Partyflock

Forumonderwerp · 664159
753x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Een priester rijdt in zijn auto richting de kerk,
en op de stoep ziet hij een non lopen.
Hij biedt haar een lift aan en ze rijden verder.
Terwijl de priester een scherpe bocht neemt,
valt de non haar habijt open,en is er een ontbloot bovenbeen te zien. ;P
na een half uurtje kan de priester het toch niet laten om zijn rechterhand op de non haar boven been te leggen. De non kijkt verbaasd,en zegt; Denk aan psalm 129 ... De priester haalt zijn hand van haar been,en zegt;sorry. Maar na een paar minuten is de verleiding weer te groot en pakt hij weer haar bovenbeen vast. " psalm 129 priester" ... Sorry,herhaalt hij en hij zet haar af bij de kerk.

Aangekomen in zijn kamer,leest hij het psalm boek door en leest hij;

Psalm 129: Ga naar boven en laat u meeslepen met wat zich daar bevind ...

:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er zitten 2 kippen in een hok. Zegt de ene kip; 'tok', zegt de andere 'are you tokking to me?'
Waarschuw beheerder
donateur
Ben weer ff online,schoor me wat dingen te binnen ;D

Een jongen en een meisje van het platteland liggen naast elkaar langs de dijk. Klimt er opeens een stier bovenop een koe. Zegt die jongen tegen dat meisje: "Zal ik dat ook eens doen?" Zegt het meisje: "Wat kan mij het schelen? Het zijn mijn koeien niet."

In een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten. Hij stapt op haar af en vraagt "Kan ik je wat te drinken aanbieden?". De vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen "Wat?..., me in mijn kont neuken?". De hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak. Even later komt de vrouw naar hem toe, "Het spijt me", zegt ze "ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren, en dat drankje sla ik niet af". Waarop de man schreeuwt:" Wat?...., 500 euro ?????".

Op het naaktstrand in Zandvoort krijgt een meisje een bij in haar gleuf. In paniek loopt ze rond: "Er is een bij in mijn gleuf gevlogen!" Omstanders brengen het meisje bij een dokter. Ze gaat op de behandeltafel liggen en de dokter kijkt bij haar naar binnen. "Ik zie die bij zitten," zegt de dokter, "maar hij zit te ver weg. Ik krijg hem er met de hand niet uit. Maar ik weet er wel wat op. Ik smeer wel wat honing op mijn pik. Die schuif ik dan voorzichtig naar binnen, en zodra die bij op mijn pik gaat zitten, haal ik m er wer uit." Dus de dokter smeert honing op zijn pik en schuift m voorzichtig bij het meisje naar binnen. Maar de dokter begint zijn pik steeds heftiger op en neer te bewegen. "Dokter," roept het meisje, "wat doet u nu?" "Geen nood," roept de dokter, "ik schiet die bij dadelijk dood."

HUMOR !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jantje zegt tegen zijn moeder: "Pa heeft zich opgehangen op de zolder." Dus ze gaan naar de zolder en moeder zegt "Waar is Pa dan? Jantje: "1 april, hij hangt in de kelder!"

Whahaha geweldig :D
Waarschuw beheerder
donateur
[quote]
Jantje zegt tegen zijn moeder: "Pa heeft zich opgehangen op de zolder." Dus ze gaan naar de zolder en moeder zegt "Waar is Pa dan? Jantje: "1 april, hij hangt in de kelder!"

Whahaha geweldig [quote]
jaja ;P
Waarschuw beheerder
donateur

Whahaha geweldig

jaja ;P
Waarschuw beheerder
donateur
De dokter zegt dat ik schizofreen ben, maar wij vinden van niet
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zingt Marco Borsato als hij onder de douche staat?

- Niemand ziet hoe klein je bent
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zingt Marco Borsato als hij met Leontien aan het vrijen is??

- Binnen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Liggen er twee koffiebonen in bed. Zegt de ene: 'Dauwe Egbert'.
Waarschuw beheerder
Hoe heet een Tor die kleine Torretjes neukt ???

Torpedo :)
Waarschuw beheerder
komt een vrouw bij de dokter:
"dokter , mijn man vind dat ik een abnormale grote kut heb"
zegt de dokter: "kleed u zich maar even uit dan zal ik er even naar kijken"
de vrouw kleed zich uit en de dokter kijkt tussen haar benen en zegt:
"JEZUS!! WAT EEN GROTE KUT!!!!JEEEZUS WAT EEN GROTE KUT!!!"
"nou zeg! :S dokter, dat hoeft u toch niet twee keer te zeggen?!?!

"dat doe ik ook niet" zegt de dokter
"dat is de echo!! :D
Waarschuw beheerder
hahaha die van marco borsato
niemand ziet hoe klein je bent :yes:

:d :respect:

Waarschuw beheerder
een vrouw staat onder de douche, na het douchen loopt ze naar beneden om de post te bekijken. blijkt de postbode nog voor de deur te staan!

postbode: hé, krullebol is je moeder thuis?

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha [qoute] een vrouw staat onder de douche,na het douchen loopt ze naarf beneden om de post te bekijken. blijkt de porstbode nog voor de deur te staan!

postbode: he,krullebol is je moeder thuis[/quote]

HUMOR !!!
man en vrouw staan onder de douche, gaat ineens de bel. vrouw slaat snel handdoekje om en maakt de deur open. tis de buurman, die zegt: "als je dat handdoekje laat vallen krijg je 100 euro van me". Die vrouw denkt: "best, das makkelijk verdiend, mn man hoeft t niet te weten". En whoppa, ze laat dr handdoekje vallen, de buurman geeft haar 100 Euro en gaat weer. Vrouw komt terug de badkamer in. Vraagt haar man: "wie was dat?" vrouw: "de buurman". zegt de man weer: "oww, heeft ie nog iets gezegd over die 100 euro die ik nog van m krijg".
:D
Waarschuw beheerder
hehehe das wel een goeie :)

Waarschuw beheerder
hahah die was wel leuk ja!

:jaja:

Waarschuw beheerder
wat heb je als je een tennisbal op je elleboog hebt?

een tennisarm

wat heb je als je een voetbal op je knie hebt?

een voetbalknie

en wat heb je als je 2 ballen op je kin hebt?

een piemel in je mond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er komt een turk bij de dokter met een kikker op zn kop...

'Binnen' zegt de dokter
'Wat is het probleem, meneer?'
Zegt de kikker: 'Er zit een gezwel onder me voet'

:P

Waarschuw beheerder
hoe noem je een sexverslaafde? nymfomaan

hoe noem je iemand die veel met vuur speelt? pyromaan

hoe noem je iemand die veel jat? kleptomaan

en hoe noem je iemand die van dit alles houdt? een vuile tering marokaan

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
wauwwwwwwwww weer nieuwe moppen topic..

Waarschuw beheerder
als je goed kijkt voor je praat, zie je dat het een oude is....