Gister was ik gezellig naar Hurricane Outdoor,
zoals gewoonlijk weer wat naar binnen gewerkt.
Toen kreeg ik een ijsje van me vriend, en zat een beetje te praten
zuig ik aan het stokje van me ijsje en maak een beweging dat ik af wil tikken zoals bij een sigaret
kijkt dat meisje waarmee ik aan het praten was me aan alsof ik niet goed bij me hoofd was
keek ik naar me ijsje en naar haar, vroeg ik ook nog is of er wat was..
geweldig avondje
hahaha ja idd regs
of jij die de heletijd tege me aan t praten is en ik maar niet verstaan wat je zegt!
he?.. wat zeg je nou?.. ik snap m niet?..
ja dat ik sirieus dacht dat je zat te bellen in de auto
ik moest echt 3x goed kijken of t echt niet zo was
en ik was er echt van overtuigd dat ik hoorde: "ja t was gezellig, nee ben nu onderweg naar huis".. en al de bushokjes met mensen erin en verkeersborden op de weg..
haha!
dat had ik nou ook met iemand, en die gene maar zeggen dat het aan mij lag
Dan heb ik ff een vraagje tussendoor, hoeveel hebben jullie er op als jullie mensen met brillen en statafels zien?
Hij zal niet de enigste zijn die rare dingen uitkraamt
Ik ben een drugstreintjeee, sluit maar aan! Halte 1 De weg kwijt Halte 2 Van de kaart
Of iemand tegemoet lopen en dan net doen alsof je een foto maakt met je tel en dan hem een kaartje geven die je eerder van een echte fotograaf kreeg
geniaal!!, misschien ook maar keertje proberen (als ik me lach kan inhouden)
-Of iemand tegemoet lopen en dan net doen alsof je een foto maakt met je tel en dan hem een kaartje geven die je eerder van een echte fotograaf kreeg
hahahaha uhmm. moet ik heel ff nadenken..
had ik un elastiekje in me hand. zei ik let op ik maak van dit elastiekju een auto,
5 minuten later was ik het allang weer vergeten van dat elastiekje.
vroeg er iemand, waar is die auto dan?
ikke ooh die's al weg gereden
hahahaha uhmm. moet ik heel ff nadenken..
had ik un elastiekje in me hand. zei ik let op ik maak van dit elastiekju een auto,
5 minuten later was ik het allang weer vergeten van dat elastiekje.
vroeg er iemand, waar is die auto dan?
ikke ooh die's al weg gereden
Uitspraak van B*R*E*N op maandag 30 mei 2011 om 16:36:
Tegen de barvrouw zeggen "Doe maar iets vochtigs"
Hahaha
Hmm
Ik zag bij knock out overal trappen. Schrok me de klere de hele tijd.
Schijtpillen waren dat zeg.
Of iemand tegemoet lopen en dan net doen alsof je een foto maakt met je tel en dan hem een kaartje geven die je eerder van een echte fotograaf kreeg
heb ook een keer helemaal wappie het piepkleine onderbroekje van mn vriendin aangedaan toen ze even naar de wc was. Ik heb helemaal niets met vrouwenkleding aantrekken maar dat was op dat moment even het belangrijkste op de wereld.
ik moest gewoon weten of het ding paste.
toen ze terugkwam van de plee liet ik glunderend van trots zien dat het gelukt was. Ik heb nog nooit iemand zo hard horen lachen.
Je houd van mannen in vrouwenondergoed?
Dan is ze bij jou aant juiste adres?