6 volgers · 75591x bekeken
Whahahahahahah
I wish, zit weleens tegen ze zo van eh joh gaan jullie nou een keer stofzuigen, jullie maken er ook een bende van je weet toG
Ze luisteren alleeen niet naar me hihihihihi, dus ik ga zo maar even zelf dan maar opruimen.
Die kleine heeft ook een blaasontsteking heel zielug
Heb wel pilletjes enzo voor hem gehad, dus het zou vandaag beter moeten gaan. Vind het zo sneu, hij zit dan te janken enzo, maar werd gisteravond al minder gelukkig en heb hem nu ook nog niet zo veel gehoord. Jammer dat je zo een beestje dan niet kan duidelijk maken dattie veel water moeten drinken etc etc
Ik heb mijn vingertoppen van mijn wijs en middelvinger gisteren ook een beetje verbrand hiehaaaaaaaaaa
Maar ja kan altijd erger, twas erger geweest als ik mijn vingertoppen er per ongeluk had afgesneden ofzo

Oeleboele hoeba hoeba
I wish, zit weleens tegen ze zo van eh joh gaan jullie nou een keer stofzuigen, jullie maken er ook een bende van je weet toG
Ze luisteren alleeen niet naar me hihihihihi, dus ik ga zo maar even zelf dan maar opruimen.
Die kleine heeft ook een blaasontsteking heel zielug
Ik heb mijn vingertoppen van mijn wijs en middelvinger gisteren ook een beetje verbrand hiehaaaaaaaaaa
Maar ja kan altijd erger, twas erger geweest als ik mijn vingertoppen er per ongeluk had afgesneden ofzo
Oeleboele hoeba hoeba
Hihihihihi
Ik kijk altijd ff in Partyflock forumgedeelte en daar staat het meestal wel en dan inderdaad mensen die tig keer posten hey mijn berichten doen het niet
Vind het echt irritant, irritant lalalalala
Ik ga me maar eens even douchen en aankleden, moet ook gebeuren, oh wacht eerst even ontbijten met Hero Drinkontbijt
Ik kijk altijd ff in Partyflock forumgedeelte en daar staat het meestal wel en dan inderdaad mensen die tig keer posten hey mijn berichten doen het niet
Vind het echt irritant, irritant lalalalala
Ik ga me maar eens even douchen en aankleden, moet ook gebeuren, oh wacht eerst even ontbijten met Hero Drinkontbijt
Whahahahah trouwens, weet je een van mijn katten, denk dat het Fabio is, is echt bijdehand, die trekt gewoon truien en dekens op de grond of op een stoel (van de leuning af zeg maar) om er op te kunnen liggen hihihihi Mafkat
Hij heef t groot gelijk
Zeg eens Daan. wil je mischien geen koffiejufrouw worden bij ons in de kantine? hebben wij teminste lekker koffie
laatste aanpassing
Deed die gast moeilijk over de schade Reef?
Ja. Heb nu wel een ander bod, Maar weet haast zeker dat die gast ook gaat zeiken.
Dus tja... Zie het allemaal wel
Word er beetje moedeloos van hoor... Zit me ook maar weer'ns rot te mailen met sollicaties, tot nu allemaal zeiken over mijn rijbewijs...
sweater...sweater...sweater
Cool he Kjell
Zeik niet muts, jij hebt tenslotte een Proteus sweater gewint
Dat dan weer wel
Wel raar: ik krijg een sweater en ik zweet nooit!
Voel me net een hoer met al die sollicatie mailtjes/telefoontjes...
??? Solica? Ben je Solange aan t bellen of zo?

![[img width=427 height=640]http://home.planet.nl/~stingwcw/scooter1.jpg[/img]](http://home.planet.nl/~stingwcw/scooter1.jpg)