Partyflock

Forumonderwerp · 663806

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Heee wij zijn allebei half marokkaans en er trots op! We zijn wie we zijn en onze afkomst hoort bij ons! Maar we zijn zeker ook trots op onze nederlandse afkomst :D

Oja deze topic is voor iedereen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En open jij een topic dat je er trots op bent?
Nee toch.. waarom hun dan wel

dat antwoord moet ik je schuldig blijven... ik weet t niet hahaha.. ws omdat ik er nooit op ben gekomen omdat de joden nog niet dusdanig zwart gemaakt worden in de media hahaha..
maar ongeveer 50 jaar geleden had ik t wel gedaan auf dem deutschen partyflock hahaha

pffffffffffff ik ga ophouden nu.. t slaat nergens op
Waarschuw beheerder
nou ik zeg ook dat ik er trots op ben om nederlands te zijn want zo voel ik me ook
Waarschuw beheerder
is dat zo Bins ??

word dat gelijk gesloten ??

maar laat lekker gaan man...
Waarschuw beheerder
donateur
Top beleid weer

bins.. nu word de admin in me wakker..
misschien is de admin van dit forum wel stappen en kan t niet gesloten worden..
al vind ik t best gezellig hier als ik admin hier was had ik m ook dicht gedaan wegens grote relgevoeligheid..
maar admins hebben ook een leven.. behalve ik want ik zit thuis zaterdagavond haha
Waarschuw beheerder
als iemand er hier problemen mee heeft ga dan lekker weg... dit was gezellig bedoeld en niet om iemand te kwetsen of kwaad te maken sorry dan niet zo bedoeld!

Waarschuw beheerder
Morgen zeker voetballen?;)
En ja romy dat is zo
Nee ik laat het niet gaan..
Zeker zoals het topic vernoemd is..
Diep triest dit..
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ga niet voetballen..
ga wel naar t voetballen.. utreg-pisvee... word hopelijk leuke middag maar zie t somber in..

bins, heb je t rode envelopje al gebruikt voor als er wel een admin is/

Waarschuw beheerder
please bins maak je niet druk ga naar een topic dat je wel interresseert !

Waarschuw beheerder
Dit is echt een lagopwekkende topic!!!
Waarschuw beheerder
hee bins het is niet zo bedoeld zoals jij het denkt

Waarschuw beheerder
jah hestyle enjoy en vertel hoe jij erover denkt !
:P
Waarschuw beheerder
(Y) hestyle het is ook vrolijk bedoeld

Waarschuw beheerder
Oja lay kom jij ook ff
Bedtijd kindje..

Waarschuw beheerder
hahaha origineel :P
Waarschuw beheerder
donateur
hahaa bins moppie.. heb je beetje uit je hum...

Waarschuw beheerder
Mijn mening? Als je nou alle meningen bij elkaar teld, en dan het midden ervan pakt, dan is dat mijn mening! Ongeveer

Waarschuw beheerder
okeej
Waarschuw beheerder
He Bins, fokker is toch failliet of niet???

*gooit zn aas uit en wacht tot ze gaan happen* :)

Waarschuw beheerder
DaSweetAnne 7 maart 2004 00:13
hestyle het is ook vrolijk bedoeld

Denk dat ze bedoelt dat ze dit ook een KUT topic vind..
Fairytale lieve meid ik heb een prima humeur..
Maar door dit soort dingen wordt ik nou agressief..
Alle marrokanen zijn trots op hun cultuur
Erg duidelijk te merken op straat waar ze in groepjes lopen.
Meer zeg ik er niet over(y)
Waarschuw beheerder
donateur
jeeeeeeeeeej ik ben lief..

en bins, je hebt gelijk.. maar deze meisjes lijken me best lief.. naja lekker boeiend..
ik ben lekker ook trots op me cultuur..
broodje unox?

Waarschuw beheerder
Deze meisjes lijken me best lief..?
Schijn bedriegt weleens;)
Broodje unox? Tja best Nederlands he? Laten we het maar doen want ik ben zo trots op me cultuur!

Waarschuw beheerder
we zijn ook best lief en we willen helemaal geen agressie opwekken maar ik ben er van de week op aan gesproken dat ik half marokaans ben en dat voelde tog wel ff klote !

Waarschuw beheerder
maar zulke mensen zijn er nou eenmaal en er is gewoon vrij weinig aan te doen en bins we zijn egt wel lief hoorrrr
Waarschuw beheerder
wij hebben OOK de nederlandse cultuur hoor we hebben er gewoon 2 allebei hetzelfde voor ons
Waarschuw beheerder
donateur
meid welcome..
ik werd laatst door een stel marokkanen uitgescholden omdat ik joods ben.. ook niet leuk..
ow.. zeg ik dat in een marokkaans topic..
hmmmmzzzz

Waarschuw beheerder
Hej ik ben half turks
Haten jullie me nu?
Lay het boeit me weinig of jij lief bent:S
Wat moet ik met die informatie:S
Waarschuw beheerder
donateur
bins is niet vrolijk
bins is niet vrolijk..
van dit soort dingen moet je de humor blijven inzien

Waarschuw beheerder
Ik word hier niet vrolijk van hehehehe

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
maar ja wat we nou eigenlijk duidelijk willen maken is dat we er gewoon niet voor schamen en mensen die nix met ons te maken willen hebben moeten dat lekker zelf weten maar dat soort dingen zijn altijd een beetje jammer !

Waarschuw beheerder
Jullie schamen je niet?
Zou ik ook niet doen na wat er gebeurt is op een school:x
Waarschuw beheerder
donateur
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan en toch nog willen ze ons haten.
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
Tijd dat dit verandert heb je dat niet in de gaten.
Dit is het enige wat ik heb, stop mijn hart er in.
Dus ik meen het als ik rap en dat is dat ding.
Waardoor ik win als Abdel Krim in 1921, overgave is voor de zwakkeling.
Ook al is het jaren geleden de geschiedenis herhaalt zich is al een paar keer gebleken.
Veel van jullie gasten hier zo waren tevreden totdat je de Raymzter zag feesten met Marokkanen in Ede.
Maar je was weer te voorbarig geweest, we vierden feest omdat ik toen net was jarig geweest.
Het is nu tijd om wat aandacht te besteden aan actuele problemen mathematisch beschreven.
Over wat er onder Marokkanen hier leeft.
Onterecht worden we gehaat en gevreesd.
De krant speelt er ! op in en met name tv maar dat jij er aan mee deed verbaast me nog steeds.
Ik ben aardig op dreef en als ik eenmaal begin ouwe moet niemand me stoppen want ik kan me niet meer inhouden.
Wat ik zeg klinkt misschien eenvoudig maar ze kijken me aan alsof ik vloog in de Twin Towers.
We kwamen hier als gastarbeiders.
On the downlow wat goede hash-verspreiders.
Ik weet nog hoe ze me noemden vroeger, ik was wat kleiner; kutmarokkaan, dat is wat ze zeiden.

Refrein

Lijkt erop dat we weer verder kunnen, dj Mass laat de track verder drummen.
Grondleggers van de wis- en sterrenkunde, wie zegt dat Marokkanen niet werken kunnen.
Vooroordelen ik hoor ze velen. Ik wil er wat van zeggen door wat met woorden te spelen.
Raymzter is een poëet die behoorlijk kan spreken.
Net als Mohammed de profeet, dit behoor je te weten.
Je hoorde me zeker, Ik ben door aan breken.
Niet dat ik verwacht dat je weet wie ik ben.
Shit ik ben een mens! .
God weet wie ik ben.
En ik ben net zo Marokkaans als dat ik Nederlands ben.
Ook al eet je bloemkool je weet we doen zo. Sellen je wat hash maar het is eigenlijk schoenzool.
Doe die dingen totdat ik wat poen zie.
Woorden vallen zwaarder dan die van El Moumni.
Maar jullie halen alleen de negatieve zinnen eruit bang als je een keer op wat diepere dingen stuit.
Want dan blijkt het beeld van de stereotype niet juist en zie je het liefst dat ik verhuis.
En dat is tragisch ook al spreek ik geen arabisch, het ritme doet het werk voor me shit is magisch.
En je hoort het werkt goed schijn als de ster die je bent op dit culturele erfgoed.

Refrein

Shit als dit kan mijn dag bederven als ik langs een vrouw loop en ik zie haar d\'r tas verbergen.
Maar mijn vader had het vast nog erger, hij was een Berber; een gast uit de bergen.
Maar ik ben hier geboren dat kan je vast aan me horen.
Je kijkt me vies aan van achter en ee! rlijk van voren.
Mijn eerlijke woorden doen zeer aan je oren.
Met zo\'n mentaliteit gaat de wereld verloren.
Dus zal ik doorgaan of zal ik kappen ermee.
Ik bedoel met elke boot komen er wel een paar ratten mee.
Wil je wat kennis neem dat dan maar mee.
Best wel dapper van Ray want ik zag echt geen een persoon proberen Marokkanen wat beter te profileren.
Liever zie je ze ons arresteren.
Dus ik kwam om jullie dames en heren te leren niet iedereen over één kam te scheren

hahaha en daar is alles mee gezegt en vind t tijd voor een slotje

Waarschuw beheerder
we worden het uiteindelijk tog nooit eens met elkaar ! :(

Waarschuw beheerder
Dat had ik je al kunnen vertellen voordat je je aangemeld had op PF!

Waarschuw beheerder
zoow nutteloos !
Waarschuw beheerder
Jullie schamen je niet?
Zou ik ook niet doen na wat er gebeurt is op een school

Nee wij hebben dat gedaan :S slaat ook weer helemaal nergens op bins.... had net zo goed een nederlandse jongen kunnen zijn
Waarschuw beheerder
Gaat ook niet alleen om de daad zelf.........ook om een groep van 30 mongooltjes die erna hem steunde.....

Waarschuw beheerder
Nederlandse jongens zijn niet tot dat soort zieke dingen in staat..
En lay ik wil niet lullig doen hoor
Maar in jou profiel.. staat dus een foto van een meisje met kisten aan en een londale vlag
Wist je dan niet dat zij heel erg tegen jou is?
Weer wat geleerd vanavond (y)

Waarschuw beheerder
daar is over na gedacht maar bins blijft tog bij zijn standpunt en wij ook dus we kunnen deze conversatie t beste gewoon sluiten en t is onderhand egt bedtijd geworden dus ik ga der van tussen maar bins probeer het eens van onze kant te bekijken !
Waarschuw beheerder
hadden ook 30 nederlandse of chinese of weet ik veel wat geweest kunnen zijn ik steun die jongen echt niet ik vind het heel erg wat hij gedaan heeft maar sta zeker nooit achter hem... dus laten we daar over ophouden

Waarschuw beheerder
bins dat is een vriendin van mij en zo zie je maar weer dat er ook nog een hoop meelopers zijn !
Waarschuw beheerder
Tja.....maar die groeperingen hoor je nu even wat minder de afgelopen tijd....het is wel heel typerend.

Waarschuw beheerder
daarom zet ik het er ook bij op mijn partyflock dat ik half marokaans ben ! iedereen om mij heen weet t en ik ga er ook niet over liegen want daar heb ik geen reden voor en als het iemand niet bevalt na dan niet !

Waarschuw beheerder
Joh kwam je van de noordpool:s
Moet je dat hier ff gaan vertellen?
Zitten 40.000 leden op PF,.
Moeten die allemaal gaan vertellen waar ze vandaan komen en hoe trots ze erop zijn?
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel.......nou om even eerlijk en mischien heel lomp te doen volgens jullie.....

Het zijn altijd dezelfde die de laatste tijd in het nieuws komen......

Werkeloze en gedetineerde zijn harde cijfers die er ook nog s bijkomen....
Waarschuw beheerder
daarom zet ik het er ook bij op mijn partyflock dat ik half marokaans ben !

Ik snap de reden niet echt dat je dat op je profiel zou moeten zetten hoor :s t gaat mensen geen reet aan van welke afkomst je bent, ze nemen je maar zoals je bent :s
Waarschuw beheerder
donateur
positieve discriminatie heet dit..:s

Waarschuw beheerder
Deuce gooit het ineens over in een ander onderwerp over onze geliefde medemens:o

Waarschuw beheerder
Daantjuh 7 maart 2004 00:39

donateur! positieve discriminatie heet dit..

Lieverd je kan uit mijn berichten nergens uit opmaken dat ik een racist of iets ben..