen tegen die wolken ':'HEY JE MAG HIER MAAR 30'

Ik kwma serieus niet meer bij..

Wat ik zelf zeg weet ik eigenlijk vrijwel nooit meer.. weet wel dat ik altijd leuke theorien verzin. Meestal bullshit maar wel met een kern van waarheid en waar je nog goed over ken discusseren :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PV] LadyTerror op dinsdag 14 augustus 2007 om 00:21:
'HEY JE MAG HIER MAAR 30'

hahaha!

ik vergeet ut ook altijd heb eerder actie's dan dan vage uitspraken:P

Waarschuw beheerder
uhhh, ober !!! doe mij nog zo'n overheerlijk kopje ketaminestronesoep aub
En ik ben geweldig, ik zie dingen die niemand ziet, dat is erg lastig, vooral als je bijziend bent, maar de mier van het wilde westen zei: "he, doe mij nog een pilske!" en het konijn ook, die naast mij zijn kunstgebit geparkeerd had, en zijn kaak klapte er vrolijk op los, maar dan raakt hij verdwaald in het grote kickenbos vol bakstenen, maar het zijn geen bakstenen, maar kapstokken met een poot in het gips, en op dat gips zit een tor, maar de kat is eruitgenaaid, de ***, die vuile kat met drie poten. He kijk, daar heb je de eekhoorn en de apostelen, maar die rollen van de berg af, en sneeuwitje snuift er vrolijk op los samen met eek the cat, maar dan komt superelmo eraan; he, heb je nog bakstenen voor mij over?, want ik heb dorst als de tering, en toen kwamen de tamme stoeptegels met hun olifanten en hun ufo's uit de magnetron gevlogen, maar er waren nog twee mieren die van de kaart bij doornroosje waren, maar ik denk niet dat ik nog verder van mijn appel ga eten, want anders ga ik dadelijk nog onzin vertellen. Hee, zei de hark uit het verre oosten tegen de hitsige doperwt, word jij ook achtervolgd door die aap met die rooie kont? Nee, want ik heb net n pindakorstje door de noodingang van de opgevoerde winkelkar zien vliegen. Ooh nee, daar heb je paulus de plintkabouter, en hij is op zoek naar een egel zonder stekels! daar is de sprinkhaan wel erg van geschrokken, maar hij moet zijn muil houden, want wij houden niet van gezever, en sinterklaas vind spruitjes ook niet lekker want mickey mouse heeft zijn hond vandaag niet uitgelaten, omdat Piet Paulusma voorspeld had dat er wolkenkrabbers door de sloten zouden sluipen om neus-en-buis-zeer onder de niets vermoedende geimporteerde parkieten met 2 snavels te besmetten. Maar ik hoef die nasi niet, want hij zit me al de hele tijd boos aan te staren, en ik weet ook wel dat mijn vork ontvoerd is door ruimtemannetjes, maar Bambie kan toch ook niet helpen dat zijn capsules allemaal op waren? Maar toen werd de orde in het grote sprookjesbos op gruwelijke wijze verstoord, toen stampertje op een levende banaan stuitte, geschrokken stapte hij in zijn bmw in, maar hij wilde niet starten, dus belde hij de anwb op, maar toen stond hij ineens oog in oog met de levende banaan, maar de banaan was van chiquita, dus stelde hij zich voor: “Hallo, ik ben harrie de banaan, en ik ben psychisch gestoord, want ik hep geen gele schil, maar een paarse, want ik was vorige week ontvoerd door de dolle aubergineklan” Rob de tuinman zag dit en hij wou me nog redden, maar toen was zijn voorraad wasknijperelastiekjes op, dus ging hij samen met Piet Paulusma naar de Xenos, maar de Xenos was gegijzeld door een stel doorgedraaide cocainecolaflesdopjes met starwarszwaarden, die ze van de kerstman hadden gekregen omdat de eieren van paasdwaas besmet waren met sars. En dat vond de oppermachtige daklozenkrantverkopende glazenwasser uit de hell niet goed, en na overleg met Peter R. de Vries stuurde hij er zijn grootste peleton dappere gevechtshamsters op af, omdat Bert en ernie dit 3-voudig schriftelijk hadden aangevraagd uit angst voor de goede amfetaminfee en haar trouwe onderdanen die met hun magische toversnuifbuizen de gehele populatie van sesamstraat gegijzeld hadden, maar Pino had toch noch stiekem een brief naar willibrord frequin kunnen sturen met een chemisch gemodificeerde postooievaar die hij speciaal van de 3e planeet van Hepe hepie de profeet over had laten komen met de p.t.t. postexpresse van de toekomst, bestaand uit 2 doperwten die met secondenlijm aan een eenzame homofiele ziektebacil waren gemonteerd, nadat zij en haar zoon gebrainwashed waren door jan peter balkenende aanhangers, maar toen bin laden dit gehoord hadden greep bin laden zijn kans en bestelde hij een mac hersentumor omdat de gereformeerde rekenmachinegroepering er vandaag toch ggen zin in had om bridge te spelen als de balpennen geen ballen maar flappen hadden, en krijg er gratis een naar rotte vis ruikende, ongewassen ziektedragende pekinghoer bij, maar bel nu wel meteen naar de PKVD (pekingse **** verspreidings dienst) voor het ge
val u onze speciale circusaanbieding nog niet gehoord, geroken of gevoeld heeft bij deze speciale uitzending van tele****rommel-tv!! Wij zijn zo bij u terug met de nieuwe ultrasonische, pneumatisch & elektrisch ondersteunde sateprikkerreinigingssetjeskoffers, afgeprijsd van 7,99 naar 8,00, voor de echte uitgelubberde vette gemuteerde freetkut niet te missen! Na de reclame hebben we meer oplichtingspraktijken in de aabieding, maar iedereen begon te vroeg t juichen, want er was geen reclame, omdat in een keer alle lampen tegelijk in de vut gingen, en tempoteam had op dat moment voor het eerst sinds 421350 jaar geen vervangende lampkrachten beschikbaar in hun ultraruime assortiment van ongeloofelijk hard zwoegende, eerlijk en fris uitziende heroineverslaafden, die ze 1 keer in de week met harrie de bolletjesslikkende drugsweldoener uit de bomen willen plukken, als ze tenminste rijp zijn, want als je een junk te vroeg oogst, dan zijn de spreekwoordelijk rapen gaar, want dan word earthworm jim de valszingende, straatmuziescerende idols flikker helemaal groen, want geel was op dat moment ook uitverkocht, want die hebben ze van de o zo gevreesde, maar toch geweldige, magniefieke, ongestelde bouwradio uit 2 stukken opgebouwd, door de kaboutertjes uit de mijnen van de kabouterslavendrijvende snuifwitje en haar reuzenzweep, die ze tegen de appel gerolen had met Jan de niet zo slimme herman brood immitatie, toen hij er genoeg van had in een dipje te zitten, omdat dat dipje geen dipsaus van de aldi was, maar afkomstig was van de gewelddadige, gestoorde, maar vooral perverse winnie the poohbeer, en zijn pot honing afkomstig van de australisch gereformeerde junkiebijen, die hun honing produceren doormiddel van koffiekarretjes van koffie rondbrengende eekhoorns te stelen, oftewel jatten, pikken, en natuurlijk niet te vergeten klauwen en kapen, die ze op venus verkochten voor een veel te hogen prijs van een appel en een ei + 17,5 % XTW, waarna ze voor dat geld heel de dag snuifmeel in de hippietuin vol met lsd en andere ingredienten nodig omdat ik niet kan begrijpen waarom ze zo’n olifantgrijsachtige kleur hebben, want harrie de aanvoerder van het internationale instituterige instituut voor gele en roze drempels was failliet gegaan omdat alle drempels bejaard zijn, en dus grijskleurig, maar dan wel meer tussen groen, rood en zwartachtige grijstinten met lichtblauwe stipjes. En wat is dat daar? Oooh nee, het is de lopende lantaarnpalen zonder bordjes gang, en die hadden spermit de flikker ook al in de overstekende kauwgomballenautomaat gestopt, en dat vind de kerstman ook niet goed, want hij zei nog: wat is er met jullie aan het handje?; wat er aan de hand is? volgens mij zijn wij ***leip AAAAAAAAARRRRRRGGGG!!!!!:vaag:

Waarschuw beheerder
juist jah,..

Waarschuw beheerder
ja dat je dit niet snapt joh ;)...