Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 72848x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Waarschuw beheerder
donateur
*is nog in shock toestand*

wooooooooooooooo

man oh man oh man

Oh my fucking God fuck....

Vannacht is één van mijn allerliefste wensen dus in vervulling gegaan....

Was dus op avontuur met Michel in Wervershoof ;p

Sportcentrum De Dars en ja inderdaaan een soort van sporthal, midden in een woonwijk ;p
Deed me beetje denken op de een of andere manier aan de NDSM, eerst garderobes muntjes etc en toen zijn we de 1e zaal ingelopen (hier kwam je ook automatisch op uit) en erg lekker Indicator klonk door de zaal.
We schrokken wel en klein beetje, aangezien er niet echt een minimumleeftijd leek te zijn en er hingen a-4tjes met Onder de 16 jaar wordt je geen alcohol geschonken :vaag:
En ja....
Publiek was denk ik wel overwegend 16-20 :)

Maar ja zal mij boeien verder, als het gezellig is, heb wel wat oudere mensen ook gezien, maar het waren er niet veel

Inmiddels hoorde ik ook Omnia (geweldige plaat!!!)
Maar ik wilde eigenlijk wel weten gelijk waar de andere zaal was, omdat me vaag iets bijstond dat de Organ Donors in 'area 2' zouden draaien
Alleen vergeten time table op te schrijven en aangezien (we waren er rond half 11 ofzo)ik eigenlijk geen flauw idee had hoe Yves de Ruyter er precies uitzag was het best lastig.

Michel bracht uitkomst door een timetable mee te nemen en ja, we stonden inde goede zaal :yes:
Organ Donors zouden half 12 ofzo beginnen ( of misschien was het wel kwart over 11 dunno)

Yves de Ruyter kon me niet echt boeien, wel af en toe lekkere platen (first rebirth :kwijl: ) maar over het algemeen iets te 'hard en simpel' naar mijn mening.

Hij draaide wel echt een hele vette plaat die ik wel zou willen hebben
Met een sample van een vrouwenstem die Desire, go higher zegt en dan wordt het ook gefilterd en dan op een heel funky geluidje
Super relaxed nummer :)

Okay het was tijd voor het moment supreme van de avond

The Organ Donors

Ikke naar voren uiteraard en Matt keek wel ff gek dattie me op een gegeven moment zag staan en begon toen te lachen en te zwaaien

Zag op een gegeven moment ook dat Wilco, Albert en Reinier er waren en die kwamen gedag zeggen en toen is Reinier :lief: mijn Kerstman geweest, want hij deed me een vip bandje om dat ik achter kon komen en eten en drinken kon pakken

En ineens dacht ik zo van he ik zag hen op het podium staan en ik vraag aan Reinier, mag ik ook op het podium staan want ik zou zo graag willen zien hoe ze draaien van dichtbij en Reinier zei officieel niet maar je moet gewoon een grote mond hebben en doorlopen.

Even later liep hij naar achter en ik liep met hem mee (durfde niet alleen :$:$)

En toen in het dus gebeurd....
Zie de hele tijd nog van die flitsen voor me hoe het eruit zagm dat Matt en Scott samen scratcg=hten, wat Scott met dat apparaat van hem doet snap ik echt niet dus :p
Maar man om dat scratchen van dichtbij te zien en gewoon wat ze allemaal aan het doen zijn :respect:

En man oh man
wereldset!!!

Ze opende met diesample van wave guide system en daar dan Omnia doorheen.
Rhytm Divine (pound your senses remix), New Time New Place, en ineens klonken de bitterzoete klanken van het begin van die Adagio 4 strings harddancre remix door de hal :lief: :lief: :lief:

Ikke naar de dansvloer gesjeesd en HE-LE-MAAL uit mijn dak gegaan

Daaan :lief: Scott en Matt

Ze sloten af met 'L' (want your love)

:lief: :lief: :lief: :lief:

Dat ze klaar waren heb ik ze nog even gedag gezegd en op de foto geweest met ze (alstublieft God, laat ik leuk op die foto staan eens een keer :s)
Toen ben ik weer terug naar Michel gegaan
Helemaal in shock, high on adrenaline alles!!!

Organ Donors r Demi gods....

Echt, ik zweer het....

Michel wilde Luna ook graag horen en dat was ook errug aangenaam moet ik zeggen.
Ik vond dat hij goed liet horen dat Hardstyle echt niet alleen maar 'beuqie-beuqie' hoeft te zijn
Beetje techno in het begin en verder wel hard, maar gevarieerd met melodieën ook en breaks erin, was errug (y)

Al met al een tweede geslaagd feest dit weekend :yes:

Daaan is Fairy Happy

en morgen nog naar Club Deja Vu :bounce:

Nu ga ik lekker slapen, of eerst jointje roken en in mijn dagboek bazelen over dat ik heel dichtbij de Organ Donors heb kunnen zien draaien

Reinier mijn geschiedenisboeken in als vervuller van 1 van mijn allerliefste wensen :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nu ga ik lekker slapen

Dat zou ik ook wel weer eens willen. Maar ja, dit weekend toch weer acht uurtjes gepakt in drie nachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het al netjes van mezelf dat ik nog steeds gestopt ben met blowen. Dan slaap ik namelijk zo...
donateur
Is ook wel netjes, maar ja...
Volgens mij kan je beter wel nog nblowen en die andere dingen niet doen ;)

Ik ben trouwens een liegbeest, want ik heb wel en beetje drugs gehad van het weekend, maar was feitelijk te verwaarlozen 2 en een half over drie feestjes

(oh dat was nog wat, komen we in De Dars aan en naar de toilet, wiet uit mijn schoen, pilletje uit mijn schoen, wil ik een half pilletje pakken, pleurt ie op de grond ;p en mooi dat ik hem nergens meer kon vinden ;p maar ja ik dacht jammer dan, dan maar een halfje vannacht, God wil niet dat ik een hele pil slik ;p Maar ja toch wel geloof ik want ik kwam later Albert tegen waar ik er nog eentje van gehad heb en toen nog een half pilletje genomen)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je er maar van geniet, daar gaat het om:)
Waarschuw beheerder
donateur
s'ochtends half 6 je mandje induiken en om half 3 s'nachts nog niet kunnen slapen is ook best klote!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien toch maar eens de contracten met de slaap-provider eens herzien;)
Waarschuw beheerder
donateur
of het actieve bestandelen% van de pep eens goed nalezen..
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij de bijsluiter bewaard dan?:p
Waarschuw beheerder
donateur
Dokter Bibber?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan nooit de goede oplossing zijn, veels te voor de hand liggend:p
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je heel veel pep neemt wordt je ook slim;)
Waarschuw beheerder
donateur
wij gebruiken ook niet heel veel maar meer!
Waarschuw beheerder
donateur
Meer! Meer! Meer! Er kan nog veel meer in!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Daaan is in slaap gevallen? Zit vast niet genoeg in dan:p
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
dat zit er dik in

(had even behoefte aan een flauwe woordgrap, nog niet zo heel lang wakker)
Waarschuw beheerder
donateur
ja en moet ook werken, dus msnen zit er nu ff niet in (pf is al genoeg afleiding :D)

Fijn een marketingrapport schrijven, my favourite part of the job... NOT!
Waarschuw beheerder
donateur
Is goed :) (mag anders ook wel via pb hoor ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Echt waar? :bloos: wat schandalig! sowwwwy (K)
Waarschuw beheerder
donateur
!#$!%!!% wat zijn tandartsen schandalig duur :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ja je hebt niks te kiezen hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
nee nix te "kiezen" idd;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 187 euries niet ff iets om doorheen te bijten eigenlijk :@
Waarschuw beheerder
donateur
Militair worden luitjes....alles word vergoed, denk dat ik binnenkort maar een partij kronen neem :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zet m op, zou ik zeggen..

ik vind 187 euries niet ff iets om doorheen te bijten eigenlijk

Of je moet je verzekeringsmaatschappij nog een keer stevig aan de tand voelen..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee stomme musical vond ik dat :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Charél kijkt naar musicals!!

Na na nanana!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja als je verplicht wordt om dat uit te zitten tijdens een schoolreisje... toen had je nog geen mobiele telefoons om spelletjes op te doen dus ik moest wel naar die fuckin kutmusical kijken :@ Toch een heel ander soort poesjes dan waar ik van hou :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar een goeie kater op zondagochtend :no:

Geen mob.telefoons om spelletjes te doen? Jij komt toch uit de gameboy tijd :D
Waarschuw beheerder
Musicals kunnen wel leuk zijn hoor.
Miss Saigon en Saterday Night Fever waren erg leuk om te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
de enige musical waar ik ooit ben geweest was 'Grease' tydens een schoolreisje in londen. het was gelukkig geen opera:p
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar een goeie kater op zondagochtend:nee:

Gewoon doorgaan, komt die kater ook niet;) MEER! MEER! MEER!