Partyflock
 
Forumonderwerp · 664090
Ik heb geen zin meer in school, geen zin meer in werken, geen zin meer in het leven, NERGENS zin meer in!!!
En toch verplicht ik mezelf om een zware opleiding te doen. Ik weet het gewoon niet meer. De studie oefent zo'n zware druk op mij. Maar ik zal moeten doorzetten van mezelf :( Want ik weet echt niet wat ik anders zou moeten doen.

Ik voel me zo hopeloos :(
 
Sterkte iig, komt vast wel weer goed!

(F)
 
Ga er een weekje tussen uit. Ga ff lekker op vakantie, gewoon jezelf dus verwennen. Succes gegarandeerd :)
 
Gebruik je vaak drugs? Dan begrijp ik je plotselinge depressie :/

sterkte :flower:

Als de zomer er eenmaal is zal je het al een stuk zonniger inzien.. weet ik zeker..
laatste aanpassing
 
jahaa leven gaat niet altijd over rozen
:( Helaas :(
 
neem een korte break met school van een jaar daarna kan je zoweer instromen laat je zelf weer op.
ga lekker lang weekend weg:)
in iedergeval sterkte
Je komt vanzelf wel weer uit deze dip...
Moet ook zeggen dat de studie die je volgt behoorlijk confronterend voor jezelf kan zijn..
Sterkte...
 
Hoop wel dat je nog een bepaald iets hebt wat je van alles af kan leiden dan... :flower:
 
Touwtje kopen?:D
Winter/Voorjaars dip/depressie
Ga onder de zonnebank! Pascalle heeft gelijk: van de zomer voel je je vast weer top!
 
na regen komt zonneschijn:d
Thanks Enzie :)

xx Pascalle xx, Ik heb wel drugs gebruikt, maar niet zo vaak. En ik heb sinds oud en nieuw niks meer gebruikt.
Ik heb gewoon geen behoefte aan drugs. En meestal ben ik de enige in de groep die niks gebruikt als we uitgaan. Dus daaraan ligt het niet.
En als de zomer eraan komt, word ik nog meer depri. dan moet je er weer zo perfect uitzien enzo :(
Thanks meissie :)
Aan je agenda te zien bezoek je nogal vaak 'n feestje. Nuchter???
 
Ik snap zoiezo niet dat je je prive problemen op internet gaat bespreken..
Zal wel aan mij liggen maar is het niet verstandig om er met een dokter over te praten?
Die hebben er meer verstand van dan die leipen die hier zitten:p
PsYcHo FrEaK AKA PERSON, ik ben al een jaar tussenuit geweest, maar dat hielp niet. thx!

Bins, bedoel je zelfmoord daarmee? Een vriendin van mij heeft in december zelfmoord gepleegd. Ze is voor de trein gaan staan. Ik kan het nog steeds niet geloven :(

Yassie, JA DAT WIL IK ZO GRAAG! Onder de zonnebank! Maar dat mag ik een tijdje niet. :(
 
Hoezo er perfekt uitzien???
Ik vind persoonlijk dat je er goed uitziet hoor! :bloos:
 
Bins, bedoel je zelfmoord daarmee? Een vriendin van mij heeft in december zelfmoord gepleegd. Ze is voor de trein gaan staan. Ik kan het nog steeds niet geloven


Nee dat was een kutgeintje idd
Maar die post daarna was wel serieus:)
 
dan moet je er weer zo perfect uitzien enzo

hm, snap wat je bedoeld.. Maar goed, ik zie er alles behalve perfect uit (tiepje zeekoe) maar word toch echt heel vrolijk van het mooie weer ;)


Denk dat Binsie wel een beetje gelijk heeft wat die dokter betreft (ik haat het om dat toe te geven :d ) Misschien moet je eens met je huisarts erover babbelen..

En asjeblieft geen domme dingen doen! Sterkte :flower:
laatste aanpassing
Kjoe-Bitch, zoals ik al zei, ik gebruikte heel af en toe. En ja, de meeste keren ben ik nuchter :) Ik drink namelijk ook niet.

Bins, je hebt ook gelijk hoor. Maar niet ALLE mensen zijn hier leip :)
 
jezelf een keertje lekker verwennen.. (niet sexueel)

lekker uit gebreid naar de sauna of een weekendje kuuroord...
Nou dan weet ik het ook niet.
Misschien iets vaker een pilletje nemen.
Nee, ik snap wel dat het een geintje was, maar ik moest er ineens aan denken.

Pascalle, je ziet er goed uit!
En ik heb ook by the way hulp gezocht.
 
Maar pascalle liefje
Geef het nou gewoon eens toe dat wij altijd op 1 lijn zitten
Wij zijn voor elkaar gemaakt :bah: :yes:
 
Ja binsie dat zijn we zeker :lief: :[ :kots: :hug:

Enne pantertje, thnx :bloos:

Ik hoop dat die hulp je wat beter kan laten voelen.. En anders heb ik nog maar 1 advies --> chocola :lief:
Als ik zo lees wat ik allemaal neer heb gezet, vind ik mezelf toch best zielig overkomen. EN DAT WIL IK NIET :'(

Ik zit ook in zo'n cirkel van negativiteit. Ik doe negatief en daardoor komen er allerlei negatieve dingen op me af.
 
Keep your head up Pantertje:flower:
Iedereen heeft die shit
De 1 wat erger dan de ander;):flower:
Je moet gewoon wat verder zoeken wat nou echt je interesses zijn:)
Komt wel goed met je!!
 
ehm vraagje, als je niet zielig wilt overkomen, wrom open je dit toppic dan? :S
Wanneer de nood hoog is, helpt echter nog maar 1 ding:
:bier:
Daarna kun je volop alle negativiteit uit je lichaam zeiken.
(y)
 
als je niet zielig wilt overkomen, wrom open je dit toppic dan?


Idd, je wil gewoon aandacht.
Rare manier via flock. :(
hmmm Snowboda Ghislaine *WICKED* en Bea, jullie maken echt weer van die voorspelbare opmerkingen.

En meestal zijn dat de mensen die graag aandacht willen.
 
:yes:

Wij zijn een goed voorbeeld voor jou!
Zo moet jij dus ook worden. :D
Geloof me, zo kan ik ook zijn!

En by the way, het gaat serieus niet om aandacht. Als ik aandacht wil, doe ik het wel op een andere manier.
Andere mensen gaan afzeiken zodat je jezelf beter voelt? ja het valt te proberen pantertje! :-)

en pascalle: chocola is idd een goeie! paar vriendinnen over de vloer, filmpie, wijntje :jaja:
Keer goed doorzakken in het weekend wil ALTIJD werken bij mij
Verder sterkte :flower:
laatste aanpassing
 
Hetzelfde advies als Yassie !!!

Werkt echt eerst lekker een bad nemen, dan lekker ene dvd tje huren... glaasje wijn derbij, grote bak met ijs en dan een heerlijke reep chocola der achter aan :D :yes:

En natuurlijk niet je vriendinnen vergeten !!
En dan balen dat je weer een paar kilo bent aangekomen door de chocolade en ijs.

Het is inderdaad een optie hoor :) Door deze reacties voel ik me wel een stuk beter (nu dan).

Thanks people!!!

En vriendinnen zijn inderdaad heel belangrijk! :)
Die kilo's dans je er in het weekend weer vanaf.....:bounce:
laatste aanpassing
eeejuuh pantertjuuh....

wat gebeurt?? we hebben teveel met die oudjes gewerkt ;) waar je mee omgaat wordt je mee besmet :)..... ik ken je persoonlijk en ben van mening dat je meer gezegend bent met je uiterlijk dan je zelf denkt!!!!

ps doe de groetjes aan je sussie
 
aaah komt goed joh, is ff een tijdelijke dipje...hebben we allemaal wel eens...t voelt zo uitzichtloos, maar het allemaal maar gedachte kronkels;)
gewoon leuke dingen doen, en ff l4ekker een poosje rustig aan doen
:flower:
en bea en die andere trol...waar slaat dat aandachttrekkerij nou weer op?:s
maarja blijf je altijd houden op een website waar iedereen kan posten, altijd wel weer iemand die er tegenin gaat....word een beetje afgezaagd eigenlijk:/
 
ennuh...je ziet er echt super uit eerlijk gezegd:bloos:
ik snap niet waar je de onzin vandaan haalt dat je niet mooi bent hoor, das niet waar:)
maarja das het dipje hé;)
Zoals al vaak gezegd zie je r heel goed uit :yes: :jaja:

Mijn advies doe wat volgens jou goed is komt het meestal wel weer goed en zorg dat je veel plezier hebt in alles (y)(y)
Ik zou niet meer naar techno feesten gaan ;)

Nee maar serieus, iedereen heeft weleens een dipje, alles komt goed, altijd blijven lachen, denk aan mensen die het nog slechter hebben, pak een alcoholisch drankje, ga naar spongebob kijken, ga iemand sms-en die slaapt, doe creatief.

:flower:
 
en anders pb je wackie jackie ff...onze pf psycholoog:9
heheheh is een goed wijffie hoor(Y)
Je vriend dumpen en een ander pakken :yes: (Y)


Succes ;)
 
das ook een een mogelijkheid:jaja:
en toevallig woont ze in Zoetermeer O:)
Studente Psychologie :O ooh laat maar :|
 
euueee heb jij ook al prijs:|
prettig gestoord woont ook al in dezelfde stad als mij
stalken dan maar :9