Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 73253x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Waarschuw beheerder
donateur
mannelijke kabouters ook?....oh wacht kabouters zijjn mannetjes....anders heetten ze natuurlijk kaboutervrouwtjes.
Dat zijn diegene zonder baard btw
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog 1 gastenlijstplekje over voor Protocol vanavond! lijkt wel of niemand gaat betalen vanavond:s
Waarschuw beheerder
donateur
Was vorige keer ook al zo. Doe je JP ff de groeten van me. En zeg maar dat ik er in Maastricht weer bij ben:)
Waarschuw beheerder
heb nog 1 gastenlijstplekje over voor Protocol vanavond! lijkt wel of niemand gaat betalen vanavond

Ik denk t ook; sta al op de gastenlijst.
donateur
Ook de groetjes van mij voor ome JeeeeejP

was hem graag komen vervelen vanavond (en Bas en Ram ook) maar ik ben verstandig vandaag

denk ik.....
Waarschuw beheerder
donateur
twijfel twijfel twijfel....

Cd presentatie van de Osdorp Posse in de Melkweg en daarna door naar Protocol en daarna de bus in...

Of :z
Waarschuw beheerder
Gewoon komen.
Waarschuw beheerder
donateur
sja....heb geen werktijd meer tussen nu en vanavond :s
Waarschuw beheerder
Hoi allemaal, ik heb ook nog 1 gastenplekkie over.
Waarschuw beheerder
Yup, zou met Elena dr heen gaan, maar die voelt zich niet zo lekker.
Vandaar dat ik nog een plekkie over heb.

Dan gaan wij maar protocollen toch.
Waarschuw beheerder
donateur
veel beterschap dan maar. zal nu toch moeten kijken welke kleren ik ga inpakken:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben net klaar met inpakken.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Je vervoer zit ongetwijfeld vast in 1 van die kutdorpen bij jou in de buurt :[
Waarschuw beheerder
donateur
nee, Leiderdorp denk ik:frusty: maar top of the pops is wel leuk. ouwe nummers:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je je glowsticks bij je? :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ze morgen voor de deur van die ene vent die de hele tyd: anybody need any GLOWSTICKS? loopt te bleren:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
als ik de laatste 3 uur maar niet mis!

********­**************************************************­****
The last 3 hours of the evening, JP and Bas ­& Ram will treat you with an energetic back to bac­k dj set with melodic pounding basses.

********­**************************************************­****
Waarschuw beheerder
En het was SUPER!
JP en Bas & Ram bCK 2 Back!
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
En wat voor 1 :D

Kjelll, die forum foto van jou, die heb ik als poster in mijn kamer hangen :D hoei :P
Waarschuw beheerder
donateur
Serieus reef? Die wil ik ook wel hebben, vind hem errug mooi. :D

Wat heb ik een zin!!!
Waarschuw beheerder
Als ik nog een kopie had zou ik er zo 1 geven, maar dit is de enige die ik heb :(

Ms delen ze die wel uit vanavond :D
Waarschuw beheerder
donateur
daar had ik er 2 van:D ligt nu ergens tussen de stapels flyers van een paar weken geleden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziek zijn zuigt :[
Bedankt voor de beterschap wensen, en Daantje, ik hoop dat je toch op HHA je een stuk beter gaat voelen door de muziek.
Veel plezier iedereen die gaat!:kwijl:
Vooral veel :bounce: en en niet zo veel :xtc: :D
(k)jes voor iedereen! Ow damnz ben ziek,,, dan maar geen kusjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Btereschap Elena (K)!
donateur
Oh Arme Elena :hug:

en ik ben ook nog steeds ziek whahahaha, zat met 39 graden koorts op de terugweg in de bus

Aparte ervaring, maar was wel weer te gek!!!
donateur
Godverdegodverdegodverdegodvergodverdegodverdegodv­ergodverdegodverdegodvergodverdegodverdegodvergodv­erdegodverdegodvergodverdegodverdegodvergodverdego­dverdegodvergodverdegodverdegodvergodverdegodverde­godvergodverdegodverdegodvergodverdegodverdegodver­godverdegodverdegodvergodverdegodverdegodvergodver­degodverdegodvergodverdegodverdegodvergodverdegodv­erdegodvergodverdegodverdegodvergodverdegodverdego­dvergodverdegodverdegodvergodverdegodverdegodvergo­dverdegodverdegodvergodverdegodverdegodvergodverde­godverdegodvergodverdegodverdegodvergodverdegodver­degodvergodverdegodverdegodvergodverdegodverdegodv­ergodverdegodverdegodvergodverdegodverdegodvergodv­erdegodverdegodvergodverdegodverdegodvergodverdego­dverdegodvergodverdegodverdegodvergodverdegodverde­godvergodverdegodverdegodvergodverdegodverdegodver­godverdegodverdegodver

Boys R stupid
Waarschuw beheerder
donateur
en bedankt Daaan!! Ik stupid....kan toch niet!
Waarschuw beheerder
donateur
:D Tuurlijk weet ik dat, we zijn toch allemaal vet te hip weet je.. :)

:hug: :kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Leip ben ik wel geweest ja afgelopen weekend, vet te shit hoor die hippe bende weet je!

En er mag weer gedanst worden!
laatste aanpassing