6 volgers · 72927x bekeken
Ms is jouw verbinding met de server van partyvibes ook gewoon traag. Gezien het feit dat het bij mij, en bij patrick dan snel loopt, lijkt me dat de enige logische verklaring.
Daar kun je weinig aan doen. Ga naar start -> bureau-accesiores -> MS DOS prompt. Vul dan in :
ping www.partyvibes.nl
en post ff hoeveel ms er in beeld komt te staan
Daar kun je weinig aan doen. Ga naar start -> bureau-accesiores -> MS DOS prompt. Vul dan in :
ping www.partyvibes.nl
en post ff hoeveel ms er in beeld komt te staan
Jezus!! een ping van 600+ ms?? Een 56k modem is zelfs sneller 
Doe nu eens :
ping www.partyflock.nl
?
Doe nu eens :
ping www.partyflock.nl
?
jezus!!
En je download en/of upload niets??
Ga hier eens naar toe : Speedtest.nl
en laat je resultaten zien, ben bang dat je internet verbinding aardig aan het rellen is
En je download en/of upload niets??
Ga hier eens naar toe : Speedtest.nl
en laat je resultaten zien, ben bang dat je internet verbinding aardig aan het rellen is
Man, Dan heb je gewoon traag internet gek

Mijn resultaat :
Mijn resultaat :
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Dec 29 2004 om 15:39:02 UTC+0100)
Download : 465.2 KByte/sec
Upload : 68.9 KByte/sec
Connection : 1268.0 Conn/min
Ping test Nederland : 9.0 ms
(Overgenomen op Wed Dec 29 2004 om 15:39:02 UTC+0100)
Download : 465.2 KByte/sec
Upload : 68.9 KByte/sec
Connection : 1268.0 Conn/min
Ping test Nederland : 9.0 ms
laatste aanpassing
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 56.2 KByte/sec
(=450 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 14.5 KByte/sec
(=116 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 226.0 Conn/min
maar ik heb nergens last van partyvibes gaat bij mij ook als een trein
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 56.2 KByte/sec
(=450 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 14.5 KByte/sec
(=116 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 226.0 Conn/min
maar ik heb nergens last van partyvibes gaat bij mij ook als een trein
Jaaaaaaaaa en Put your hands up in the air put your hands up Put your hands up in the air HERE WE GO! 
Maar ook wel paar leuke trackies in mn koffertje gedaan hoor: Born Slippy - Underworld (kan wel toch?), Tomcraft - Loneliness en Paul Oakenfold - Southern Sun (kleine greep uit de goeie titels).
Rondjes rijden? En dat gebeurt gewoon van onze belastingcenten... nou ja, ik bedoel: van jullie belastingcenten
Maar ook wel paar leuke trackies in mn koffertje gedaan hoor: Born Slippy - Underworld (kan wel toch?), Tomcraft - Loneliness en Paul Oakenfold - Southern Sun (kleine greep uit de goeie titels).
Rondjes rijden? En dat gebeurt gewoon van onze belastingcenten... nou ja, ik bedoel: van jullie belastingcenten