Partyflock

Forumonderwerp · 663806

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Heee wij zijn allebei half marokkaans en er trots op! We zijn wie we zijn en onze afkomst hoort bij ons! Maar we zijn zeker ook trots op onze nederlandse afkomst :D

Oja deze topic is voor iedereen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is nou het moraal van het verhaal???
Waarschuw beheerder
donateur
ja wat wil je hiermee bereiken..
niet lullig bedoelt maar gezien sommige omstandigheden komt het nogal provocerend over...
Waarschuw beheerder
gewoon een beetje lullen met iedereen... gaat erom dat mensen die zeggen dat buitenlanders weg moeten eerst heel even moeten nadenken want... mijn vader bijvoorbeeld is HIER heen gehaald door Fokker
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je dan niet beter serieuze replies plaatsen in topics over bijv. islam, buitenlanders e.d.
Misschien is dit wel goed bedoelt, maar ik vind het knap dom overkomen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is niet provocerend bedoeld alleen zijn mensen die niet met ons om willen gaan daarom... daarom wilden wij dat even zeggen... ik ben ook nl maar ook een deel marokkaans

Waarschuw beheerder
er moet hier zeker dan ook aight-yo-wicked-brother-taal worden gesproken?
Waarschuw beheerder
donateur
ooow oke.. trots moet je zijn maar niet in overdadige mate he.. dat 'mogen' 'wij' als nederlanders ook niet haha
Waarschuw beheerder
donateur
jezus he deuce doe eens ff normaal man eikel
Waarschuw beheerder
wat bedoel je 909?
en slave dat doen we niet wij voelen ons gewoon nederlands hoor dat zijn we ook alleen we zijn gewoon ook trots op onze afkomst dat is het

Waarschuw beheerder
deuce is wel lollig!:jaja: :bloos:
Waarschuw beheerder
2 deuce als het je niet aanstaat ga dan lekker weg!
Waarschuw beheerder
ik ben ook heel trots dat ik hollands ben
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind t niet lollig en beetje racistisch eigenlijk..
of ben ik dan een zeikerd..
as iemand zegt dat mijn vader bij de gasunie zou moeten werken zou ik ook boos worden.. of ben ik nu dingen aan t uitlokken die eigenlijk niet bedoeld worden.../
Waarschuw beheerder
wat vind je niet lollig
Waarschuw beheerder
laat toch lekker gaan mens.... waar maak je je druk om
Waarschuw beheerder
ik vind dat je gelijk heb fairytale... is zeker niet lollig maar dat zegt meer over hem dus...
Waarschuw beheerder
donateur
voel jij je een buitenlander dan?
Waarschuw beheerder
maar moet zeker ook bij vermeld staan dat we ook trots zijn op onze NLafkomst he lay!
Waarschuw beheerder
donateur
thanx.. t zegt idd meer over hem hahaha

maar goed.. je bent dus half marokkaans.. tussen twee culturen, lijkt me lastig.. gelukkig heb ik dat niet, ben joods maar we doen er niks mee dus heb dat niet

tering wat ben ik weer diepzinnig vnvnd zeg haha
Waarschuw beheerder
jullie moeten niet zo happen.. mensen die wat over een ander hebben te zeggen.. hebben zelf teveel fouten....

lekker laten gaan...
Waarschuw beheerder
ik voel me gewoon nederlands want ik woon hier en ben hier geboren

ja fairytale is op dreef haha
Waarschuw beheerder
(Y) 2 romy, maar doet pijn als je zoiets leest over je familie
Waarschuw beheerder
donateur
haha jezus idd.. sta weer versteld van mezelf..
maarja.. zit hier in me eentje pf en op msn en in de kamer word ook niks zinnigs gezegt hahaha
Waarschuw beheerder
ja dat geloof ik zeker dat het pijn doet....

het slaat ook nergens op... maar iedereen krijgt zn trekken wel thuis hoor.. vooral degene die oordelen over een ander.....
Waarschuw beheerder
2 fairytale
meid kom op zeg wat je denkt haha :P

2 razzle dazzle
voel jij je buitenlands dan?

2 romy
je heb helemaal gelijk maar nu hoor je hem ook niet meer :P

Waarschuw beheerder
hoooooi :P

Waarschuw beheerder
Vraag me af waar je trots op moet zijn:S
Waarschuw beheerder
zou dr nog bij moeten komen dat ie nog wat van zich liet horen...

dan laten wij hem BANNEN :[

:-)
Waarschuw beheerder
hey daar hebben we bins...
Waarschuw beheerder
donateur
wat bedoel je 909?

gaat erom dat mensen die zeggen dat buitenlanders weg moeten eerst heel even moeten nadenken

Dit is precies wat ik bedoel, als je mensen wilt laten nadenken kan je beter reageren in een serieus topic. Met zo'n topic prikkel je mensen niet echt.
No offence btw.:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m vast geluld

en bins jij bent ook niet lief.. doe eens lief op deze zaterdagavond..
ik kan t me best voorstellen van die meiden want de laatste tijd is er niks goeds te zeggen over marokkanen en turken enzo.. dan snap ik best wel dat je ff wil laten merken dat niet iedereen zo is..

Waarschuw beheerder
Ik ben altijd lief Fairytale;)
Maar WTF waar moet je trots zijn als marrokaan zijnde?
Ik hou me bek wel
Heb geen zin in een ban
Maar dit is echt het meeste lompe topic ooit:s

Waarschuw beheerder
we schamen ons er gewoon niet voor

Waarschuw beheerder
Zou ik ook niet doen :frusty:
Waarschuw beheerder
2 fairytale haha you go girl
Waarschuw beheerder
Ik kan het ook wel begrijpen dat er mensen zijn die gelijk een oordeel hebben... laatste tijd hoor je niet anders in het nieuws, vechtpartijen, schietpartijen enz....

Maar om gelijk alles over 1 kam te scheren vind ik te ver gaan... tuurlijk zijn er ook goeie buitenlanders, die hard werken voor hun geld... dat heb je bij nederlanders toch ook... daar zitten ook rotte bij .... dus we mogen gewoon niet oordelen... kijk eerst maar naar jezelf.
Waarschuw beheerder
Nog 1 keer dan om het af te leren.......wie idd zo'n lompe topic opent die vraagt er gewoon om......en t was een inkoppertje......

Waarschuw beheerder
na vin t tog best gezellig :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee waarom zou je je niet schamen..
en wij willen toch ook altijd trots zijn op nederland enzo en klagen dan dat we nazi;s worden genoemd enzo.. dus waarom mogen deze meiden dan niet een topicje openen.. om bovengenoemde reden..
en als je gewoon een normaal weldenkend mens bent die niks verkeerd doet mag je best trots zijn dat je marokkaans bent..
ik ben ook trots dat ik een jood én nederlander ben..

geeeeeeez... wat een verhalen half midden in de nacht...

Waarschuw beheerder
Romy75 7 maart 2004 00:00
Ik kan het ook wel begrijpen dat er mensen zijn die gelijk een oordeel hebben... laatste tijd hoor je niet anders in het nieuws, vechtpartijen, schietpartijen enz....

Maar om gelijk alles over 1 kam te scheren vind ik te ver gaan... tuurlijk zijn er ook goeie buitenlanders, die hard werken voor hun geld... dat heb je bij nederlanders toch ook... daar zitten ook rotte bij .... dus we mogen gewoon niet oordelen... kijk eerst maar naar jezelf.

Romy lieve meid
Dat boeit me nu ff geen fuck
maar als een nederlander hier een topic opent met de text
"ik ben er trots op dat ik een nederlander ben"
is ie binnen no time gesloten
En dit topic blijft gewoon open
:@
Waarschuw beheerder
wat nou lomp topic...

dat vind jij misschien....

deuce eigenijk vind ik jou heel lomp en onvolwassen reageren ....

Waarschuw beheerder
ik ben ook trots dat ik een jood én nederlander ben..

geeeeeeez... wat een verhalen half midden in de nacht...

En open jij een topic dat je er trots op bent?
Nee toch.. waarom hun dan wel
Maar ik snap best dat je je verveeld hoor topic opener (y)
Waarschuw beheerder
ja bins... so what... zit jij er mee dan ?

kom op hoor, niet zo frusty en aangebrand gelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
ach joh.. alles op pf is lomp en je kan beter niks serieus nemen hier..
en mij al helemaal niet op dit moment

Waarschuw beheerder
Daar gaat het toch niet om Romy?
Ik vind dit gewoon diep triest dat dit WEL mag en als iemand ook maar met NL in z`n nickname een topic erover opent binnen 5 minuten dicht is..
Top beleid weer(y)

Waarschuw beheerder
aahahaa moeilijk
Waarschuw beheerder
donateur
En open jij een topic dat je er trots op bent?
Nee toch.. waarom hun dan wel

dat antwoord moet ik je schuldig blijven... ik weet t niet hahaha.. ws omdat ik er nooit op ben gekomen omdat de joden nog niet dusdanig zwart gemaakt worden in de media hahaha..
maar ongeveer 50 jaar geleden had ik t wel gedaan auf dem deutschen partyflock hahaha

pffffffffffff ik ga ophouden nu.. t slaat nergens op
Waarschuw beheerder
nou ik zeg ook dat ik er trots op ben om nederlands te zijn want zo voel ik me ook
Waarschuw beheerder
is dat zo Bins ??

word dat gelijk gesloten ??

maar laat lekker gaan man...
Waarschuw beheerder
donateur
Top beleid weer

bins.. nu word de admin in me wakker..
misschien is de admin van dit forum wel stappen en kan t niet gesloten worden..
al vind ik t best gezellig hier als ik admin hier was had ik m ook dicht gedaan wegens grote relgevoeligheid..
maar admins hebben ook een leven.. behalve ik want ik zit thuis zaterdagavond haha
Waarschuw beheerder
als iemand er hier problemen mee heeft ga dan lekker weg... dit was gezellig bedoeld en niet om iemand te kwetsen of kwaad te maken sorry dan niet zo bedoeld!

Waarschuw beheerder
Morgen zeker voetballen?;)
En ja romy dat is zo
Nee ik laat het niet gaan..
Zeker zoals het topic vernoemd is..
Diep triest dit..
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ga niet voetballen..
ga wel naar t voetballen.. utreg-pisvee... word hopelijk leuke middag maar zie t somber in..

bins, heb je t rode envelopje al gebruikt voor als er wel een admin is/

Waarschuw beheerder
please bins maak je niet druk ga naar een topic dat je wel interresseert !

Waarschuw beheerder
Dit is echt een lagopwekkende topic!!!
Waarschuw beheerder
hee bins het is niet zo bedoeld zoals jij het denkt

Waarschuw beheerder
jah hestyle enjoy en vertel hoe jij erover denkt !
:P
Waarschuw beheerder
(Y) hestyle het is ook vrolijk bedoeld

Waarschuw beheerder
Oja lay kom jij ook ff
Bedtijd kindje..

Waarschuw beheerder
hahaha origineel :P
Waarschuw beheerder
donateur
hahaa bins moppie.. heb je beetje uit je hum...

Waarschuw beheerder
Mijn mening? Als je nou alle meningen bij elkaar teld, en dan het midden ervan pakt, dan is dat mijn mening! Ongeveer

Waarschuw beheerder
okeej
Waarschuw beheerder
He Bins, fokker is toch failliet of niet???

*gooit zn aas uit en wacht tot ze gaan happen* :)

Waarschuw beheerder
DaSweetAnne 7 maart 2004 00:13
hestyle het is ook vrolijk bedoeld

Denk dat ze bedoelt dat ze dit ook een KUT topic vind..
Fairytale lieve meid ik heb een prima humeur..
Maar door dit soort dingen wordt ik nou agressief..
Alle marrokanen zijn trots op hun cultuur
Erg duidelijk te merken op straat waar ze in groepjes lopen.
Meer zeg ik er niet over(y)
Waarschuw beheerder
donateur
jeeeeeeeeeej ik ben lief..

en bins, je hebt gelijk.. maar deze meisjes lijken me best lief.. naja lekker boeiend..
ik ben lekker ook trots op me cultuur..
broodje unox?

Waarschuw beheerder
Deze meisjes lijken me best lief..?
Schijn bedriegt weleens;)
Broodje unox? Tja best Nederlands he? Laten we het maar doen want ik ben zo trots op me cultuur!

Waarschuw beheerder
we zijn ook best lief en we willen helemaal geen agressie opwekken maar ik ben er van de week op aan gesproken dat ik half marokaans ben en dat voelde tog wel ff klote !

Waarschuw beheerder
maar zulke mensen zijn er nou eenmaal en er is gewoon vrij weinig aan te doen en bins we zijn egt wel lief hoorrrr
Waarschuw beheerder
wij hebben OOK de nederlandse cultuur hoor we hebben er gewoon 2 allebei hetzelfde voor ons
Waarschuw beheerder
donateur
meid welcome..
ik werd laatst door een stel marokkanen uitgescholden omdat ik joods ben.. ook niet leuk..
ow.. zeg ik dat in een marokkaans topic..
hmmmmzzzz

Waarschuw beheerder
Hej ik ben half turks
Haten jullie me nu?
Lay het boeit me weinig of jij lief bent:S
Wat moet ik met die informatie:S
Waarschuw beheerder
donateur
bins is niet vrolijk
bins is niet vrolijk..
van dit soort dingen moet je de humor blijven inzien

Waarschuw beheerder
Ik word hier niet vrolijk van hehehehe

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
maar ja wat we nou eigenlijk duidelijk willen maken is dat we er gewoon niet voor schamen en mensen die nix met ons te maken willen hebben moeten dat lekker zelf weten maar dat soort dingen zijn altijd een beetje jammer !

Waarschuw beheerder
Jullie schamen je niet?
Zou ik ook niet doen na wat er gebeurt is op een school:x
Waarschuw beheerder
donateur
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan en toch nog willen ze ons haten.
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten.
Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in.
Dus ik meen het als ik rap en dat is dat ding.
Waardoor ik win als Abdel Krim in 1921, overgave is voor de zwakkeling.
Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken.
Veel van jullie gasten hier zo waren tevreden totdat je de Raymzter zag feesten met Marokkanen in Ede.
Maar je was weer te voorbarig geweest, we vierden feest omdat ik toen net was jarig geweest.
Het is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven.
Over wat er onder Marokkanen hier leeft.
Onterecht worden we gehaat en gevreesd.
De krant speelt er ! op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds.
Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.
Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar ze kijken me aan alsof ik vloog in de Twin Towers.
We kwamen hier als gastarbeiders.
On the downlow wat goede hash-verspreiders.
Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; kutmarokkaan, dat is wat ze zeiden.

Refrein

Lijkt erop dat we weer verder kunnen, dj Mass laat de track verder drummen.
Grondleggers van de wis- en sterrenkunde, wie zegt dat Marokkanen niet werken kunnen.
Vooroordelen ik hoor ze velen. Ik wil er wat van zeggen door wat met woorden te spelen.
Raymzter is een poëet die behoorlijk kan spreken.
Net als Mohammed de profeet, dit behoor je te weten.
Je hoorde me zeker, Ik ben door aan breken.
Niet dat ik verwacht dat je weet wie ik ben.
Shit ik ben een mens! .
God weet wie ik ben.
En ik ben net zo Marokkaans als dat ik Nederlands ben.
Ook al eet je bloemkool je weet we doen zo. Sellen je wat hash maar het is eigenlijk schoenzool.
Doe die dingen totdat ik wat poen zie.
Woorden vallen zwaarder dan die van El Moumni.
Maar jullie halen alleen de negatieve zinnen eruit bang als je een keer op wat diepere dingen stuit.
Want dan blijkt het beeld van de stereotype niet juist en zie je het liefst dat ik verhuis.
En dat is tragisch ook al spreek ik geen arabisch, het ritme doet het werk voor me shit is magisch.
En je hoort het werkt goed schijn als de ster die je bent op dit culturele erfgoed.

Refrein

Shit als dit kan mijn dag bederven als ik langs een vrouw loop en ik zie haar d\'r tas verbergen.
Maar mijn vader had het vast nog erger, hij was een Berber; een gast uit de bergen.
Maar ik ben hier geboren dat kan je vast aan me horen.
Je kijkt me vies aan van achter en ee! rlijk van voren.
Mijn eerlijke woorden doen zeer aan je oren.
Met zo\'n mentaliteit gaat de wereld verloren.
Dus zal ik doorgaan of zal ik kappen ermee.
Ik bedoel met elke boot komen er wel een paar ratten mee.
Wil je wat kennis neem dat dan maar mee.
Best wel dapper van Ray want ik zag echt geen een persoon proberen Marokkanen wat beter te profileren.
Liever zie je ze ons arresteren.
Dus ik kwam om jullie dames en heren te leren niet iedereen over één kam te scheren

hahaha en daar is alles mee gezegt en vind t tijd voor een slotje

Waarschuw beheerder
we worden het uiteindelijk tog nooit eens met elkaar ! :(

Waarschuw beheerder
Dat had ik je al kunnen vertellen voordat je je aangemeld had op PF!

Waarschuw beheerder
zoow nutteloos !
Waarschuw beheerder
Jullie schamen je niet?
Zou ik ook niet doen na wat er gebeurt is op een school

Nee wij hebben dat gedaan :S slaat ook weer helemaal nergens op bins.... had net zo goed een nederlandse jongen kunnen zijn
Waarschuw beheerder
Gaat ook niet alleen om de daad zelf.........ook om een groep van 30 mongooltjes die erna hem steunde.....

Waarschuw beheerder
Nederlandse jongens zijn niet tot dat soort zieke dingen in staat..
En lay ik wil niet lullig doen hoor
Maar in jou profiel.. staat dus een foto van een meisje met kisten aan en een londale vlag
Wist je dan niet dat zij heel erg tegen jou is?
Weer wat geleerd vanavond (y)

Waarschuw beheerder
daar is over na gedacht maar bins blijft tog bij zijn standpunt en wij ook dus we kunnen deze conversatie t beste gewoon sluiten en t is onderhand egt bedtijd geworden dus ik ga der van tussen maar bins probeer het eens van onze kant te bekijken !
Waarschuw beheerder
hadden ook 30 nederlandse of chinese of weet ik veel wat geweest kunnen zijn ik steun die jongen echt niet ik vind het heel erg wat hij gedaan heeft maar sta zeker nooit achter hem... dus laten we daar over ophouden

Waarschuw beheerder
bins dat is een vriendin van mij en zo zie je maar weer dat er ook nog een hoop meelopers zijn !
Waarschuw beheerder
Tja.....maar die groeperingen hoor je nu even wat minder de afgelopen tijd....het is wel heel typerend.

Waarschuw beheerder
daarom zet ik het er ook bij op mijn partyflock dat ik half marokaans ben ! iedereen om mij heen weet t en ik ga er ook niet over liegen want daar heb ik geen reden voor en als het iemand niet bevalt na dan niet !

Waarschuw beheerder
Joh kwam je van de noordpool:s
Moet je dat hier ff gaan vertellen?
Zitten 40.000 leden op PF,.
Moeten die allemaal gaan vertellen waar ze vandaan komen en hoe trots ze erop zijn?
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel.......nou om even eerlijk en mischien heel lomp te doen volgens jullie.....

Het zijn altijd dezelfde die de laatste tijd in het nieuws komen......

Werkeloze en gedetineerde zijn harde cijfers die er ook nog s bijkomen....
Waarschuw beheerder
daarom zet ik het er ook bij op mijn partyflock dat ik half marokaans ben !

Ik snap de reden niet echt dat je dat op je profiel zou moeten zetten hoor :s t gaat mensen geen reet aan van welke afkomst je bent, ze nemen je maar zoals je bent :s
Waarschuw beheerder
donateur
positieve discriminatie heet dit..:s

Waarschuw beheerder
Deuce gooit het ineens over in een ander onderwerp over onze geliefde medemens:o

Waarschuw beheerder
Daantjuh 7 maart 2004 00:39

donateur! positieve discriminatie heet dit..

Lieverd je kan uit mijn berichten nergens uit opmaken dat ik een racist of iets ben..
Waarschuw beheerder
Tja dat dat gebeurd daar kan ik ook niks aan doen... je heb van elk volk goede en slechte... toch?
Waarschuw beheerder
Mening geven en een paar feiten op tafel gooien maken je in Nederland wel een rascist....en hier mischien ook wel. :s
Waarschuw beheerder
Een paar ja............maar een fucking meerderheid schijnt het over te nemen.

Vaak dezelfde hier in de buurt die werkeloos zijn....ofzo
Waarschuw beheerder
Tja ik noem niemand een rascist je heb gewoon andere meningen dan ik en lay bijvoorbeeld maar we kunnen er wel gewoon over praten over wat je precies vind... vrijheid van meningsuiting
Waarschuw beheerder
ik vond alleen die opmerking van deuce in het begin een beetje jammer over mijn vader
Waarschuw beheerder
donateur
Lieverd je kan uit mijn berichten nergens uit opmaken dat ik een racist of iets ben..

Het sloeg niet op jou...
Heb geen zin om zo'n topic helemaal door te nemen...

Ik vind dit gewoon diep triest dat dit WEL mag en als iemand ook maar met NL in z`n nickname een topic erover opent binnen 5 minuten dicht is..

DAT het positieve discriminatie..:bah:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben eigenlijk stiekem een neger :O
Waarschuw beheerder
donateur
tis racist

nogmaals.. denkt iemand er wel eens aan dat er ook admins zijn die wel een leven hebben en op zaterdag ergens anders zijn dan achter een pc.. behalve admin fairytale dan die geen rechten in dit topic heeft haha
dus er is niet altijd iemand om een topic te sluiten.. ben benieuwd of je het rode envelopje hebt gebruikt om te zorgen dat áls er eentje is dat het topic alsnog dicht kan.......

Waarschuw beheerder
donateur
en vergeet admin DarkSkywise niet die óók al geen rechten in dit topic, pardon, forum heeft :P

hmmmz... deze situatie komt me opeens héél bekend voor whahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha owja darkie hahaha
alleen was t toen wel heeeeeeel wat erger dan dit hahaha
wat een ellende was dat zeg hahaha
Waarschuw beheerder
maar wat je wel ziet is iedereen houd het nog netjes en verdedigd zijn eigen mening dat vind ik wel heel mooi
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk hebben admins ook een leven..:)
Maar vraag me af of dit wel gesloten zou worden als ze er wel waren..
Waarschuw beheerder
Ja nou dat was een inkoppertje.....

Maaruh even een andere vraag: Fokker is failiet?

Dus wat doet je pa nu dan?

Waarschuw beheerder
DaSweetAnne 7 maart 2004 00:41
Tja dat dat gebeurd daar kan ik ook niks aan doen... je heb van elk volk goede en slechte... toch?

Ja en het volk wat hier op vakantie is mag zich weleens gaan gedragen vind je niet?

Waarschuw beheerder
donateur
we hebben dus wel erger meegemaakt :P

(F) << voor fairytale

vindt nou niemand het erg dat ik stiekum écht een neger ben? :P
Waarschuw beheerder
kan met niks schelen inkoppertje of niet heeft te maken met respect
Waarschuw beheerder
net alsof de nederlanders altijd zo lief zijn :S
Waarschuw beheerder
Dat hoor je mij niet zeggen dat die altijd even lief zijn......en daar gaat de hele topic ook niet over.

Je begint zelf met je trotse topic.....

Waarschuw beheerder
En het gaat nu ff over de "trotse" marrokanen..

Darkskywise zolang je er geen topic over maakt dat je er nog trots op bent vind ik het niet erg hoor;)
Waarschuw beheerder
tja weet je wat het is ik heb een mening en jij heb een mening en daar komen we allebei vooruit ik respecteer die van jou en die van iedereen... maar wilde deze topic voor meer mensen die ook zoiets hebben als lay en ik

Waarschuw beheerder
Ja en dan kan je dat trotse gedoe van je beter een keer voor je houden.
Doe ik toch ook:s
En ik ben NIET trots dat ik een Nederlander ben
Waarschuw beheerder
donateur
lotgenoten zoeken dus..
Waarschuw beheerder
tja dat moet jezelf weten... maar als je er niet tegen kan ga dan gewoon weg je heb vast wel iets beters te doen
Waarschuw beheerder
Trots op je geloof of nationaliteit.......allemaal bullshit.

Door trotse mongolen die zich beter voelen dan iemand anders krijg je alleen maar gezeik.
Waarschuw beheerder
voel me niet beter voel me gelijk met jullie hoor ik heb nooit 1 cultuur afgezeken dus

Waarschuw beheerder
DaSweetAnne
Pardon?
Ik heb wat beters te doen?
Tja ik zie een hoop domme topics voorbij komen
maar zoiets als dit maak je niet vaak mee dus blijf nog ff gezellig;)
Waarschuw beheerder
Nou is goed ik ga in ieder geval nu slapen dus... morgen zal hij wel gesloten worden dus ik wil alvast iedereen bedanken.. ook de mensen met wie ik het niet eens was!

Waarschuw beheerder
En open de volgende keer geen domme topics meer..
Waarschuw beheerder
tja jij reageert erop dus ben je even dom

Waarschuw beheerder
Komt omdat ik me verveel
Waarschuw beheerder
donateur
zulke topics vragen gewoon om reacties..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
En ik ben NIET trots dat ik een Nederlander ben

naja bins.. dan rot je maar lekker op als t ergens anders beter is hahaha
nee geintje

Waarschuw beheerder
Ga je nou tegen mij beginnen:@

Waarschuw beheerder
idd Fairytale, ik ben er ook niet zo trots op, zeker laaysye tijd niet meer

Waarschuw beheerder
laatste

Waarschuw beheerder
Juist
Geef mij 10 redenen waarom ik er WEL trots op zou moeten zijn.
Ik snap ook al die sukkels niet die stoer lopen te roepen dat ze nationalist zijn en er zo trots op zijn om nederlander te zijn..

Waarschuw beheerder
Tien niet een en dat gezeur over buitenlanders en integratie begint me ook de keel uit te hangen

Waarschuw beheerder
EN Bins is boos dat Daantjuh de ribbeltjes niet vond, vandaar zijn reactie

Waarschuw beheerder
Nee ik ben boos omdat daantjuh:x
Waarschuw beheerder
donateur
ja vertel..:)
Waarschuw beheerder
donateur
lucht je hart..

Waarschuw beheerder
Als je me nog lief wilt vinden hou ik nu heel wijselijk me mond:yes:

Waarschuw beheerder
Ja en pas maar op ze ziet niet meer zo helder met poep in haar oogjes
Waarschuw beheerder
donateur
denk je dat ik je nog lief vind nou je over mn auto bent begonnen???:@

Waarschuw beheerder
Maar liefje..
Wij houden toch van elkaar?:$
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk!!!

ik ga je immers eeuwige trouw beloven!!!:yes:

Waarschuw beheerder
Wanneer?:|
Waarschuw beheerder
donateur
als ik mn jurk heb gekocht...:yes:

wat zijn we trouwens goed in topics verneuken..:) Echt gemaakt voor elkaar dus..:bloos:

Waarschuw beheerder
Ja onze liefde zit diep:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
bins was geintje..
ga t wel ff proberen trouwens
1. houseparties zoals onze vind je bijna nergens
2. gedoogbeleid softdrugs
3. gedoogbeleid harddrugs eigenlijk ook
4. mooie natuur
5. rijke geschiedenis
6. onze wolken zijn t mooist gezien t aantal schilderijen wat er gemaakt is
7. homohuwelijk en de mogelijkheid tot adopteren voor homosexuele mensen
8. sociale zekerheid, t word minder maar nog altijd beter dan amerika bijvoorbeeld
9. utreg
10. PARTYFLOCK
Waarschuw beheerder
donateur
heel diep ja..

het doet pijn gewoon..:cry:

Waarschuw beheerder
Oke..
De eerste 3 kloppen wel:$
Maar de rest en vooral nummer 9 boeit me weinig;)
Waarschuw beheerder
donateur
alleen eerste 3 ben nik trots op..

voor de rest, naja, laat ik me daar maar niet over uit spreken..:X

Waarschuw beheerder
En nummer 10!
Die is ook best belangrijk:$
Waarschuw beheerder
donateur
sorry, die natuurlijk uiteraard ook!!:P

alleen 7 en 8..:s

Waarschuw beheerder
Zie ik ook het nut niet van in
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zieje, wijmoeten echt trouwen!!

Waarschuw beheerder
Ja ik wacht al een uur:S
Waarschuw beheerder
donateur
damn..

pb je adres maar ff, kom ik zo snel mogelijk als ik jurk heb,..
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha t slaat zowieso allemaal nergens op..
maarja.. verwacht niet teveel van me..

bins, mag ik je bruidsmeisje zijn/

Waarschuw beheerder
Fairytale..
Tuuuuuurlijk mag dat..
Als daantjuh het goed vind:$
Waarschuw beheerder
donateur
ik wilde net zeggen ja,
heb ik daar nog wat over in te brengen??

Waarschuw beheerder
Daantjuh tut tut fairytale is best lief hoor..af en toe;p
Waarschuw beheerder
donateur
eerst bewijs!!
Waarschuw beheerder
donateur
nouuuuuuu..... af en toe..
als fairytale ben ik altijd lief..
alleen fairytale inzake admin is streng doch rechtvaardig hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0005ad4b000edbe9652db52c1a003fdb41]http://www.imgag.com/product/full/ap/3055217/graphic1.jpg[/img]

lief he...

Waarschuw beheerder
:|
Ik krijg er tranen in m`n ogen van fairytale..:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
van geluk toch wel

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaa
Omdat ik hem zo :lief: vind:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wiejoeeeeeeeeeeeeeeeeeee :d
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: :lief:

Goeiemorgen schatje..
Ga je morgen mee op jurken-avontuur?? We moeten ook nog een taart enzo uitzoeken..:)