Mijj vriendin en ik lagen in bed, en zij was nog aan het uitspacen. Uit het niets zei ze het woord 'kaasbonen'.
Dit heb ik nou ook altijd. Ik moet echt niemand bij me hebben liggen want ik houd iedereen wakker.
In bed of op een after roep ik de vreemdste dingen uit het niets en dwars door alle gesprekken heen
'DIT is pas koffie'
'we moeten nog zo'n kaasbal kopen'
'als het regent, dan vind de kat dat ook prima'
Zulke onzin.
Schaamrood op de wangen altijd als alle fronsende wenkbrauwen weer naar mij richten: whut?
Ik: Yoo, alles goed?
Hij: Jazeker met jouw?
Ik zo: Huh wa zei ik ook alweer?
Wat i kde laatste keer had, was dat ik ongeveer 10 keer over de hele avond verspreid aan iemand vroeg hoe die heette -0_ Weet nu wel hoe die heet, duurde even
Op een feestje zijn met vrienden die niet gebruiken, en ze vragen om een halfje. Dus ik kijk ze verschrikt aan, en geef ze een halfje. Kijken ze elkaar aan en beginnen heel hard te lachen.. dus ik zeg wat? je wilt een halfje is het nog niet goed. Bedoelde ze een half muntje.. Kon toen wel door de grondzakken....
Wat doet ie, pakt ie zn portemonnee, haalt er 5,- uit en geeft het aan mij.
Schiet me ook een te binnen. Ik was met m'n neef thuis. Hij lag op de vloer en vraagt of ik het licht uit wil doen. Prima, ik een sigaretje roken op het balkon. Een minuut later komt ie he-le-maal in paniek en zeiknat van het zweet naar buiten gestormd
'WIE heeft het licht uit gedaan?!'
'Ik..Dat vroeg je net..'
'Wil je dat NOOIT meer doen?! Ik word wakker en de hele kamer is zwart! En weet jij hoe donker zwart is?!'
Haha gekke uitspraken... had laatst juist een keer dat ik telkens midden in het gesprek stil bleef en stopte met praten. 'Ehhh.....?' 'He wat?' 'Je was iets aan het vertellen.' 'Oh.'
En had werkelijk GEEN idee waar ik het twee seconden daarvoor over had gehad.. Was ook wel eind v/d avond gelukkig