wappie op last world festival zie ik op een gegeven moment iemand aan een bout draaien die aan zo'n dikke ijzeren steunpilaar vastzat om de tent recht te houden. Dus ik ga er naartoe en vraag wat hij aan het doen is. Zegt ie: Ja die bout zit los, voel maar. Dus ik draai een beetje aan dat ding en die schroef draait hooguit een centimeter door. Maar goed, het zat dus ff in m'n kop dat heel die pilaar naar beneden zou kunnen donderen. Dus die vent zegt iets van: Ik ga wel ff lijm halen, ben zo terug. Dus ik zeg: Oké, dus jij regelt het ff hè.
Maar terwijl ik een beetje los stond te gaan hield ik die pilaar een beetje in de gaten maar die vent kwam maar niet terug. (Nogal logisch achteraf natuurlijk

. Maar op dat moment dus onverklaarbaar xD.) Nadat ik een paar keer had gekeken was ik het op een gegeven moment gewoon veregeten.
Toen liep ik een uur later ofzo weer die tent in en zie ik die pilaar weer, met paar gasten er vlak bij in de buurt. Dus toen schoot het weer bij me binnen dat die paal nog steeds niet goed was

.
Dus ik loop naar dat gastje toe en zeg: kijk uit man dat je niet te dicht bij die paal gaat staan want hij kan zo omvallen. Hij kijkt mij raar aan en lacht een beetje raar omdat ie er niks van snapt. Dus ik zeg: Ja kijk hier maar, heel die schroef zit los. Hij moet lachen en zegt: Ja ik zal het goed in de gaten houden.
Ik liep verder door naar binnen en het voelde echt alsof ik iemand gered had
(Woow beetje lang verhaal achteraf

. Dit was het eerste wat me te binnen schoot en is toch net een te lang verhaal voor iets wat opzich wel geinig was, maar ook weer niet de grap van de avond

)