Partyflock

Forumonderwerp · 664090
­ Nederland
Ik heb geen zin meer in school, geen zin meer in werken, geen zin meer in het leven, NERGENS zin meer in!!!
En toch verplicht ik mezelf om een zware opleiding te doen. Ik weet het gewoon niet meer. De studie oefent zo'n zware druk op mij. Maar ik zal moeten doorzetten van mezelf :( Want ik weet echt niet wat ik anders zou moeten doen.

Ik voel me zo hopeloos :(

pas maar op met stalken...tis wel een psycholoog in spé hé;)
ze zorgt er persoonlijk voor dat je opgenome word:[
Ruilen dan maar :D

nee:[
Stik in zaad :)

en dan?
(Y) aanrader :)

Stik in Kutwater :)
en dan?

(y) aanrader:)
deja vu :|

:o
En dan het zaad erin ja :yes:
Eyyyy sunoda, lang niet gezien!! Misschien ben ik daarom depri :) Thanks voor je reactie en ik zal de groetjes aan mijn zussie doen :hug:

En de rest, THANKS dat jullie zo lief zijn :lief:
Ik kan jullie wel zoenen :)

(K)

en bea en die andere trol...waar slaat dat aandachttrekkerij nou weer op?

Dit is ook heel lief gezegd :)
laatste aanpassing
Graag gedaan O:)

soms lijkt het erop dat we er toch echt zijn om elkaar te helpen:p
ik heb maar een tip , zoek een gewillig slachtoffer waarvan je t gevoel hebt dat hij/zij je begrijpt en schrijf alles van je af, dit heeft mij iig geholpen de laatste tijd(tnx hester :knuffel:)
om dingen op een rijtje te zetten en om te kijken wat je precies wil met je leven.ook naar de dokter gaan en daarmee praten om uit te zoeken of t een dipje is of misschien meer. ook zal de zelfmoord van je vriendin er warschijnlijk mee te maken hebben dat je je zo klote voelt.
ook ik vind je een ontzettend mooie meid dus maak je maar niet druk over de zomer, je ziet er al perfect uit ;)
t komt allemaal wel weer goed uiteindelijk. ik weet t zeker. iig heel veel sterkte

Uitspraak van :[ Pantertje :[ (L) op maandag 8 maart 2004 om 20:49:
Ik heb geen zin meer in school, geen zin meer in werken, geen zin meer in het leven, NERGENS zin meer in!!!
En toch verplicht ik mezelf om een zware opleiding te doen. Ik weet het gewoon niet meer. De studie oefent zo'n zware druk op mij. Maar ik zal moeten doorzetten van mezelf :( Want ik weet echt niet wat ik anders zou moeten doen.

Verkoopster bij Hunkenmuller

Uitspraak van :[ Pantertje :[ (L) op maandag 8 maart 2004 om 20:49:

Bier zuipen en seks kijken